Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
    Jei galėtumėte trumpa vertimą. Su anglu kalba sunkoka.
    Su vertimu labai nesiplėšiau, tad gali būti nedidelių netikslumų:
    Baltic Narrow Gauge Steam

    Narrow Gauge Steam Charter Trains in Lithuania and Latvia 16.09.2009 to 20.09.2009

    Baltijos siaurasis garvežys

    Siaurieji garvežio varomi užsakomieji traukiniai Lietuvoje ir Latvijoje nuo 16.09.2009 iki 20.09.2009

    Three serviceable narrow gauge steam locomotives are available in the Baltic states. Because they are owned by and usually based in the railway museum in Lavassaare, where they have only a very short piece of usable track, we’ll transfer one of the locomotives to the 68 km long line Panevezys – Anyksciai – Rubikiai. A second locomotive is on the last public narrow gauge line of Latvia at the moment: Gulbene – Aluksne. Both lines are long enough to offer good opportunities for photographers and video film makers. The locomotives are wood fired.

    Trys tinkami naudoti siaurojo geležinkelio garo lokomotyvai (garvežiai) prieinami/gaunami/turimi Baltijos šalyse. Nors jie priklauso ir yra bazuojami/laikomi geležinkelių muziejuje Lavassaare, kur yra tik labai trumpa atkarpa tinkamo naudoti kelio, mes perkelsime vieną iš lokomotyvų (garvežių) į 68 km ilgio liniją Panevezys – Anyksciai – Rubikiai. Antrasis lokomotyvas yra ant paskutinės Latvijos viešojo naudojimo siaurojo geležinkelio linijos šiuo momentu: Gulbene – Aluksne. Abi linijos yra pakankamai ilgos kad pasiūlytų geras galimybes fotografams ir vaizdo filmų kūrėjams. Lokomotyvai yra kūrenami mediena.

    Toliau praktiškai nieko nauja, aprašomos Baltijos šalys ir siauruko infrastruktūra. Gal čia kažkiek įdomiau:
    Price

    Lithuania and LatviaBaltic Narrow Gauge Steam20 to 38 participants£1,19016.09.2009 – 20.09.200915 to 19 participants£1,320Single room surcharge£140Registration Deadline: 05.06.2009
    Minimum number of participants: 15
    Maximum number of participants: 38

    Currently (January 2009) Air Baltic offers return flights from Berlin to Riga for just 130 Pounds. We can book your flight from any airport. Please advise while booking the tour.
    The price includes:
    • All transfers in Lithuania and Latvia
    • All hotels in Lithuania and Latvia
    • All described charter trains
    • Half board except beverages
    • European tour guide (flights are not guided)
    Not included are:
    • Flight Berlin – Riga and back
    • Personal expenses like telephone, bar services, laundry service
    • Beverages
    • Tips for guides, bus drivers etc.
    Kainos:
    Lietuva ir LatvijaBaltijos siaurieji garvežiainuo 20 iki 38 dalyvių£1,19016.09.2009 – 20.09.2009nuo 15 iki 19 dalyvių£1,320Priemoka už vieną kambarį£140Registruotis iki: 05.06.2009
    Minimalus dalyvių skaičius: 15
    Maksimalus dalyvių skaičius: 38

    Pastaruoju metu (Sausis 2009) Air Baltic siūlo bilietus pirmyn-atgal iš Berlyno į Rygą tik už £130. Mes galime užsakyti Jums skrydį iš bet kurio oro uosto. Prašome informuoti kol užsakinėjama kelionė.
    Į kaina įeina:
    • Visi persėdimai Lietuvoje ir Latvijoje
    • Visi viešbučiai Lietuvoje ir Latvijoje
    • Visi apibūdintieji užsakomieji traukiniai
    • Pusė maitinimo išskyrus gėrimus
    • Europietiška kelionė su gidu (skrydžiai — be gido)
    Į kainą neįeina:
    • Skrydis Berlynas-Ryga ir atgal
    • Asmeninės išlaidos, tokios kaip telefonas, baras, skalbimas
    • Gėrimai
    • Arbatpinigiai gidams, autobuso vairuotojams, etc.
    Tai va tiek. Išverčiau tiek, kiek man pasirodė labiausiai verta dėmesio. Visa kita ten esančią informaciją dauguma railfanų ir taip žino.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      Daug pastebėjau prie depo prilibdytu priestatėlių ir pastatų kurie nereikalingi ir išdarko senojo depo grožį. Dar Panevėžio depo nuotraukų.



      Palikta nebenaudojama šiluminė trasa.





      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Kažkur buvau radęs brėžinių, bet ar jie to daikto, tai neprisimenu...

        Na va radau:

        Apsisukimo ratas:

        http://750mm.ru/gallery/main.php?g2_itemId=395

        Поворотный круг диаметром 34 фута. Tai kiek suprantu 30,28cm x 34 -1029,52cm tai 1,029m. Čia tikriausiai žaislinio.
        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          Parašė Vismantas Rodyti pranešimą
          Поворотный круг диаметром 34 фута. Tai kiek suprantu 30,28cm x 34 -1029,52cm tai 1,029m. Čia tikriausiai žaislinio.
          34' = 10.363 m

          Comment


            O čia ko mano manymu neturėtų būti:





            Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              TU2-150 su keleiviniu traukiniu (greičiausiai Joniškėlis-Biržai) Biržuose, 1985-09-17.



              Šaltinis: Baltic Trains Picture Gallery
              Paskutinis taisė Vytautas_LT; 2009.06.04, 13:24.

              Comment


                Buvo vagoniukas tapo sandėliukas ....



                Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Teritorijoje.



                  Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    Administracinis pastatas kuris netinka pagal bendra vaidza butu pigiau ir geriau nugriauti (nei remontuoti) ir administracija įrengti kitoje vietoje esamame pastate. Vietos kur būtų galima juos sutalpinti yra daug.
                    Administinis pastatas :





                    Vidus :



                    Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      34' = 10.363 m
                      Dėkui už pataisyma. Reiks eiti į pirma klase pasimokyti
                      Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                      Comment


                        Gal kas nori prisijungti, o gal bus tokių kurie pirma kartą net važiuoti siauruku ?

                        http://www.miestai.net/forumas/showt...796#post351796
                        Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          "Farrail" informuoja apie palnuojamą užsienio geležinkelių fanų kelionę į Lietuvą ir Latviją:

                          Taigi, planuojamas garvežio PT-24 atgabenimas iš Estijos į Panevėžį.

                          Galbūt Udrius daugiau su tuo susijęs ir galėtų konkrečiau kažką pasakyti?
                          Startuojame vis tik. Kas pageidauja gali nusipirkti vienos dienos bilietą, kainuotų apie 100 eu.

                          Comment


                            Kas įeina į bilieto kainą ? Ar bus kokia tai programa ?
                            Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Teko girdėti tokiu kalbų kad yra tikimybė kad tas garvėžiukas ir liks Lietuvoje. Bet tai kol kas tik kalbos. Nors kas žino ....
                              Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                Talka siaurojo geležinkelio Surdegio stotyje — 1.

                                2009-06-14, sekmadienį, 10h iš Panevėžio geležinkelio stoties išvyko "Antaninių traukinys" į Troškūnus. Traukinuką sudarė lokomotyvas TU2, 6 keleiviniai vagonai ir platforma skirta dviračiams vežti. 4-asis vagonams buvo skirtas railfanams — siaurojo geležinkelio savanoriams. Tokių susirinko (tik) 7, tačiau nuvykus prisijungė dar 1. Vežėmės kastuvus ir šluotas (kai kas dar žmonas ir vaikus ), vykome į Surdegio stotį tvarkyti šalia stoties sandėlio esančios rampos akmeninio grindinio, kuris kažkada buvo užpiltas žemėmis ir jau apaugęs tankia velėna. Mūsų užduotis buvo nuplėšti velėną ir nušluoti žemes. Kaip vyko kelionė ir kaip mums sekėsi pamatysite šiose nuotraukose.

                                Prieš išvykstant


                                Ekipažas kelionei pasiruošęs


                                Įėjimas į savanoriams skirtą vagoną


                                Žvilgsnis į traukinuko priekį prieš pat pajudant


                                Vos tik pajudėjus. Iš pradžių bėgiai eina lygiagrečiai Geležinkelio gatvei


                                Artėjame prie bene vienintelio Lietuvoje siaurojo geležinkelio viaduko


                                Vaizdas į Vaivadus nuo viaduko


                                Kątik pervažiavome viaduką. Dešinėje matosi plačiojo geležinkelio bėgiai. Po viaduku "palenda" ir Vaivadų gatvė, ir geležinkelis Radviliškis-Daugpilis


                                Geros nuotaikos niekada nestokojantis muzikantas. Dirbo taip sąžiningai, kad net prakaitas pasirodė. Spėjo palinksminti ir railfanus-siauruko savanorius.


                                Vagone kabo piešinys-maršruto planas. Apibraukiau Surdegio stotį


                                Viena iš pervažų dar neprivažiavus Raguvėlės


                                Čia kažkada buvo vagono tualetas


                                Traukinukas atvyko į Surdegį


                                Su mumis laikinai atsisveikina VšĮ "Aukštaitijos siaurasis geležinkelis" direktorius Gintaras Kerbedis


                                Tokia mus pasitinka Surdegio stotis


                                Viduje ant sienos kabo laikrodis, kuris net dukart į parą rodo tikslų laiką


                                Radau ir veidrodį


                                Darbai prasideda. Pradeda mažiausieji, tačiau netrukus visi kimbame į darbus


                                Darbai kitu rakursu. Pasimato pirmieji grindinio akmenys
                                Paskutinis taisė Wycka; 2009.06.15, 13:07.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Talka siaurojo geležinkelio Surdegio stotyje — 2.

                                  Tęsinys:

                                  Neliko nei vieno laisvo kastuvo. Atkreipkite dėmesį į po stogeliu sukrautas malkas


                                  Pradėjome "lipti" ant rampos


                                  Po antrojo velėnos išvežimo reiso. Malkų taip pat nebeliko — jos jau suneštos į sandėlį; ten toliau džiūsta ir laukia rugsėjo pradžioje turinčio atvažiuoti garvežio


                                  Vaizdas į akmenimis grįstą aikštelę iš viršaus


                                  Baiginėjasi darbui skirtas laikas, bet ir labai norėdami nespėjome visko nukasti. Maža to, netrukus dar ir pasipylė lietus


                                  Vis labiau ryškėja akmenimis grįstas grindinys. Tikriausiai nuo aikštelės ėjo taip pat akmenimis grįstas keliukas iki artimiausios gyvenvietės ar bent jau kito kelio. Pabandėm pasikapstyti į šoną, tačiau neradom krašto


                                  Stoties viduje. Kasos langelis


                                  Iš kitos pusės: kasininko darbo vieta


                                  Štai ir traukinukas atvažiuoja pasiimti mūsų


                                  Jau beveik sustojo


                                  Sulipome ir išvažiuojame. Dar kartą pro langą nufotografuoju atliktus darbus


                                  Nenuilstantis linksmasis muzikantas ir žavioji traukinio palydovė


                                  Siauruko direktorius Gintaras Kerbedis su forumiečiu Vismantu


                                  Pavėlavau nufotografuoti Raguvėlės stotį. Kol fotoaparatas sufokusavo vaizdą, spėjau užfiksuoti tik tiek


                                  Vaikų geležinkelis — Gintaras Kerbedis tarp vaikų


                                  Vienus domino direktorius, kitus jo fotoaparatus, kitus muzikantas, dar kitus — jų tėveliai ir mano fotoblykstė


                                  Jau stabdant Panevėžio geležinkelio stotyje. Siaurojo geležinkelio kelynas (vaizdas pro lango stiklą)


                                  Akis ir fotoaparatas pagavo siauruko dengtąjį vagoną. Deja, jo techninė būklė leidžia jį eksploatuoti tik kaip muziejaus eksponatą
                                  Paskutinis taisė Wycka; 2009.06.15, 14:13.
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    ....Tokių susirinko (tik) 7, tačiau nuvykus prisijungė dar 1 ....

                                    Matau tu tik vyriškos lyties atstovus suskaičiavai. Kiek pamenu buvo ir merginų (3) ir vaikų (net 6).
                                    Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      O kaip įspūdis važiuojant siauruku ne kokios būklės bėgiais? Kokiu greičiu važiavot ir ar labai kratė?

                                      Comment


                                        Parašė disident Rodyti pranešimą
                                        O kaip įspūdis važiuojant siauruku ne kokios būklės bėgiais? Kokiu greičiu važiavot ir ar labai kratė?
                                        vietomis vaziavom iki 40 km/h. didelio kratymo nebuvo. paskutini syki siauruku naudojausi gal kokiais 1998 metais. tada bevaziuojant is Anyksciu i Panevezi nuo virsutines lentynos 2 sykius magnetofonas nukrito (abu kart spejau pagaut, nesuduzo ) dar is senu laiku prisimenu, kad kazkur pries ikalne buvo remontuojamas ruozas, po jo traukinukas nebespedavo isibegeti ir i kalna tiesiog iropodavo. dar paisdykaudavom - issoki is vagono pro galines duris pabegeji - ir ilipi pro priekines. dabar traukinukas vaziuoja greiciau.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Prieškario ORTOFOTO, matosi galimas apsisukimo ratas
                                          http://www.fotoz.lt/res/img/photosfa...pg?=1245239472
                                          Paskutinis taisė pan_zaibas; 2009.06.17, 13:58.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X