Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    „Siaurukas“ turi vadovą – konkursą laimėjo buvęs žemės ūkio viceministras


    https://jp.lt/siaurukas-turi-vadova-...iceministras1/

    Viešoji įstaiga „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ jau turės vadovą. Penktadienį, liepos 23 dieną, visuotiniame dalininkų susirinkime „Siauruko“ vadovu greičiausiai bus paskirtas Darius Liutikas.

    Jis laimėjo birželio 15 dieną Susiekimo ministerijos skelbtą konkursą, kuriame dalyvavo penki dalyviai.

    Konkurso laimėtojas D. Liutikas, vadovaujant Vyriausybei Sauliui Skverneliui, buvo žemės ūkio viceministru.

    Comment


      Ar šiemet siaurukas dirba? Nors interneto puslapyje yra tvarkaraštis, bet jis sukurtas metų pradžioje, kai buvo karantinas ir t.t. O kaip yra iš tikrųjų?

      Comment


        Naujasis Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovas: siaurukas gali tapti žinomas visoje Europoje

        Aukštaitijos siaurojo geležinkelio vadovu paskirtas Darius Liutikas teigia sieksiantis, kad šis istorinis geležinkelis taptų žinomas ne vien Lietuvos, bet ir kitų Europos šalių turistams.

        „Siaurukas jau nuo 2001 metų yra paskelbtas kaip turistinis ir saugomas valstybės objektas, tačiau tikrai dar yra daug galimybių vystyti turizmą ir pritraukti keliautojus, užsienio turistus“, – BNS sakė nuo pirmadienio įmonei vadovaujantis D. Liutikas.

        „Tai mano vienas iš tų tikslų ir būtų, kad siaurukas taptų europinio lygmens pripažinta geležinkelio turizmo trasa“, – pridūrė jis.

        Pasak D. Liutiko, jis norėtų, kad užsienio turistai būtinai aplankytų geležinkelį, tačiau tam reikėtų plėsti turistinių paslaugų paketą.

        Naujojo vadovo teigimu, gerųjų praktikų bus žvalgomasi ir užsienio šalyse, vis dėlto nepamirštant išsaugoti ir Lietuvos išskirtinumo.

        „Vienas iš tokių elementų, ką galiu atskleisti, tai padaryti įvairius projektus su kelione, kartu pritaikant virtualią papildytą realybę, taip pat pritaikant galbūt tam tikroms nišinėms įvairioms grupėms siauruką. Iš tikrųjų, tų galimybių yra nemažai, tik reikia to įdirbio“, – sakė D. Liutikas.

        Be to, vienas tikslų yra mažinti valstybės dotacijų dalį, kad „pats siaurukas galėtų save išlaikyti ir kad būtų mažesnis krūvis valstybės biudžetui“.

        D. Liutiko teigimu, nors turizmui pandemija sudavė labai rimtą smūgį, reikia tikėtis, jog sektoriui atsigaunant, kitais metais į Lietuvą atvyks naujų turistų, o siaurasis geležinkelis taps nauja traukos vieta.

        Sociologijos mokslų daktaras D. Liutikas mano, kad jo išsilavinimas ir patirtis bus naudingi naujose pareigose.

        „Realiai kaip sociologas, kaip turizmo srities žinovas, manau, man bus lengviau suprasti tuos turistų poreikius, norus, nes moksliniai tyrimai buvo būtent toje srityje – iš turizmo sociologijos“, – komentavo jis.

        Atranką į vadovus laimėjęs 43-ejų D. Liutikas teigė, kad jo kandidatūra patvirtinta praėjusį penktadienį.

        „Darbą pradėjau nuo vakar, praeitą savaitę, penktadienį buvo dalininkų susirinkimas ir yra tas patvirtinimas“, – sakė jis.

        Antradienį D. Liutikas susitiko su susisiekimo ministru Mariumi Skuodžiu, su kuriuo aptarė darbo perspektyvas.

        D. Liutikas yra dirbęs žemės ūkio viceministru, ministerijai vadovaujant Giedriui Surpliui, ir tuometinio ekonomikos ir inovacijų ministro Rimanto Sinkevičiaus patarėju.

        Siaurasis geležinkelis Aukštaitijoje nutiestas 19-ojo amžiaus pabaigoje. 2001 metais jis nustojo veikti kaip susisiekimo priemonė ir tapo turizmo objektu, o 2003 metais dalis jo objektų paskelbta kultūros paminklais.

        Dabar siaurukas yra beveik 70 km ilgio. Juo galima nuvykti nuo Panevėžio iki Rubikių Anykščių rajone.

        Skaitykite plačiau JP.lt:
        https://jp.lt/naujasis-aukstaitijos-...soje-europoje/

        Comment


          Europoje tokių siaurukų ir ne tik yra N+1 ir nėra reikalo trenktis kažkur tai toli. Kai kurie yra pastoviai veikinatys ir netgi užsiima reguliariu keleivių pervežimu. Bilietų nereikia pirkti konkrečiai kelionei ir taikytis prie dienų, kada traukinys važiuos...
          Skambūs šūkiai ir nieko daugiau.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Europoje tokių siaurukų ir ne tik yra N+1 ir nėra reikalo trenktis kažkur tai toli. Kai kurie yra pastoviai veikinatys ir netgi užsiima reguliariu keleivių pervežimu. Bilietų nereikia pirkti konkrečiai kelionei ir taikytis prie dienų, kada traukinys važiuos...
            Skambūs šūkiai ir nieko daugiau.
            Taip, vien Anglijoj kiek tokių. Bet gerai, kad vadovas sau užsikėlė reikalavimus, prisižadėjo, paskui šie jo pažadai bus priminti.

            Comment


              Vien Lenkijoje kiek tokių geležinkelių. Kai kurie veikia kaip viešasis transportas jei ne pilnus metus, tai vasaros sezono metu. Važiuoja kelis ar apie 10 kartų per dieną kasdien ir nereikia taikytis. Latvija turi savo. Veikia kasdien. Todėl daugiau regioninio lygio siauruko nieko iš ASG neišeis. Bet dabar madinga skambius šūkius svaidyti... Tačiau, kaip matyti daugelyje kitų sričių, tai ir tėra tik šūkiai... Na, jei tai bent padės gauti lėšų geležinkelio sutvarkymui, tai nors tiek gerai. Bet kažko daugiau tikėtis neverta.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Vien Lenkijoje kiek tokių geležinkelių. Kai kurie veikia kaip viešasis transportas jei ne pilnus metus, tai vasaros sezono metu. Važiuoja kelis ar apie 10 kartų per dieną kasdien ir nereikia taikytis. Latvija turi savo. Veikia kasdien. Todėl daugiau regioninio lygio siauruko nieko iš ASG neišeis. Bet dabar madinga skambius šūkius svaidyti... Tačiau, kaip matyti daugelyje kitų sričių, tai ir tėra tik šūkiai... Na, jei tai bent padės gauti lėšų geležinkelio sutvarkymui, tai nors tiek gerai. Bet kažko daugiau tikėtis neverta.
                Na jūs kaip traukinių entuziastas turėtumėte suvokti, kad taip, tokie objektai yra niša, bet turinti labai atsidavusių mėgėjų.
                Faktas, kad reikia ties tuos dirbti. Jei rimtai dirbs - pilnai tikiu.
                Beje, populiari-kultinė FR traukinių laida "Des trains pas comme les autres" Lietuvoje šiemet filmavo, turėtų rugpjūtį-rugsėjį paleisti LT seriją, manau ten bus ir siaurukas, tai per tokius dalykus dirbant rezultatas pilnai įmanomas.

                Comment


                  Esmė tame, kad Lietuva kur kas prasčiau pasiekiama nei kokia Lenkija. Aš jau nekalbu apie Anykščius, į kuriuos iš Vilniaus praktiškai vien tik supezusiu mikrobu nuvažiuoti galima... Vien iš entuziastų neišgyvensi. Reikia normaliai išnaudoti ruožą Panevėžys - Anykščiai iš abiejų miestų. O tai jau visą eilę metų iš Panevėžio praktiškai tik atskiri reisai kelis kartus per metus. Viskas tik Anykščiuose...
                  Paskutinis taisė Al1; 2021.07.28, 13:44.

                  Comment


                    Parašė paprastas_zmogus Rodyti pranešimą

                    Na jūs kaip traukinių entuziastas turėtumėte suvokti, kad taip, tokie objektai yra niša, bet turinti labai atsidavusių mėgėjų.
                    Faktas, kad reikia ties tuos dirbti. Jei rimtai dirbs - pilnai tikiu.
                    Beje, populiari-kultinė FR traukinių laida "Des trains pas comme les autres" Lietuvoje šiemet filmavo, turėtų rugpjūtį-rugsėjį paleisti LT seriją, manau ten bus ir siaurukas, tai per tokius dalykus dirbant rezultatas pilnai įmanomas.
                    Neįsižeiskite, bet siaurukas seniai žinomas užsienyje. Aš pats dar 2008 metais padėjau sukurti filmą apie siauruką kultinei Vokietijos laidai Eisenbahn romantik. TIk bėda tame, kad fanams jis neturi ką pasiūlyti. Ir nemanau kad su tokiu požiūriu turės. Kaip manote, kur aš vešiu turistus - į Latviją kur yra du veikiantys garvežiai ar į Lietuvą? Į Rusiją, kur yra siauruko muziejus su 120 (!) vienetų riedmenų kolekcija ar į Panevėžį? Taip kad ramiai ramiai pagalvokite, tik spėju kai kas nelabai sugeba galvoti... Nes kai pagalvoji, kad Panevėžys ištratino 48 000 eur projektui apie industrinį turizmą, kurio reali vertė 5000 eur....
                    Paskutinis taisė udrius; 2021.07.29, 21:19.

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą

                      Neįsižeiskite, bet siaurukas seniai žinomas užsienyje. Aš pats dar 2008 metais padėjau sukurti filmą apie siauruką kultinei Vokietijos laidai Eisenbahn romantik. TIk bėda tame, kad fanams jis neturi ką pasiūlyti. Ir nemanau kad su tokiu požiūriu turės. Kaip manote, kur aš vešiu turistus - į Latviją kur yra du veikiantys garvežiai ar į Lietuvą? Į Rusiją, kur yra siauruko muziejus su 120 (!) vienetų riedmenų kolekcija ar į Panevėžį? Taip kad ramiai ramiai pagalvokite, tik spėju kai kas nelabai sugeba galvoti... Nes kai pagalvoji, kad Panevėžys ištratino 48 000 eur projektui apie industrinį turizmą, kurio reali vertė 5000 eur....
                      Tai viskas ok, aš ir linkiu, kad turėtų ką pasiūlyti ir kad turėtų teisingą platų požiūrį...

                      Comment


                        Susisiekimo ministrui pristatytas siauruko gaivinimo planas

                        Panevėžyje lankėsi susisiekimo ministras Marius Skuodis, viceministras Julius Skačkauskas, viceministrė Loreta Maskaliovienė bei ministerijos komanda. Vizito metu aptarta ne tik „Rail Baltica“ projekto eiga, bet ir susipažinta su VšĮ „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ vystymo klausimais.

                        Click image for larger version

Name:	DSC_8965-960x640.jpg
Views:	1127
Size:	78,8 kB
ID:	1906733

                        „Pristatėme dabartinę ir finansinę situaciją bei artimiausius planuojamus darbus, galimus projektus. Supažindinome ministrą M. Skuodį ir jo komandą su siauruku bei kalbėjomės apie galimas perspektyvas. Be to, ministrui paaiškinome, kad be finansinės paramos, kol kas siaurukas neišgyvens. Todėl reikalinga ir vyriausybės bei trijų savivaldybių – Panevėžio miesto, Panevėžio ir Anykščių rajono – dalininkių parama“, – paaiškino D. Liutikas apie ką buvo kalbėta susitikimo metu su ministerijos atstovais.

                        Click image for larger version

Name:	DSC_8934.jpg
Views:	1115
Size:	146,3 kB
ID:	1906734

                        Skaitykite plačiau JP.lt:
                        https://jp.lt/susisiekimo-ministrui-...vinimo-planas/

                        Comment


                          Siaurukas gaivinamas branginant keliones

                          Istorinį, 85 kilometrus vingiuojantį siauruką prižiūrinčios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ vairą vos prieš mėnesį į rankas paėmęs naujasis direktorius Darius Liutikas kaip vieną iš jos gaivinimo būdų pasirinko kelionių branginimą.

                          Skaitykite daugiau: https://sekunde.lt/leidinys/sekunde/...nant-keliones/

                          Comment


                            Ar yra galimybė siauruku normaliai pravažiuoti visą maršrutą Panevėžys-Anykščiai? Labai norėčiau ir mokėčiau labai daug pinigų už bilietą, bet kažkaip neaišku su informacijos pateikimu ten pas juos.

                            Comment


                              Būna vos 1-3 reisai per metus. Reikia atidžiai sekti ASG interneto puslapio tvarkaraštį. Paprastai jie būna nurodyti visiems einamiems metams, bet nebūtinai važiuoja traukinys iš Panevėžio į Anykščius nurodytą dieną. Artėjant datai, reikia skambinti ir teirautis, bus ar nebus tą dieną reisas iš Panevėžio. Vienas iš siauruko gaivinimo planų turi būti viso ruožo Panevėžys - Anykščiai įsisavinimas, ne tik reguliarūs reisai iš Anykščių, bet ir iš Panevėžio. Panevėžys turi didesnį potencialą nei Anykščiai vien dėl miesto dydžio.
                              Paskutinis taisė Al1; 2021.08.24, 18:53.

                              Comment


                                Panevėžys stebina originaliausiu Aukštaitijoje koncertu: muzika skambės traukinių depe

                                Siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvės Panevėžyje atgis – rugpjūčio 28 d. čia organizuojamas analogų neturintis didžiausias nemokamas elektroninės muzikos Aukštaitijoje renginys „Triukšmas traukinių depe“. Tai tarsi elektroninės muzikos gerbėjų meka, kur susipins gera muzika, istorija ir pramonė.

                                Click image for larger version

Name:	download (12).jpg
Views:	909
Size:	45,4 kB
ID:	1907900

                                Tai, kad šiame renginyje netrūks parako, garantuoja muzikos vakarėlių komanda Panevėžyje „Good story“ ir Panevėžio plėtros agentūra. Vasaros užbaigtuvėmis vadinamame renginyje gros penkių didžėjų komanda, šaudys vėjo patrankos.

                                Koncerto metu pasirodys ir Andrej Anskinas, puikiai žinomas pasauliui kaip DJ Anske. Lietuvoje jis didžiausias trance ir progressive muzikos ekspertas. Renginyje taip pat pasirodys ilgametę patirtį sukaupę didžėjai Sun, Grey, Domi Depulse, Grand Canyon.

                                Įspūdį sustiprins ir neįprasta traukinių depo erdvė, kuri renginiui pasirinkta neatsitiktinai. Tai vienas iš būdų vystyti pramoninį turizmą Panevėžio mieste.

                                „Pramoninio turizmo traukos objektai praturtina tradicinių lankytinų objektų, tokių kaip muziejai, dvarai, bažnyčios, sąrašą ir atkreipia keliautojų, kurie ieško unikalių potyrių, naujų žinių bei domisi renginiais netradicinėse erdvėse, dėmesį. Panevėžio mieste yra nebenaudojamų ar neišnaudotų pramoninių erdvių, kurių įveiklinimas įvairiems kultūros, meno, muzikos renginiams prisidėtų prie miesto turizmo plėtros ir pramoninio turizmo vystymo“, – sako Panevėžio plėtros agentūros turizmo projektų vadovė Vilanda Reikalienė.

                                Didelio masto elektroninės muzikos renginį organizuoja jaunų ir aktyvių kūrėjų komanda „Good story“. Komandai svarbu skatinti jaunimą domėtis kultūra, pažinti muziką ir jaunus talentus.

                                „Tokiu būdu siekiame prisidėti ne tik prie turizmo plėtros mieste, bet ir atkreipiame dėmesį į jaunimą, jų kūrybą. Panevėžys turi daug slypinčio potencialo, tad norime tai parodyti visuomenei pakviesdami į renginį“, – skelbia „Good story“ komanda.

                                Tikimasi, kad renginys „Triukšmas traukinių depe“ taps koncertų industrinėse Panevėžio erdvėse pradininku ir jaunimas daugiau domėsis pramonės istorija, noriai lankys tokius objektus, juose organizuos renginius ir kitokias pramogas.

                                „Triukšmas traukinių depe“ elektroninės muzikos gerbėjų lauks Aukštaitijos siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvėse (Geležinkelio g. 25B) rugpjūčio 28 dieną, 22 valandą. Įėjimas nemokamas.

                                Renginys organizuojamas įgyvendinant Panevėžio miesto savivaldybės finansuojamą projektą „Panevėžio pramonės legenda: istorija, tradicijos, žmonės“.

                                „Triukšmas traukinių depe“ elektroninės muzikos gerbėjų lauks Aukštaitijos siaurojo geležinkelio remonto dirbtuvėse (Geležinkelio gatvė 25B, Panevėžys) rugpjūčio 28 dieną, 22 valandą. Įėjimas nemokamas.

                                Renginio dalyviams galimybių pasas yra privalomas. Depo prieigose galimybės išsitirti nebus, todėl galimybių pasais pasirūpinkite iš anksto.

                                Norintys dalyvauti renginyje privalo užpildyti dalyvių registracijos formą. Tai galima padaryti užpildžius elektroninę formą https://bit.ly/3gw5fp5 arba renginio vietoje, rugpjūčio 28 d., prie įėjimo.

                                Panevėžio plėtros agentūros inf.

                                https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...usiu-ayda.html

                                Comment


                                  Parašė Audrys Rodyti pranešimą
                                  ...čia organizuojamas analogų neturintis didžiausias nemokamas elektroninės muzikos Aukštaitijoje renginys „Triukšmas traukinių depe“
                                  Geležinkelio stotis ir narkomanai. Klasikinis derinys.


                                  Comment


                                    Teminiai renginiai ar šventės gali būti pakankamai sėkminga siauruko sritis, vertėtų dažniau organizuoti. Bendrai priklauso nuo viso regiono turizmo išvystymo. Tarkim gali reklamuoti LG, suderinti maršrutus, kad būtų patogu persėsti ir atvykti iš tolimesnių miestų. Reiktų vietos sutalpinti dviračius ar paspirtukus, ar net atskiro vagono. Bilietai gali būti pardavinėjami internetu ar per dovanų portalus. Jei dar Rail Baltica stabteltų Panevėžyje, būtų super. Atvykus į Anykščius reiktų viešo transporto ar nomuojamo, kad apvažiuoti visas lankytinas vietas. Vasarą su dviračiais, žiemą su slidėmis ar pačiūžomis, jei tik yra kur leisti laiką. Jei būtų pakankamai žmonių, tai kodėl neinvestavus kad ir į modernų elektrinį traukinuką. Svarbu žmonėms sukurti gerą nuotaiką, laisvalaikio praleidimą. Kaip reguliarūs reisai deja neatsipirks, tarpukario gyvenvietės susitraukė apie 5 kartus. Pramogai įmanoma, jei dar kokį ES projektą gavus. Kai pažiūri, kartais pinigai mėtomi nebūtiniems dalykams, svarbu, kad telpa į kokį projektą. O čia unikalus vienetinis transportas.

                                    Comment


                                      ASG pradėjo naują sezoną. Pagaliau atsirado reguliarūs reisai Panevėžys - Anykščiai - Panevėžys, kuriuo traukiniai važiuos paskutinį mėnesio šeštadienį. Šiandien buvo pirmas reisas.
                                      Paskutinis taisė Al1; 2022.05.29, 07:29.

                                      Comment


                                        Panevėžio krašto neįgalieji pasipiktino: pramogauti Siauruke – misija neįmanoma

                                        Viešoji įstaiga „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ turi labai gerą šūkį „Siaurukas veža!“, tačiau veža ne visus. Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos nariams teko nusivilti: jie, nors ir praėjusį savaitgalį dalyvavo Siauruko vagono su pirtele ir kubilu pristatymo šventėje, tačiau išbandyti maudynių malonumo nepavyko – vagonas su pirtele nepritaikytas turintiems judėjimo negalią.

                                        Click image for larger version

Name:	296125848_5347842951969861_1009709950402291616_n-960x522.jpg
Views:	333
Size:	128,8 kB
ID:	1996630

                                        Skaitykite plačiau JP.lt:
                                        https://jp.lt/panevezio-krasto-neiga...ija-neimanoma/



                                        Comment


                                          Panevėžį papuošė išskirtinė skulptūra „Siauruko piemuo“

                                          519-ojo Panevėžio miesto gimtadienio šventės metu Aukštaitijos siaurojo geležinkelio teritorijoje atidengta nauja išskirtinė skulptūra „Siauruko piemuo“.

                                          Click image for larger version

Name:	305655937_512102567584912_6116203909223839157_n-960x541.jpg
Views:	325
Size:	111,5 kB
ID:	1996703

                                          „Norėdami pritraukti dar daugiau lankytojų į mūsų erdves Panevėžyje bei skatindami tvarios aplinkos kūrimą, nusprendėme Siauruko teritorijoje įkurti kinetinių skulptūrų parką „Siauruko istorijos“. Džiaugiamės, kad į pirmąjį mūsų kvietimą atsiliepė nemažai menininkų. Iš visų pasiūlymų išsirinkome Margaritos Ado projektą „Siauruko piemuo”, kurį kartu ir įgyvendinome. Smagu matyti, kaip metalo atliekos ar nereikalingos traukinių detalės talentingos kūrėjos rankose pavirto meno kūriniu. Tikimės, kad šis projektas bus tęstinis ir kasmet mūsų teritorijoje atsiras vis nauja skulptūra ir vis daugiau menininkų galės pristatyti savo kūrybą“, – skulptūros atidarymo metu sakė VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Darius Liutikas.

                                          Pasak metalo asambliažus kuriančios skulptūros autorės Margaritos Ado, skulptūra „Siauruko piemuo“ – lyg draugas, išlydintis ir pasitinkantis kiekvieną traukinį, kaip kelrodį švyturį iškėlęs savo širdį, kuri niekada nenustoja plakti.
                                          Skulptūros sukūrimui paramą suteikė Panevėžio miesto savivaldybė.

                                          Skaitykite plačiau JP.lt:
                                          https://jp.lt/panevezi-papuose-isski...auruko-piemuo/


                                          Comment

                                          Working...
                                          X