Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Siaurukas Panevėžys - Anykščiai - Rubikiai (veikiantis)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Nors ir pavėluotai, bet naujas sezonas bus!
    Keleivinių vagonų pervarymas iš Panevėžio į Anykščius. Ties buvusia Smėlynės stotele.

    Comment


      Panevėžio miesto savivaldybė tapo siauruko dalininke

      Click image for larger version

Name:	thumbnail.jpg
Views:	1062
Size:	113,8 kB
ID:	1809689

      VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ visuotiniame dalininkų susirinkime buvo pritarta, kad Panevėžio miesto savivaldybė taptų jos dalininke.

      „Siaurukas yra vienas unikaliausių inžinerinio paveldo paminklų Lietuvoje. Nemaža siauruko infrastruktūros dalis yra mieste, todėl jaučiamės atsakingi už jo išsaugojimą. Smagu, kad su Panevėžio rajono savivaldybe tapome dalininkais ir tikimės, kad bendradarbiaudami su Susisiekimo ministerija, Anykščių rajono savivaldybe intensyvinsime kultūrinį turizmą, didinsime miesto patrauklumą mūsų šalies ir užsienio turistams“, - sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

      „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ veiklos tikslas – išsaugoti ruože Panevėžys – Rubikiai veikiantį siauruką, užtikrinti saugų keleivinių traukinių eismą, kokybišką infrastruktūros renovaciją ir plėtrą, integruoti siaurąjį geležinkelį į visuomenės gyvenimą.

      https://panevezys.lt/lt/naujienos/sa...dalininke.html

      Comment


        Istorinio „Siauruko“ ateitis miglota – 2021 metų finansavimas neaiškus

        Viešosios įstaigos „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius Mindaugas Jucevičius pareigų nepalieka, tačiau neatmeta galimybės įteikti prašymą palikti darbą, kuriam atidavė daugiau kaip dvejus metus.

        Click image for larger version

Name:	12695077_907288072719252_4146851790773452721_o-960x640.jpg
Views:	868
Size:	232,9 kB
ID:	1850201

        Pareiškimo įteikęs nebuvo

        Pasak „Siauruko“ vadovo, apie išėjimą iš darbo jis yra kalbėjęs, bet pareiškimo trauktis iš pareigų parašęs nebuvo.

        „Pareiškimo nebuvau įteikęs ir dar iš darbo nesitraukiu. Tačiau pasilieku teisę bet kada parašyti prašymą išeiti iš darbo. Situacija „siauruke“ nėra gera, o ir finansavimas – problematiškas. Praėjusią savaitę įvyko nuotolinis pasitarimas su „Aukštaitijos siaurojo geležinkelio“ dalininkais, bet jis problemos neišsprendė. Strateginis planas nebuvo patvirtintas, o apie darbo užmokesčio padidinimą nesutarta. 2021 metų planą teks tobulinti ir jį vėl pateikti dalininkams“, – aiškino M. Jucevičius.

        Ministerija pinigų davė

        VšĮ „Aukštaitijos siaurasis geležinkelis“ direktorius sakė, kad Susisiekimo ministerija skyrė „siaurukui“ 112 tūkst. eurų.

        „Dar šios lėšos įmonės sąskaitos nepasiekė. Yra sudaryta sutartis su ministerija – laukiam pinigų. Iki metų pabaigos juos gausime. Skolas padengsime, bet, supraskite, kad kiekvieną kartą vis prašyti finansavimo nėra jau labai patogu. „Siauruko“ ateitis – miglota, nes dar nepatvirtintas 2021 metų biudžetas ir nėra aišku, kokį finansavimą gaus istorinę ir kultūrinę vertę turintis vienintelis Lietuvoje išlikęs siaurasis geležinkelis“, – svarstė M. Jucevičius.

        Click image for larger version

Name:	7812-1024x683.jpg
Views:	864
Size:	238,4 kB
ID:	1850202

        Darbuotojai prastovose

        Kultūros ir turizmo įstaigos vadovas naujienų portalui JP sakė, kad prasidėjus antrajai pandemijos bangai dalis „siauruko“ darbuotojų buvo prastovose.

        „Dabar jie jau grįžo į darbą. Visų į prastovas išleisti negalėjome, juk reikia geležinkelio bėgius remontuoti ir depe daug darbų. Metų pabaiga ir reikia suvesti rezultatus bei galvoti apie kitus metus. Nesvarbu, kad pandemija koreguoja visus planus, apie juos reikia galvoti, reikia planuoti. Dar iki metų pabaigos esame suplanavę Kalėdines išvykas. Galbūt pavyks tas keliones surengti ir pakviesti panevėžiečius saugioms keliones. Kol kas minėtų kelionių neatšaukėme“, – teigė M. Jucevičius.

        Pažaduku būti nenori

        Pasiteiravus, kaip bandys išsilaikyti kitais metais ir, ar nesiruošia trauktis iš darbo iki 2020 metų pabaigos, M. Jucevičius paaiškino:

        „Pažaduku nenoriu būti. Reikia sutvarkyti ir papildyti strateginį planą bei jį atiduoti. Jeigu gausime kitąmet finansavimą, planai bus kitokie, bet reikia palaukti ateinančių metų, o tada žiūrėsime, kaip bus.“

        Skaitykite plačiau JP.lt:
        https://jp.lt/istorinio-siauruko-ate...imas-neaiskus/

        Comment


          Dvejus metus „Aukštaitijos siaurąjį geležinkelį“ vairavęs jo direktorius Mindaugas Jucevičius šias pareigas eina jau paskutines dienas. Nors po vienkartinės Vyriausybės paramos įstaiga metus palydi be skolų, išeinantis vadovas neslepia perspektyvų vis tiek nematantis. Gruodžio 31-oji – paskutinė ne tik metų, bet ir įmonės direktoriaus M. Jucevičiaus darbo diena. „Prašymas atleisti paduotas dar lapkričio pabaigoje. Gruodžio 30-ąją į susirinkimą rinksis įstaigos dalininkai ir, manau, bus priimtas galutinis sprendimas nutraukti su manimi darbo sutartį. Tuo viskas man čia ir baigsis“, – „Sekundei“ kalbėjo darbų perdavimu kolegoms užsiimantis direktorius.

          Istorinio siauruko ateitis – miglota: neaišku, ar pavyks išsilaikyti

          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez....d?id=86100483

          Comment


            Fotoreportažas Rubikiai - Anykščiai - Panevėžys.

            Prieš kelis metus apvažiavau išardytą linijos dalį nuo Utenos iki Rubikių. Fotoreportažas yra temoje Buv. Rubikių - Utenos - Švenčionėlių - Lentupio siaurasis geležinkelis.
            Tada baigiau Rubikiuose ir buvo ne daug nuotraukų iš Rubikių. Todėl šį kartą Rubikiuose ilgai neužsibuvau.




            Anykščių link.



            Utenos link.



            Rubikių pakraštyje, ties pervaža. Anykščių link.



            Rubikių link.



            Ties sekančia pervaž, Rubikių link.



            Bičionių buvusi stotis. Anykščių link.



            Ten pat, vaizdas Rubikių link.




            Comment


              Bičionių stoties pastatas. Dabar gyvenamas namas, bet matyti, kad jau kelis metus niekas negyvena. Pati stotis yra atokiau nuo Bičionių, iki artimiausių namų 350 m. Normalaus kelio iki stoties nėra, jis užaugo, jei buvo. Pievoje yra išvažinėtos provėžos, bet sunkiai pravažiuojamos ne su visureigiu.

              Prie Bičionių dar caro laikais buvo karjeras į kurį vedė geležinkelio atšaka iš stoties.





              Bičionys, vaizdas Anykščių link.



              Artimiausia pervaža už Bičionių stoties. Anykščių link.



              Toliau yra vaizdingi vingiai. Vaizdas Rubikių pusėn.



              Pralaida.



              Galima sakyti, Žažumbrio pervaža. Kelias ir pervaža naudojami tik žemės ūkio technikos privažiavimui prie laukų.



              Ten pat, vaizdas atgal.





              Už pervažos, Bičionių link.



              Comment


                Nuo pervažos einu iki Žažumbrio stotelės. Ji randasi miške ir normalaus privažiavimo automobiliu prie jos nėra.



                Jau tolumoje matosi stotelė.



                Žažumbris.



                Nuo perono galo Anykščių link. Dar viename sename tvarkaraštyje esu aptikęs 62 km stotelę. Nors Žažumbris randais ties 62 km, visgi stotelė, jei ji buvo, tikriausiai buvo prie tos pervažos, nuo kurios atėjau. Nes niekam nereikalinga stotelė tokioje glūdumoje. Nors visko galėjo būti...



                Vaizdas kairiau. Čia įrengta aikštelė ASG rengiamoms išvykoms.



                Paeinu nuo Žažumbrio nedaug Anykščių link.



                Vaizdas atgal.

                Comment


                  Anykščiai, Bičionių g. viadukas. Ties viaduku Anykščių link.



                  Ten pat, vaizdas atgal.



                  Viadukas. Klausimas kyla dėl jo įrengimo tikslingumo. Buvęs kelias? Nelabai atrodo. Išdžiūvęs upelis? Mažai tikėtina. Kaip eilinė pralaida vandens nutekėjimui per didelis statinys...



                  Prieš J. Biliūno g. yra peronas. Klausimas - kas čia buvo? Pagal įrengimo laiką atrodo, kad kokie 90-ieji. Čia būta stotelės? Bet tvarkaraščiuose nėra, be to ir eismas tuo metu vyko tik tarp Anykščių ir Panevėžio. Ar tai jau ASG įrengtas peronas? Kokiam tikslui?



                  Perono vaizdas nuo pervažos.



                  J. Biliūno g. pervaža.



                  Pervažos vaizdas Rubikių link. Dėl ko įrengtas ženklas "Lokomotyvo sustojimo vieta" ir tas medinis peronėlis?



                  Ten pat, vaizdas Anykščių stoties link.



                  Tęsinys bus.
                  Paskutinis taisė Al1; 2021.01.27, 18:30.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                    Pervažos vaizdas Rubikių link. Dėl ko įrengtas ženklas "Lokomotyvo sustojimo vieta" ir tas medinis peronėlis?


                    [/URL]

                    Tęsinys bus.
                    Ženklas nurodo kurioje vietoje sustoti prieš užsidarant pervažą.

                    Comment


                      Pervažą atidaro mašinistas? Abejoju. Nes reikia sustoti du kartus, o jei sąstatas ilgas, kartais būna ir po 6-7 vagonus, tai reikia toli vaikščioti. Kam tas peronas prie pervažos?
                      Paskutinis taisė Al1; 2021.01.28, 08:42.

                      Comment


                        Kad važiuoja kažkas specialiai uždaryti pervažos, abejoju tuo labiau. Uždaro mašinistas, arba, jei toks būna, mašinisto padėjėjas. Principas toks pats kaip reguliuojamų, tačiau necentralizuotų pervažų, per kurias plačiuoju geležinkeliu važiuoja manevriniai traukiniai: traukinys sustoja, išlipa padėjėjas, įjungia pervažos signalizaciją, traukinys pravažiuoja ir sustoja vėl, padėjėjas išjungia pervažą ir grįžta į lokomotyvą.
                        Peronas galėjo būti skirtas patogesniam išlipimui/įlipimui į lokomotyvą, tačiau kaži ar naudojamas pagal ženklo vietą.

                        Comment


                          Teko važiuoti, tai atidaro ir uždaro mašinisto padėjėjas.

                          Comment


                            Tai tas trumpas, aišku, kam. O ilgasis kam? Irgi pervažos atidarymui, kad patogiau prieiti?

                            Comment


                              Paskutinės naujienos:

                              Siauruką žadama išsaugoti: skelbs vadovo konkursą, ieškos finansavimo

                              https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...os-finansavimo

                              Comment


                                Susisiekimo ministerijos pranešime yra dar pora įdomesnių detalių:

                                "Artimiausiu metu, kai tik leis gamtinės sąlygos, ASG planuoja per 2 mėnesius įvertinti siaurojo geležinkelio būklę ir numatyti reikiamus veiksmus bei preliminarų lėšų poreikį jo būklei ir eksploatavimo sąlygoms pagerinti.

                                Geriau įvertinti esamą ASG situaciją ir plėtros potencialą padės galimybių studija. Ji turėtų numatyti, kiek investicijų ilguoju laikotarpiu prireiks stipriai nusidėvėjusiai infrastruktūrai atnaujinti, kaip pagerinti įmonės valdyseną ir sumažinti įmonės priklausomumą nuo subsidijų. Numatoma, kad tokios studijos parengimas gali trukti apie 8 mėnesius"

                                Comment


                                  Tęsiu toliau.

                                  Nuo J. Biliūno g. pervažos einu prie tilto. Vaizdas atgal, pervažos link.



                                  Kiek paėjus pirmyn, pasimato tiltas.



                                  Tiltas per Šventąją.







                                  Pėstiesiems buvo įrengta atskira tilto dalis. Bet dabar ja niekas nesinaudoja, visi eina viršumi.





                                  Tiltas iš šono.





                                  Pirmasis Anykščių stoties iešmas iškart už tilto.



                                  Vaizdas atgal.



                                  Šiek tiek dešiniau yra buvusi birių krovinių iškrovimo aikštelė. Pagrinde akmens anglies.



                                  Bendras stoties vaizdas nuo tilto pusės.



                                  Sandėliai ir kt.







                                  Comment


                                    Muziejus. Jame stovi riedmenys.



                                    Vaizdas tilto link.



                                    Sandėliai.



                                    Arčiau esantis buvo rekonstruotas už ES lėšas.



                                    Ten pat, vaizdas dešiniau.



                                    Grįžtu prie pagrindinio kelio. Vaizdas tilto pusėn.



                                    Senas šviestuvas.



                                    Toliau einu atšaka prie birių krovinių išpylimo aikštelės.





                                    Bėgiai toliau apaugę pušelėmis ir ten tolumoje jie baigiasi.



                                    Tačiau anksčiau jie vedė į šį dar tarpukaryje statytą sandėlį.





                                    Comment


                                      Grįžtu atgal ir einu stoties pastatų link.



                                      Motodrezinos? garažas?



                                      Gyvenamasis namas ir meistrijos namas (mūrinis)





                                      Peronai, rampa, hidrokolonėlė.



                                      Vandens kolonėlė.



                                      Nuo pakhauzo rampos tilto link.



                                      Stoties pastatas.





                                      TU2-139 su vagonais. Tądien jis niekur nevažiavo.


                                      Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 09:52.

                                      Comment


                                        Grįsta krovininės stoties dalies aikštė.



                                        Stoties pastato link.



                                        1520 mm ir 750 mm kelio pavyzdžiai.



                                        Rankinė drezina.



                                        Pervažos link.



                                        Pakhauzas.





                                        Nuo sandėlio rampos tilto link.



                                        Vaizdas pervažos link.



                                        Perėja.



                                        Stoties keliai nuo perėjos.



                                        Stoties pastatas iš kitos pusės.

                                        Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 10:01.

                                        Comment


                                          Tualetas.



                                          Stoties keliai pervažos pusėn.



                                          Atviras keleivinis vagonas.



                                          Einu pervažos link. Stoties vaizdas.



                                          Vandentiekio bokštas.



                                          Manevriniai šviesoforai prie pervažos. Atkreipkite dėmesį - gatvę kerta trys keliai. Kairysis į "Anykščių kvarcą", vidurinis - į Panevėžį, o dešinysis - privažiuojamasis.




                                          Stoties vaizdas iš kitos pervažos pusės. Bėgiai į Panevėžį. Kairėje žolėje yra privažiuojamasis kelias. Dešiniau taip pat yra bėgiai į "Anykščių kvarcą".



                                          Einu privažiuojamuoju keliu.



                                          Jis išsišakoja į du ir veda į sandėlius.



                                          Tolumoje yra sandėlių teritorija. Iki jos bėgiai nedaeina. Jie baigiasi kažkur tolumoj žolėje.




                                          Grįžtu atgal. Kairėje kelias į "Anykščių kvarcą", o dešinėje - linija į Panevėžį.



                                          Tęsinys bus.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2021.02.01, 10:09.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X