Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dėkui. Lieka atviras klausimas - ar interesantai linkę sumokėti už tokius pakeitimus? Žinoma jei tikslas tik pasiteisinti prieš nuosavą auditoriją dėl išsikeltų tikslų neįvykdymo tai kainos argumentas nepadės.

    Comment


      Geriau mažiau tuščiai loti ant Rusijos, bet už geležinkelį pareikalauti mažesnės dujų kainos. Kol jos nebus, tai nebus ir greitesnio susisiekimo.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Geriau mažiau tuščiai loti ant Rusijos, bet už geležinkelį pareikalauti mažesnės dujų kainos. Kol jos nebus, tai nebus ir greitesnio susisiekimo.
        Kaip pats minėjote anksčiau - kiek abejotina ar keliantys problemą yra suinteresuoti jos sprendimu dėl egzistuojančių apribojimų kaimyninėse valstybėse. Klausimas ar verta būtų RŽD formuoti sąstatus iš greitų vagonų vien tam, kad pralėkt 200 km per Lietuvą?

        Comment


          Ten matyt vidinei auditorijai skirtas pasisakymas, su kosmonautikos priemaišomis (200 km/h krovininiai traukiniai). Visų pirma iki Minsko bent kažkiek priartėja su tokiais greičiais.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            200 km/h tai tolimos ateities perspektyva. Kai Rusija ir Baltarusija savo teritorijose turės tokį greitį, tai tuomet ir apie Lietuvą galima bus kalbėti. Kol kas keleiviniams pakaktų ir 160 km/h. O krovininiai vis tiek greičiau 100 km/h nevažiuos. Dar viena galimybė spartinti eismą - pasienio kontrolės sutrumpinimas. Bet tam reikia tiek papildomos įrangos, tiek ir žmogiškų resursų. Todėl reikia ne loti ant Rusijos, o konstruktyviai ir abipusiškai naudingai išspręsti šį klausimą. Lietuva visuomet turės saugiklį. Rusija pakels dujų kainą - traukiniai per Lietuvą šliauš. Ir taškas.

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              200 km/h tai tolimos ateities perspektyva. Kai Rusija ir Baltarusija savo teritorijose turės tokį greitį, tai tuomet ir apie Lietuvą galima bus kalbėti. Kol kas keleiviniams pakaktų ir 160 km/h. O krovininiai vis tiek greičiau 100 km/h nevažiuos. Dar viena galimybė spartinti eismą - pasienio kontrolės sutrumpinimas. Bet tam reikia tiek papildomos įrangos, tiek ir žmogiškų resursų. Todėl reikia ne loti ant Rusijos, o konstruktyviai ir abipusiškai naudingai išspręsti šį klausimą. Lietuva visuomet turės saugiklį. Rusija pakels dujų kainą - traukiniai per Lietuvą šliauš. Ir taškas.
              Leiskit suabejoti geležinkelių tranzito ir dujų kainos sukėlimo į vieną lygtį ekonomine prasme. Nerandu duomenų, bet spėju, kad vis tik tai nepalyginami skaičiai.
              Žinoma visa diskusija turėtų vykti nepamirštant iš tranzito gaunamos (ar galimos gauti) ekonominės naudos.

              Comment


                Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                Leiskit suabejoti geležinkelių tranzito ir dujų kainos sukėlimo į vieną lygtį ekonomine prasme. Nerandu duomenų, bet spėju, kad vis tik tai nepalyginami skaičiai.
                Žinoma visa diskusija turėtų vykti nepamirštant iš tranzito gaunamos (ar galimos gauti) ekonominės naudos.
                Kaip bebūtų mūsų svertai yra gerokai mažesni nei Rusijos ir Lenkijos - ne kažin kuo pagąsdintume. Tad tenka laviruoti, kad nebūtų dar blogiau.
                Kita vertus atkėlus liniją link Kybartų - išloštume ir mes.

                Comment


                  Yra tų svertų, tik jais Lietuva nesinaudoja, o tuščiai varo ant Rusijos. Lietuva gali pragyventi be Kaliningrado srities, o štai Kaliningradas negali, jei Lietuva lėtins tranzitą. Sutartys, sakote? Tai politika ir sutarčių laužymas yra normalus dalykas.
                  Paskutinis taisė Al1; 2013.02.22, 09:06.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Yra tų svertų, tik jais Lietuva nesinaudoja, o tuščiai varo ant Rusijos. Lietuva gali pragyventi be Kaliningrado srities, o štai Kaliningradas negali, jei Lietuva lėtins tranzitą. Sutartys, sakote? Tai politika ir sutarčių laužymas yra normalus dalykas.
                    Kaliningradas nėra vienintelis (tuo labiau strateginis) Rusijos uostas. Rusijai gal ir galėtų tiesiai nukreipti tranzitą per Baltijos uostus, tačiau kaip žinome paskutiniu metu stengiamasi apeiti.
                    Turėtų būti abipusis dialogas (visų pirma politinis), bet ne šantažas ir bėgių linijų nuardimai paliekant tik vieną alternatyvą.
                    Beje, ryte per LRT radiją kalbėta, kad LG dirba su Baltarusija (šiuo atveju atskiromis sritimis) siekiant išlaikyti esamus srautus jų nenukreipiant per Rusijos, Latvijos ar Ukrainos uostus (kalba nebeina apie didinimą).

                    Comment


                      Viena yra Rusijos prekių srautai per Lietuvą į Klaipėdą, o visai kas kita į Kaliningradą. Rusija pati savo sritį tik nubaustų, jei per Kaliningrado uostą, spausdama Lietuvą, imtų nebegabenti krovinių. Niekas nekalba gi apie geležinkelio išardymą. Kalba eina apie pralaidumo sumažinimą atsakant į dujų kainų kėlimą.O jei Rusija imtų nebegabenti krovinių per Klaipėdą, tai Kaliningradas gali likti ir iš viso be geležinkelio. Tik taip kalbėti galima su Rusija, o ne tik loti.

                      Comment


                        O ar ne geriau būtų susieti tranzito kainas su dujų kaina, t.y. laikyti tranzito tarifus tokius, kad jais galima būtų dotuoti už dujas mokamą kainą. ir dar kokia galimybė Kaliningradą Rusams pasiekti per Lenkiją aplenkiant Lietuvą?

                        Comment


                          Geležinkelių vėžės plotis skiriasi, hemorojus dėl trumpos atkarpos. Dar viena alternatyva-keltai.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Na ši diskusija beprasmė - grasinimais politikoje toli nenueisi. Politikų darbas susitarti.
                            Palyginimui Latvija: neturėdama Kaliningrado sverto sugeba gerokai daugiau pervežti geležinkeliais ir uostais (kartu sudėjus), o ir dujos čia pigesnės nei Lietuvoje.

                            Comment


                              Nes elementariai kur kas mažiau reiškia pretenzijų dėl praeities Rusijai, nestoja piestu už JAV interesus bei nemoko demokratijos. Tačiau Lietuva dar turi ir Kaliningrado svertus, kurių nenaudoja. Todėl galėtų dujos Lietuvoje kainuoti netgi pigiau nei Latvijoje ar Estijoje.

                              Comment


                                Railwayz.info forume rašoma, kad šiomis dienomis VLRD vyksta naujų šilumvežių prezentacija:
                                TEM TMH-034, TEM TMH-002 Rusijai, TEM35-001 (Transmašholdingo hibridinis šilumvežis) ir CZ Loco konstukcijos keturašio manevrinio TEM LTH-001, kurį lyg ir įsigijo LG.

                                http://forum.railwayz.info/viewtopic...=771&start=125

                                Comment


                                  Čia informacija apie parodą iš LG interneto puslapio.

                                  http://www.litrail.lt/wps/portal

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Čia informacija apie parodą iš LG interneto puslapio.

                                    http://www.litrail.lt/wps/portal
                                    Tik nutylėta, kad 11 val. buvo prezentacija

                                    Comment


                                      Nuotraukos www.parovoz.com iš prezentacijos VLRD.

                                      ТЭМ-TMХ-002 (Rusijai, yra kai kurių skirtumų, numeracija nuo pradžių, nepriklausomai nuo to, kad gaminami ir LG).

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                      Naujas LG keturašis šilumvežis TEM-LTH-001. Surinktas VLRD.

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                      Jau 34-as (TEM-TMH-034).

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                      Hibridinis TEM35-001.

                                      http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Nuotraukos www.parovoz.com iš prezentacijos VLRD.

                                        ТЭМ-TMХ-002 (Rusijai, yra kai kurių skirtumų, numeracija nuo pradžių, nepriklausomai nuo to, kad gaminami ir LG).

                                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                        Naujas LG keturašis šilumvežis TEM-LTH-001. Surinktas VLRD.

                                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                        Jau 34-as (TEM-TMH-034).

                                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

                                        Hibridinis TEM35-001.

                                        http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
                                        Kiek yra lietuviško indėlio jų gamyboj/surinkime?

                                        Comment


                                          Parašė r08n Rodyti pranešimą
                                          Kiek yra lietuviško indėlio jų gamyboj/surinkime?
                                          Jei gausit šiuos skaičius - būtų įdomu pamatyti juos viešai. Nors beveik esu tikras, kad įmonė nebus linkusi to atskleisti (importo savikainos ir pardavimo pajamų).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X