Parašė artexs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Neperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
-
Aš manau, kad tai visa kaina. Į Klaipėdą šis traukinys nevažiuos.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNeperskaičiau nuorodos, tai gal Jūs paaiškinsite: čia kaina su lėktuvo skrydžiu ir maitinimu vagone-restorane ar tik pats važiavimas traukiniu? O 'nuvažiavimai į šoną' (pvz iš Klaipėdos į Nidą) papildomai apmokami ar įeina į bendrą kainą?
Comment
-
Parašė ivanivanov Rodyti pranešimąPlaciau apie sia turistine kelione cia - http://www.captainschoice.com.au/cpa...=187&page_id=3
Taip pat yra ir filmukas - http://www.captainschoice.com.au/cpa...p?video=europeParašė artexs Rodyti pranešimąNieko sau kainelė: 20 990 Australian dollars = 50 544 Lithuanian litaiParašė udrius Rodyti pranešimąČia dar ne pati brangiausia kelionė...Nieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $Parašė Sovijus Rodyti pranešimąAš manau, kad tai visa kaina.
Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo
Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Viskas aišku su šitu ruožu... sekantis žingsnis beveik esu įsitikinęs, jog traukinio Klaipėda - Šilutė uždarymas nuo rudens arba žiemos... ta pati politika LG ir deja, nesikeičiaParašė 2Pack Rodyti pranešimąBeveik pačiu atostogų įkarščio metu traukiniai Klaipėda - Šilutė - Klaipėda nuo birželio 21 iki liepos 14 dėl tilto remonto darbų nevažiuos.
Comment
-
tas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Comment
-
Pasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.Parašė Wycka Rodyti pranešimąNieko baisaus ta kaina, juk dar yra verslo klasė ir pirmoji klasė, kur kaina viršija 30.000 AUS $
Pagaliau įskaičiuokite Australijos ekonominę galią, kas tuo pačiu reiškia ir aukštesnį pragyvenimo lygį, taigi kažkiek daugiau asmeninių lėšų lieka pramogoms/hobiui. Pagaliau juk važiuoja ne statistiniai turistai ar pensininkai (nors įtariu ir tokių bus), o railfanai. Juk ir aš ne kartą važiavau LG traukiniais, nors objektyvaus poreikio tam kaip ir nebuvo
Ir trečia, kelionės kainą labai išpučia laaabai tolima kelionė pirmyn ir atgal lėktuvu, dar Rusijos vizos. Jeigu jie važiuotų pačioje Australijoje ar kokioje pietryčių Azijoje, kaina turėtų būti pastebimai mažesnė 
Dėl Australijos nežinau.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 17:53.
Comment
-
Nepadidina keleivių skaičiaus, bet nuostolius bent jau kažkiek sumažina.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Comment
-
Dabar tikrinti nereikia- esame Šengeno zonoje.Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPasak pasieniečių, kurie anksčiau tikrindavo turistinius traukinius iš Vokietijos Joniškio stotyje, didžioji dauguma keleivių - pensininkai.
Dėl Australijos nežinau.
Comment
-
Pranešime parašytas būtasis dažninis laikas - tikrindavo.Parašė udrius Rodyti pranešimąDabar tikrinti nereikia- esame Šengeno zonoje.
O kas dabar važiuoja nežinau.Paskutinis taisė Salvijus; 2010.06.12, 19:46.
Comment
-
Traukinio sutrumpinimas iki minimumo taip pat įeina į žlugdymo programą. Jeigu keleivis neranda vietos atsisėsti - jis kitąsyk greičiausiai vyks kitu transportu.Parašė statyba Rodyti pranešimątas pats daroma visur - pasižiūrėkit į ruožą Vilnius - Ignalina. Juk vasara, turistų metas, o panaikinamos arba iki minimumo sumažinamos tokios jų pamėgtos stotelės kaip Pailgis, Pakretuonė ar Pažeimenė. Varėna - Vilnius vėl tas pats. Juk pagrindinė tokio traukinio paskirtis yra PRIEMIESTINIS SUSISIEKIMAS. Tad kokio velnio po galais Varėnoje dirbantys žmonės beveik nebegali išlipti Pamerkiuose, Rūdiškėse - Klepočiuose ir t.t ????? SĄMONINGAS ŽLUGDYMAS....
Comment
-
Kiek sustojimų daryti - visada yra dilema, nes vieniems keleiviams norisi kuo greičiau nuvykti į galinę stotį, o kitiems - turėti galimybę išlipti kaimelyje. Leisti 2 traukinius, kurių vienas stoja tik keliose stotyse, o kitas - "ant kiekvieno kampo", dažnai būna per didelė prabanga.Parašė Al1 Rodyti pranešimąBet juk tai akivaizdu, kad sustojimų panaikinimas nepadidina keleivių. Į miškus važiuojančių, prie ežerų važiuojančių vasarą yra nemažai. Akivaizdu, kad tie, kas atsako užsiima keleivinių pervežimų organizavimu, patys traukiniais nevažinėja.
Comment
-
Pritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Comment
-
Dėl įprasto transporto taip nedera sakyti. Jeigu turėjote omenyje kelių transportą, tai dar nereiškia, kad jis įprastas.Parašė audriusktu Rodyti pranešimąPritariu Vytauto nuomonei, kad traukinio trumpinimas iki minimumo yra geležinkelių transporto žlugdymas. Aną savaitę teko matyti maršutu Kaunas - Kybartai vykstantį traukinį sudarytą iš dviejų DR1A vagonų, iš Kauno išvyko 15.15 berods ir ką jūs manote, traukinys buvo sausakimšas, žmonės stovėjo netgi vagono prieangyje, ten kur atidaromos durys.Po tokių pasivažinėjimų tikriausiai ne vienas žmogus susimasto, kad geriau važiuoti įprastu transportu.
Comment
-
vakar pamaciau keista sastata... Bent man atrodo kad jis keistas... M62-... (nr neturejau galimybes nufotkinti ir priiet arciau paziuret) su dviem cisternom tokiom blizganciom ir kokie 5 keleiviniai vagonai raudoni... Ka sitoks sastatas veike Silutes stotyje?? vaziavo link Klaipedos ir pagegiu puses...
Comment
-
Nekarta sedejau ant grindu tam priengy kur durys atsidaro,nuo Kazlu Rudos iki Kauno,Sestokai-Vilnius traukiniu, o visam traukini tai taip stipriai susispaude sedi zmones iki vilniaus.dabar lyg jie ir pridejo viena vagona,bet vistiek per mazai dar vietu kad normaliai vaziuoti nesusispaudusTauro apygarda (Stirnos rinktinė)| 立陶宛
Comment
Comment