Parašė Darius555
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		 
							
						 
							
						
 
							
						




 Tarkim veži lengvuoju automobiliu 4 keleivius iš Vilniaus į Palangą, taigi tokiu būdu į vieną pusę papildomai uždirbi 50Ltx11%x4=22Lt. Jeigu į dieną sugebi 'sureisuoti' dukart į Palangą ir atgal, jau turi kišenėje papildomus 88Lt
 Tarkim veži lengvuoju automobiliu 4 keleivius iš Vilniaus į Palangą, taigi tokiu būdu į vieną pusę papildomai uždirbi 50Ltx11%x4=22Lt. Jeigu į dieną sugebi 'sureisuoti' dukart į Palangą ir atgal, jau turi kišenėje papildomus 88Lt  Aišku, su šešiaviečiu automobiliu ar mikroautobusu uždirbsi dar daugiau. O dar pridėkime, kad antkainį užsideda ne tik legalūs, bet ir nelegalūs vežėjai, + machinacijos su kuru ir GPM, taigi skaičiukai gaunasi tokie, kad tam nelegaliam vairuotojui natūraliai kyla klausimas — o kam man legaliai dirbti? Per tiek metų avarijų nebuvo, policija nestabdo arba jeigu retkarčiais sustabdo, atsiperku taip, kad man vis tiek dar lieka. Lieka tik pensijos klausimas. Bet fiktyviai įsidarbinu tarkim taksistu už minimalią algą (gal net puse etato), moku darbdaviui visas įmokas, ir kažkiek tos pensijos vis tiek prisikaups, ir man dar pinigų liks.
 Aišku, su šešiaviečiu automobiliu ar mikroautobusu uždirbsi dar daugiau. O dar pridėkime, kad antkainį užsideda ne tik legalūs, bet ir nelegalūs vežėjai, + machinacijos su kuru ir GPM, taigi skaičiukai gaunasi tokie, kad tam nelegaliam vairuotojui natūraliai kyla klausimas — o kam man legaliai dirbti? Per tiek metų avarijų nebuvo, policija nestabdo arba jeigu retkarčiais sustabdo, atsiperku taip, kad man vis tiek dar lieka. Lieka tik pensijos klausimas. Bet fiktyviai įsidarbinu tarkim taksistu už minimalią algą (gal net puse etato), moku darbdaviui visas įmokas, ir kažkiek tos pensijos vis tiek prisikaups, ir man dar pinigų liks. 
Comment