Matyt vizos neturėjo, ir dėl to taip sudėtingai norėjo
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Bet apie tai nei zodzio. Negalejo zurnaliugos praleisti tokio fakto.Parašė robertas Rodyti pranešimąO nepagalvojot apie vagonuose įrengtus STOP kranus (stabdus)?
Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Kaip jei galejo praleisti ar nepraleisti kokio nors fakto, jei jie nera tos srities specialistai? Apklausia viena, kita virsininka. Jei zurnalistui niekas nieko neuzsimine, tai pats tikrai nesugalvos. Kaip minejau - nera tos srities specialistas. Is zurnalisto tikites, kad jis butu visu galu meistras, guru - viska matytu, viska zinotu ir neklystu. Taip nebuna.Parašė JohnPilna apvyzdžių, kur žurnaliūgos prirašo visiškų nesąmonių, todėl tikrai nereiktų stebėtis, jei praleido kokį nors faktą.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kiek teko matyti ir girdėti - rezervu tepai važinėja tik išimtiniais atvejais. Galimas dalykas, kad jis turėjo važiuoti rezervu dėl papildomų tranzitinių traukinių, kurie specialiu nurodymu kursuoja šiomis dienomis. Taip pat, neatmestina ir ko gero realiausia versija - jog buvo gedimas.Parašė Darius555 Rodyti pranešimąVakar apie 16:00-17:00 Palemone nuo Jiesios pravaziavo rezervu TEP-60, idomu buvo koks gedimas ar jis reguliariai nutraukes tanzitini gryzta vienas?
Comment
-
numatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puseParašė Darius555 Rodyti pranešimąVakar apie 16:00-17:00 Palemone nuo Jiesios pravaziavo rezervu TEP-60, idomu buvo koks gedimas ar jis reguliariai nutraukes tanzitini gryzta vienas?
Comment
-
tikrai nesamone snekat...Parašė Mørtã Rodyti pranešimą/\ Matyt masinistai buvo susitare su pazeideju, kitaip kaip jis galejo pabegti. O siaip kazkoks nesusiprotimas, nejaugi taip sutetinga nuvaziuoti i Varsuva, kad reikia ieskoti tokiu keistu metodu?
Comment
-
Ir šiandien TEP70 išvažiavo link Kybartų apie 13.10 rezervu.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnumatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puse
Comment
-
O kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąnumatyta net masinistu darbo grafike vaziavimas rezervu... grizta is Nesterovo po dvitraukos is Vilniaus i ta puse
Nesuderinti traukiniu grafikai?
Comment
-
del sastato svorio... nes sventinemis dienomis RZD kabina daug vagonu ir vienas TEP60 negali islaikyti grafiko..Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?
Nesuderinti traukiniu grafikai?
Comment
-
Jeigu anksčiau M62K patraukdavo "Gintarą", tai ar tokiais atvejais susidorotų 2M62K? Dėl 2M62UM neabejoju.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimądel sastato svorio... nes sventinemis dienomis RZD kabina daug vagonu ir vienas TEP60 negali islaikyti grafiko..
Comment
-
aisku "susidorotu" 2M62K, bet cia klausimas del greicio..todel ir naudoja TEP60 dvitrauka, kad islaikyti grafika, nes greitis kai kuriuose ruozuose iki 120 km/h, o 2M62K tiek neisvystoParašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąJeigu anksčiau M62K patraukdavo "Gintarą", tai ar tokiais atvejais susidorotų 2M62K? Dėl 2M62UM neabejoju.
Comment
-
Tokiais būdais važinėjančių tepų tarp Kauno ir Kazlų Rūdos pamatau dažnai. Nesinori ginčytis su Vilniaus depuose pažinčių turinčiais forumiečiais, bet prisursiu savo nuomonę.Parašė AB13 Rodyti pranešimąO kam vaziuoti dvitrauka ir grizti rezervu?
Nesuderinti traukiniu grafikai?
Reikėtų pasižiūrėti, kuriomis dienomis važiuoja traukiniai Nr 147 Maskva-Kaliningradas, 148 Kaliningradas-Maskva, 79 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir 80 Kaliningradas-Sankt.Peterburgas, kaip gaunasi kai mėnuo turi 31 dieną, taip pat kokiomis dienomis 359 Adleris-Kaliningradas ir 360 Kaliningradas -Adleris. Pastebėsime didelį netolygumą. Dėl to kartais iš Vilniaus į Nesterovą rytą važiuoja mažiau traukinių negu vakare iš Nesterovo į Vilnių, vakare Nesterove šilumvežių prireikia daugiau negu rytą iš Vilniaus atvažiuoja traukinių. Būna ir priešingai: vienas-kitas į Nesterovą nuvažiavęs LG šilumvežis pasidaro nereikalingas, jį kitos šalies stotyje laikyti neapsimoka ir kokiais nors būdais jis grąžinamas į Vilnių.
Comment
-
Keleivinių vagonų sąstatus turi tempti keleiviniai lokomotyvai. Tokie lokomotyvai yra sukonstruoti važiuoti greitai, tame tarpe ir įbėgėjant traukinio sąstatą, turi galimybę valdyti elektropneumatinius stabdžius (elektros srovės pagalba oras keleivinių vagonų stabdžių sistemoje visuose vagonuose išretinamas vienodai, todėl vagonai pradedami stabdyti visi vienu metu, o tempiant M62 – stabdžiai pradeda veikti nuo lokomotyvo pusės, todėl galimi išilginiai dinaminiai smūgiai [ypač jausis paskutiniuose vagonuose], galimas ilgesnis stabdymo kelias).Parašė Al1 Rodyti pranešimąKais pasikeis, kai nebeliks TEP60? Juk ju dienos suskaiciuotos. Kaip matyti, turimu TEP70 ir BS kartais nepakanka. Netgi jei visus Vilniaus - Klaipedos traukinius teptu ER20. Ypac vasara. Bus naudojami M62?
Rusija ER20 neisileidzia. Ar nebus pradeti silumveziai keisti Kybartuose?
M62 galima vežti keleivinių traukinių sąstatus, bet tik šiaip, iš bėdos.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
visko gali buti, arba kaip variantas pakeis grafika ir naudos M62KParašė Al1 Rodyti pranešimąKais pasikeis, kai nebeliks TEP60? Juk ju dienos suskaiciuotos. Kaip matyti, turimu TEP70 ir BS kartais nepakanka. Netgi jei visus Vilniaus - Klaipedos traukinius teptu ER20. Ypac vasara. Bus naudojami M62?
Rusija ER20 neisileidzia. Ar nebus pradeti silumveziai keisti Kybartuose?
Comment
-
labai teisingas pastebejimas ir beje M62K be EPS irgi i Rusija neileidziaParašė Combat Rodyti pranešimąKeleivinių vagonų sąstatus turi tempti keleiviniai lokomotyvai. Tokie lokomotyvai yra sukonstruoti važiuoti greitai, tame tarpe ir įbėgėjant traukinio sąstatą, turi galimybę valdyti elektropneumatinius stabdžius (elektros srovės pagalba oras keleivinių vagonų stabdžių sistemoje visuose vagonuose išretinamas vienodai, todėl vagonai pradedami stabdyti visi vienu metu, o tempiant M62 – stabdžiai pradeda veikti nuo lokomotyvo pusės, todėl galimi išilginiai dinaminiai smūgiai [ypač jausis paskutiniuose vagonuose], galimas ilgesnis stabdymo kelias).
M62 galima vežti keleivinių traukinių sąstatus, bet tik šiaip, iš bėdos.
Comment
-
Vilniuje dėl prie geležinkelio degančio namo buvo sustabdytas traukinių eismas
Įdomu, kurių konkrečiai traukinių..? Pagal grafiką tai turėjo būti traukiniai: nr. 649 Vilnius - Marcinkonys (išv. 14.55), nr. 641 Vilnius - Valčiūnai per Panerius (išv. 15.20), nr. 882 Kaunas - Vilnius (atv. 15.21), nr. 846 Trakai - Naujoji Vilnia (atv. Vilnių 14:58). Kažkuris iš šitų...
Comment
-
Ar 2M62M turi EPS?Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąlabai teisingas pastebejimas ir beje M62K be EPS irgi i Rusija neileidzia
Comment
Comment