Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    yra tema apie tunelį...

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      O stai gana operatyvus ir profesionalus LG atsakas

      http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...KU05CTzFKRTE!/
      Gal ir operatyvus, bet labai neprofesionalus.

      Jau pačiame pirmame paragrafe:


      Net nesistengiant gilintis į įmonės specifiką, teisinę ir ekonominę aplinką, socialinį teikiamų paslaugų poreikį, aklai peršama nuomonė, kad keleivių vežimo veikla geležinkelių transportu turi būti nutraukta.
      Taigi pats LG daugybė metų visais įmanomais kanalais viešai rauda, kokie nuostolingi tie keleiviai ir koks akmuo po kaklu jie yra LG. Nepamirškim ir paskutinės LG valdžios kelionės į Varėną - ji irgi vyko su šūkiu "nevažinėsim nuo Varėnos iki Marcinkonių". Taigi "aklai peršamos nuomonės" pagrindinis piršėjas yra pats LG.

      O toliau tekste - sunkiasvorė biurokratinė tuščiakalbė (tiesą sakant, perskaičiau tik iki pusės, nusibodo), netgi neįmanoma suprasti, ką teksto autorius nori pasakyti šiuo opusu. "Kuodis durnas" galima pasakyti ir trumpiau.

      Comment


        Parašė c2h5oh Rodyti pranešimą
        Gal ir operatyvus, bet labai neprofesionalus.

        Jau pačiame pirmame paragrafe:



        Taigi pats LG daugybė metų visais įmanomais kanalais viešai rauda, kokie nuostolingi tie keleiviai ir koks akmuo po kaklu jie yra LG. Nepamirškim ir paskutinės LG valdžios kelionės į Varėną - ji irgi vyko su šūkiu "nevažinėsim nuo Varėnos iki Marcinkonių". Taigi "aklai peršamos nuomonės" pagrindinis piršėjas yra pats LG.

        O toliau tekste - sunkiasvorė biurokratinė tuščiakalbė (tiesą sakant, perskaičiau tik iki pusės, nusibodo), netgi neįmanoma suprasti, ką teksto autorius nori pasakyti šiuo opusu. "Kuodis durnas" galima pasakyti ir trumpiau.
        LG rauda ne del to, kad nuostolingas keleiviu vezimas, o del to, kad tu nuostoliu valdzia nepadengia.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          LG rauda ne del to, kad nuostolingas keleiviu vezimas, o del to, kad tu nuostoliu valdzia nepadengia.
          Ar tikrai? Bet juk iki šiol SM ir FM leisdavo LG pasilikti dividentus, t.y. uždirbtą pelną, kaip kompensaciją už nuostolingas veiklas. Kita vertus, nuostolis atsiranda LG perkant kurą, kada sumokėtas akcizas skiriamas autokeliams, o bėgiai taisomi ir atnaujinami pačios LG pastangomis. Bet kaip aš suprantu, žymiai daugiau kuro reikia prekiniams traukinimas, negu keleiviniams, + keleiviai vežami ir elektriniais traukiniais; taigi čia nuostolis yra bendras, o ne patiriams iš keleivių pervežimo.
          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            Mokesciai negali buti laikomi nuostoliais. LG nori ir dividentus pasilikti, ir gauti kompensacijas uz nuostolinga veikla. Siaip tai dividentu palikima galima butu vertinti kaip valstybes kaip savivninkes investicijas.

            Comment


              Šunes loja, o karavanas eina toliau...

              Šiandien delfi.lt svečiavosi susisiekimo ministras E. Masiulis. Specialiai pateikiau klausimą anksti, kad būtų į jį atsakyta, tačiau "kaip nekeista" jis pastebėtas ir atsakytas nebuvo...

              Simas
              11:07 Neatsakytas klausimas

              Laba diena, gerb. Ministre. Noriu pasidomėti, kas yra daroma tiriant neteisėtą LG veiklą nurenkant geležinkelio atšaką Mažeikiai - Rengė į latviją? Nusiuntus oficialią užklausą Latvijos geležinkeliams buvo patvirtinta, jog ruožas tinkamas ...

              Comment


                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                Šiandien delfi.lt svečiavosi susisiekimo ministras E. Masiulis. Specialiai pateikiau klausimą anksti, kad būtų į jį atsakyta, tačiau "kaip nekeista" jis pastebėtas ir atsakytas nebuvo...

                Simas
                11:07 Neatsakytas klausimas

                Laba diena, gerb. Ministre. Noriu pasidomėti, kas yra daroma tiriant neteisėtą LG veiklą nurenkant geležinkelio atšaką Mažeikiai - Rengė į latviją? Nusiuntus oficialią užklausą Latvijos geležinkeliams buvo patvirtinta, jog ruožas tinkamas ...
                As galiu tau pasakyt tik tiek kad dabar sastatus tampom is Bugieniu i Siaulius o toliau jau i Jelgava,darbo turim vaziuojam bent. Mazeikiai-Renge istikruju vazinejo tik latviai, pas mus retas masinorius buvo tuo ruozu apvazinetas.Mano manimu tai teisingas strateginis sprendimas, kadangi Mazeikiu nafta lenku privatizuota tai va ir pelna bando padaryt tokiu budu[LG]...Man paciam buvo keista kodel buvo nurinktas sitas ruozas juk dar menesi pries nurinkima vaziavau pervazas keist i ''gumines''.. o jai tau rupi teisybe tai nemanau kad ji i gera atsilieptu [LG]... juk atrodo [LG] kura perka is baltarusijos...

                Comment


                  „Lietuvos geležinkeliai“ doroja kitaminčius

                  Kaip „Lietuvos geležinkeliai“ doroja žmones, skaitykite čia: http://www.hotcommentary.com/index.php?id=1554
                  Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                  Comment


                    jo, ten valdzia tai moka uzsisest zmogeli. zinau tai ne is nuogirdu. moka ir prie stulpo prisikabint.
                    kai buvau ka tik "iskeptas" meistras, karta ivyko toks pokalbis su stoties inzinierium:
                    - tai, meistreli, keliem zmonem premijas nuemei uz si menesi? (kolektyve buvo virs 30 zmoniu).
                    - niekam nenuemiau , zmones dirbo, stengesi, darbo broku nebuvo, jokiu ypatingu telegramu negauta...
                    - tai negerai, kad nenuemei...
                    - kaip baust, jei nera uz ka?
                    - tai sugalvok, tu meistras, tu ir galvok!
                    likau "apsales" po tokio pokalbio.
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      „Lietuvos geležinkeliai" informuoja apie traukinių eismo sutrikimus

                      „Lietuvos geležinkeliai" informuoja, kad dėl infrastruktūros remonto darbų galimi šie traukinių eismo sutrikimai:

                      1. Lapkričio 16 - gruodžio 11 d. dėl darbų Kyviškių stotyje, galimi traukinių eismo sutrikimai atkarpoje Vilnius - Kena ir Vilnius - Kena, galimas traukinių vėlavimas - 10 min.

                      2. Lapkričio 30 ir gruodžio 1, 2 dienomis galimas traukinių, važiuojančių maršrutu Klaipėda - Vilnius ir Kaunas - Vilnius vėlavimas apie 10 min.

                      3. Gruodžio 8, 9 dienomis galimas traukinių Vilnius - Klaipėda Nr. 19 ir Klaipėda - Vilnius Nr. 20 vėlavimas apie 10 min.
                      Kaunastrans.lt
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        /\ Šiandien G147 Maskva-Kaliningradas vėlavo 15 min.

                        Comment


                          Ryto Staselio bloge, prisimenant tragediją Rusijoje, keliamas klausimas, o ar LG vagonai nėra pavojingi?

                          "Paskutiniaisiais metais "Lietuvos geležinkeliai" naujausius savo riedmenis įsigijo kaip tik Rusijoje. Tarptautiniams traukiniams skirti vagonai buvo nupirkti Tverės vagonų gamykloje, keli naujo tipo dyzeliniai traukiniai - Maskvos Mityščių vagonų gamykloje. Susprogdintojo "Nevskij ekspress" traukinio riedmenis gamino kita - Maskvos Voitovičiaus vardo vagonų gamykla. Anksčiau šiam traukiniui vagonus tiekė kaip tik Tverės gamykla, tačiau 2003 metais dėl neįvardintų problemų šio gamintojo produkcijos buvo atsisakyta ("vagonai buvo sugrąžinti į gamyklą").

                          Iš principo būtų puiku, jeigu "Lietuvos geležinkeliai" pasidomėtų savo įsigytos produkcijos, pardon už cinizmą, crash-testu."

                          daugiau: http://ryst1966.livejournal.com/53207.html

                          Comment


                            Apie "kraštestus"

                            Comment


                              Kiek suprantu vienas iš kylančių klausimų yra - kodėl Nevskij Ekspress avarijos metu nuo bėgių nuvažiavusiuose vagonuose vidinė įranga (krėslai ir kt.) neliko įtvirtinimuose, o smūgio metu atsileido ir žalojo keleivius? Lietuvoje turbūt ši problema nėra iki galo aktuali, nes traukiniai tiesiog nevažiuoja tokiu greičiu, bet vis tik vagonų tinkamumo eksploatacijai klausimas lieka atviras.

                              Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                              Ryto Staselio bloge, prisimenant tragediją Rusijoje, keliamas klausimas, o ar LG vagonai nėra pavojingi?

                              "Paskutiniaisiais metais "Lietuvos geležinkeliai" naujausius savo riedmenis įsigijo kaip tik Rusijoje. Tarptautiniams traukiniams skirti vagonai buvo nupirkti Tverės vagonų gamykloje, keli naujo tipo dyzeliniai traukiniai - Maskvos Mityščių vagonų gamykloje. Susprogdintojo "Nevskij ekspress" traukinio riedmenis gamino kita - Maskvos Voitovičiaus vardo vagonų gamykla. Anksčiau šiam traukiniui vagonus tiekė kaip tik Tverės gamykla, tačiau 2003 metais dėl neįvardintų problemų šio gamintojo produkcijos buvo atsisakyta ("vagonai buvo sugrąžinti į gamyklą").

                              Iš principo būtų puiku, jeigu "Lietuvos geležinkeliai" pasidomėtų savo įsigytos produkcijos, pardon už cinizmą, crash-testu."

                              daugiau: http://ryst1966.livejournal.com/53207.html

                              Comment


                                tame ir beda, kad keleivinis vagonas savo konstrukcija panasus i darzine ant ratu. su komfortu, palydovemis, bet vistiek - darzine. gerai, kol gerai vaziuoja, o crash-testu rezultata patys matot auksciau.
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                  tame ir beda, kad keleivinis vagonas savo konstrukcija panasus i darzine ant ratu. su komfortu, palydovemis, bet vistiek - darzine. gerai, kol gerai vaziuoja, o crash-testu rezultata patys matot auksciau.
                                  Vagonas kaip tankas pasirodė, palyginus su "električka".

                                  Comment


                                    Parašė laSSas_ Rodyti pranešimą
                                    Lietuvoje turbūt ši problema nėra iki galo aktuali, nes traukiniai tiesiog nevažiuoja tokiu greičiu, bet vis tik vagonų tinkamumo eksploatacijai klausimas lieka atviras.
                                    o LG maršrutai _už_ Lietuvos ribų?

                                    Comment


                                      Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
                                      o LG maršrutai _už_ Lietuvos ribų?
                                      Maksimum 120 km/h.
                                      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                                      Comment


                                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                        Vagonas kaip tankas pasirodė, palyginus su "električka".
                                        manau, kad vagonas sustiprintas specialiai crash-testui. gal jame net kazkokia aparatura stovi.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          tame ir beda, kad keleivinis vagonas savo konstrukcija panasus i darzine ant ratu. su komfortu, palydovemis, bet vistiek - darzine. gerai, kol gerai vaziuoja, o crash-testu rezultata patys matot auksciau.
                                          Testas parodė, kad sulinko tas vagonas, kuris ir turėjo sulinkti.

                                          Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                          manau, kad vagonas sustiprintas specialiai crash-testui. gal jame net kazkokia aparatura stovi.
                                          Manau, kad niekas ten specialiai netvirtinta, bet kokiu atveju jis konstrukciškai stipresnis.

                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Vagonas kaip tankas pasirodė, palyginus su "električka".
                                          Gal tai karinių reikalų įtaka? Šitie "celnometaličeskie" vagonai gali būti kabinami nors ir krovininio sąstato priekyje ar viduryje, nebus deformuoti. (Galimybė kabinti kartu su technika ir amunicija kariniuose ešelonuose?). O električkas ar dyzeliukus nežinau ar gale net kabina, atskirai veža. Tada klausimas ar mums reikalingi pavyzdžiui traukinyje Vilnius-Klaipėda stiprūs, bet tuo pačiu ir sunkesni vagonai. Bet ar yra pasiūla? Vakarietiški mažesni (minusas, nes telpa ir didesni mūsų keliuose). Taip pat ir jie gali būti kabinami į krovininius sąstatus, gal irgi Rytų bloko palikimas, ar grynakraujų vakariečių, kokių prancūzų taip pat?

                                          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                          Maksimum 120 km/h.
                                          O Maskvon atkarpų su 140km/h nėra?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X