Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    "Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) penktadienį ėmė nagrinėti nuolat milijonus litų nuostolių iš keleivių vežimo patiriančios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ prašymą dvigubinti maksimalų keleivių vežimo tarifą – nuo 33 ct iki 70 ct už kilometrą. Tačiau žadama, kad bilietų kainos keleiviams tiek šoktelėti neturėtų."
    Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21645781

    Comment


      Jei didins kainas, tai tik pasigalės. Galima pasimokyti iš akcizų didinimo. Ką daugiau surinkta pinigų buvo? Ne! Tai jei didins kainas, tai kaip tik mažės keleivių traukiniais ir visi kas gali persės į automobilius, o likę į automobilius, bei autobusus. liks tik pavieniai keliautojai tie, kuriems traukinys vienintelis susisiekimo būdas. vat liks tik keli keleiviai ir uždarinės maršrutus. Mano nuomone tikrai būtų klaida dabar didinti bilietų kainas.
      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

      Comment


        Parašė railman Rodyti pranešimą
        "Valstybinė kainų ir energetikos kontrolės komisija (VKEKK) penktadienį ėmė nagrinėti nuolat milijonus litų nuostolių iš keleivių vežimo patiriančios bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ prašymą dvigubinti maksimalų keleivių vežimo tarifą – nuo 33 ct iki 70 ct už kilometrą. Tačiau žadama, kad bilietų kainos keleiviams tiek šoktelėti neturėtų."
        Šaltinis: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=21645781
        Neblogai, tuoj bus kainos kaip taksi. Kazin ar LG jau pagalvojo apie bendra numeri veikianti visoje Lietuvoje, kuriuo bus galima isskviesti i namus?

        Comment


          Dar būtų gerai, jei kiekvienas galėtų išsilaikyti mašinisto teises, nusipirkti dreziną ir nusitiesti geležinkelį iki namų.

          Comment


            Gerai, kai dreziną turiu jau

            Comment


              Galo pradžia

              Aiškiai matyti keleivinio geležinkelio galo pradžia. Kur matyta pabranginti km į tokių kainų aukštumų.
              Dar kartą pasikartosiu - susidarys panaši situacija kaip 1998-1999 m. kai pabranginus traukinių bilietus jie tapo brangesni nei autobusų.
              Šiuo atveju jie bus stipriai brangesni nei autobusų. Dabar kritus keleivių srautams po bilietų pabranginimo "Busturas" numušo kainas iš Šiaulių į Vilnių nuo 50 LTL iki 35 LTL - kai traukiniu kainuoja panašiai - 34,40 LTL. Į klausimą atsakyti kurį transportą rinksis keleiviai - manau paprasta.
              Panašu, kad ruošiamasi visai atsisakyti keleivių vežimo.
              Nesuvokiama, kad taip pjaunama šaka ant kurios sėdima.
              Ne visada bus tik kroviniai vežami, žinant mūsų kaimynes - jie bus nukreipti kitomis kryptimis (prie Peterburgo statomas naujas uostas, žr.: http://www.delfi.lt/news/daily/world...hp?id=21650360) ir buvęs pelningumas dings. ES - geležinkeliais daugiau pervežama keleivių nei krovinių.
              Kažkodėl autobusų parkai ir toliau yra dotuojami savivaldybių ir valstybės, tačiau niekas nekalba apie bilietų branginimą ir maršrutų uždarymą.
              Lietuvoje, kaip kažkas rašė, tikrai chaosas viešojo transporto srityje.
              Kažką reikia daryti. Vienas iš variantų - gal reiktėtų atskirti ir sukurti atskirą "Keleivinis traukinys" (nesvarbu koks pavadinimas) įmonę pavaldžią Susisiekimo ministerijai, peržiūrėti visus traukinių ir autobusų maršrutus ir juos suderinti, kad vienas kito nedubliuotų, nes išlaidos vis tiek dengiamos iš mokesčių mokėtojų. Ir svarbiausia pasiekti keleivių srautus panašiai kaip Latvijoje - 20-25 mln. į metus, bet ne 4 mln. kaip dabar. Dabartiniai keleivių skaičiai yra kritiškai maži, todėl ir keleivių pervežimas tapo nuostolingu.
              Kažkas turėtų būti daroma, nes dabartinė padėtis beveik pasiekė kritinį tašką.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.12, 11:41.

              Comment


                Atsakymas dėl oro taršos

                Parašė praetor Rodyti pranešimą
                Čia jau kažkoks paradoksas. Pajūrio miestuose juk vėjai viską ištaršo.
                Čia atsakymas dėl oro taršos:

                [...] Aplinkos ministerijos darbuotojai nustatė, kad per pirmąją balandžio savaitę kietųjų dalelių koncentracija daugelyje miestų jau viršijo leistiną normą. [...]

                [...] Oro užterštumo padidėjimą labiausiai lemia transporto tarša, taip pat teršalams išsisklaidyti neleidžiantis silpnas vėjas ir mažas kritulių kiekis. [...]

                Šaltinis: http://www.lrt.lt/news.php?strid=5042&id=5177070

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Gerai, kai dreziną turiu jau
                  O kokiu budu pasiseke isigyt ir kur ja naudosi? as ilga laika jau svajoju su drezina nuo Marcinkoniu iki baltarusijos sienos prasivaziuot, tik kad tai toli nuo realybes deja...

                  Comment


                    ...tuoj ir Vilniaus geležinkelio stotis taps (kultūros) paveldo objektu

                    Comment


                      Parašė railman Rodyti pranešimą
                      ...tuoj ir Vilniaus geležinkelio stotis taps (kultūros) paveldo objektu
                      Atvaizdas
                      Stoties rūmai jau yra kultūros paveldo objektas.
                      Kaip depo grįžratis ir dyzelinių traukinių senasis pastatas.

                      Comment


                        Ne į temą - šiandien rytiniu reisu iš Marcinkonių į Vilnių atvyko pilnutėlė PESA

                        Comment


                          oho, kas cia per naujiena Gal reikia pabandyt ketvirtadieni Marcinkonis "prasukuot", uztaikysiu gal netyciom ir as

                          Comment


                            Tai dabar rytiniu reisu PESA į Marcinkonis važiuoja labai dažnai, bent jau pirmadieniais, tai visada.

                            Comment


                              Tai Tegul visada leidžia į šį reisą PESA, tai ir pelno gautų, ir nereikėtų uždarinėti maršrutų, jeigu visur būtų leidžiami tokie traukinukai...
                              Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                              Comment


                                Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                Ne į temą - šiandien rytiniu reisu iš Marcinkonių į Vilnių atvyko pilnutėlė PESA
                                Didelio stebuklo nėra, bet tai nutiko tikriausiai dėl:
                                • žmonėms smalsu išbandyti naują transporto priemonę;
                                • atsibodo važinėti pasenusiu D1, o čia - nauja moderni motrisė;
                                • praretintas šios krypties reisų tvarkaraštis (tada dauguma žmonių prilipo Varėnoje, Matuizose, Rūdiškėse, Senuosiuose Trakuose ir Lentvaryje).
                                O šiaip visada malonu išgirsti, kad kažkoks traukinys Lietuvoje važiuoja sklidinas.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Didelio stebuklo nėra, bet tai nutiko tikriausiai dėl:
                                  • žmonėms smalsu išbandyti naują transporto priemonę;
                                  • atsibodo važinėti pasenusiu D1, o čia - nauja moderni motrisė;
                                  • praretintas šios krypties reisų tvarkaraštis (tada dauguma žmonių prilipo Varėnoje, Matuizose, Rūdiškėse, Senuosiuose Trakuose ir Lentvaryje).
                                  O šiaip visada malonu išgirsti, kad kažkoks traukinys Lietuvoje važiuoja sklidinas.
                                  Na kad praretino reisų iki Senųjų Trakų, tai sutinku, bet kad toliau už Senųjų Trakų važiuotų mažiau traukinių (į Marcinkonis) tai taip nėra. Praeitą vasarą važiavo tris kartus per dieną ir dabar tris kartus per dieną važiuoja (į Marcinkonis, taip pat ir pro Varėną, Matuizos, Rūdiškės ir kt.)
                                  Pirmi du punktai sutinku. Taip labai malonu, kad pilnas važiuoja...
                                  Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                  Comment


                                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                    ...peržiūrėti visus traukinių ir autobusų maršrutus ir juos suderinti, kad vienas kito nedubliuotų, nes išlaidos vis tiek dengiamos iš mokesčių mokėtojų.

                                    Kažkas turėtų būti daroma, nes dabartinė padėtis beveik pasiekė kritinį tašką.
                                    Jokie liberalai to nedarys. Konkurencija - panaceja nuo visu bedu. Vadinasi, keleivinio susisiekimo gelezinkeliu nereikia.
                                    Pries gera desimtmeti ziurejau A. Abisalos interviu per TV. Jis pareiske, kad jau geriau valstybe tegul nuperka visiems gyventojams po padeveta automobili, o ne dotuoja viesaji trasporta.
                                    Dar viena jo "auksine" mintis ir poziuris i VT ir, konkreciai keleiviu vezima gelezinkeliu. Pasake mazdaug taip: "Pensininkus i baznycia nuvezti galima ir mikoautobusu, o ne varineti traukini..."

                                    Comment


                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Didelio stebuklo nėra, bet tai nutiko tikriausiai dėl:
                                      • žmonėms smalsu išbandyti naują transporto priemonę;
                                      • atsibodo važinėti pasenusiu D1, o čia - nauja moderni motrisė;
                                      • praretintas šios krypties reisų tvarkaraštis (tada dauguma žmonių prilipo Varėnoje, Matuizose, Rūdiškėse, Senuosiuose Trakuose ir Lentvaryje).
                                      O šiaip visada malonu išgirsti, kad kažkoks traukinys Lietuvoje važiuoja sklidinas.
                                      Suabejočiau šiais argumentais. Paprasčiausiai reisu nr. 643 važiuoja tikrai nedaug keleivių, na nuo Valkininkų daugiau. Todėl tikrai labiau apsimoka siųsti motrisę negu seną kledarą D1.

                                      Comment


                                        Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                        Suabejočiau šiais argumentais. Paprasčiausiai reisu nr. 643 važiuoja tikrai nedaug keleivių, na nuo Valkininkų daugiau. Todėl tikrai labiau apsimoka siųsti motrisę negu seną kledarą D1.
                                        Iš principo tai ir norėjau pasakyti, tik kitais žodžiais.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
                                          Suabejočiau šiais argumentais. Paprasčiausiai reisu nr. 643 važiuoja tikrai nedaug keleivių, na nuo Valkininkų daugiau. Todėl tikrai labiau apsimoka siųsti motrisę negu seną kledarą D1.
                                          O kodėl D1 - senas kledaras? Na taip, morališkai pasenęs, bet geresnis nei DR1A, kuris dažnai genda.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X