na pries menesi teko vaziuot,tai ne su dviauksciu..o paprastu ir nesimato ,kad jie vazinetu..lyg ir neturi tokiu kolkas nusipirke
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Gal maršrutas tarp Vilniaus ir Kauno yra nenuostolingas, bet aplamai keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliams yra nuostolingas. Jau ne kartą apie tai buvo rašyta.Parašė MininganIs kur jau tokios zinios kad nuostolinga keleivius veziot, jai taip butu tai ir keleiviu neveziotu, manau masrutas tarp Vilniaus ir Kauno keleiviu veziojimo atzvilgiu yra pelningiausias visoje Lietuvoje
Comment
-
Niekas nenori vaziuoti traukiniu del gelezinkeliu kokybes ir greito - jei Lietuvos traukiniai butu geresni ir greitesni, zmones noretu vaziuoti traukiniu, o ne masina. Gal nebus iskart ekonomiskai pelningas, bet tai reikalinga jei Lietuva nori tapti modernia Europos salimi, o ne mazaja Amerika kur negalima vaziuoti be automobiliu.
That is my incredibly profound insight into the situation
Comment
-
Tai truputi susiję su ekonomine situacija. Manau, dar Lietuvoje pinigų kiekis nepakankamas prasisuka, kad galėtų funkcionuoti modernūs traukiniai.Parašė SvajoklisNiekas nenori vaziuoti traukiniu del gelezinkeliu kokybes ir greito - jei Lietuvos traukiniai butu geresni ir greitesni, zmones noretu vaziuoti traukiniu, o ne masina. Gal nebus iskart ekonomiskai pelningas, bet tai reikalinga jei Lietuva nori tapti modernia Europos salimi, o ne mazaja Amerika kur negalima vaziuoti be automobiliu.
That is my incredibly profound insight into the situation
Akivaizdu, jog modernių traukinių investicinės bei eksploatacinės išlaidos yra labai didelės, dėl to tokie geležinkeliai įmanomi tik su sąlyga, jog geležinkelis - brangiausia transporto priemonė, kaip kad vakarų Europoje.
Netikiu, jog Lietuva jau priaugo tam, jog būtų vietos didžiuliam brangaus transporto tinklui. Bet laikas ateis, jau netrukus. Manau 2018-2020 ieji jau bus tas laikas, kai Lietuvoje bus vietos moderniems traukiniams
Comment
-
Dėl dviaukščių tai labai abejočiau, jei ir dabartiniai pustuščiai važinėja, tai kam reikalingi dviaukščiai? Nors aišku būtų labai įdomu.
Manau jei būtų nutiesta moderni linija, arba modernizuota esama tarp VLN ir Kauno, ir jei traukinys nuvažiuotų tą atstumą per kokias 40 min, tai jis taptų pačia populiariausia susisiekimo tarp dviejų miestų priemone. Juk modernūs traukiniai yra viena komfortabiliausių transporto priemonių - mažai triukšmo, mažai vibracijos, didelis greitis. Tad, LG apie tai turėtų labai gerai pagalvoti... ES visada mums gali padėti, reikia tik norėti.
Comment
-
Remiuosi grynai ekonominiais faktoriais. Juk žmonių keliauja ir dabar daug, bet kodėl jie nekeliauja traukiniais? Keletas priežasčių: neturi už ką, mažas integruotumas į bendrą miesto susisiekimo sistemą (tam pasitarnaus tramvajaus sistemos diegimas), pigios alternatyvos, kartu patogumu mažai tenusileidžiančios. Galų gale, lėti tie traukiniai. O po 15 metų manau Lietuva +/- pasivys V.Europą pagal pragyvenimo lygį, tad ekonominės sąlygos tokiems traukiniams atsiras. Ar tai, kad bus sąlygos, ir lems, kad bus traukinių tinklas? NežinauParašė VarlamasMeier: jeigu gyventoju skaicius mazeja o siandienine infrastruktura labai primityvi kuo remiesi kad po desimtmecio ateis laikas moderniems traukiniams?
Comment
-
Manau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Comment
-
Yra bėda, Linai. Analogišku maršrutu Vakarų Europoje (Vilnius-Kaunas - 100km) bilietai kainuoja €15-€20. Tiesa, dalis kainos nueina į brangią darbo jėgą, ji Lietuvoje pigesnė. Bet taip pat žymi dalis - amortizaciniai atidėjimai. Net jei Lietuvoj toks bilietas kainuos €10, kiek žmonių tiek pasirengę mokėti? Kol kas tokių nedaug.Parašė LinasManau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Comment
-
Gal ir taip, bet kalbu apie dabartinius elektrinius traukinius, kurie galėtų nuvažiuoti šį atstumą per 1 val.-1 val.5 min. ir tai būtų jau neblogai, tai maždaug grynasis laikas, važiuojant autostrada, neviršijant greičio. Tačiau kliūtimi tampa mažų stotelių keleiviai, kurie pradeda rašinėti prašymus sustoti ten ar ten. Tokiu būdu geležinkelis neišsivaduoja iš absoliutaus priemiesčio statuso. Kaip žinia, toliau važiuojantys keleiviai moka brangiau.
Comment
-
Nereikia jokių atskirų linijų. Kiek tokių traukinių, kurie stoja prie kievieno stulpo, reikia ? Maksimum 4 per parą pilnai užtektų, o kiti galėtų būti greitieji, kurie stotų tik Kaišiadoryse.Parašė JohnTokiu atveju reiktu 2 liniju i kiekviena puse: greitos linijos, kurios traukiniai niekur nestotu (ar stotu tik 1-2 stotelese) ir letos, kuri stotu visur. Aisku tam reiktu nutiesti papildomas 2 begiu juostas (dabar tera lyg ir viso 2 t.y. po viena i viena puse) ir rekonstruoti stotis.Parašas :)
Comment
-
su automobiliu visvien vaziuotu daugelis nes nereik pamirsti kad dazniausiai vaziuojama ne nuo gel. stoties iki gel. stoties o nuo kur reikia iki kur reikia.Parašė LinasManau, kad tokie traukiniai būtų populiarūs ir dabar. Susidaro užburtas ratas - nėra keleivių, nes mažas greitis ir nekomfortabilūs traukiniai, nieks neperka modernių traukinių, nes nėra keleivių. Kažkaip vis reklamuoja, kad važiuos dabartiniai traukiniai nors per 1 val.10 min,bet pradeda kiauksėti pakelių keleiviai, ir pradeda traukinys stoviniuoti prie kiekvieno stulpo. Tokia politika gal laimima keliasdešimt keleivių, kurie sumoka po porą litų, bet prarandama gal šimtai, kurie mokėtų bent po 10.
Dabar geriausiu atveju gaunasi 30min vienam mieste iki stoties+ tarkim 1.10val traukiniu + ~30min. transportu kitame mieste + laukimo laikas - geriausiu atveju apie 2.5val ... hm geriau jau su atomobiliu tuomet
Comment
-
Gal tu ir teisus. Bet ne vien tai suveiktų. Lietuviai pasidarė tokie individualistai, kad jiems ne visada veikia ekonominiai dėsniai, elementarus patogumas, romantika ir dar kas tik nori. Nesvarbu, kad gelda vos važiuoja, gal 20 metų amžiaus, bet vis tiek važiuos, terš aplinką, nes kaip čia derinsies prie kažko. Įmanytų, kai kurie į lovą mašina įvažiuotų.Parašė evvtsu automobiliu visvien vaziuotu daugelis nes nereik pamirsti kad dazniausiai vaziuojama ne nuo gel. stoties iki gel. stoties o nuo kur reikia iki kur reikia.
Dabar geriausiu atveju gaunasi 30min vienam mieste iki stoties+ tarkim 1.10val traukiniu + ~30min. transportu kitame mieste + laukimo laikas - geriausiu atveju apie 2.5val ... hm geriau jau su atomobiliu tuomet
Comment
-
Tam, kad zmones intensyviai naudotusi traukiniais, pirmiausia turi buti isvystyta visos kitos transporto rusys mieste:
jei is kauno i vilniu su traukiniu atleksi (100 km) per 40 min, o vilniuje [kaune] likusius 10 km per miesta autiku [troliku] vaziuosi dar 40 min, tai aisku kad niekas nesinaudos tokia infrastruktura...
o dar reikiama trolika [autika] reikia sulaukti....
Comment
Comment