Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
Paliginot Lenkiją su Lietuvą.... Ten virš dešimt kartu daugiau gyventojų ,o del miestų ir miestelių skaičio netgi nėra prasmes lyginti. O pas mus tik sovetlaikais tikras judejimas buvo,o dabar daug kur begius nueme. Kam,paviždžiui, Didžiasaliui reikalingas geležinkelis,jeigu iš kažkada žydejančio miestelio bomžatniką padarė. Taip ,kaip buvo Lietuvoj civilizacija ir kaimuose ir miestelese buvo darbo,kiekvienas,esant reikalui,važiavo traukiniu.Aš gerai atsimienu,kai električkose buvo pilna keleivių,nors sastatai buvo iš 8 vaguonų ir reisų buvo dvigubai daugiau... O čia ir tų,kurie dabar važinieja,greitai nereikes,nes nuostoliai labai dideli...
-
Iš principo kaip ir pritariu minčiai, tik kategoriškai nepritariu pabrauktam sakiniui. Lietuvoje BUVO civilizacija? O dabar nebėra? O iki sovietų pasaulyje (ir Lietuvoje) nebuvo civilizacijos? Arba Tamsta dar esi pakankamai jaunas (tada sąvokų ir istorijos faktų neišmanymas dar atleistinas) arba esi visiškai neatsakingas už savo žodžius ir dar skeidi dezinformaciją. Tikiuosi, čia bus pirmasis variantas...Parašė Tano Rodyti pranešimąPaliginot Lenkiją su Lietuvą.... Ten virš dešimt kartu daugiau gyventojų ,o del miestų ir miestelių skaičio netgi nėra prasmes lyginti. O pas mus tik sovetlaikais tikras judejimas buvo,o dabar daug kur begius nueme. Kam,paviždžiui, Didžiasaliui reikalingas geležinkelis,jeigu iš kažkada žydejančio miestelio bomžatniką padarė. Taip ,kaip buvo Lietuvoj civilizacija ir kaimuose ir miestelese buvo darbo,kiekvienas,esant reikalui,važiavo traukiniu.Aš gerai atsimienu,kai električkose buvo pilna keleivių,nors sastatai buvo iš 8 vaguonų ir reisų buvo dvigubai daugiau... O čia ir tų,kurie dabar važinieja,greitai nereikes,nes nuostoliai labai dideli...
I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Bet viskas pagrįsta. Nes tačkę turėt nėra brangu sąlyginai. Reikia problemą spręst ne nuo pasekmių, o nuo priežasčių ar net prielaidų.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąIr vėl tas pats: nuostolinga, neapsimoka, uždaryti...Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Į MarijampOlę vežama D1.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kuo vežama iš Kauno į Marijampolę?
Comment
-
Turbūt tas mašinas, kurios vos "kvėpuoja".Parašė traukinio masinistas Rodyti pranešimąi Kauna planuoja atiduoti 4 modernizuota Dr1a
Comment
-
Iš viso reikia stebėtis, kad Senukai D1 dar gyvi. Jau verti vadintis iš didžiosios raidės.Parašė specialistas Rodyti pranešimąTurbūt tas mašinas, kurios vos "kvėpuoja".
Bet mėlyni dūmai jau eina kaip reikiant.
Comment
-
Būtent tai ir turėjau omenyje.Parašė specialistas Rodyti pranešimąSprendžiant pagal dūmų spalvą - alyvos "valgo" tiek pat kiek ir dyzelino.
Comment
-
Pernai gruodį teko važiuot latvišku traukiniu Ryga-Valga apie 6:30. Sedėjau pirmame vagone. Maniau, kad nustipsiu iš šalčio.Parašė specialistas Rodyti pranešimąŠiaip ar taip, žiemos metu jais važiuoti maloniausia. Salonų šildymo efektyvumo nesulyginsi su kitų serijų dyzeliniais traukiniais.
Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.21, 21:17.
Comment
-
Na, ne visus. Nes teko modernizuotu važiuoti ir jame buvo šilta.Parašė specialistas Rodyti pranešimąManau, kad problema ta, jog konstruktoriai, kurie projektavo DR traukinius, patys nevažinėjo jais.
Lygiai tas pats su mūsų modernizuotais ER9M, kuriuos modernizacijos metu taip "patvarkė", kad žiemą sėdėdamas salone gali prišalti prie sėdynės.
Comment
-
Rudenį važiavau nemodernizuotu ER9M, tai vos galėjau išsėdėt ant sėdynės, taip karšta buvo.Parašė specialistas Rodyti pranešimąNebent pačiame paskutiniame ER9M, kur modernizacijos metu palikti seni šildytuvai ir senos sėdynės, arba lauke tikrai buvo daugiau nei 0 laipsnių.
Comment

Comment