Parašė Sovijus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
xexe kažką girdėjom, bet ne iki galo,Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna jei bankas nurodytu is kokios firmos ka pirkt
valstybinei imonei tai pakviptu korupcija.
o kadangi LG renovavo su didele ES fondu pagalba, tai
privalejo laikytis ju direktyvu, o kazkuri ju skelbia kad
rangovas, subrangovas ir t.t turi but is ES tai ir begiai is UK (tik nzn ar viska 100%privalo pirkt, aisku yra islygos pvz.:jei ten nera ieskom kitur)
direktyvos taip tiesmukiškai nereikalauja. apskritai direktyvos iki tokių smulkmenų nenusileidžia, yra bendri reikalavimai, kurie priklauso nuo teisininkų traktavimo.dabar pagal tas pačias direktyvas perkami rusiški bėgiai.
bėgiai nėra prastesni už rusiškus, tiesiog jie negrūdinti, o ir forma kiek kitokia (dėl ko ratas truputi kitaip kontaktuoja su bėgiu).Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
dar vienas "specialistas"Parašė specialistas Rodyti pranešimąKai buvo remontuojamas Vilniaus-Panerių tarpstotis Lietuva dar nebuvo ES narė. O paimti (milijoninį) kreditą be LG valdybos leidimo neįmanoma. Manau, kad prieš tai buvo svarstomi įvairūs varijantai ir šis pasirinktas kaip naudingiausias ir optimaliausias.
ES turi fondus kandidatams (ne ES nariams)- tiksliai pavadinimo nepamenu berods TINA. dabar jais naudojasi Ukraina.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
esi teisus, NMA nedirbuParašė aesde Rodyti pranešimąxexe kažką girdėjom, bet ne iki galo,
direktyvos taip tiesmukiškai nereikalauja. apskritai direktyvos iki tokių smulkmenų nenusileidžia, yra bendri reikalavimai, kurie priklauso nuo teisininkų traktavimo.dabar pagal tas pačias direktyvas perkami rusiški bėgiai.
bėgiai nėra prastesni už rusiškus, tiesiog jie negrūdinti, o ir forma kiek kitokia (dėl ko ratas truputi kitaip kontaktuoja su bėgiu).
Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Siūlau truputį būti pragmatiškesniu ir pažvelgti giliau. Tikrai ES nefinansuos projektų, susijusių su trečiosioms šalimis ar panašiai. Tuo labiau, jeigu šalis nėra ES sudėtyje. Kreditus, "lengvatinėmis sąlygomis" gal būt ir suteiks, tačiau tik su politiniu arba ekonominiu išskaičiavimu.Parašė aesde Rodyti pranešimądar vienas "specialistas"
ES turi fondus kandidatams (ne ES nariams)- tiksliai pavadinimo nepamenu berods TINA. dabar jais naudojasi Ukraina.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąTokių dvigubų traukinio Nr 147 traukų pastebiu dažnai.
http://www.youtube.com/watch?v=CZANI...897#post328897
Panagrinėjęs tvarkaraštį (tiksliau - Kaliningrado traukinių kursavimo dienas), atsakymą rasti netrukau.
Traukinys Nr 147 iš Vilniaus 10:34h išvažiuoja lyginėmis mėnesio datomis. Kito traukinio į Kaliningradą tą dieną jau nebūna. O iš Kaliningrado atskiromis mįnesio dienomis (kuriomis, galima nustatyti pagal www.litrail.lt ) yra traukinys Kaliningradas-Adleris. Nuo Nesterovo į Vilnių kai kuriomis lyginėmis mėnesio dienomis vakare būna du keleiviniai traukiniai, tai Nesterove tais vakarais prireikia dviejų lokomotyvų. Tai dažniausiai du ir važiuoja 147-ojo sąstate. Rečiau iš Vilniaus į Nesterovą siunčiamas TEP-as be vagonų (http://www.youtube.com/watch?v=5uY2n...?t=6969&page=7 ).
Panašiai gali gautis su TEP-ų važinėjimais priešinga kryptimi, t.y. - iš Nesterovo į Vilnių.
Apie šitą tvarkaraščio "silpną vietą" neseniai rašiau temoje apie geležinkelių stebėjimus. Ten taip pat siurprizu buvo traukinys Maskva-Kaliningradas su dviem TEP-ais.
As irgi apie ta pati pagalvojau - kad antrasis lokomotyvas partemps kita traukini. Bet kodel tie 10 vagonu i Kaliningrada buvo tempiami dvitrauka? Juk antrasis TEP'as laisvai galejo buti nutemptas "saltas".
Comment
-
Kol kas dar šalta ir važiuoti dvitrauka išjungtu varikliu negalima - užšals variklio alyva ir aušinimo skystis.Parašė Al1 Rodyti pranešimąAs irgi apie ta pati pagalvojau - kad antrasis lokomotyvas partemps kita traukini. Bet kodel tie 10 vagonu i Kaliningrada buvo tempiami dvitrauka? Juk antrasis TEP'as laisvai galejo buti nutemptas "saltas".
Comment
-
O kaip tada jie depe paliekami? Į šildomą garažą įstumiami? Juk visiems vietos ten neužtektų.Parašė specialistas Rodyti pranešimąKol kas dar šalta ir važiuoti dvitrauka išjungtu varikliu negalima - užšals variklio alyva ir aušinimo skystis.
Comment
-
Depe yra tam skirti darbuotojai, kurie priziuri silumvezius. Jei silumvezis i kita reisa greitai neisvyksta , tai periodiskai uzveda varikli kad palaikyti reikiama temperatura.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąO kaip tada jie depe paliekami? Į šildomą garažą įstumiami? Juk visiems vietos ten neužtektų.
Su nauja technika paprasciau - yra specialus irenginiai temperaturai palaikyti neuzvedant variklio, be to naujos technikos (Siemens, 2M62M, CME3M) ausinimo sistemoje - antifrizas.
Taip paciai priziurimi silumveziai, esantys "karstame" rezerve. Apie rezervu rusis ("karsta" ir "salta") kazkada rasiau, tad nesikartosiu
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąDepe yra tam skirti darbuotojai, kurie priziuri silumvezius. Jei silumvezis i kita reisa greitai neisvyksta , tai periodiskai uzveda varikli kad palaikyti reikiama temperatura.
Su nauja technika paprasciau - yra specialus irenginiai temperaturai palaikyti neuzvedant variklio, be to naujos technikos (Siemens, 2M62M, CME3M) ausinimo sistemoje - antifrizas.
Taip paciai priziurimi silumveziai, esantys "karstame" rezerve. Apie rezervu rusis ("karsta" ir "salta") kazkada rasiau, tad nesikartosiu
Tai ka, TEP60 negalima naudoti antifrizo?
Comment
-
I toki klausima galetu tiksliai atsakyti glaudziai su lokomotyvu ukiu susijes asmuo. As tik pabandysiu kiek zinau atsakyti: visu pirma, TEP-60 (taip pat ir kiti seni nemodernizuoti 2M62, TEM-2 ir t.t.) sena technika, kurios ausinimo sistema neretai buna nesandari ir ausinimo skystis teka. Maza to, kad i silumvezio ausinimo sistema vidutiniskai pilasi 1-1,5 tonos ausinimos kyscio, tai jo dar neretai desimtimis (ar dar daugiau) litru reikia vis papildyti. Naudojant antifriza, ir finansine israiska butu nemenka esant tokiems papildymams.. Be to dar per nesandaria sistema istekejusiu antifrizu (jei jis nebutu specialus draugiskas gamtai) butu tersiama gamta.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai ka, TEP60 negalima naudoti antifrizo?
Be to senu silumveziu sistemos yra pritaikytos butent specialiai paruostam vandeniui, tad ar ten tiktu antifrizas, sunku pasakyti..
Tai tokia mano, iki smulkmenu nezinancio lokomotyvu ukio nuomone. Gal parasys kas nors tiksliau
Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.12, 15:57.
Comment
-
Teko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.Parašė LT-1 Rodyti pranešimąI toki klausima galetu tiksliai atsakyti glaudziai su lokomotyvu ukiu susijes asmuo. As tik pabandysiu kiek zinau atsakyti: visu pirma, TEP-60 (taip pat ir kiti seni nemodernizuoti 2M62, TEM-2 ir t.t.) sena technika, kurios ausinimo sistema neretai buna nesandari ir ausinimo skystis teka. Maza to, kad i silumvezio ausinimo sistema vidutiniskai pilasi 1-1,5 tonos ausinimos kyscio, tai jo dar neretai desimtimis (ar dar daugiau) litru reikia vis papildyti. Naudojant antifriza, ir finansine israiska butu nemenka esant tokiems papildymams.. Be to dar per nesandaria sistema istekejusiu antifrizu (jei jis nebutu specialus draugiskas gamtai) butu tersiama gamta.
Be to senu silumveziu sistemos yra pritaikytos butent specialiai paruostam vandeniui, tad ar ten tiktu antifrizas, sunku pasakyti..
Tai tokia mano, iki smulkmenu nezinancio lokomotyvu ukio nuomone. Gal parasys kas nors tiksliau
Comment
-
na kas del tepalo tai taip - TEP-60 (kaip ir 2M62) turi dvitakti varikli, kuris tikrai tepalui yra rajus.. Kiek zinau, toks variklis nuo suvartoto kuro kiekio sudegina 6 proc. alyvos. Ir tai cia projektiniai skaiciai, o realiai senas lauzas tepalo suvartoja daugiau...Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTeko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.
Comment
-
Na nežinau, gal tu čia tik pajuokavai. Bet esmė ta, kad šventinėmis dienomis neaptarnaujami kai kurie reisai, nes keleivių būna gerokai mažiau.Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimąLG "užšvenčia" taip, kad net traukiniai nebevažiuojawww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo kovo 23 d. bus atkeistas traukinys Vilnius-Šiauliai. Sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos, Varėnos, Kauno kryptimis.Parašė amiko Rodyti pranešimąNa nežinau, gal tu čia tik pajuokavai. Bet esmė ta, kad šventinėmis dienomis neaptarnaujami kai kurie reisai, nes keleivių būna gerokai mažiau.
Viskas dėl krizės ir keleivių srauto mažėjimo.
Comment
-
LT-1 šiuo požiūriu visiškai teisus. Tik TEP60 ir 2M62 dvitakčių vidaus degimo variklių projektinės dyzelinės alyvos sąnaudos yra ne daugiau kaip 3 proc. nuo sunaudoto dyzelino kiekio. Tačiau, senstant ir dėvintis variklių mazgams jos kartais viršija ir 8 proc.Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTeko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.
Įdomumo dėlei TEP70 (BS) ir ER20CF vidaus degimo variklių alyvos sąnaudos yra atitinkamai 0,5 ir 0,3 proc. nuo sunaudoto dyzelino kiekio. Tačiau, po tam tikro šių variklių darbo valandų skaičiaus, būtina alyvą keisti.
Comment
-
Pakomentuok žodį "atkeistas". Kas tai?Parašė specialistas Rodyti pranešimąNuo kovo 23 d. bus atkeistas traukinys Vilnius-Šiauliai. Sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos, Varėnos, Kauno kryptimis.
Viskas dėl krizės ir keleivių srauto mažėjimo.
O kad sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos kryptimi - kažkaip keista. Juk vasara tose vietose pats sezonas, nes ežeringas kraštas; pagaliau maršrutu Vilnius - Švenčionėliai net joks autobusas nevažiuoja.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Šis traukinys (bent jau iki naujo traukinių eismo tvarkaraščio įsigaliojimo gegužės 25 d.) tikrai nevažiuos.Parašė Wycka Rodyti pranešimąPakomentuok žodį "atkeistas". Kas tai?
O kad sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos kryptimi - kažkaip keista. Juk vasara tose vietose pats sezonas, nes ežeringas kraštas; pagaliau maršrutu Vilnius - Švenčionėliai net joks autobusas nevažiuoja.
Nevažiuos ir pirmas rytinis dyzelinis traukinys iš Kaunas-1 ir paskutinis iš Vilniaus į Kaunas-1. Paskutis traukinys į Kaunas -1 iš Vilniaus išvyks apie 19.30 val.
Dėl kitų krypčių tiksliai nežinau, bet kad bus pakeitimų mažinimo linkme tikrai galiu garantuoti.
Nepaliesti išliko tik Šiaulių, Klaipėdos regionuose važinėjantys traukiniai.
Comment

Comment