Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
    na jei bankas nurodytu is kokios firmos ka pirkt
    valstybinei imonei tai pakviptu korupcija.

    o kadangi LG renovavo su didele ES fondu pagalba, tai
    privalejo laikytis ju direktyvu, o kazkuri ju skelbia kad
    rangovas, subrangovas ir t.t turi but is ES tai ir begiai is UK (tik nzn ar viska 100%privalo pirkt, aisku yra islygos pvz.:jei ten nera ieskom kitur)
    Kai buvo remontuojamas Vilniaus-Panerių tarpstotis Lietuva dar nebuvo ES narė. O paimti (milijoninį) kreditą be LG valdybos leidimo neįmanoma. Manau, kad prieš tai buvo svarstomi įvairūs varijantai ir šis pasirinktas kaip naudingiausias ir optimaliausias.

    Comment


      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
      O šaip kur bėgius gamina Lietuvai? Ar įmanoma juos lieti "Liepojos metalurgo" fabrike. Tai vienu žodžiu tie britiški nieko gero?
      Be "Marteno" krosnių bėgių nepagaminsi. Labai abejoju ar Liepojos metalurgai sugebėtų pagaminti geros kokybės plieninius bėgius.

      Comment


        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
        na jei bankas nurodytu is kokios firmos ka pirkt
        valstybinei imonei tai pakviptu korupcija.

        o kadangi LG renovavo su didele ES fondu pagalba, tai
        privalejo laikytis ju direktyvu, o kazkuri ju skelbia kad
        rangovas, subrangovas ir t.t turi but is ES tai ir begiai is UK (tik nzn ar viska 100%privalo pirkt, aisku yra islygos pvz.:jei ten nera ieskom kitur)
        xexe kažką girdėjom, bet ne iki galo,

        direktyvos taip tiesmukiškai nereikalauja. apskritai direktyvos iki tokių smulkmenų nenusileidžia, yra bendri reikalavimai, kurie priklauso nuo teisininkų traktavimo.dabar pagal tas pačias direktyvas perkami rusiški bėgiai.

        bėgiai nėra prastesni už rusiškus, tiesiog jie negrūdinti, o ir forma kiek kitokia (dėl ko ratas truputi kitaip kontaktuoja su bėgiu).
        Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Kai buvo remontuojamas Vilniaus-Panerių tarpstotis Lietuva dar nebuvo ES narė. O paimti (milijoninį) kreditą be LG valdybos leidimo neįmanoma. Manau, kad prieš tai buvo svarstomi įvairūs varijantai ir šis pasirinktas kaip naudingiausias ir optimaliausias.
          dar vienas "specialistas"

          ES turi fondus kandidatams (ne ES nariams)- tiksliai pavadinimo nepamenu berods TINA. dabar jais naudojasi Ukraina.
          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

          Comment


            Parašė aesde Rodyti pranešimą
            xexe kažką girdėjom, bet ne iki galo,

            direktyvos taip tiesmukiškai nereikalauja. apskritai direktyvos iki tokių smulkmenų nenusileidžia, yra bendri reikalavimai, kurie priklauso nuo teisininkų traktavimo.dabar pagal tas pačias direktyvas perkami rusiški bėgiai.

            bėgiai nėra prastesni už rusiškus, tiesiog jie negrūdinti, o ir forma kiek kitokia (dėl ko ratas truputi kitaip kontaktuoja su bėgiu).
            esi teisus, NMA nedirbu
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Parašė aesde Rodyti pranešimą
              dar vienas "specialistas"

              ES turi fondus kandidatams (ne ES nariams)- tiksliai pavadinimo nepamenu berods TINA. dabar jais naudojasi Ukraina.
              Siūlau truputį būti pragmatiškesniu ir pažvelgti giliau. Tikrai ES nefinansuos projektų, susijusių su trečiosioms šalimis ar panašiai. Tuo labiau, jeigu šalis nėra ES sudėtyje. Kreditus, "lengvatinėmis sąlygomis" gal būt ir suteiks, tačiau tik su politiniu arba ekonominiu išskaičiavimu.

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                Tokių dvigubų traukinio Nr 147 traukų pastebiu dažnai.
                http://www.youtube.com/watch?v=CZANI...897#post328897
                Panagrinėjęs tvarkaraštį (tiksliau - Kaliningrado traukinių kursavimo dienas), atsakymą rasti netrukau.
                Traukinys Nr 147 iš Vilniaus 10:34h išvažiuoja lyginėmis mėnesio datomis. Kito traukinio į Kaliningradą tą dieną jau nebūna. O iš Kaliningrado atskiromis mįnesio dienomis (kuriomis, galima nustatyti pagal www.litrail.lt ) yra traukinys Kaliningradas-Adleris. Nuo Nesterovo į Vilnių kai kuriomis lyginėmis mėnesio dienomis vakare būna du keleiviniai traukiniai, tai Nesterove tais vakarais prireikia dviejų lokomotyvų. Tai dažniausiai du ir važiuoja 147-ojo sąstate. Rečiau iš Vilniaus į Nesterovą siunčiamas TEP-as be vagonų (http://www.youtube.com/watch?v=5uY2n...?t=6969&page=7 ).
                Panašiai gali gautis su TEP-ų važinėjimais priešinga kryptimi, t.y. - iš Nesterovo į Vilnių.
                Apie šitą tvarkaraščio "silpną vietą" neseniai rašiau temoje apie geležinkelių stebėjimus. Ten taip pat siurprizu buvo traukinys Maskva-Kaliningradas su dviem TEP-ais.

                As irgi apie ta pati pagalvojau - kad antrasis lokomotyvas partemps kita traukini. Bet kodel tie 10 vagonu i Kaliningrada buvo tempiami dvitrauka? Juk antrasis TEP'as laisvai galejo buti nutemptas "saltas".

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  As irgi apie ta pati pagalvojau - kad antrasis lokomotyvas partemps kita traukini. Bet kodel tie 10 vagonu i Kaliningrada buvo tempiami dvitrauka? Juk antrasis TEP'as laisvai galejo buti nutemptas "saltas".
                  Kol kas dar šalta ir važiuoti dvitrauka išjungtu varikliu negalima - užšals variklio alyva ir aušinimo skystis.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Kol kas dar šalta ir važiuoti dvitrauka išjungtu varikliu negalima - užšals variklio alyva ir aušinimo skystis.
                    O kaip tada jie depe paliekami? Į šildomą garažą įstumiami? Juk visiems vietos ten neužtektų.

                    Comment


                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                      O kaip tada jie depe paliekami? Į šildomą garažą įstumiami? Juk visiems vietos ten neužtektų.
                      Depe yra tam skirti darbuotojai, kurie priziuri silumvezius. Jei silumvezis i kita reisa greitai neisvyksta , tai periodiskai uzveda varikli kad palaikyti reikiama temperatura.
                      Su nauja technika paprasciau - yra specialus irenginiai temperaturai palaikyti neuzvedant variklio, be to naujos technikos (Siemens, 2M62M, CME3M) ausinimo sistemoje - antifrizas.

                      Taip paciai priziurimi silumveziai, esantys "karstame" rezerve. Apie rezervu rusis ("karsta" ir "salta") kazkada rasiau, tad nesikartosiu

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Depe yra tam skirti darbuotojai, kurie priziuri silumvezius. Jei silumvezis i kita reisa greitai neisvyksta , tai periodiskai uzveda varikli kad palaikyti reikiama temperatura.
                        Su nauja technika paprasciau - yra specialus irenginiai temperaturai palaikyti neuzvedant variklio, be to naujos technikos (Siemens, 2M62M, CME3M) ausinimo sistemoje - antifrizas.

                        Taip paciai priziurimi silumveziai, esantys "karstame" rezerve. Apie rezervu rusis ("karsta" ir "salta") kazkada rasiau, tad nesikartosiu

                        Tai ka, TEP60 negalima naudoti antifrizo?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Tai ka, TEP60 negalima naudoti antifrizo?
                          I toki klausima galetu tiksliai atsakyti glaudziai su lokomotyvu ukiu susijes asmuo. As tik pabandysiu kiek zinau atsakyti: visu pirma, TEP-60 (taip pat ir kiti seni nemodernizuoti 2M62, TEM-2 ir t.t.) sena technika, kurios ausinimo sistema neretai buna nesandari ir ausinimo skystis teka. Maza to, kad i silumvezio ausinimo sistema vidutiniskai pilasi 1-1,5 tonos ausinimos kyscio, tai jo dar neretai desimtimis (ar dar daugiau) litru reikia vis papildyti. Naudojant antifriza, ir finansine israiska butu nemenka esant tokiems papildymams.. Be to dar per nesandaria sistema istekejusiu antifrizu (jei jis nebutu specialus draugiskas gamtai) butu tersiama gamta.
                          Be to senu silumveziu sistemos yra pritaikytos butent specialiai paruostam vandeniui, tad ar ten tiktu antifrizas, sunku pasakyti..
                          Tai tokia mano, iki smulkmenu nezinancio lokomotyvu ukio nuomone. Gal parasys kas nors tiksliau
                          Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.12, 14:57.

                          Comment



                            LG "užšvenčia" taip, kad net traukiniai nebevažiuoja

                            Comment


                              Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                              I toki klausima galetu tiksliai atsakyti glaudziai su lokomotyvu ukiu susijes asmuo. As tik pabandysiu kiek zinau atsakyti: visu pirma, TEP-60 (taip pat ir kiti seni nemodernizuoti 2M62, TEM-2 ir t.t.) sena technika, kurios ausinimo sistema neretai buna nesandari ir ausinimo skystis teka. Maza to, kad i silumvezio ausinimo sistema vidutiniskai pilasi 1-1,5 tonos ausinimos kyscio, tai jo dar neretai desimtimis (ar dar daugiau) litru reikia vis papildyti. Naudojant antifriza, ir finansine israiska butu nemenka esant tokiems papildymams.. Be to dar per nesandaria sistema istekejusiu antifrizu (jei jis nebutu specialus draugiskas gamtai) butu tersiama gamta.
                              Be to senu silumveziu sistemos yra pritaikytos butent specialiai paruostam vandeniui, tad ar ten tiktu antifrizas, sunku pasakyti..
                              Tai tokia mano, iki smulkmenu nezinancio lokomotyvu ukio nuomone. Gal parasys kas nors tiksliau
                              Teko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.

                              Comment


                                Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                Teko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.
                                na kas del tepalo tai taip - TEP-60 (kaip ir 2M62) turi dvitakti varikli, kuris tikrai tepalui yra rajus.. Kiek zinau, toks variklis nuo suvartoto kuro kiekio sudegina 6 proc. alyvos. Ir tai cia projektiniai skaiciai, o realiai senas lauzas tepalo suvartoja daugiau...

                                Comment


                                  Parašė [unique]y1k3s Rodyti pranešimą
                                  LG "užšvenčia" taip, kad net traukiniai nebevažiuoja
                                  Na nežinau, gal tu čia tik pajuokavai. Bet esmė ta, kad šventinėmis dienomis neaptarnaujami kai kurie reisai, nes keleivių būna gerokai mažiau.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                    Na nežinau, gal tu čia tik pajuokavai. Bet esmė ta, kad šventinėmis dienomis neaptarnaujami kai kurie reisai, nes keleivių būna gerokai mažiau.
                                    Nuo kovo 23 d. bus atkeistas traukinys Vilnius-Šiauliai. Sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos, Varėnos, Kauno kryptimis.
                                    Viskas dėl krizės ir keleivių srauto mažėjimo.

                                    Comment


                                      Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                      Teko girdėti, kad TEP60 ir tepalą labai mėgsta deginti, jau nekalbant kokie kiekiai dyzelino ten sueina.
                                      LT-1 šiuo požiūriu visiškai teisus. Tik TEP60 ir 2M62 dvitakčių vidaus degimo variklių projektinės dyzelinės alyvos sąnaudos yra ne daugiau kaip 3 proc. nuo sunaudoto dyzelino kiekio. Tačiau, senstant ir dėvintis variklių mazgams jos kartais viršija ir 8 proc.
                                      Įdomumo dėlei TEP70 (BS) ir ER20CF vidaus degimo variklių alyvos sąnaudos yra atitinkamai 0,5 ir 0,3 proc. nuo sunaudoto dyzelino kiekio. Tačiau, po tam tikro šių variklių darbo valandų skaičiaus, būtina alyvą keisti.

                                      Comment


                                        Šiandien buvau pasitikti Dviaukščio traukinio parvažiuojančio iš Kaunas1. Žmonių ir šiame traukinyje mažai... Nors gal tokiu reisu vakare į Vilnių visą laiką mažas srautas keleivių, gal kas žinote?
                                        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Nuo kovo 23 d. bus atkeistas traukinys Vilnius-Šiauliai. Sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos, Varėnos, Kauno kryptimis.
                                          Viskas dėl krizės ir keleivių srauto mažėjimo.
                                          Pakomentuok žodį "atkeistas". Kas tai?
                                          O kad sumažintas keleivinių traukinių skaičius Ignalinos kryptimi - kažkaip keista. Juk vasara tose vietose pats sezonas, nes ežeringas kraštas; pagaliau maršrutu Vilnius - Švenčionėliai net joks autobusas nevažiuoja.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X