Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
    Dabar per Panoramą rodė (8 min.), kad Klaipėdos miesto savivaldybė priėmė sprendimą uždrausti traukinių eismą Klaipėdos miesto teritorijoje (kaip supratau Nemuno g. rajone) tarp 22 iki 7 val.
    Potvarkis įsigalios nuo birželio mėn., tam dar turi pritarti Susisiekimo ministerija.
    Beliks krovinius nukreipti į gretimus Latvijos uostus.
    Už tokį sprendimą visą savivaldybę reikėtų atleist ir dar iškelt baudžiamąsias bylas už aplaidumą darbe. Apgailėtini. Pas mus Lietuvoje įstatymų bazė per daug neįgali, 20 apsigėrūsių nusmurgėlių gali spręst strateginių objektų darbą. Čia ne tik Klaipėdoje, toli pavyzdžių ieškoti nereikia, užtenka va į žygaičius pažiūrėti, į marijampoliečius ( Rail Baltica) visi pinigų lot moka, o piršto pajudint nieks nenori.

    Comment


      Ko čia putotis taip, juk vienašališkai negali uždrausti. O higienos normas juk ne savivaldybė sukūrė.
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
        Už tokį sprendimą visą savivaldybę reikėtų atleist ir dar iškelt baudžiamąsias bylas už aplaidumą darbe. Apgailėtini. Pas mus Lietuvoje įstatymų bazė per daug neįgali, 20 apsigėrūsių nusmurgėlių gali spręst strateginių objektų darbą. Čia ne tik Klaipėdoje, toli pavyzdžių ieškoti nereikia, užtenka va į Žygaičius pažiūrėti, į marijampoliečius (Rail Baltica) visi pinigų lot moka, o piršto pajudint nieks nenori.
        Dėl aprašytų savybių kaltinti reikėtų ne tik pačius gyventojus, bet ir geležinkelininkus. Ar prie to neprisideda keleivinių traukinių maršrutų uždarinėjimas, kitoks jų eismo retinimas?
        Kai po maršruto į Šilutę uždarymo reikiamai nepaaiškinama uždarymo priežastis, gyventojams geležinkelis pavirsta miesto svetimkūniu, ir jų veiksmai darosi neprognozuojami...
        Varganai dabar atrodo Klaipėdos geležinkelio stoties keleivinių traukinių tvarkaraštis (keleiviniai traukinai tik į Vilnių ir Radviliškį), kai kažkada važinėjo į Maskvą, Kaliningradą, Rygą, Kauną, Skuodą, Mažeikius, Pagėgius, Tauragę...
        O dar be keleivinių traukinių yra Alytus, Utena, Joniškis...

        Comment


          Dar pamiršai paminėt Klaipėda-Kretinga, Liepoja-Klaipėda-Kaliningradas ir Klaipėda-Sovetskas.
          Maršrutas Klaipėda-Skuodas-Mažeikiai pilnai galėjo egzistuoti.
          Be to Tauragės linija visiškai liko be keleivinių.
          Paskutinis taisė Salvijus; 2013.03.27, 17:08.

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Dėl aprašytų savybių kaltinti reikėtų ne tik pačius gyventojus, bet ir geležinkelininkus. Ar prie to neprisideda keleivinių traukinių maršrutų uždarinėjimas, kitoks jų eismo retinimas?
            Kai po maršruto į Šilutę uždarymo reikiamai nepaaiškinama uždarymo priežastis, gyventojams geležinkelis pavirsta miesto svetimkūniu, ir jų veiksmai darosi neprognozuojami...
            Varganai dabar atrodo Klaipėdos geležinkelio stoties keleivinių traukinių tvarkaraštis (keleiviniai traukinai tik į Vilnių ir Radviliškį), kai kažkada važinėjo į Maskvą, Kaliningradą, Rygą, Kauną, Skuodą, Mažeikius, Pagėgius, Tauragę...
            O dar be keleivinių traukinių yra Alytus, Utena, Joniškis...
            Taip. O kaip gi aš taip nepagalvojau, kad 20čiai Nemuno gatvės žmonių turbūt dėl keleivinių traukinių nebuvimo į Maskvą ir kitur, ėmė ir supyko. Jeigu nėra keleivių, tai kam vežiot orą jūs man pasakykit? Aš suprantu, kad nuimtu didelio keleivių srauto sulaukiančius maršrutus. Ir tai męs čia kalbam visiškai ne į temą, tema yra absoliučiai apgailėtinas, apverktinas, neteisėtas, visiškai absurdiškas sprendimas. Taigi krovinius staigiai periims Latviai, ar nors vienas ten savivaldybei masto daugiau, negu savo reitingai.

            Comment


              Neperims - Susisiekimo ministerija tokį Klaipėdos miesto sprendimą traktavo kaip antivalstybinį, lobistinį, todėl leidimo nedavė.

              Comment


                Kada turėsime nemokamas ir didesnes automobilių stovėjimo aikšteles prie stočių?

                http://www.lrt.lt/naujienos/lietuvoj...s_prie_stociu_

                Dar viena problema, kad keleivis iš automobilio perliptų į traukinį.
                Kaune, Vilniuje ši problema egzistuoja. Klaipėdoje ir Šiauliuose, kur keleivių srautai mažesni, išspręsta.

                Comment


                  Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                  Jeigu nėra keleivių, tai kam vežiot orą jūs man pasakykit? Aš suprantu, kad nuimtu didelio keleivių srauto sulaukiančius maršrutus.
                  O kas gali paneigti, kad tie maršrutai buvo nustekenti taip, kad su laiku pradėjo vežioti orą? Nepatogus važiavimo laikai, kelionės trukmė neadekvati, neefektyvus planavimas, neatsižvelgimas į važiuojančių srautus, poreikius? Nedirbant efektyviai, maršrutai su laiku ir numiršta, nes žmonės pasirenka patogesnius variantus, o, bet, tačiau iš LG nelabai matėsi noro, kažką gerinti, geriau buvo viską numarinti, o po to pareikšti, kad vežioti orą neapsimoka. Taip, oro vežioti tikrai neapsimoka.
                  Bet paimkim pvz., dėl srautų tarp Šilutės ir Klaipėdos. Visame ruože tarp šių dviejų miestų gyvena tikrai nemaža dalis žmonių kurie dirba Klaipėdoje. Dauguma važiuoja savo mašinomis. Eismas yra gan intensyvus, įvyksta daug nelaimingų atsitikimų, daug avarinių situacijų, kurios nepatenka į jokią statistiką, bet kelia pavojų ir stresą vairuojantiems. Taip pat, poreikį galime matyti ir pagal autobusų dažnumą - iš Šilutės į Klp važiuoja 10 autobusų, tiek pat ir iš Klp į Šilutę. Ką tai reiškia, kad nėra keleivių? Jei nebūtų, nebūtų ir tiek autobusų.
                  LG šiuo atveju labiau elgiasi kaip privati įmonė, kuri pasirenka veiklas pagal tai kas yra pelninga ir atsikrato, kas yra nepelninga. O keleivių vežimas daug maž yra nepelningas reikalas. Jau čia yra valstybės reikalas, kad gyventojams būtų patogus viešasis transportas, kuris palengvina gyventojų judėjimą, suteikdami jiems daugiau laisvės, galimybių, laisvo laiko, kad žmonės galėtų geriau ir efektyviau dirbti, ilsėtis ir pramogauti.
                  Kartais atrodo, kad reikia šlubo vokiečio, kad jis atėjęs padarytų tvarką, kurios patys negalime padaryti..

                  Comment


                    Vyrai, vyrai, kodėl mes nukrypstam nuo temos? Tokias diskusijas galėtume aptarinėti temoje - Keleivių vežimas LG. Aš sutinku, kad Klaipėdos regione yra ne viskas efektyviai gerai išnaudota pervežant keleivius, tačiau kaip jūs man galit susiet Keleivių vežimą su miesto savivaldybės užmojais uždaryti eismą Nemuno g. ir paraližuoti uosto darbą?
                    http://www.gelsistemos.lt/klaipedos-...ismo-ribojimo/
                    Paskutinis taisė Grillz; 2013.03.28, 11:36.

                    Comment


                      http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=61010145

                      Atrodo, kad susisiekimo ministerija mąsto blaiviai ir tikrai nepritars begalvių sprendimams.

                      Comment


                        Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                        Taip. O kaip gi aš taip nepagalvojau, kad 20čiai Nemuno gatvės žmonių turbūt dėl keleivinių traukinių nebuvimo į Maskvą ir kitur, ėmė ir supyko. Jeigu nėra keleivių, tai kam vežiot orą jūs man pasakykit? Aš suprantu, kad nuimtu didelio keleivių srauto sulaukiančius maršrutus. Ir tai męs čia kalbam visiškai ne į temą, tema yra absoliučiai apgailėtinas, apverktinas, neteisėtas, visiškai absurdiškas sprendimas. Taigi krovinius staigiai periims Latviai, ar nors vienas ten savivaldybei masto daugiau, negu savo reitingai.
                        Kartais užtenka ne 20-ties, o DVIEJŲ.
                        Vienoje temoje buvo rašyta, kad dėl DVIEJŲ kaišiadoriečių, kuriems aktualu anksti rytą nuvažiuoti į Vilnių, |orą vežioja| du elektriniai traukiniai: vienas iš Kauno tuščias išvyksta 4:52h (darbo dienomis ir šeštadieniais; t.y.- nevažiuoja sekmadieniais), kitas - nepraįjus nė valandai - 5:32 h (šitas važinėja kasdien). Ir taip, kiek galima suprasti iš žinutės temoje apie traukinių tvarkaraštį, dėl dviejų žmonių nuolatinio rašinėjimo. kas rašinėja dėl darbo dienomis orą vežionančio ankstyvo dviaukščio, nežinau (iš Vilniaus išv. 4:25h., Kaune būna 5:31h).
                        Į Klaipėdą ir iš Klaipėdos važinėjantys keleiviniai traukiniai orą tur būt nevežioja...
                        P.S. Nereikėtų kaltinti dėl nukrypimo nuo temos: šioje temoje galima rašyti apie viską, kas susiję su geležinkeliais Lietuvoje.

                        Comment


                          Koks paskutiniu metu eismas Pagegiai-Siauliai ruoze. Sestadieni busiu Tytuvenuose gal sakau reikes nuvaziuot paziuret iki gelezinkelio.

                          Comment


                            Koks manevrinis dabar dirba Alytuje TEM-TMH 005? Kaip suprantu rinktinis Alytaus rinktinis pajuda is Palemono 19:10, bet ar kiekviena diena jis vaziuoja?

                            Comment


                              Realiai forume pasigedau bent kažkokios informacijos apie Vilniaus ir Kauno intermodalinius krovinių terminalus.

                              „Fegda“ už 127 mln. litų statys Vilniaus krovinių terminalą

                              Palemono krovinių terminalą už 98 mln. Lt pastatys „Fegda“

                              Po kurio laiko galima bus vos ne visą atskirą temą kurti šiems terminalams, nes ir pačių geležinkelių kelių (Palemone ir 1435 mm vėžės) bus juose ne vienas kilometras.

                              O čia susipažinimui SG dalys iš kiekvieno projekto, jei kam įdomu:
                              TP Vilniaus intermodalinis terminalas
                              TP Kauno intermodalins terminalas

                              Comment


                                Vilniaus turi savo temą:
                                http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=11792
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Gal kas žino, kodėl šiandien dieninis Klaipėda - Vilnius vėlavo į sostinę atvykti NET 1.10 val. ?

                                  Comment


                                    Fotografavimo temoje apie tai yra.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      Gal kas zinote kur gauti "siulus" 2013-2014m grafiko?

                                      Comment


                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        Gal kas žino, kodėl šiandien dieninis Klaipėda - Vilnius vėlavo į sostinę atvykti NET 1.10 val. ?
                                        Iš temos apie geležinkelių fotografavimą:
                                        Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                                        G17 Kaišiadoryse m62k sugriuvo , tai iš gaižiūnų numetus traukinį atvarė ER20, kadangi klub-u buvo paruoštas krovininiam eismui važiavo į Klaipėdą max 90km/h. ER20-031 jau devintą ryto buvo (klaipėdos depe) ruošiamas kelionei į Vilnių (įrašyta keleivinė korta), ir galėjo suspėt išvykt laiku 11,50, bet va Klaipėdoj nebuvo keleivinių vagonų.
                                        Aš Vilniaus prieigose nebuvau nuo rudens, pačiame Vilniuje (ir geležinkelio stotyje) - dar ilgiau, todėl labai nustebau dabar sužinojęs, kad keleivinius traukinius į Klaipėdą dar kartais traukia "emkės" (šilumvežiai M62K). Matyt, trūksta keleiviniams traukti skirtų TEP-ų... Ir kas darysis įsigalint vasarai, kai padidės kaliningradinių traukinių važinėjimo periodiškumai?

                                        Comment


                                          Tas ir darysis - M62 ir 2M62 tampys keleivinius. Iki vasaros tvarkaraščio pradžios visgi gal baigs remontuoti TEP70BS-004 ir iš Latvijos nupirktą TEP70.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X