Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Yra išsišakojimas, nuo Vilniaus į Šeštokus ir į Klaipėdą. Taip rašyta kažkuriame straipsnyje.
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      2011-11-21, 13:31
      Lietuviškas traukinys „Saulė“ nėra vienišas
      http://www.jura24.lt/lt/naujienos/ju...ienisas-390724
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Lietuva ir Ukraina pasirašė susitarimą dėl „Vikingo“ plėtros
        http://verslas.delfi.lt/automoto/lie....d?id=52034177
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          Vystys geležinkelių keltų liniją tarp Lietuvos ir Vokietijos

          Šiandien, lapkričio 24 d. Klaipėdos viešbutyje ,,AMBERTON KLAIPĖDA“ bus pasirašytos sutartys tarp AB ,,Lietuvos geležinkeliai“, AB „DFDS SEAWAYS“, Baltic Port Rail Mukran GmbH ir DB Schenker Rail Deutschland AG dėl prekinių geležinkelio vagonų gabenimo keltų linija tarp Lietuvos ir Vokietijos, jų naudojimo tvarkos ir aptarnavimo.

          Sutarčių tikslas - išlaikyti ir vystyti geležinkelių keltų liniją Klaipėda – Zasnicas (Vokietija). Taip pat bus siekiama plėtoti glaudesnius ryšius tarp geležinkelių bendrovių ir laivybos linijų bei didinti jomis gabenamų krovinių apimtis. Tikimasi, kad tai paskatins krovinių siuntėjų suinteresuotumą vežti krovinius pigesnėmis, efektyviomis bei labiau aplinką tausojančiomis transportavimo rūšimis – geležinkeliais ir jūra.
          http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Labai jau ilgos tos LG nuorodos. Gal vertėtų jas nors kiek trumpinti prieš dedant į pranešimą, pavyzdžiui, tokio dalykėlio dėka? http://clck.ru/
            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
            Marsrutai.lt tinklaraštis!
            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

            Comment


              Gal man Opera pati apkarpo
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                Gal man Opera pati apkarpo
                Keista, nes dar prieš maždaug metus litrail.lt niekaip 'nedraugavo' su Opera.
                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                Comment


                  Ir dabar nedraugauja iki galo. Naujienas jau galiu perskaityti, bet spaudžiant ant skelbimų permeta į pradinį puslapį anglų kalba.
                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                  Comment


                    Jo, Opera naršyklė apkarpo nuorodas, kad jos trumpesnės būtų. Bet kitas klausimas, kodėl jie nesusitvarko savo puslapio, kad veiktų normaliai ant Operos, nes tenka naudot kita naršykle. Rašyta jiems n kartų, bet į pastabas nereguoja.

                    P.S. Štai kaip atrodo ta nuoroda apkarpyta Operoje h t t p://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/
                    Paskutinis taisė Rolandas.; 2011.11.30, 10:59.
                    "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                    Comment


                      Parašė Eimantas
                      Gal man Opera pati apkarpo
                      Dėl Operos nežinau, nes ja nesinaudoju (kompiuteryje nesinaudoju- telefone yra Opera Mini), bet Mozilla Firefox ir Chrome nuorodų normaliai neapkarpo, bent jau man. Su LG puslapio peržiūra problemų nekyla, tik pradinis puslapis kažkodėl tai atsidaro rusų kalba, tenka ją keisti.
                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                      Comment



                        Valstybės valdomi “Lietuvos geležinkeliai” nacionalizuotame “Snoro” banke turėjo 15 mln. litų, tačiau Seimo Ekonomikos komiteto pirmininkas aiškina, kad dėl to įmonė labai nenukentės.
                        “Lietuvos geležinkeliai” banke “Snoras”, kaip ir dar 7 šalies bankuose, turėjo einamąją sąskaitą. Seimo komiteto vadovas Dainius Budrys aiškino, kad „Lietuvos geležinkeliai“ labai nenukentėjo, nes buvo “išdiversifikavę lėšas per kelis bankus”.
                        Pasak Ekonomikos komiteto nario Juliaus Veselkos, bendrovės vadovai teigia dedantys pastangų, kad lėšas atgautų. Jis teigė negalintis pasakyti, kokiu būdu tai ketinama padaryti.
                        “Geležinkeliai tikrai nebankrutuos, kol susibalansuos pinigų srautai, pakentėti galės”, – sakė parlamentaras po komiteto posėdžio, kuriame aptarta „Snoro“ žlugimo įtaka bendrovės finansams.
                        Be to, Ekonomikos komitetas sutiko, kad valstybės skola „Lietuvos geležinkeliams” už socialiai remtinų gyventojų vežimą pigiau būtų įskaityta kaip dividendai į biudžetą. Tokios įskaitos pageidauja ir pati įmonė – savo argumentus jos vadovai penktadienį išdėstė parlamentarams.
                        Įmonės skaičiavimais, šiais metais dėl to, kad už šią paslaugą valstybė jai nekompensuoja, ji negaus apie 60 mln. litų pajamų.
                        „Lietuvos geležinkeliai” laiko neteisinga, kad valstybės įmonės ir valstybės valdomos akcinės bendrovės turi mokėti nevienodo dydžio dividendus į biudžetą.
                        Seimas šią savaitę priėmė įstatymą, numatantį valstybės įmonių prievolę nuo kitų metų dividendams skirti pusę pelno. Iš valstybės valdomų akcinių bendrovių galima pareikalauti, kad jos į biudžetą dividendams pervestų ir visą pelną.
                        Įmonės vadovybė komitetui tai pat pateikė informaciją apie jos finansinius srautus, bendrovei reikalingas investicijas. “Lietuvos geležinkeliai” norėtų, kad investicijų planu rūpintųsi ne Finansų, o Ūkio ministerija.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Intermodalins traukinys „Merkurijus“ konteinerius gabens į Rusiją
                          http://www.lrytas.lt/-13232496181321...į-rusiją.htm
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Bus trumpinamas tranzitinių traukinių į Kaliningradą ir iš jo važiavimo laikas. Apie tai buvo sutarta praeitą savaitę įvykusiame Kaliningrado srities geležinkelių ir LG vadovų pasitarime. Planuojama, kad kelionės laikas sutrumpės net keliomis valandomis. Rezervų laiko ekonomijai yra daug. Dabar tranzitinis traukinys tarp Vilniaus ir Minsko važiuoja apie 4 su puse valandos, kai baltarusių traukiniai tą patį atstumą įveikia per 3 val. Todėl tranzitinių traukinių keleivių kontrolę matyt pertvarkys pagal tą patį principą, kaip ir traukinių Vilnius - Minskas. Taip pat planuojama sutaupyti laiko keičiant lokomotyvą ne Nesterove, o Kybartuose, kur vyksta pasienio kontrolė.


                            http://railwayz.info/news/news.php?news_id=969
                            Straipsnis parengtas pagal www.gudok.ru

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Bus trumpinamas tranzitinių traukinių į Kaliningradą ir iš jo važiavimo laikas. Apie tai buvo sutarta praeitą savaitę įvykusiame Kaliningrado srities geležinkelių ir LG vadovų pasitarime. Planuojama, kad kelionės laikas sutrumpės net keliomis valandomis. Rezervų laiko ekonomijai yra daug. Dabar tranzitinis traukinys tarp Vilniaus ir Minsko važiuoja apie 4 su puse valandos, kai baltarusių traukiniai tą patį atstumą įveikia per 3 val.
                              Vilnius-Minskas traukiniai yra 4-6 vagonų, Kaliningrado būna iki 16 vagonų. Todėl greičiai šiek tiek skiriasi.
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Todėl tranzitinių traukinių keleivių kontrolę matyt pertvarkys pagal tą patį principą, kaip ir traukinių Vilnius - Minskas.
                              Ir Vilnius-Minskas, ir Kaliningradas-Maskva tikrinami vienoda tvarka: traukinys atvyksta į Keną, pasieniečiai tikrina, važiuoja iki Gudagojų, pasieniečiai tikrina, važiuoja toliau. Tik dėl to, kad Vilnius-Minskas yra trumpesnis, laiko patikrinimui numatyta mažiau.
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Taip pat planuojama sutaupyti laiko keičiant lokomotyvą ne Nesterove, o Kybartuose, kur vyksta pasienio kontrolė.
                              Nesterove taip pat atliekama pasienio kontrolė. Be to - lokomotyvo keitimui užtenka 10 minučių.

                              Comment


                                Greičiui tai didelės įtakos neturi. Kokių 10 min. gal ir teprideda... Dar kokias 10 min. prideda tai, kad yra keli papildomi sustojimai Baltarusijos stotyse, kuriose nestoja Vilnius - Minskas.

                                Ilgiausiai užtrunka pasienio kontrolė - maždaug valanda daugiau nei baltarusių traukiniams. Kontrolę galima supaprastinti ir pagreitinti.
                                Taip pat greitis per Lietuvos teritoriją siekia tik 100 km/h, nes LG neturi pakankamai keleivinių šilumvežių, o M62 ar 2M62 daugiau neišspaudžia. Ir grafikas sudarytas jiems. Nesvarbu, kad kai kuriuos traukinius traukia TEP70.
                                Nesterove užtrunkama apie 20 -50 min. Kokia prasmė rusams tikrinti savo piliečius, kurie važiuoja iš vienos šalies srities į kitą nors ir per svetimą šalį? Jie iš viso gali jų netikrinti. O ne Rusijos piliečius ar vykstančius į Vilnių (Kaliningradą) galima sodinti į atskirą vagoną ir jį tikrinti. Ne tiek jau daug tokių keleivių yra. Todėl patikrinimas užtruktų galbūt netgi trumpiau nei lokomotyvo keitimas, kurį būtų galima daryti Kybartuose.

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Greičiui tai didelės įtakos neturi. Kokių 10 min. gal ir teprideda... Dar kokias 10 min. prideda tai, kad yra keli papildomi sustojimai Baltarusijos stotyse, kuriose nestoja Vilnius - Minskas.
                                  Skirtumas atkarpoje Minskas-Gudogai yra 25-30 min.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Taip pat greitis per Lietuvos teritoriją siekia tik 100 km/h, nes LG neturi pakankamai keleivinių šilumvežių, o M62 ar 2M62 daugiau neišspaudžia. Ir grafikas sudarytas jiems. Nesvarbu, kad kai kuriuos traukinius traukia TEP70.
                                  TEPų greitis vistiek nebus virš 120km/h (dėl kelių būklės) - susitaupo tik apie 20-30min. Be to - kai kuriose atkarpose ir TEPai privalo mažinti greitį. Taip kad be kompleksinės kelie rekonstrukcijos (nors iki 140 km/h) ženklaus greičio padidėjimo nebus.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Ilgiausiai užtrunka pasienio kontrolė - maždaug valanda daugiau nei baltarusių traukiniams. Kontrolę galima supaprastinti ir pagreitinti.
                                  Tik jeigu daryti kontrolę važavimo metu tarp Nesterovo ir Černiachovsko.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nesterove užtrunkama apie 20 -50 min. Kokia prasmė rusams tikrinti savo piliečius, kurie važiuoja iš vienos šalies srities į kitą nors ir per svetimą šalį? Jie iš viso gali jų netikrinti.
                                  Rusijoje yra nemažai žmonių, kuriems draudžiama išvykti iš šalies (dėl karinių paslapčių ir pan.) - todėl tikrins visus.
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  O ne Rusijos piliečius ar vykstančius į Vilnių (Kaliningradą) galima sodinti į atskirą vagoną ir jį tikrinti. Ne tiek jau daug tokių keleivių yra. Todėl patikrinimas užtruktų galbūt netgi trumpiau nei lokomotyvo keitimas, kurį būtų galima daryti Kybartuose.
                                  Prieš kokius 15-17 metų buvo panaši tvarka. Vėliau jos atsisakė.

                                  Comment


                                    S.Dailydkos akibrokštas dėl „Snoro“ gali kainuoti jam postą
                                    iq.lt
                                    Po Kalėdų ir Naujųjų metų švenčių gali būti svarstomas „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus Stasio Dailydkos likimas. Neatmetama, kad su šiuo valstybinės įmonės vadovu bus atsisveikinta.

                                    Comment


                                      Atsiimtas jau tas skundas.
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Ir vėl eilinį kartą kalbos apie Stasio braškančią kėdę. Gal koks man žmogus gali visą tiesą pasakyt, kaip ten ištikrujų yra su tais Geležinkeliais ar ištikrūjų ten viskas eina per "pažystamus, gimines ir visokias kitokias protekcijas. Esu studentas, studijuojantis geležinkelius ir galvojantis apie darbą šioje įmonėje. (Galit parašykit ir privačią žinutę, nes šis klausimas nepaprastai įdomus)

                                        Comment


                                          Konteinerinio traukinio "Vikingas" svetainė: http://www.vikingtrain.com/index

                                          O kaip reikalai su konteineriniu traukiniu Klaipėda-Vilnius?
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X