Parašė sknts
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
darbuotojai pervazose dirbs diena ir nakti kol nebus suremontuota kaisiadoriu relineParašė sknts Rodyti pranešimąGal nelaikys tiek laiko darbuotojų pervažose. Išjungs visiškai šviesoforus, sulėtins traukinių greitį ties jomis. Arba rankiniu būdu valdys šviesoforus. Nors bus ir vienas privalumas iš to. Atnaujins valdymo sistemą.
Comment
-
14:59h į Kauną turintis atvykti dviaukštis elektrinis traukinys šiandien (I.25) vėlavo 15 minučių. Kelias minutes jo palaukęs išvažiuoti pavėlavo ir 15:15 išvykstantis DR1A į Kybartus. Skelbiant apie dviaukščio traukinio išvykimą 15:30h į Vilnių, perspėta, kad jis nuvažiuos pavėlavęs.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPervažos tai niekai. Bet visi traukiniai šliauš lėtai ir vėluos tikrai ne 5 minutėmis, o kartais ir pusvalandžiu ar dar daugiau.
Comment
-
2011-01-26, 21:19
Vyriausybė iš geležinkelių nori daugiau
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...daugiau-328766
Comment
-
Iš straipnio "Vyriausybė iš geležinkelių nori daugiau".
Vidutiniškai išeina po 110 mln. kasmet per 18 metų (LG įkurta tik 1992 m.)... Abejoju tokiomis valstybės investicijomis. O gal tai, kad valstybė nesumoka už keleivių vežimą ir leidžia LG displonuoti pelnu ir yra tos valstybės "investicijos"?Turint omenyje, kad valstybė į tą įmonę investavus apie 2 mlrd. litų...
Comment
-
Man atrodo, kad po santykių su Lenkija peripetijų, galima užmiršti apie europinę vėžę ir eurotraukinius iki Vilniaus ir Kauno.Parašė Depeche Rodyti pranešimąo tai kaip reikalai dėl rail baltica?
Comment
-
Būtų labai vaikiškai apmaudu jei dėl tokių smulkių ,,rietenų'' tokie rimtai projektai žlugtų...Nelabai tikiu tuo, manau pavyks susitarti.Parašė oranger Rodyti pranešimąMan atrodo, kad po santykių su Lenkija peripetijų, galima užmiršti apie europinę vėžę ir eurotraukinius iki Vilniaus ir Kauno.
Comment
-
Taip ir patikėčiau... Ar nesupranti, kad keičiasi prioritetai? Dar 20 metų lauksi tos Rail Baltika.Parašė Lettered Rodyti pranešimąTai juk parašyta straipsnyje, kad pagreitės keleivių ir krovinių vežimas. O žinant, iš ko gauna pagrindines pajamas LG, tai mums patiems iš to daugiausia naudos. Galų gale ar traukiniai į Minską važiuos greičiau ar lėčiau visiškai netrugdo (jei ne priešingai) tokių projektų kaip Rail Baltica įgyvendinimui.
Comment
-
Peržiurek video, kiek matai keleiviu? ..tai va tai yra ju penktadalis.Parašė oranger Rodyti pranešimą...Dabar dėl Berlino ir traukinių apkrovimo. Čia man įrodinėja dėl pelningumo...
Traukinys vaziuoja patogiu laiku (piko valandomis), bilieto kaina - 22,20, kai autobuso - 35,00... ir praktiškai NĖRA keleivių:
[VIMEO]19048571[/VIMEO]
Nebus ju ir į Rygą, ir į Berlyną....Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Aš matau vaizdą per langą, nesupratau šio video esmės. Net nesupratau koks čia traukinys.Parašė Mørtã Rodyti pranešimąPeržiurek video, kiek matai keleiviu? ..tai va tai yra ju penktadalis.
Traukinys vaziuoja patogiu laiku (piko valandomis), bilieto kaina - 22,20, kai autobuso - 35,00... ir praktiškai NĖRA keleivių:
[VIMEO]19048571[/VIMEO]
Nebus ju ir į Rygą, ir į Berlyną....
Comment
-
Nors Kaišiadorių stotis jau pilnai sutvarkyta ir eismas vyksta įprastu ritmu, radau informacijos apie Kaišiadorių stoties gaisrą:
Vėlų praėjusio sekmadienio vakarą, apie 23.13 val., Kauno apskrities PGV Kaišiadorių rajono priešgaisrinę gelbėjimo tarnybą pasiekė pranešimas, kad Kaišiadorių geležinkelio stotyje dega automatinio valdymo patalpos.
Į įvykio vietą atvykus ugniagesiams gelbėtojams, atvira liepsna degė dvi (po 10 m2) pagalbinės patalpos.
Kaip redakcijai sakė Kauno apskrities PGV Kaišiadorių rajono PGT VPPP inspektorius Antanas Katelevskis, gesinti gaisro buvo išsiųsti penki gaisriniai automobiliai. Geležinkelio stoties darbuotojai niekaip negalėjo išjungti elektros įtampos degančiose patalpose.
Elektros energija buvo atjungta apie 1.39 val., iš karto po to pradėti konstrukcijų ardymo laistymo darbai.
Gaisro gesinimo metu buvo apribotas traukinių eismas.
Apdegė dvi pagalbinės patalpos ir apgadinta automatinio valdymo patalpose esanti įranga.
Šaltinis: Kaišiadorių aidai (http://www.kaisiadoriuaidai.lt/content/view/427/25/)
Comment
-
Idomu o ta proga pvz Skoda traukinio Kaunas - Vilnius atsidaro langai ar ne?
---- NAUJOJI VILNIA facebook'e ----
Comment
-
pas EJ-575 langai neatsidarinejaParašė zanaz Rodyti pranešimąO jei numatomas "greitasis traukinys", ar negalėtu kartu būti ir "modernus traukinys" su ventiliacija, kondicionieriais ir neatsidarančiais langais...
Neatsidaro, pas juos yra gera oro kondicionavimo sistemaParašė Maxas Rodyti pranešimą
Idomu o ta proga pvz Skoda traukinio Kaunas - Vilnius atsidaro langai ar ne?
Comment
Comment