O kokie darbai aplinkelyje atliekami?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkeliai Lietuvoje
Collapse
X
-
http://www.alfa.lt/straipsnis/103541...10-04-28_10-33
Ilginami stoties keliai Rokuose, modernizuojama signalizacija, infrastruktūra ir klojami nauji iešmai Jiesioje.
Comment
-
O tai dar kodėl? Kam jie, aklakeliai, reikalingi, kad jų nenaudoti?Parašė Carnifex Rodyti pranešimąjei yra galimybė, geriau aklakelių nenaudoti
Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.
Comment
-
Aklakeliai yra skirti tokioms situacijoms, kaip susidariusi dabar - traukinių srautas per stotį yra toks didelis, kad užėmus bet kurį iš dviejų pagrindinių stoties kelių susiduriama su rimtomis pralaidumo problemomis. Dėl to visi stovintys traukiniai tiesiog nubrukami į šalį. O kodėl atidarius tunelį nekišo į aklakelius, jau papasakojau - keleiviams patogiau, kai traukinys stovi pirmajame ar antrajame kelyje. Dar galbūt kažkiek buvo rodiklis tai, kad aklikelių bėgiai buvo viso tunelio remonto metu apskritai nenaudojami, nors abejoju tuo iš tikrųjų.Parašė zn76 Rodyti pranešimąO tai dar kodėl? Kam jie, aklakeliai, reikalingi, kad jų nenaudoti?
Man irgi atrodė kažkaip neįprastai, kai elektrinius traukinius pradėjo statyti pagrindiniuose keliuose, o jiems skirti aklakeliai būdavo tušti.
Comment
-
Neveikiančios pervažos sukėlė sąmyšį
Dėl Šiaulių geležinkelio stotyje vykstančių signalizacijos linijų modernizavimo darbų nuo rugsėjo 13 dienos iki rugsėjo 24 dienos neveikia keturios Šiaulių miesto pervažos. Vairuotojams tenka sustoti prie pervažos "Stop" ženklo ir tik apsidairius važiuoti toliau. Voveriškių, Šiaulių mieste, Kuršėnkelio, Sodo ir Birutės gatvių pervažose išjungta garsinė bei šviesos signalizacija.
Šiaulių miesto savivaldybė žada kreiptis į bendrovę "Lietuvos geležinkeliai", kad pervažos įprastai veiktų bent piko valandomis. Didžiausios automobilių spūstys dėl neveikiančių pervažų susidaro Birutės gatvėje.
http://www.etaplius.lt/Aktualijos/Ne...-sukele-samysi
Comment
-
Foto bei komentaras iš puslapio www.brendis.lt
1975 metų gruodžio 29 dieną iš Vilniaus į Kauną išvyko pirmasis elektrinis traukinys. Buvo apie ką pakalbėti prie baltos mišrainės ir šampano Naujųjų belaukiant!
Nuotraukoje – elektrinio traukinio sutikimas Vievio geležinkelio stotyje.
Comment
-
Nelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
Comment
-
Su kai kuriomis giruliškių mintimis sutikti verta. Pvz., geležinkelis eina per gyvenvietę (tankiai gyvenamą, kurortinę), tai eismo saugumui dėmėsys turėtų būti didesnis, tai ką kalbėti apie geležinkelio pervažą be pakeliamųjų užtvarų, kitų atitvarų nebuvimą išilgai geležinkelio? Prekinių traukinių greitis vėlgi dviprasmiškas: ko jau neprisikubėjo nuolat remontuojamame Šiaulių_Kretingos ruože, tai neatsigriebs iki Klaipėdos likus suskaičiuotiems kilometrams.Parašė udrius Rodyti pranešimąNelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
Comment
-
jo geležinkeliai kalti:Parašė udrius Rodyti pranešimąNelabai radau kur dėt, todėl čia dedu :
Šiandien Delfi:
Dėl traukinių keliamo triukšmo giruliškiai kreipėsi į ministeriją
http://www.delfi.lt/news/daily/Healt....d?id=36730999
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...u-296946/psl-2Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Tikriausiai.Parašė udrius Rodyti pranešimąPagal mane tai giruliškių raštas atsirado vardan to, kad geležinkelis galėtų mišką kirsti...
Pavyzdžiui, Portugalijoje gyvenamijei namai kai kur per 5 metrus nuo geležinkelio, kuriuo laksto greitieji traukiniai 220 km/h greičiu. Tiesa, prie bėgių žmonės prieiti negali, nes yra tvora. Ten, kur greičiai mažesni, kai kur namai 2-3 metrų atstume. Be to ten leidžiama po aukštos įtampos linijomis statyti netgi daugiabučius!
Comment
-
Jo, o tai išspręs tą problemą? Triukšmas gyvenantiems už pervažos išliks, tik iš kitos pusės, triukšmas priartės prie ligoninių miestelio ir Labrenciškių. Triukšmas sumažės tik naujakuriams, įsikūrusiems buvusių stovyklaviečių vietoje.Parašė aesde Rodyti pranešimą
Antra, iš kur tokia būtinybė aplenkti Girulius žiūrint iš LG pozicijos? Vien tik kreivės panaikinimas? Jai kompensuoti galima panaikinti bent dvi kreives tarpstotyje Plungė-Šateikia, plyname lauke. Tiesiant geležinkelį per miesto poilsio zoną ir plaučius, barjerą nuo triukšmo ir kvapų argi nebus naujos kreivės dabartinio tarpstočio Giruliai-Klaipėda vietoje?
Trečia: garso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?
Comment
-
Vat ir man toks klausimas vakar kilo. Keista ir tuo pačiu įtartina, kad nėra paskelbtų skaičių, kiek kainuotų garso slopinimo priemonių įrengimas. Palyginus miško kirtimo ir naujų bėgių tiesiomo kainą su garso slopinimo kaina, būtų lengviau visiems apsispręsti ir turėti savo argumentuotą nuomonę.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąGarso slopinimo sieneles ir kitas triukšmo mažinimo priemones kas trukdo įrengti?I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
idomu butu suzinoti, kas anksciau buvo nutiesta gel.linija per Girulius arba pastatyti ten esantys namai? tokia pati problema yra ir Klaipedos geležinkelio stotyje, nuolat skundžiasi Įgulos gatvės gyventojai, tačiau Tarybiniais laikais pastatyti namai vargu ar gali dabar pretenduoti į prestižinio kvartalo statusą, juk ir jų kainą pirkti yra ženkliai mažesnė nei kitame miesto rajone. Žodžiu žmonės pajuto kad gali kažką išgauti iš LG ir reikalauja dabar.. tai gal rytoj Naujojo Uosto ar Minijos gatvės gyventojai pareikalaus kad iškeltų uostus už miesto ribų arba pareikalaus, kad jūros vėjas ne taip stipriai pūstų?Parašė aesde Rodyti pranešimą
Comment
-
Būtent, nebūtų ši vieta Giruliai nebūtų tiek triukšmo.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąkai namus state prie gelezinkelio tada viskas buvo gerai,o dabar visi ponai
Tokių probleminių gyvenviečių prie geležinkelio Lietuvoje šimtai. Kad ir Radviliškis
.
Paskutinis taisė Salvijus; 2010.09.24, 06:29.
Comment
-
Vai vai, buhuhu, traukiniai važiuoja, triukšmą kelia. Tegul džiaugiasi, kad ne prie aerouosto gyvena, juo labiau, kad nemaža dalis namų atsirado kur kas vėliau, nei geležinkelis. Čia kažkoks jau šablonas darosi pasaulyje - prisipirkti nekilnojamo turto už pigiai triukšmingoje ar kitaip užterštoje vietoje, protestais ir demonstracijomis „užčiaupti“ minėtąjį triukšmo/taršos šaltinį, tada parduoti nekilnojamą turtą už brangiai.
Comment
Comment