Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panerių geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Apie 1906-1914 m.

    Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
    Paskutinis taisė Romas; 2021.01.09, 22:25. Priežastis: Atstatytas nuotraukos rodymas

    Comment


      #62
      Čia iš Panerių pusės.

      Comment


        #63
        Parašė Romas Rodyti pranešimą

        Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
        Ar ne keista, kad traukinys važiuoja kairiaisiais bėgiais?
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          Pirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.

          Comment


            #65
            1859m. Panerių tunelio statyba.

            Comment


              #66
              Parašė Romas Rodyti pranešimą
              Atvaizdas

              Šaltinis: Narodowa biblioteka cyfrowa. NBC Polona http://www.polona.pl/dlibra/docconte...ids=23&lang=pl
              Gaila, toks grazus tunelis, turim tik du tokius Lietuvoje, ir jie ji paliko suputi

              Comment


                #67
                Parašė Raptor Rodyti pranešimą
                Gaila, toks grazus tunelis, turim tik du tokius Lietuvoje, ir jie ji paliko suputi
                Nieko tokio. Visgi tunelis nelieka tuščias ir atlieka gerą darbą, glaudžia šikšnosparnius šiuo metu.

                Tik reiktų šiek tiek aplinką aptvarkyti ir tuos iėjimus civilizuotai užtverti.
                Propoganda ir penas mintims >>>

                Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                www.ted.com

                Comment


                  #68
                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                  Ar ne keista, kad traukinys važiuoja kairiaisiais bėgiais?
                  Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.

                  Comment


                    #69
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kaip jau minėjau, pirmieji geležinkeliai Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse. Beje, rusiškame internete buvau radęs paminėjimą, jog eismas buv. Peterburgo - Varšuvos geležinkeliu kairiąja puse buvo panaikintas tik po Antrojo Pasaulinio karo. Turbūt turėta omenyje TSRS teritoriją iki Latvijos sienos. Nes Lenkijoje (nuo pat Turmanto iki Varšuvos) eismas reorganizuotas buvo tikriausiai po Pirmojo pasaulinio, o gal netgi pačių vokiečių. Taip pat ir Lietuvoje Vievio - Virbalio ruože. O Latvijoje tikriausiai irgi.
                    /\ Jei gerai supratau, tas eismo pusių sukeitimas viso labo tėra geležinkelio eismo ženklų ir semaforų perkėlimas į kitą bėgių pusę, ar kažkas daugiau?
                    Tuo pačiu, Romo pateiktoje nuotraukoje medžiai virš tunelio ne šiaip sau iškirsti?
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #70
                      Šaip pas mus mašinistai sėdi dešinėje pusėje. Kas ten žino, ar kaire puse vykstant eismui, mašinistai sėdi (garvežyje labiau stovi) dešinėje pusėje? Taigi, gali būti, kad dar ir garvežius perdarinėti reikėjo. Dėl medžių sunku ką pasakyti. Tikriausiai iškirto specialiai.

                      Comment


                        #71
                        1932m.



                        Comment


                          #72
                          Klausimas ir įspudis

                          Atsiprašau,kaip geriausiai ir greičiausiai patekti prie vakarinio įėjimo?Buvau prie rytinio.Man atrodo jog rytinė pusė buvo degusi,bet kiek žinau labai arti rytinio buvo sprogimas.

                          Comment


                            #73
                            Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
                            Paskutinis taisė Al1; 2011.06.20, 20:12.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Reikia eiti nuo Panerių stoties Vilniaus stoties link palei geležinkelį ir žiūrėti dešiniau, kol nepamatysi portalo. Žiemą jis matosi net pro traukinio langą. Pažiūrėk į maps.lt ortofotonuotrauką, labai aiškiai matosi tunelio vieta.
                              Jau žiurejau.Pirmas kelias-nuo tuo keliuko nuo aukštuju Paneriu link Zuikiu g.(nustebau kad jis ASFALTUOTAS)eiti mišku.PS ten peronai ir tvoros

                              Comment


                                #75
                                Nesuprantu - ar prie rytinio ar prie vakario? Vakarinis yra nuo Panerių stoties ir nereikia eiti jokiu mišku. Tvorų nėra.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Nesuprantu - ar prie rytinio ar prie vakario? Vakarinis yra nuo Panerių stoties ir nereikia eiti jokiu mišku. Tvorų nėra.
                                  Aš važiavau taip : Baltosios vokės g. gale pasukau į dešine Agrastu g. Netrukus aklaviete.Link gelžk. tvora.Tiesiai-kažkokia įmone.Reikiejo eiti viaduku,poto nusileisti į perona?

                                  Comment


                                    #77
                                    Tai buvo galima su mašina už stoties pasukti į kairę ir netgi važiuoti keliu palei geležinkelį kelis šimtus metrų. Tada mašiną palikti ir toliau eiti pirmyn palei geležinkelį.
                                    Pažymėjau mėlynai kelią.



                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Pirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.
                                      Ko gero visi Rusijos Imperijos geležinkeliai buvo su eismu kairiąja puse. Tik I-mo pasaulinio metu pradedama pereiti prie dešiniojo, net neaišku kodėl, tai užtruko net 30-metų. Gal geležinkelininkai galėtų pakomentuoti?

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Tai buvo galima su mašina už stoties pasukti į kairę ir netgi važiuoti keliu palei geležinkelį kelis šimtus metrų. Tada mašiną palikti ir toliau eiti pirmyn palei geležinkelį.
                                        Pažymėjau mėlynai kelią.

                                        Atvaizdas


                                        Atvaizdas
                                        Kažkaip nepastebėjau to kelio.Bet ačiu.
                                        Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.20, 21:39.

                                        Comment


                                          #80
                                          Peterburgo - Maskvos geležinkelis buvo su eismu dešiniąja puse. Tiesiog geležinkelių eros Rusijoje pradžioje eismo pusė priklausė nuo to, kokios šalies inžinieriai projektavo ir tiesė geležinkelius. Peterburgo - Maskvos geležinkelį projektavo amerikiečiai. Netgi vagonai buvo amerikietiško tipo, buvo naudojama amerikietiška centrinė buferinė sankaba. Peterburgo - Varšuvos geležinkelį projektavo ir tiesė prancūzai. Jie ir įpiršo savo "standartus". Rygos Dinaburgo geležinkelį tiesė anglai. Varšuvos - Vienos geležinkelis buvo 1435 mm vėžės ir jį tiesiant matyt buvo naudojami austrų ar vokiečių "standartai", nors pagrindinis inžinierius buvo vietinis. Standartai kabutėse, nes tikrų standartų be vėžės pločio geležinkeliuose tais laikais nebuvo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X