Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Panerių geležinkelio tunelis
Collapse
X
-
Net jei po karo nebūtų atsisakę, vis tiek būtų tekę vėliau atsisakyti ir tiesti apvažiavimą. Nes Panerių tunelis siauresnis už Kauno ir jei du keliai tilpo, tai didėjant gabaritams jau būtų nebetilpę. Ypač elektrifikuojant ruožą. Kaune tunelį išgelbėjo tik apylanka per HE. Jei ne ji, tai augant srautams ir gabaritams, būtų tekę tunelį kažkaip apeiti.
- 4 patinka
-
Kiek žinau, tai kažkada po antrojo pasaulinio karo tunelis įgriuvo ir po to jo nebeatstatė.Parašė Sula Rodyti pranešimąĮdomu, kodėl atsisakė senos, tiesesnės trasos?
Kas įdomu, kad Panerių tunelis iš esmės yra Kauno geležinkelio tunelio dvynys.
Komentuoti:
-
Palyginimas iš panašaus taško.
Net nesitiki, kad ten buvio bėgiai į abi puses
Foto 1873
Józef Czechowicz

https://commons.wikimedia.org/wiki/F...iai_tunnel.jpg
Foto 2021.01

- 5 patinka
Komentuoti:
-
Ta pati vieta žiemąParašė Al1 Rodyti pranešimąNuo šios vietos prasideda Panerių tunelio apylanka.
Dabar bėgiai suka, o seniau ėjo tiesiai.
Foto 2021.01

Zuikių gatvė iki tunelio eina buvusio geležinkelio trasa

Pravažiavo keleivinis traukinys

Jau matosi tunelis

- 6 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus keliautojų gegužės 14 d. sekmadieninis žygis pėsčiomis. Panerių tunelis.
http://zygis.info/images/pesciuju_zy..._arefjeva2.jpg
Komentuoti:
-
Beveik kiekvieną rudens ir pavasario sekmadienį Lietuvos keliautojų sąjungos Vilniaus keliautojų klubas organizuoja žygius pėsčiomis Vilniaus apylinkėse (žiemą juos pakeičia sveikatingumo žygiai slidėmis).
Dalyvauti gali visi norintys.
Vasario 14 d. (sekmadienį) 12:00 val. tokio žygio pradžia Žemuosiuose Paneriuose, ties paskutine 4 ir 6 troleibusų stotele.
Per 3 valandas planuojama nueiti apie 10 km, o tarp aplankyti numatomų objektų yra buvęs Panerių geležinkelio tunelis.
Daugiau informacijos rasite www.zygis.infoPaskutinis taisė Vitas; 2016.02.09, 11:19.
Komentuoti:
-
Akimirkos iš Vilniaus keliautojų klubo 2014m. guodžio 7 d. iškylos pėsčiomis po Penerius.
Kai kuriose nuotraukose matyti geležinkeliai ir Panerių tunelis.
https://plus.google.com/photos/10040...wa&gpsrc=pwrd1
www.zygis.info
Komentuoti:
-
Keliam temą. Ištrauka iš paskaitos apie senąją infrastruktūrą youtube:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Su Panerių tuneliu susidūriau, berods, 1982-aisiais, įstojęs į univerkę.
Kai grįžau per atostogas į tėviškę, senelių kaimynas pastebėjo, jog važiuojant traukiniu į Vilnių aš pravažiuoju tuneliu.
Pasakiau, kad jokio tunelio nėra.
Tada jis pyktelėjo. Girdi, turbūt neatidžiai dairausi: "Turi gi trumpam pritemti..."
Niekaip jo neįtikinau, kad tunelis yra prie Kauno, o ne prie Vilniaus. "1939-aisiais, kai tarnavau Lietuvos kariuomenėje ir atsiėmėm Vilnių, stovėjau sargybą prie to tunelio", - paaiškino ir dar kart pasiūlė gerai dairytis pro vagono langą.
Tik po kelių dešimtmečių sužinojau, kad tunelio būta ir prie Vilniaus, tiesa - dabar jau nebeveikiančio.
Abu tada buvom teisūs... Gaila, dabar negalim su juo apie tai pakalbėti - žmogus po ano mūsų pokalbio neužilgo pasimirė...
Komentuoti:
-
Paplito sekmadieniniai Lietuvos keliautoju sajungos (LKS) sekmadieniniai zygiai pesciomis po Vilniaus apylinkes. Dalyvauti gali visi, neabejingi iskyloms i gamtai, miesto ir jo priemiesciu pazinimui.
Lapkricio 27 d. toks zygis vyks po Zemuju Paneriu kalvyna, aplankant tokius technikos paminklus kaip Paneriu gelezinkelio tunelis ir senasis Vilniaus- Kauno kelias. Dalyviai renkasi 13 valanda prie 4 marsruto troleibusu galines stoteles "Valkininku g.". I ja atvykti galima ir kitu marsrutu troleibusais.
Informacija apie tokius renginius buna www.turistas.lt ir www.keliautojusajunga.ltPaskutinis taisė Vitas; 2011.11.29, 10:23.
Komentuoti:
-
Peterburgo - Maskvos geležinkelis buvo su eismu dešiniąja puse. Tiesiog geležinkelių eros Rusijoje pradžioje eismo pusė priklausė nuo to, kokios šalies inžinieriai projektavo ir tiesė geležinkelius. Peterburgo - Maskvos geležinkelį projektavo amerikiečiai. Netgi vagonai buvo amerikietiško tipo, buvo naudojama amerikietiška centrinė buferinė sankaba. Peterburgo - Varšuvos geležinkelį projektavo ir tiesė prancūzai. Jie ir įpiršo savo "standartus". Rygos Dinaburgo geležinkelį tiesė anglai. Varšuvos - Vienos geležinkelis buvo 1435 mm vėžės ir jį tiesiant matyt buvo naudojami austrų ar vokiečių "standartai", nors pagrindinis inžinierius buvo vietinis. Standartai kabutėse, nes tikrų standartų be vėžės pločio geležinkeliuose tais laikais nebuvo.
Komentuoti:
-
Kažkaip nepastebėjau to kelio.Bet ačiu.Parašė Al1 Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.20, 21:39.
Komentuoti:
-
Ko gero visi Rusijos Imperijos geležinkeliai buvo su eismu kairiąja puse. Tik I-mo pasaulinio metu pradedama pereiti prie dešiniojo, net neaišku kodėl, tai užtruko net 30-metų. Gal geležinkelininkai galėtų pakomentuoti?Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.
Komentuoti:









Komentuoti: