Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Panerių geležinkelio tunelis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Net jei po karo nebūtų atsisakę, vis tiek būtų tekę vėliau atsisakyti ir tiesti apvažiavimą. Nes Panerių tunelis siauresnis už Kauno ir jei du keliai tilpo, tai didėjant gabaritams jau būtų nebetilpę. Ypač elektrifikuojant ruožą. Kaune tunelį išgelbėjo tik apylanka per HE. Jei ne ji, tai augant srautams ir gabaritams, būtų tekę tunelį kažkaip apeiti.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl atsisakė senos, tiesesnės trasos?
    Kiek žinau, tai kažkada po antrojo pasaulinio karo tunelis įgriuvo ir po to jo nebeatstatė.

    Kas įdomu, kad Panerių tunelis iš esmės yra Kauno geležinkelio tunelio dvynys.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu, kodėl atsisakė senos, tiesesnės trasos?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Palyginimas iš panašaus taško.
    Net nesitiki, kad ten buvio bėgiai į abi puses

    Foto 1873
    Józef Czechowicz​​



    https://commons.wikimedia.org/wiki/F...iai_tunnel.jpg


    Foto 2021.01



    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Foto 2021.01








    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nuo šios vietos prasideda Panerių tunelio apylanka.
    Dabar bėgiai suka, o seniau ėjo tiesiai.
    Ta pati vieta žiemą
    Foto 2021.01


    Zuikių gatvė iki tunelio eina buvusio geležinkelio trasa


    Pravažiavo keleivinis traukinys


    Jau matosi tunelis


    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Panerių geležinkelio tunelio vieta

    Žemėlapis iš www.mapy.cz

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Vilniaus keliautojų gegužės 14 d. sekmadieninis žygis pėsčiomis. Panerių tunelis.
    http://zygis.info/images/pesciuju_zy..._arefjeva2.jpg

    Komentuoti:


  • Missoni
    replied
    Panerių tunelis XIX amžiaus pabaigoje



    humus.dreamwidth.org

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Beveik kiekvieną rudens ir pavasario sekmadienį Lietuvos keliautojų sąjungos Vilniaus keliautojų klubas organizuoja žygius pėsčiomis Vilniaus apylinkėse (žiemą juos pakeičia sveikatingumo žygiai slidėmis).
    Dalyvauti gali visi norintys.

    Vasario 14 d. (sekmadienį) 12:00 val. tokio žygio pradžia Žemuosiuose Paneriuose, ties paskutine 4 ir 6 troleibusų stotele.
    Per 3 valandas planuojama nueiti apie 10 km, o tarp aplankyti numatomų objektų yra buvęs Panerių geležinkelio tunelis.
    Daugiau informacijos rasite www.zygis.info
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.02.09, 11:19.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Akimirkos iš Vilniaus keliautojų klubo 2014m. guodžio 7 d. iškylos pėsčiomis po Penerius.
    Kai kuriose nuotraukose matyti geležinkeliai ir Panerių tunelis.

    https://plus.google.com/photos/10040...wa&gpsrc=pwrd1

    www.zygis.info

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Keliam temą. Ištrauka iš paskaitos apie senąją infrastruktūrą youtube:

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    2011 m. vasara.Rytinis portalas.







    Komentuoti:


  • glupstwo
    replied
    Su Panerių tuneliu susidūriau, berods, 1982-aisiais, įstojęs į univerkę.
    Kai grįžau per atostogas į tėviškę, senelių kaimynas pastebėjo, jog važiuojant traukiniu į Vilnių aš pravažiuoju tuneliu.
    Pasakiau, kad jokio tunelio nėra.
    Tada jis pyktelėjo. Girdi, turbūt neatidžiai dairausi: "Turi gi trumpam pritemti..."
    Niekaip jo neįtikinau, kad tunelis yra prie Kauno, o ne prie Vilniaus. "1939-aisiais, kai tarnavau Lietuvos kariuomenėje ir atsiėmėm Vilnių, stovėjau sargybą prie to tunelio", - paaiškino ir dar kart pasiūlė gerai dairytis pro vagono langą.
    Tik po kelių dešimtmečių sužinojau, kad tunelio būta ir prie Vilniaus, tiesa - dabar jau nebeveikiančio.
    Abu tada buvom teisūs... Gaila, dabar negalim su juo apie tai pakalbėti - žmogus po ano mūsų pokalbio neužilgo pasimirė...

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Geležinkelininkas" 1939m.



    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Paplito sekmadieniniai Lietuvos keliautoju sajungos (LKS) sekmadieniniai zygiai pesciomis po Vilniaus apylinkes. Dalyvauti gali visi, neabejingi iskyloms i gamtai, miesto ir jo priemiesciu pazinimui.
    Lapkricio 27 d. toks zygis vyks po Zemuju Paneriu kalvyna, aplankant tokius technikos paminklus kaip Paneriu gelezinkelio tunelis ir senasis Vilniaus- Kauno kelias. Dalyviai renkasi 13 valanda prie 4 marsruto troleibusu galines stoteles "Valkininku g.". I ja atvykti galima ir kitu marsrutu troleibusais.
    Informacija apie tokius renginius buna www.turistas.lt ir www.keliautojusajunga.lt
    Paskutinis taisė Vitas; 2011.11.29, 10:23.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Žurnalas "Mokslas ir technika" 1977m.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Peterburgo - Maskvos geležinkelis buvo su eismu dešiniąja puse. Tiesiog geležinkelių eros Rusijoje pradžioje eismo pusė priklausė nuo to, kokios šalies inžinieriai projektavo ir tiesė geležinkelius. Peterburgo - Maskvos geležinkelį projektavo amerikiečiai. Netgi vagonai buvo amerikietiško tipo, buvo naudojama amerikietiška centrinė buferinė sankaba. Peterburgo - Varšuvos geležinkelį projektavo ir tiesė prancūzai. Jie ir įpiršo savo "standartus". Rygos Dinaburgo geležinkelį tiesė anglai. Varšuvos - Vienos geležinkelis buvo 1435 mm vėžės ir jį tiesiant matyt buvo naudojami austrų ar vokiečių "standartai", nors pagrindinis inžinierius buvo vietinis. Standartai kabutėse, nes tikrų standartų be vėžės pločio geležinkeliuose tais laikais nebuvo.

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai buvo galima su mašina už stoties pasukti į kairę ir netgi važiuoti keliu palei geležinkelį kelis šimtus metrų. Tada mašiną palikti ir toliau eiti pirmyn palei geležinkelį.
    Pažymėjau mėlynai kelią.

    Atvaizdas


    Atvaizdas
    Kažkaip nepastebėjau to kelio.Bet ačiu.
    Paskutinis taisė Pilaitis; 2011.06.20, 21:39.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pirmieji geležinkeliai carinėje Rusijoje buvo su eismu kairiąja puse.
    Ko gero visi Rusijos Imperijos geležinkeliai buvo su eismu kairiąja puse. Tik I-mo pasaulinio metu pradedama pereiti prie dešiniojo, net neaišku kodėl, tai užtruko net 30-metų. Gal geležinkelininkai galėtų pakomentuoti?

    Komentuoti:

Working...
X