Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] Tramvajus Kaune

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Teko eiti pėsčiomis iš restorano Jonavos g. iki senamiesčio - tikrai galėtų dažniau važiuoti VT.
    Tikra teisybė, iš bet kurios dykvietės turėtu bent kas 5 minutes važiuoti viešasis transportas ir būtinai 24/7.

    Comment


      #22
      Parašė evil Rodyti pranešimą

      Aha, dar reikia kur nors pievose paleist, kad važiuojant būtų galima grožėtis besiganančiom karvėm. VT turėtų būti skirtas keleiviams pervežti ir iš principo yra įrengiamas ten kur dideli keleivių srautai, o ne šalia upės toli nuo vietų kurios generuoja keleivių srautus. Išimtis iš to - Šiaurės Korėja, ten būna statoma infrastruktųra ir tuo pačiu net yra tramvajaus linija, kad grožėtis miestu.
      Iš kur ta idėja kad VT privalo važinėti tik tomis gatvėmis, kur gyvena žmonės? Jei vairuojantys važiuoja tranzitinėmis gatvėmis, tai viskas ok, bet paleisti VT žmonių naudojamais tranzito maršrutais - blogai?

      Comment


        #23
        Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

        Iš kur ta idėja kad VT privalo važinėti tik tomis gatvėmis, kur gyvena žmonės? Jei vairuojantys važiuoja tranzitinėmis gatvėmis, tai viskas ok, bet paleisti VT žmonių naudojamais tranzito maršrutais - blogai?
        Neprivalo, aš kaip tik siūlau, kad reikia po pievas leist tramvajų, nes kodėl vien leisti tik ten kur yra daug keleivių? Argi būtina, kad tramvajus surinktų keleivius?

        Comment


          #24
          Parašė evil Rodyti pranešimą

          Kartais man įdomu ką vartoja šio forumo nariai, nes tai negali būti legalu. Šiaip VT KM yra buvęs senais laikais ir buvo absurdų absurdas, nes tiesiog daugumai keleivių buvo toliau eiti nei iki Kęstučio g. ir kadangi dalis tinkamų autobusų stodavo Kęstučio, dalis KM turėdavai dalyvauti loterijoj, kurią stotelę pasirinkt, jau nekalbant apie tai, kad persėdimai buvo nepatogesni. Visa laimė dabar to nebėra. Panašiai ir su Jonavos g. - ten labai mažai aplinkui dirbančių/gyvenančių, nes vienoje pusėje upė, o kitam retai gyvenamas šlaitas.
          Kauno oro uostas neturi geležinkelio atšakos ir norint paleisti pilotinį maršrutą į oro uostą, pradžiai reikėtų geležinkelio atšakos ir stoties. Jau nekalbant apie riedmenis kurių visada trūksta. Ir tai yra ganėtinai brangus malonumas, net turtingesnės šalys tokios kaip Švedija oro uostus pajunginėja su privačių kompanijų pagalba ir lupa nuo turistų paildomus mokesčius.
          Argumentai, bet tikrai ne epitetams.

          1. Kęstučio gatvė yra perpildyta VT, įpatingai tai tampo problema po gatvės susiaurinimo (kaip suprantu faktas nežinomas). KM 8 eismo juostų pločio gatvę neišnaudoti VT, manau tiesiog neracionalu, o kiek dar objektų atsidarė (atsidarys), nuo "senų laikų".

          2. Jonavos gatvėje mažai dirbančių. Gal prieš 15-20 tai ir buvo tiesa, bet tikrai ne dabar. Darbo dienomis tenka lankytis labai dažnai.

          3. Oro uosto sujungimas su geležinkelio stotim, buvo (yra ?) vienas iš RB vystymo etapų. Žinoma matant kaip yra vystomas RB, tai utopinis uždavinys, na bet ne toks utopinis kaip tramvajus.

          Reziume. Kauno VT nemažau, kur vystyti, tiek technologiškai, tiek infrastruktūriškai, tiek administravime.

          Comment


            #25
            Visai neseniai buvo paruoštas ir patvirtintas Kauno miesto strateginis plėtros planas iki 2030m., ir kaip suprantu, šitas dokumentas nėra iš tų, kuris nugula į stalčių, tačiau gal kas pataisys. Dokumentas gan nemažos apimties, tačiau yra informacijos ir apie susisiekimą, priemones, tikslus, etc. Tad jei šis dokumentas visgi nenugula į stalčių, galima paprojektuoti į gan netolimą ateitį kaip miestas atrodys ir ar siūloma kryptis tenkina, darant prielaidą, kad viskas pasiseka . Apie tramą, deja, nieko nemačiau, tačiau kiek žinau buvo galimybė dalyvauti diskusijose plano ruošimo metu, kadangi yra įkelti video su gyventojais.

            Nuorados:
            https://2030.kaunas.lt/
            http://www.kaunas.lt/administracija/...letros-planai/

            Comment


              #26
              Žinių dėlei, naudinga paskaityti kiek senesnį, bet gana iššsamų Kauno miesto darnaus judumo planą (į kurį dalinai buvo remtasi šioje diskusijoje). Santraukos žemiau:
              Gal žinote ar pasirinktas "variantas A" bei veiksmų planas progresuoja ir toliau?

              Keletas įdomesnių ištraukų:
              Pagrindiniai keleivių srautai bei "Didelio pajėgumo viešojo transporto linijos" (galbūt tramvajus? Tikėkimės kad ne BRT - "bus rapid transit"):


              Bei gana "tramvajiškas" stotelių dizainas (vėlgi tikėkimės kad ne BRT):




              Dėl KUN oro uosto maršruto - veikiausiai RailBaltica atšaka iš Centrinės traukinių stoties (bei bendro tramvajaus hub'o) būtų efektyviau bei greičiau nei tramvajus nuo Karmėlavos per visą Savanorių prospektą.

              Comment


                #27
                Kad ir užsakomasis reisas, bet per Šančius rieda keleivinis traukinys. Su sąlyginai mažomis investicijomis į infrastruktūrą, ką manote apie galimybę paleisti panašų reguliarų maršrutą piko valandomis? O jei ne traukinį, bet skirtingus manevringesnius tramvajaus riedmenis, vėliau įkorporuotus į platesnį tramvajų tinklą?

                Iš ankstesnio pranešimo - dar 1935 m. panašaus maršruto siaurasis geležinkelis “kukuška” kursuodavo palei Nemuną nuo Panemunės iki Senamiesčio.

                https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/08/...robes-fabrika/






                Comment


                  #28
                  Parašė puodukas Rodyti pranešimą
                  Kad ir užsakomasis reisas, bet per Šančius rieda keleivinis traukinys. Su sąlyginai mažomis investicijomis į infrastruktūrą, ką manote apie galimybę paleisti panašų reguliarų maršrutą piko valandomis? O jei ne traukinį, bet skirtingus manevringesnius tramvajaus riedmenis, vėliau įkorporuotus į platesnį tramvajų tinklą?
                  Teko matyti kur jis ir kaip važiuoja? Jis kerta uždaras gamyklų teritorijas ir krūvą nereguliuojamų sankryžų itin mažu greičiu, pėsčiomis galima greičiau pereiti Šančius nei su šitokiu traukiniu. Tais pačiais bėgiais pristatomi kroviniai į gamyklas, dažniausiai naktimis, nes dieną paralyžuoja eismą kol paskirstomi prikabinami/atkabinami vagonai.

                  Comment


                    #29
                    Parašė evil Rodyti pranešimą

                    Teko matyti kur jis ir kaip važiuoja? Jis kerta uždaras gamyklų teritorijas ir krūvą nereguliuojamų sankryžų itin mažu greičiu, pėsčiomis galima greičiau pereiti Šančius nei su šitokiu traukiniu. Tais pačiais bėgiais pristatomi kroviniai į gamyklas, dažniausiai naktimis, nes dieną paralyžuoja eismą kol paskirstomi prikabinami/atkabinami vagonai.
                    Ar tamstos aprašytoms sąlygoms nebūtų idealūs tramvajaus riedmenys?

                    Comment


                      #30
                      Dėl traukinių maršruto į Šančius, į jį daug vilčių nedėčiau. Bet, žiūrint į Kauno geležinkelių tinklą, idomūs potencialūs maršrutai galėtų būti nuo stoties (pro Palemoną) iki Urmo ar iki A1 (ten įrengiant P&R stotelę). Ten visai šalia - ir komiblokai, kur gyventojų tankis yra didelis.

                      Aišku lengva prifantazuoti pasiėmus žemėlapį. Kiek suprantu, ne visur tie bėgiai yra geros būklės ar naudotini tokiam tikslui ir kartais jie eina pro privačias teritorijas. Kauno tunelis irgi būtų problema, nes, net ir po RB nutiesimo, jis liks vienkeliu, tai kišimas į jį ir miesto traukinukų situaciją ten dar pablogintų.

                      Manau geriausia yra tiesiog susitaikyti, kad Lietuvos miestuose miestų transportui tinkamų geležinkelių yra labai mažai ir be tramvajaus/light rail statymo gero transporto Lietuvos miestuose neturėsim.

                      Comment


                        #31
                        Parašė puodukas Rodyti pranešimą

                        Ar tamstos aprašytoms sąlygoms nebūtų idealūs tramvajaus riedmenys?
                        Reikia vieną kartą pamatyt - traukiniai kerta uždaras teritorijas, t.y. sustoja, atrakina vartus pravažiuoja ir vėl užrakina vartus. Ten yra viena bėgių vėžė, kuria pastoviai stumdomos cisternos į gamyklas/ distribucijos centrus, kurie ten įsikūrę. Nežinau kaip dar aiškiau paaiškinti, kad ten tom vėžėm niekaip joks tramvajus važinėt negali. Jei kada ir būtų tramvajus Šančiuose tai jam būtų reikalingos atskiros vėžės ir netgi dvi, nes ne vienas tramvajus liniją aptarnauja.

                        Comment


                          #32
                          Parašė VLR Rodyti pranešimą
                          Dėl traukinių maršruto į Šančius, į jį daug vilčių nedėčiau. Bet, žiūrint į Kauno geležinkelių tinklą, idomūs potencialūs maršrutai galėtų būti nuo stoties (pro Palemoną) iki Urmo ar iki A1 (ten įrengiant P&R stotelę). Ten visai šalia - ir komiblokai, kur gyventojų tankis yra didelis.

                          Aišku lengva prifantazuoti pasiėmus žemėlapį. Kiek suprantu, ne visur tie bėgiai yra geros būklės ar naudotini tokiam tikslui ir kartais jie eina pro privačias teritorijas. Kauno tunelis irgi būtų problema, nes, net ir po RB nutiesimo, jis liks vienkeliu, tai kišimas į jį ir miesto traukinukų situaciją ten dar pablogintų.

                          Manau geriausia yra tiesiog susitaikyti, kad Lietuvos miestuose miestų transportui tinkamų geležinkelių yra labai mažai ir be tramvajaus/light rail statymo gero transporto Lietuvos miestuose neturėsim.
                          VT turi būti įrengiamas ne ten kur lengva įrengti ir užsidėti varnelę, kad "kažkas padaryta", bet ten kur jo išties reikia ir kur realiai būtų jo naudotojų. Kas važiuotų iki Urmo per Palemoną iš stoties kokią valandą laukais? Joks sveiko proto žmogus to nedarys. Geležinkelių Lietuvoje tikrai per mažai, ant jų kažką "priemiestinio" daryt. Būtų gerai, bent jau aplinkinius miestus ir miestelius sujungti su pagrindiniais miestais greitaisiais traukiniais su realiai tinkamu naudojimui grafiku (t.y. piko metu bent kas 20min. ir 160km/h greičiu važiuojančius).
                          Kas liečia tramvajų reali tramvajaus linija Kaune galėtų būti Šilainiai-Vilijampolė-Centras-Stotis, nes Šilainiai neturi troleibusų iki šiol, yra tankiai apgyvendintas rajonas ir prie viso to dar besiplečiantis prijungiant visokias "Pasienio terasas" kaip Romainiai ar Giraitė. Bet nebus.

                          Comment


                            #33
                            Pradedamas judinti tramvajaus Kaune klausimas. Kviečiu pasiakyti LRT užduoto klausimo tema FB: "Kauniečiai, ar reikalingas mieste tramvajus?" https://www.facebook.com/LRT.LT/post...MZmdxxjSpvbvSl

                            Comment


                              #34
                              Kaunas vėl nori aplenkti Vilnių: svarsto įrengti tramvajų
                              Strateginį plėtros planą iki 2030 metų įgyvendinantis Kaunas toliau žvalgosi darnių sprendimų susisiekimo srityje. Artimiausiu metu bus pradėta rengti galimybių studija dėl naujų didelio našumo viešojo transporto rūšių mieste. Antradienį posėdžiavusi Kauno miesto taryba vieningai palaikė tokią iniciatyvą.

                              Comment


                                #35
                                Tikėkimės nepasibaigs kaip daugybėje miestų (įskaitant kad ir Klaipėdą), kur dėl vaizdo užsakyta studija rekomenduoja BRT, tada BRT tampa nebe BRT, o gal keliais naujais autobusais, tada toliau investuojama į kelius (ir mažinami pėsčiųjų šviesoforų ciklai). Nekantriai lauksiu rezultatų. Tikiuosi darys užsieniečiai, nes Lietuvoje šitos srities specialistų neturime. Kiek žinau COWI turi biurus Lietuvoje - būtų visai smagu, jei duotų darbo jiems, bet ir be jų Europoje variantų gerų yra tikrai daug.
                                Paskutinis taisė VLR; 2023.10.17, 17:44.

                                Comment


                                  #36
                                  Čia turbūt Lietuvos didžiųjų miestų vystymosi modelis, pirma tauta reikalauja aksfalto ir matijošaičio, o tada matijošaičiai siūlo tramvajus (antroje kadencijoje, kai daugiau kandidatuoti nebeišeis), Vilnius padarė atvirkščiai ir gavosi šnipštas

                                  Comment


                                    #37
                                    Na tai viskas aišku, kodėl pas mus tokia kar-centrinė visuomenė. Pasirodo žmonės mėgsta stovėti kamštyje o kamštyje galima ir parukyt ir lūpas pasidazyt ir tel per,,laisvų rankų sistema,,paplepėti,pliusų daugiau. Ir iš vis - autobusų nei troleibusų nereikia, tam puikiai pasitarnaus bolt.

                                    Edit: Kažkodėl vilniečiai aktyviau pasisako klausimu, ar Kaunui reikia tramvajaus.
                                    Paskutinis taisė Litch; 2023.10.17, 20:02.

                                    Comment


                                      #38
                                      Manau,Kaunas pasirinks light tram. Bus Vilnius ir Klaipeda in your face)

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                        Manau,Kaunas pasirinks light tram. Bus Vilnius ir Klaipeda in your face)
                                        Čia spėji iš lempos ar manai turėdamas kontaktų ar gandų?

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                          Manau,Kaunas pasirinks light tram.
                                          Turbūt turi omeny Light Rail.

                                          Bet taip, jei Kaunas pasistatytų Light Rail liniją, po kokių 10-eis metų (kai žmonės suprastų kas tai yra ir kokį efektą miestui ji duoda) į tai būtų žiūrima kaip į Krabo fatalinį spyrį Vilniaus ir Klaipėdos automobilizuotiems suburbiniams kaimiečiams į galvą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X