Stoties istoriją gaubia paslaptingas sprogimas
http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...s-484830/psl-1
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Tuomet patikra bus prastesnė nei dabar. O kam tuomet iš viso reikėjo keisti jos tvarką? Juk realus kelionės laikas nesutrumpėja, o tik pailgėja. Bet kokiu atveju, net ir tikrinant tik dokumentus, 400-500 keleivių patikrinti per valandą yra didelis iššūkis. O atvykusiems keleiviams tai ir košmariška valandinė eilė perone, ant laiptelių ir tunelyje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą20 sekundžių netikrinant bagažo, tik dokumentus. Paskaičiuok, kiek užtruks su jo patikrinimu. Bus tik viena rentgeno linija, nes dviems tunelyje paprasčiausiai nėra vietos. Taigi, jei išvyksta 400 keleivių, primesk, kad tik dokumentų tikrinimas užtruks apie valandą, jei tikrins 4-5 pareigūnai. Didesniam jų skaičiui ten paprasčiausiai nėra vietos. Vadinasi visą tą valandą keleiviai grūsis tunelyje eilėje patikrinimui. Gerai, tarkime traukinys bus paduodamas pradėjus patikrą ir keleiviai iš karto galės lipti į traukinį. Ir kur čia kelionės sutrumpėjimas??? Važiavimas sutrumpės, bet bendrai kelionė, kuris prasidės atsistojus į eilę dokumentų patikrinimui tik pailgės.
Žinoma, kad LG neskaičiavo. Nes elementariai paskaičiavus keleivių skaičių matosi, kad tunelyje įrengti normalų patikros punktą nėra vietos.
Atvykstančiųjų atžvilgiu galės daryti rimtesnį patikrinimą, bet ir tai klausimas ar tokia praktika yra būtina, nes kiek teko važiuoti per Lietuvos-Baltarusijos sieną traukiniu niekas labai jau ten nekraustydavo. Tikriausiai muitininkai nustato vizualiai pagal bagažo kiekį ar asmuo gali vežti didesnį nei galima akcizinių prekių kiekį.
Komentuoti:
-
20 sekundžių netikrinant bagažo, tik dokumentus. Paskaičiuok, kiek užtruks su jo patikrinimu. Bus tik viena rentgeno linija, nes dviems tunelyje paprasčiausiai nėra vietos. Taigi, jei išvyksta 400 keleivių, primesk, kad tik dokumentų tikrinimas užtruks apie valandą, jei tikrins 4-5 pareigūnai. Didesniam jų skaičiui ten paprasčiausiai nėra vietos. Vadinasi visą tą valandą keleiviai grūsis tunelyje eilėje patikrinimui. Gerai, tarkime traukinys bus paduodamas pradėjus patikrą ir keleiviai iš karto galės lipti į traukinį. Ir kur čia kelionės sutrumpėjimas??? Važiavimas sutrumpės, bet bendrai kelionė, kuris prasidės atsistojus į eilę dokumentų patikrinimui tik pailgės.
Žinoma, kad LG neskaičiavo. Nes elementariai paskaičiavus keleivių skaičių matosi, kad tunelyje įrengti normalų patikros punktą nėra vietos.Paskutinis taisė Al1; 2013.03.18, 20:45.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPirma, patikra pradedama likus tam tikram laiko tarpui iki išvykimo. Patikra tikrai prasidės ne anksčiau kaip 1 val. iki išvykimo ir didžiausias keleivių antplūdis bus likus pusvalandžiui. Kur keleiviams dėtis, jei lauke šlykštus oras, o traukinio dar nėra? Jie bus PRIVERSTI laukti perone, kur po stogeliu gali tilpti gal kokių 20 žmonių.
Antra, atvykus traukiniui, keleiviai vėl bus priversti laukti perone, nes saugomoje zonoje ant laiptų ir tunelyje jie netilps.
Dabar pamąstykite, kas ten bus, kai atvyks BČ traukinys su pilnais 7 vagonais keleivių. Paskaičiuokime - apie 400-500 keleivių. Tarkime, dirba 2 patikros linijos, kontrolė užtrunka 20 sekundžių 1 keleiviui. Visus patikrins per daugiau nei 2 su puse valandos. Vadinasi visų patikrinti neįmanoma fiziškai. Vadinasi, tikrins tik dokumentus kokių 5-8 pareigūnai ir tik vieną kitą čemodamą kiš po rentgeno kamera. Apie kraustymą jau net nekalbu...
Piko metu gal ir bus kokių nepatogumų, bet jei keleivių srautai ir toliau taip augs LG suras kitą sprendimą.
Nemanau, kad LG nepaskaičiavo įrenginėjamo patikros punkto pralaidumo galimybių.
Komentuoti:
-
Parašė Perfect Rodyti pranešimąO kas sako, kad visi traukinio keleiviai vienu metu būtinai turi būti tunelyje? Praėję patikrą jie puikiausiai gali laukti traukinio perone. O, kad visi išvykstantys keleiviai ateitų į patikrą vienu metu, yra labai maža tikimybė.
Antra, atvykus traukiniui, keleiviai vėl bus priversti laukti perone, nes saugomoje zonoje ant laiptų ir tunelyje jie netilps.
Dabar pamąstykite, kas ten bus, kai atvyks BČ traukinys su pilnais 7 vagonais keleivių. Paskaičiuokime - apie 400-500 keleivių. Tarkime, dirba 2 patikros linijos, kontrolė užtrunka 20 sekundžių 1 keleiviui. Visus patikrins per daugiau nei 2 su puse valandos. Vadinasi visų patikrinti neįmanoma fiziškai. Vadinasi, tikrins tik dokumentus kokių 5-8 pareigūnai ir tik vieną kitą čemodamą kiš po rentgeno kamera. Apie kraustymą jau net nekalbu...
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKą reiškia reikėjo? Elementarus klausimas - kur sukišti tunelyje kelis šimtus keleivių, kad jie dar ir kitiems netrukdytų patekti į peronus???Paskutinis taisė Perfect; 2013.03.18, 19:25.
Komentuoti:
-
Ką reiškia reikėjo? Elementarus klausimas - kur sukišti tunelyje kelis šimtus keleivių, kad jie dar ir kitiems netrukdytų patekti į peronus???
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLG visiškai pusgalviai! Kaip jie mano tunelyje patikrinti kelis šimtus keleivių, atvykusių traukiniu? Kur jie tilps? Lauks perone ir ant laiptų į tunelį? O kur dėsis išvykstantys keleiviai? Lauks eilėje tunelyje?
Ten tuo metu nebus įmanoma praeiti visiems kitiems keleiviams, kurie važiuoja traukiniais. Ypač iš 7, 9 kelių išvyksta daug traukinių.
,,LG visiškai pusgalviai,,
Būk geras nevadink taip geležinkelininkų
jei toks sprendimas priimtas reiškia taip reikėjo
Komentuoti:
-
LG visiškai pusgalviai! Kaip jie mano tunelyje patikrinti kelis šimtus keleivių, atvykusių traukiniu? Kur jie tilps? Lauks perone ir ant laiptų į tunelį? O kur dėsis išvykstantys keleiviai? Lauks eilėje tunelyje?
Ten tuo metu nebus įmanoma praeiti visiems kitiems keleiviams, kurie važiuoja traukiniais. Ypač iš 7, 9 kelių išvyksta daug traukinių.
Komentuoti:
-
Baltarusius tikrins Vilniaus stotyje
Gegužės mėnesį keisis keleivių, vykstančių traukiniais į Minską ir iš jo, patikros tvarka. Muitinės ir pasienio patikra, kuri buvo atliekama Kenos geležinkelio poste sustojusiame traukinyje, perkeliama į Vilniaus geležinkelio stotį.
Komentuoti:
-
„Anos Kareninos“ kūrėjai išgyrė Vilnių ir lietuvių profesionalus – depresiją jiems kėlė tik oras
Straipsnyje yra ir daugiau nuotraukų iš filmavimų Vilniasu geležinkelio stotyje.
Komentuoti:
-
Parašė Raptor Rodyti pranešimąManau Zorro post'as iš garvežių temos atsakys į jūsų klausimą
Komentuoti:
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąKokio velnio Vilniaus stotyje, arčiau DG viaduko, šiandien ryte stovėjo (ar gal tebestovi) atitemptas kažkoks senovinis surūdijęs garvežys ir ką su juo planuoja daryt? Gaila, nuotraukų nepadariau, bet aparatas vistiek įspūdingas.
Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Kokio velnio Vilniaus stotyje, arčiau DG viaduko, šiandien ryte stovėjo (ar gal tebestovi) atitemptas kažkoks senovinis surūdijęs garvežys ir ką su juo planuoja daryt? Gaila, nuotraukų nepadariau, bet aparatas vistiek įspūdingas.
Komentuoti:
-
Parašė Sefas210 Rodyti pranešimąBet juos karts nuo laiko vis remontuoja....
Komentuoti:
-
Komentuoti: