Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Stoties istoriją gaubia paslaptingas sprogimas

    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/l...s-484830/psl-1

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tuomet patikra bus prastesnė nei dabar. O kam tuomet iš viso reikėjo keisti jos tvarką? Juk realus kelionės laikas nesutrumpėja, o tik pailgėja. Bet kokiu atveju, net ir tikrinant tik dokumentus, 400-500 keleivių patikrinti per valandą yra didelis iššūkis. O atvykusiems keleiviams tai ir košmariška valandinė eilė perone, ant laiptelių ir tunelyje.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    20 sekundžių netikrinant bagažo, tik dokumentus. Paskaičiuok, kiek užtruks su jo patikrinimu. Bus tik viena rentgeno linija, nes dviems tunelyje paprasčiausiai nėra vietos. Taigi, jei išvyksta 400 keleivių, primesk, kad tik dokumentų tikrinimas užtruks apie valandą, jei tikrins 4-5 pareigūnai. Didesniam jų skaičiui ten paprasčiausiai nėra vietos. Vadinasi visą tą valandą keleiviai grūsis tunelyje eilėje patikrinimui. Gerai, tarkime traukinys bus paduodamas pradėjus patikrą ir keleiviai iš karto galės lipti į traukinį. Ir kur čia kelionės sutrumpėjimas??? Važiavimas sutrumpės, bet bendrai kelionė, kuris prasidės atsistojus į eilę dokumentų patikrinimui tik pailgės.
    Žinoma, kad LG neskaičiavo. Nes elementariai paskaičiavus keleivių skaičių matosi, kad tunelyje įrengti normalų patikros punktą nėra vietos.
    O kam tikrinti visą bagažą su rentgenu? Čia juk ne lėktuvas. O išvykstančių keleivių bagažo atidžiai tikrinti nelabai ir yra prasmės, užtenka atsitiktinės atrankos.
    Atvykstančiųjų atžvilgiu galės daryti rimtesnį patikrinimą, bet ir tai klausimas ar tokia praktika yra būtina, nes kiek teko važiuoti per Lietuvos-Baltarusijos sieną traukiniu niekas labai jau ten nekraustydavo. Tikriausiai muitininkai nustato vizualiai pagal bagažo kiekį ar asmuo gali vežti didesnį nei galima akcizinių prekių kiekį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    20 sekundžių netikrinant bagažo, tik dokumentus. Paskaičiuok, kiek užtruks su jo patikrinimu. Bus tik viena rentgeno linija, nes dviems tunelyje paprasčiausiai nėra vietos. Taigi, jei išvyksta 400 keleivių, primesk, kad tik dokumentų tikrinimas užtruks apie valandą, jei tikrins 4-5 pareigūnai. Didesniam jų skaičiui ten paprasčiausiai nėra vietos. Vadinasi visą tą valandą keleiviai grūsis tunelyje eilėje patikrinimui. Gerai, tarkime traukinys bus paduodamas pradėjus patikrą ir keleiviai iš karto galės lipti į traukinį. Ir kur čia kelionės sutrumpėjimas??? Važiavimas sutrumpės, bet bendrai kelionė, kuris prasidės atsistojus į eilę dokumentų patikrinimui tik pailgės.
    Žinoma, kad LG neskaičiavo. Nes elementariai paskaičiavus keleivių skaičių matosi, kad tunelyje įrengti normalų patikros punktą nėra vietos.
    Paskutinis taisė Al1; 2013.03.18, 20:45.

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Pirma, patikra pradedama likus tam tikram laiko tarpui iki išvykimo. Patikra tikrai prasidės ne anksčiau kaip 1 val. iki išvykimo ir didžiausias keleivių antplūdis bus likus pusvalandžiui. Kur keleiviams dėtis, jei lauke šlykštus oras, o traukinio dar nėra? Jie bus PRIVERSTI laukti perone, kur po stogeliu gali tilpti gal kokių 20 žmonių.
    Antra, atvykus traukiniui, keleiviai vėl bus priversti laukti perone, nes saugomoje zonoje ant laiptų ir tunelyje jie netilps.
    Dabar pamąstykite, kas ten bus, kai atvyks BČ traukinys su pilnais 7 vagonais keleivių. Paskaičiuokime - apie 400-500 keleivių. Tarkime, dirba 2 patikros linijos, kontrolė užtrunka 20 sekundžių 1 keleiviui. Visus patikrins per daugiau nei 2 su puse valandos. Vadinasi visų patikrinti neįmanoma fiziškai. Vadinasi, tikrins tik dokumentus kokių 5-8 pareigūnai ir tik vieną kitą čemodamą kiš po rentgeno kamera. Apie kraustymą jau net nekalbu...
    Jeigu patikra prasidės 1 val. iki traukinio išvykimo, o patikrinti keleivio dokumentus trunka 20 s, tai eilė tikrai judės greitai, o patikrą praėję išvykstantys keleiviai galės eiti tiesiai į traukinį ir jiems nereikės laukti perone.
    Piko metu gal ir bus kokių nepatogumų, bet jei keleivių srautai ir toliau taip augs LG suras kitą sprendimą.

    Nemanau, kad LG nepaskaičiavo įrenginėjamo patikros punkto pralaidumo galimybių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O kas sako, kad visi traukinio keleiviai vienu metu būtinai turi būti tunelyje? Praėję patikrą jie puikiausiai gali laukti traukinio perone. O, kad visi išvykstantys keleiviai ateitų į patikrą vienu metu, yra labai maža tikimybė.
    Pirma, patikra pradedama likus tam tikram laiko tarpui iki išvykimo. Patikra tikrai prasidės ne anksčiau kaip 1 val. iki išvykimo ir didžiausias keleivių antplūdis bus likus pusvalandžiui. Kur keleiviams dėtis, jei lauke šlykštus oras, o traukinio dar nėra? Jie bus PRIVERSTI laukti perone, kur po stogeliu gali tilpti gal kokių 20 žmonių.
    Antra, atvykus traukiniui, keleiviai vėl bus priversti laukti perone, nes saugomoje zonoje ant laiptų ir tunelyje jie netilps.
    Dabar pamąstykite, kas ten bus, kai atvyks BČ traukinys su pilnais 7 vagonais keleivių. Paskaičiuokime - apie 400-500 keleivių. Tarkime, dirba 2 patikros linijos, kontrolė užtrunka 20 sekundžių 1 keleiviui. Visus patikrins per daugiau nei 2 su puse valandos. Vadinasi visų patikrinti neįmanoma fiziškai. Vadinasi, tikrins tik dokumentus kokių 5-8 pareigūnai ir tik vieną kitą čemodamą kiš po rentgeno kamera. Apie kraustymą jau net nekalbu...

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką reiškia reikėjo? Elementarus klausimas - kur sukišti tunelyje kelis šimtus keleivių, kad jie dar ir kitiems netrukdytų patekti į peronus???
    O kas sako, kad visi traukinio keleiviai vienu metu būtinai turi būti tunelyje? Praėję patikrą jie puikiausiai gali laukti traukinio perone. O, kad visi išvykstantys keleiviai ateitų į patikrą vienu metu, yra labai maža tikimybė.
    Paskutinis taisė Perfect; 2013.03.18, 19:25.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia reikėjo? Elementarus klausimas - kur sukišti tunelyje kelis šimtus keleivių, kad jie dar ir kitiems netrukdytų patekti į peronus???

    Komentuoti:


  • aliusalius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    LG visiškai pusgalviai! Kaip jie mano tunelyje patikrinti kelis šimtus keleivių, atvykusių traukiniu? Kur jie tilps? Lauks perone ir ant laiptų į tunelį? O kur dėsis išvykstantys keleiviai? Lauks eilėje tunelyje?
    Ten tuo metu nebus įmanoma praeiti visiems kitiems keleiviams, kurie važiuoja traukiniais. Ypač iš 7, 9 kelių išvyksta daug traukinių.


    ,,LG visiškai pusgalviai,,
    Būk geras nevadink taip geležinkelininkų
    jei toks sprendimas priimtas reiškia taip reikėjo

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG visiškai pusgalviai! Kaip jie mano tunelyje patikrinti kelis šimtus keleivių, atvykusių traukiniu? Kur jie tilps? Lauks perone ir ant laiptų į tunelį? O kur dėsis išvykstantys keleiviai? Lauks eilėje tunelyje?
    Ten tuo metu nebus įmanoma praeiti visiems kitiems keleiviams, kurie važiuoja traukiniais. Ypač iš 7, 9 kelių išvyksta daug traukinių.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Baltarusius tikrins Vilniaus stotyje

    Gegužės mėnesį keisis keleivių, vykstančių traukiniais į Minską ir iš jo, patikros tvarka. Muitinės ir pasienio patikra, kuri buvo atliekama Kenos geležinkelio poste sustojusiame traukinyje, perkeliama į Vilniaus geležinkelio stotį.
    Būsimojo checkpoint'o vieta.



    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus geležinkelio stotyje aptiktas 600 g trotilo užtaisas su laikrodiniu mechanizmu

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    „Anos Kareninos“ kūrėjai išgyrė Vilnių ir lietuvių profesionalus – depresiją jiems kėlė tik oras



    Straipsnyje yra ir daugiau nuotraukų iš filmavimų Vilniasu geležinkelio stotyje.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė Raptor Rodyti pranešimą
    Manau Zorro post'as iš garvežių temos atsakys į jūsų klausimą
    Ne. Ne šitą turėjau omeny. Kažkur toliau, prie remonto dirbtuvių viduryje kelyno stovėjo toks surūdijęs visas (nepanašu, kad filmavimams).

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Depe stovi dar vienas garvežys.

    Komentuoti:


  • Raptor
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Kokio velnio Vilniaus stotyje, arčiau DG viaduko, šiandien ryte stovėjo (ar gal tebestovi) atitemptas kažkoks senovinis surūdijęs garvežys ir ką su juo planuoja daryt? Gaila, nuotraukų nepadariau, bet aparatas vistiek įspūdingas.
    Manau Zorro post'as iš garvežių temos atsakys į jūsų klausimą

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Pasirodo, trys dienas bus filmuojama "Anna Karenina". O keleiviniai vagonai yra butaforiniai ir po filmavimo bus išardyti.


    Atvaizdas


    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Kokio velnio Vilniaus stotyje, arčiau DG viaduko, šiandien ryte stovėjo (ar gal tebestovi) atitemptas kažkoks senovinis surūdijęs garvežys ir ką su juo planuoja daryt? Gaila, nuotraukų nepadariau, bet aparatas vistiek įspūdingas.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1944 m.



    http://www.vilnaghetto.com

    Komentuoti:


  • WastedYears
    replied
    Parašė Sefas210 Rodyti pranešimą
    Bet juos karts nuo laiko vis remontuoja....
    Šiandien vėl remontavo, bet kol sulaukiau traukinio, tai vėl "paleido" į darbą.

    Komentuoti:


  • Sefas210
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Nedidelis eskalatoriaus remontas.

    Atvaizdas
    Bet juos karts nuo laiko vis remontuoja....

    Komentuoti:

Working...
X