Parašė dr.
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Vilniaus geležinkelio stotis
Collapse
X
-
Va tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą, ne mėtytis tarp "gereu valdze paprastiem zmonem pinigu dotu" ir tarp "metro-tramvai-gugenhaim-fluxus" ar dar velnias žino kokių piar-atkatinių, nei Vilniui, nei Lietuvai finansiškai nepakeliamų projektų.
-
Išvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.Parašė Kasnis Rodyti pranešimąVa tame ir esmė, kad reikia siekti optimalaus viešųjų finansinių išteklių panaudojimo, kuris atneštų maksimalią grąžą.
Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
Aš nedirbu Vilniaus savivaldybės ar kokios nors ministerijos strateginės plėtros skyriuje, todėl nežinau kokius projektų portfelius jie turi. Tačiau prioritetas- susitvarkyti su tomis sritimis, dėl kurių susidariusi importo/eksporto disproporcija ar "deginami" finansiniai ištekliai.Parašė dr. Rodyti pranešimąIšvardinote keletą neoptimalių panaudojimo variantų.
Gal dabar bent porą optimalių, kurie atneš maksimalią gražą? Ačiū.
1. Energetika - plepama apie daugiabučių renovacijas, tačiau visiškai nekalbama apie biudžetinių įstaigų pastatus. Bent šilumos punktus reiktų renovuoti. Kolkas tik viena kita biudžetinė įstaiga buvo renovuota. Tos pačios žaliuojančios šilumos trasos... Patys matot "kaimynų" reklamą apie "dalį" už kurą, kurį reikia importuoti.
2. Kelių ir esamo viešojo transporto atstatymas į projektinį lygį ir greitesnė plėtra - kamščiuose deginame savo BVP augimą, tiek degalų deginimas, tiek žmogiškųjų išteklių ir krovinių prastovos.
Vietoje to valdininkija, kuri atsakinga už miesto plėtra, užimta utopinių projektų vystymo klausimais. Rengia pristatymus, technines užduotis, galimybių studijas ir t.t. Aišku kažkiek dirbama visose srityse, tačiau tiek Vilnius, tiek Lietuva visko neaprėps..
Comment
-
Sutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.
Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.
Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?Skrydis- lyg amžinybės blyksnis
Comment
-
LG į tokį projektą neinvestuotų.Parašė dr. Rodyti pranešimąSutinku su didelių problemų būvimu energetikoje, na ir nedidelių problemų būvimu keliuose ir jų projektiniame lygmenyje.
Nesuprantu aš vieno- o prie ko čia LG? Ne LG reikalas kelti kelių projektinį lygmenį ar daugiabučių sienų šiluminę varžą ar panašiai.
Ar tai, kad biudžetinių įstaigų sienų šiluminė varža yra nedidelė, yra pagrindas Vilniaus sav. sakyti NE LG investicijoms ne tik į savo, bet ir į viso rajono infrastruktūrą?
Comment
-
Keistoka, kad po nepriklausomybės rekonstruojant stotį nebuvo įrengti stogeliai kaip pavaizduota nuotraukoje.Parašė robertas Rodyti pranešimąVilniaus geležinkelio stotis, 1987 metai:
Atvaizdas
Dear Sir,
Comment
-
Taip, sunaikintas rekonstruojant peronus.Parašė Al1 Rodyti pranešimąČia ne šiaip sau stogeliai, o stogai virš išėjimo iš tunelio, kuris dabar nebenaudojamas. O gal ir sunaikintas.
Comment
-
Tačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?Parašė Zorro Rodyti pranešimąNe tik Vilniaus problema.Dear Sir,
Comment
-
Koks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTačiau Vilniaus GS juk judriausia, čia daugiausiai keleivių. Ar klystu?
Comment
-
Turėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.Parašė Zorro Rodyti pranešimąKoks skirtumas žmonėms, kurioje stotyje laukti, po lietumi pvz.Dear Sir,
Comment
-
Na taip, yra gi tokie planai uždengt peroną, bet kada tai padarys tai velniai žino.Parašė toleranceofculture Rodyti pranešimąTurėjau omenyje, kad Vilniuje visų pirma turi būti padengti peronai, nes čia daugiausia keleivių. Tokiu būdu šiuo privalumu galės pasinaudoti daugiausiai žmonių važiuojančių geležinkeliais.
Comment
-
Kai prieš pora dienų Pilies gatve upės tekėjo...
atrodė kad stogelis prie pirmo kelio subyrės į šipuliusYou can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...
Comment



Comment