Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Taip, tai Lietuva atsitvėrė aklinom sienom nuo rytų kaimynų, kai Lenkija taiko kur kas švelnesnį režimą. Ir ne prie ko čia ES.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Viskas taip. Siena.
    Ir vizų režimas (kol kas). Be to, Gardino gyventojams, turintiems Šengeno vizą, apsipirkti nebūtina važiuoti į Vilnių, kai vos už 80 km yra Balstogė, kur dargi ir kainos mažesnės. O ir Varšuva ne taip jau ir baisiai toli.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kas bus po 5 metų niekas nežino, nes gyvenam tokiais laikais, kai viskas greitai ir "staiga" gali kardinaliai pasikeisti, išnykti kai kurios valstybės ir t.t.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.09.29, 09:23.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Geležinkelis toks daiktas, kur reikia turėti viziją kokiai 30 metų į priekį. Nes metams ar penkiems bėgių niekas netiesia (apie karjerus nekalbame). Labai brangi infrastruktūra, kuri atsiperka per ilgesnį laiką. Kantrų lokomotyvų darbą.

    Kokia bus Baltarusija po 30 metų? Nesinori spėlioti, bet akivaizdu, kad kitokia. Tačiau panašu, kad mūsų "Gardino linija" baigsis ties Rūdiškėmis (kur bus Vilniaus tolimieji priemiesčiai). Toliau bus apleista - juk Marcinkonys jau dabar "ant plauko". Po to "į Varėną niekas nevažiuoja". Tada Matuizos ir t.t. Blokiruotes tik draskom.

    Ir tada, kai Baltarusija atsivers, baltarusiai važiuos ne į Vilnių, o į Varšuvą. Ir ekonominė nauda vėl ne mums. Primenu, kad Gardinas yra dešimtadalis Lietuvos.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Viskas taip. Siena.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.
    Kai du miestai 600 000 ir 350 000 170 km atstumu yra sujungti mikrobo linija, tai čia kažkas netaip.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kiek keleivių iš Vilniaus į Gardiną galima įsitikinti iš autobusų skaičiaus. 2 ar 3 per dieną ir tai ne kiekvieną dieną. Vienas iš jų - mikrobas. Aišku, kai kurie važiuoja su persėdimu Druskininkuose ar per Lydą. Pastaruoju maršrutu labiau apsimoka baltarusiams dėl pigaus vietinio transporto Baltarusijoje. Laiko požiūriu, aišku, kiek ilgiau.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Iš Vilniaus į Gardiną tai būtų keleivių, bet į Lenkiją per Gardiną - nemanau.
    Bet visgi nebūtų keleivių tiek daug, kad reikėtų investuoti į linijos atstatymą - traukinį galima paleisti per Lydą, kaip jau buvo prieš metus.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG turi kitų rimtų projektų ateičiai (RB, elektrifikacija, nauji elektrovežiai, antri keliai iki pat Klaipėdos), tikrai net nesiruošia atstatinėti tos linijos. Tuo labiau, kad tai būtų smūgis RB.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Vilnius - Gardinas yra 170 km. ~3val.
    Patikrą galima daryti kaip Vilnius-Minskas. T.y. taupant laiką.

    Dėl to, kad nėra ko važiuoti nesutikčiau. Turizmas, galimybė apsipirkti. Čia kalbu tik apie "bevizius", kartu prisidėtų kas su vizomis ir turi įprastų reikalų (t.y. važiuoja ir šiuo metu).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Druskininkiečiams nieko papildomai organizuoti nereikės ir niekas to nedarys. Nors kas ten žino. Greičiausiai važiuotų baltarusiai. Šiaip tai yra pakankamai autobusų tarp Druskininkų ir Gardino. Gardine persėdimas į autobusą ar traukinį, jei toks iš viso važiuos. Nes nuo pernai rudens nebuvo jokio traukinio iš Lenkijos į Gardiną. Anksčiau važinėjo elektriniai traukiniai, priklausantys "Przewozy regionalne", o dabar PKP IC elektrovežis su vagonais.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Traukinio keitimas ne naktį. Jokių naktinių iš Gardino į Lenkiją jau seniai nėra. Tačiau jokios naudos nebūtų važiuoti per Baltarusiją, nes dvi patikros ant sienų. Traukinys iš Gardino tik vienas, geriausiu atveju du per dieną. Autobusu iš Vilniaus mažiau problemų ir greičiau. Gal tik druskininkiečiams į Lenkiją nuvažiuoti su VT būtų patogiau.
    Būtent, traukinio keitimas (ar persėdimas į autobusą, nesvarbu) ir dvi patikros (ir ne šiaip žvilgtelėjimas į pasą, o nuodugnūs dokumentų ir bagažo patikrinimai, ypač Baltarusijos-Lenkijos pasienyje) ir yra pagrindinis dalykas, dėl kurio šiuo maršrutu beveik niekas nevažiuotų. Autobusu važiuojant blogiausiu atveju gali Lenkijos pasieniečiai patikrinti, o greičiausiai išvis kelionė be sustojimų bus.

    Kas liečia Druskininkus, jau, berods, triskart buvo bandyta juos su Lenkija sujungti. 2011 m. Simple Express buvo įsteigę maršrutą Vilnius-Varšuva per Druskininkus - prasilaikė metus. Panašiu laiku Kautra pradėjo vežti iš Druskininkų į Balstogę - berods, jau po 3 mėnesio maršruto nebeliko. Na ir visai neseniai baltarusių INTAX turėjo maršrutą Gardinas-Druskininkai-Augustavas. Pradžioje sutrumpino iki Suvalkų, o dabar, berods ir šis maršrutas užsilenkė?

    Nesakau, kad susisiekimas Druskininkai-Lenkija nereikalingas. Jis būtų naudingas, bet, jei ir tiesiogiai važiuojant daug keleivių neprisirinkdavo, tai per Baltarusiją tuo labiau mažai kas važiuos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Laiko gaišimas ant sienos, autobusai nesuderinti su traukiniais, jei jau rinktis važiavimą traukiniu. Autobusų ir mikrobų iš Gardino į Lenkiją pakankamai daug.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Visa esmė ir yra jeigu bus galima pravažiuoti be vizos. Tas patikrinimas ir su viza nėra jau toks baisus, o beviziu atvėju taip pat labai stipriai neįtakos. Nuo Marcinkonių iki Baltarusijos sienos beabejo norint atstatyti eismą dideliu greičiu reiktų pertiesti geležinkelį, todėl geriausias variantas naktinis traukinys. Kai miegi jokio skirtumo tas greitis, jeigu vakare išvažiavai, o ryte jau Varšuvoje. Beabejo jeigu kaina nesiskirs nuo skrydžio kainos tai traukinio leisti neapsimoka. O miegoti autobuse ar traukinyje didelis skirtumas. Tačiau, pasikartosiu, reikėtų pirma sulaukti Baltarusijos patvirtinimo dėl bevizio įvažiavimo ir kokios bus tikslios jo galiojimo taisyklės. Nes apie tą bevizį įvažiavimą jau kokie 7 metai, kaip šnekama.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Traukinio keitimas ne naktį. Jokių naktinių iš Gardino į Lenkiją jau seniai nėra. Tačiau jokios naudos nebūtų važiuoti per Baltarusiją, nes dvi patikros ant sienų. Traukinys iš Gardino tik vienas, geriausiu atveju du per dieną. Autobusu iš Vilniaus mažiau problemų ir greičiau. Gal tik druskininkiečiams į Lenkiją nuvažiuoti su VT būtų patogiau.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Persėdimas Gardine į lenkų traukinį.
    Buvo traukinys į Gardiną. Gyvavo nuo pernai birželio vidurio iki berods lapkričio pradžios. Veždavo kelis ar kelioliką keleivių ir kontrabandą.
    Tada tuo labiau. Traukinio keitimas, tuo labiau naktį, ir dviejų pasienio ir muitinės patikrinimų perėjimas vargu ar sužavėtų keleivius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Persėdimas Gardine į lenkų traukinį.
    Buvo traukinys į Gardiną. Gyvavo nuo pernai birželio vidurio iki berods lapkričio pradžios. Veždavo kelis ar kelioliką keleivių ir kontrabandą.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
    Nemanau, kad toks maršrutas leistų sutaupyti laiko, juk dar reikėtų traukinio ašis keisti pakeliui.

    Beje, Baltarusija tikrai planuoja leisti ES piliečiams atvykti į tam tikrą šalies teritorijos dalį (į kurią patenka Gardinas, Belovežo giria ir Augustavo kanalas) be jokių vizų ir būti ten iki 5 dienų (berods tokios kelionės žmogui bus leidžiamos ne dažniau nei kartą į 3 mėnesius).

    Beje, juk buvo traukinys Vilnius-Lyda-Gardinas. Ar labai greitai jį panaikino?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Baltarusijai iš to nauda abejotina. Būtų vienašalis spendimas, taip. Turistų padaugėtų? Abejoju. Apsiperkančių Lietuvos piliečių? Taigi mūsų muitinė neleistų nei degtinės, nei cigarečių įvežti daugiau nei dabar. Maisto produktų (pieno, mėsos) tuo labiau. Kontrabanda, kai lietuviai vešis cigaretes po rūbais ar dar kur nors, vargu ar duos didelio pelno Baltarusijai. Baltarusijon įvežti prekes yra lengviau nei į ES. Žinoma, kontrolė visų neišgaudo. Galbūt Baltarusijai labiau apsimokėtų vizas išdavinėti ant sienos. Tik tiek.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitas dalykas, kad jokio bevizio režimo nebus, o jei ir būtų, tai tik pasienio gyventojams, Vilnius į tą ruožą nepapuls bet kokiu atveju.
    Čia ne ES formatas, o vienašalis Baltarusijos sprendimas. Pasienio gyventojai ne prie ko. Kodėl pirminio straipsnio nepaskaitęs komentuojate? Baltarusija nori prašo vizų, nori ne. Kaip pati nusistato.

    Komentuoti:

Working...
X