Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Nebus ten tiek daug keleivių. Nebent pirmas reisas iš Kauno bus kartu su kažkokia tai ceremonija, traukiniu galbūt važiuos ir politikai, tai gal todėl kokie 2/3 traukinio yra rezervuoti?..
Komentuoti:
-
Tai kad internetu bilietai iš viso neparduodami į Lenkiją. O iki Marijampolės ar Kalzų Rūdos į traukinį bilietus galima nusipirkti.
Komentuoti:
-
Parašė senis Rodyti pranešimąŠeštadienį išbandysim Kaunas-Baltstoge, bilietukus nusipirkau. Sekmadienį atgal
Komentuoti:
-
Šeštadienį išbandysim Kaunas-Baltstoge, bilietukus nusipirkau. Sekmadienį atgal
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tik per 4 valandas atvyks?
A1 rašė 5 val 10 min, Verslo žinios rašė 4 val 40 min, o dabar jau tik 4 val beliko?
Iš Kauno traukinys išvyks 9:00val. Lietuvos laiku, jo atvykimas į Belystoką 13:00val. yra Lenkijos laiku, Lietuvoje tuo metu - jau 14:00h. Taigi, kelionės trukmė - 5(penkios) valandos.
Kažkas įvardino 4:40h įvardino nesitikėdamas 20 minučių stovėjimo vadinamoje Punsko geležinkelio stotyje (stotyje Trakiszki PL pasienyje prie pat Punsko), kuris, kaip jau aišku traukiniams lenkiantis skiriamas jų aptarnaujančiam personalui keistis (gal būt tikėtasi, kad tas pats mašinistas traukinį ves visu maršrutu).
Kiek suprantu, Lenkijoje nuo Trakiszki iki Belystoko visur vieni bėgiai, o priešinga kryptimi traukinaii taip pat važiuoja, todėl atskirais reisais neišvengiama ilgesnių pastovėjimų (kad techniniai pastovėjimai ir Machnacz ir Czarna Blok stotyse susitinkant su traukiniais Kuznica-Belystokas ir Belystok-Suvalki.Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.11, 10:30.
Komentuoti:
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTai čia kasdien dabar važinės į Lenkiją?
Komentuoti:
-
-
Parašė nesekasi Rodyti pranešimąJei tikėt šituo:
http://www.przewozyregionalne.pl/sit...ok-kowno_0.pdf
Tai trumpiausias variantas 4:48, ilgiausias 5:16. Kas sako, kad 4 valandos, neatkreipia dėmesio i laiko zonas.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tik per 4 valandas atvyks?
A1 rašė 5 val 10 min, Verslo žinios rašė 4 val 40 min, o dabar jau tik 4 val beliko?
http://www.przewozyregionalne.pl/sit...ok-kowno_0.pdf
Tai trumpiausias variantas 4:48, ilgiausias 5:16. Kas sako, kad 4 valandos, neatkreipia dėmesio i laiko zonas.
Komentuoti:
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimątraukinys Kaunas-Bialystokas (iš Kauno išv.9:00 PrŠS) Augustave tiek nestovės, nuo čia jo pirminis grafikas paankstės dešimčia minučių (į Belystoką atvyks ne 13:10h, o 13:00h). Taip rodo stotyse esantys tvarkaraščiai. O šie du traukiniai lenksis stotyje (pralankoje) Jastrebna.
A1 rašė 5 val 10 min, Verslo žinios rašė 4 val 40 min, o dabar jau tik 4 val beliko?
Komentuoti:
-
Šiuo metu šioje temoje susiformanęs didelis nukrypimas nuo temos (nuo keleivinių traukinių traukinių tvarkaraščio), tai mėginsiu gražinti į kursą...
Parašė Al1 Rodyti pranešimą286 km per maždaug 5 val. 10 min. Iš kur gi greitis bus, jei Trakiškėse net 20 min. sustojimas. Gal pasienio kontrolė bus? Bet Lietuvoje tai nebus. Suvalkuose 12-17 min. sustojimas, priklausomai nuo traukinio, ko visai nereikia pakeisti važiavimo krypčiai. Pakaktų maks. 5-8 min. Augustave net 15 min. sustojimui Bialystoko kryptimi. Machnačiuje, Čarny Bloke techniniai sustojimai po 10 min. tikriausiai praleisti traukinį. Jiesioje techninis 1 min. sustojimas dėl nesamos signalizacijos prieš susikirtimą su 1520 mm linija Jiesia - Rokai - Palemonas. Šeštokuose Kauno kryptimi techniniai sustojimai po minutę.
Iš Kauno 16:55 ŠS išvykstantis traukinys Augustave ilgiau pastovės dėl prasilenkimo su traukiniu "WYGRI" Varšuva-Suvalkai.Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.17, 09:27.
Komentuoti:
-
O tu ne absoliutinius lygint, bet santykinius. Galima išblizginti stotis ir t.t., bet jos stovės tuščios, nes keleivių pervežimams neliks pinigų. Nereikalauja keleivių pervežimas tiek pinigų. Didelė dalis keleivių pervežimo nuostolių yra būtent infrastruktūriniai, o į juos įeina ir stočių išblizginimas (kas savaime nėra blogai, bet keleiviams pirmiausiai svarbiau ne blizganti stotis, o padorus grafikas ir prieinama kaina), žolės skutimas. Lygiai tas pats kaip su mažais Lietuvos miesteliais. Jie išblizginti, bet merdi, nes nėra darbo, žmonės pabėgo į užsienius ar bent jau didžiuosius miestus. Ir kas iš to, kad blizga miestelis? Gal reikėjo pirmiausia kurti darbo vietas, o jau dirbantys žmonės mokėtų mokesčius ir būtų galima blizginti miestelius... Atrodo, kad dauguma iš viso nesupranta, kad yra prioritetai, vystymosi strategija ir taktika.
Komentuoti:
-
Traukinių dažninimas reikalauja milžiniškų lėšų. Nejau manai, kad apšnerkštos pakelės, bet tarkim keliais centais sumažėjusi važiavimo kaina padėtų pritraukt keleivių? Esam maža šalis nėra ko lygint su Lenkijos srautais
Komentuoti:
-
Užteks čia pasakas skleisti! Visas šitas tvarkymas yra keleivių pervežimo sąskaita. Geriau netvarkytų tiek daug ir be reikalo, o investuotų į keleivių pervežimus. Lenkija - kitas pavyzdys. Niekas ten žolės neskuta ir net medžių nepjauna, o keleivių pervežimai kur kas didesni, nepaisant netgi apleistų stočių ir stotelių.
Komentuoti:
-
Nežinau ką tu čia nori įrodyt, bet LG tvarkingumas pavyzdinis turi būti visiems. Tavo garbiniame Rusyne viskas apšnerkšta, tai neturėtų būti norma.
Komentuoti:
Komentuoti: