Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Niekas nieko negaivins. Lietuva tiesia RB ir jai alternatyvus maršrutas nereikalingas, nes tada atpuola RB poreikis. Kitas dalykas, kad jokio bevizio režimo nebus, o jei ir būtų, tai tik pasienio gyventojams, Vilnius į tą ruožą nepapuls bet kokiu atveju.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
    PKP keleivinis traukinys Krokuva-Varšuva- Bialystokas-Gardinas jau yra...
    Vasarą buvau Marcinkonyse, tai ties pervaža įsitikinau, kad link BY sienos vedantiems ir nenaudojamiems bėgiams remonto reikia... Kitaip apie greitį, didesnį kaip 25 km./h pasvajoti beviltiška...

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.
    Kodel tu taip manai? Tarp Vilniaus ir Varsuvos yra padorus susisiekimas lektuvais ir geras susisiekimas autobusais. Keliai Lenkijos puseje irgi yra atnaujinami siuo metu. Manau reiketu milzinisku pastangu lietuviu (begalo automegeju) iprocius pakeisti ir persodinti juos i traukinius.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Koks dar bevizis režimas? Batka Putino draugas ir soratnikas. Ar visai žalių žmogeliukų nebebijote?

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Beje ar ta bevizė zona aplink Gardiną neleistų tranzitu nuvykti ir į Lenkiją. Tada būtų galima atgaivinti traukinį Vilnius-Varšuva. Ypač patogus būtų naktinis.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jeigu tas bevizis įsigalios, tikrai gera proga LG atidaryti reisą.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Jei Baltarusija įveda tam tikrai teritorijos daliai bevizį, ar yra šansų atsirasti Vilnius-Gardinas reisui? Bent techninės galimybės? Ar ten jau viskas prarasta ir apžėlę krūmais?
    Yra techninės galimybės. Tik reikia pinigų linijos atstatymui ir eksploatavimui.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Jei Baltarusija įveda tam tikrai teritorijos daliai bevizį, ar yra šansų atsirasti Vilnius-Gardinas reisui? Bent techninės galimybės? Ar ten jau viskas prarasta ir apžėlę krūmais?

    Planuojama, kad be vizos lankytis bus galima ne tik Gardine, bet ir aplink jį esančiose teritorijose, pavyzdžiui, Augustavo kanale ir aplinkinėse vietovėse bei objektuose, kurie įtraukti į oficialų sąrašą. Tiesa, viešnagės trukmė neturės viršyti 5 dienų. Šią naujieną vietinei televizijai patvirtino Baltarusijos sporto ir turizmo ministerija. Jos paruoštą ir rugpjūčio 23 d. patvirtintą dekretą dar svarstys Baltarusijos vyriausybė. Tačiau teigiama, jog nauja tvarka turėtų pradėti galioti dar šiemet, greičiausiai – nuo spalio pabaigos. Įvažiuoti į Baltarusijos teritoriją su tikslu aplankyti Gardiną ES turistai galės tam tikruose pasienio postuose.
    Skaitykite daugiau: http://www.15min.lt/pasaulis-kisenej...zos-637-676505

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Esu ne kartą rašęs, kad panašius dalykus rašyti reiktų ne forume. Tą ir padariau - pageidavimą autobuso išvykimą iš Marijampolės į Alytų pavėlinti 10-čuia minučių (vietoje 17:30h padaryti 17:40h) parašiau "Kautrai", jos filialui Alytuje ir į VKTI.
    Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
    "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."
    Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...
    ten tokie remontai dabar, jog autobusas pastoviai 15km atstumą pavėluoja apie 15 min.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
    "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."
    Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...
    131 Alytus–Simnas–Kalvarija
    Kelio rekonstravimas. Susiaurėjusi važiuojamoji kelio dalis, eismas reguliuojamas šviesoforais.
    29,75 – 35,78 km iki 2016-09-16 ribojamas greitis iki 50 km/val.
    36,74 – 41,80 km iki 2016-10-23 ribojamas greitis iki 50 km/val.
    Šaltinis http://eismoinfo.lt/sites/eismoinfo....0_25_25%29.pdf

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Labai teisingai pastebėjai - persėdančių į Marijampolė-Alytus autobusą TIKRAI BŪDAVO ir dabar pavėlinus marijampolinį traukinį šios jungties nebeliks... kai pakaktų palikt kaip buvo Kaunas - Marijampolė, o iš Vilniaus lėtajį pagreitint kokia 10 minučių... vis ne ta vieta galvojama...
    Esu ne kartą rašęs, kad panašius dalykus rašyti reiktų ne forume. Tą ir padariau - pageidavimą autobuso išvykimą iš Marijampolės į Alytų pavėlinti 10-čuia minučių (vietoje 17:30h padaryti 17:40h) parašiau "Kautrai", jos filialui Alytuje ir į VKTI.

    Sulaukiau UAB "Kautra" atstovo atsakymo:
    "Išvykimo laiką iš Marijampolės (M - 106) pakeisti galvojame, kai bus baigti kelio remonto darbai tarp Krosnos ir Alytaus."

    Kur ten tarp Alytaus ir Krosnos tie darbai vyksta ir iki kada jie vyks, šią vasarą dar nepasidomėjau...

    Gavau ir Valstybinės kelių transporto inspekcijos atstovo atsakymą:
    "Išnagrinėję Jūsų kreipimąsi dėl tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršruto M-106 Marijampolė–Alytus per Krosną eismo tvarkaraščio koregavimo informuojame, kad šio maršruto eismo tvarkaraštį planuojame koreguoti iš esmės, mažinant keleivių važiavimo laiką, 2016 metų rudenį, kai bus suremontuota kelio atkarpa tarp Simno ir Krosnos. Tada pagal galimybes bus atsižvelgta ir į Jūsų rašte minimo traukinių maršruto Kaunas–Marijampolė eismo tvarkaraštį, siekiant sudaryti keleiviams persėdimo galimybę.
    Kartu informuojame, kad mūsų galimybės derinti tolimojo reguliaraus susisiekimo autobusų maršrutų tvarkaraščius prie traukinių tvarkaraščių pakeitimų yra ribotos, nes AB „Lietuvos geležinkeliai“ Inspekcijos apie traukinių eismo tvarkaraščių pakeitimus neinformuoja..."
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.07.18, 10:26.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Įdomus faktas, jog jau antra savaitė, kaip yra maršrutas Bialystok - Kaunas, TAČIAU:

    1.) lenkijos bilietų puslapyje pkp.pl apie jį - jokios informacijos, kitaip sakant, įvedus tokį maršrutą, jo iš viso nėra;

    2.) nusipirkti bilietą Warzsawa stotyje bilietų automate neįmanoma, nes JO NĖRA SĄRAŠUOSE;

    3.) jei pirkčiau e-bilietą ir jį turėčiau telefone, t.y. ne atspausdintą, lenkų konduktoriai neturėtų kaip jo patikrinti.

    Norint, kad maršrutas populiarėtų, reikia kuo skubiau pašalinti šiuos nesklandumus

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Aš manau, kad reikia reikalauti 10-čia minučių pavėlinti tą autobusą. Jei jis iš Marijampolės išvažiuotų ne 17:30, o 17:40h, Alytuje būtų ne 18:50, o 19:00h, tai išliktų galimybė persėsti į autobusus, kurie iš Alytaus išvyksta 19:10 ir 20:55h į Druskininkus, 19:45 įš Vilnių, 19:25h į Kauną, 19:25 į Lazdijus per Seirijus.
    Kol kas neradau autobusų, į kuriuos Alytuje tada prapultų galimybė spėti...
    Teisingai pastebėta, kad autobusų grafikai turėtų derintis prie traukinių, o traukiniai derintis tarpusavy.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Labai teisingai pastebėjai - persėdančių į Marijampolė-Alytus autobusą TIKRAI BŪDAVO ir dabar pavėlinus marijampolinį traukinį šios jungties nebeliks... kai pakaktų palikt kaip buvo Kaunas - Marijampolė, o iš Vilniaus lėtajį pagreitint kokia 10 minučių... vis ne ta vieta galvojama...
    Aš manau, kad reikia reikalauti 10-čia minučių pavėlinti tą autobusą. Jei jis iš Marijampolės išvažiuotų ne 17:30, o 17:40h, Alytuje būtų ne 18:50, o 19:00h, tai išliktų galimybė persėsti į autobusus, kurie iš Alytaus išvyksta 19:10 ir 20:55h į Druskininkus, 19:45 įš Vilnių, 19:25h į Kauną, 19:25 į Lazdijus per Seirijus.
    Kol kas neradau autobusų, į kuriuos Alytuje tada prapultų galimybė spėti...
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.17, 09:22.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Labai teisingai pastebėjai - persėdančių į Marijampolė-Alytus autobusą TIKRAI BŪDAVO ir dabar pavėlinus marijampolinį traukinį šios jungties nebeliks... kai pakaktų palikt kaip buvo Kaunas - Marijampolė, o iš Vilniaus lėtajį pagreitint kokia 10 minučių... vis ne ta vieta galvojama...
    Kuria vieta galvodamas tamsta taip siūlai? Keisti grafikus labiau apkrautoje linijoje, tam kad išsaugoti mažiau apkrautą?
    Autobuso grafikas matyt irgi granite iškaltas?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tikriausiai mokslo metų pabaigos proga masiškai į Suvalkus plūstelės Marijampolės moksleivių ekskursijos?


    P.S.:
    traukinio į Belystoką atsiradimas kažkiek užgožia kitus tvarkaraščio pakeitimus. Antai nuo birželio 20 dienos 10-čia minučių pavėlinamas traukinys Nr.685 Kaunas-Marijampolė (vietoje dabartinio laiko 16:15h iš Kauno išvyks 16:25h). Taigi, jis sulauks 16:17h iš Vilniaus atvykstančio paprastojo elektrinio (jei šis nevėluos), bet Marijampolėje būdamas 17:36h, nenuveš į autobusą Marijampolė-Alytus, išvykstantį 17:30h. Kelias vasaros dienas tokiu laiku buvau Marijampolės geležinkelio stotyje, tai iš to traukinio į minėtą autobusą persėdančių keleivių buvo.
    Taip pat nuo birželio 20 d. 8 minutėmis anksčiau (20:45 vietoje 20:53h) išvyks paskutinis traukinys iš Kazlų Rūdos į Kauną. Realu manyti, kad tokiu paankstinimu siekiama išvengti "'lenktynių" su traukiniu Belystokas-Kaunas (iš Kazlų Rūdos išv. 20:59h).
    Labai teisingai pastebėjai - persėdančių į Marijampolė-Alytus autobusą TIKRAI BŪDAVO ir dabar pavėlinus marijampolinį traukinį šios jungties nebeliks... kai pakaktų palikt kaip buvo Kaunas - Marijampolė, o iš Vilniaus lėtajį pagreitint kokia 10 minučių... vis ne ta vieta galvojama...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nu netikiu, kad tiek keleivių bus. tai gal tikrai kokia nors valdžios delegacija važiuos?
    Tikriausiai mokslo metų pabaigos proga masiškai į Suvalkus plūstelės Marijampolės moksleivių ekskursijos?


    P.S.:
    traukinio į Belystoką atsiradimas kažkiek užgožia kitus tvarkaraščio pakeitimus. Antai nuo birželio 20 dienos 10-čia minučių pavėlinamas traukinys Nr.685 Kaunas-Marijampolė (vietoje dabartinio laiko 16:15h iš Kauno išvyks 16:25h). Taigi, jis sulauks 16:17h iš Vilniaus atvykstančio paprastojo elektrinio (jei šis nevėluos), bet Marijampolėje būdamas 17:36h, nenuveš į autobusą Marijampolė-Alytus, išvykstantį 17:30h. Kelias vasaros dienas tokiu laiku buvau Marijampolės geležinkelio stotyje, tai iš to traukinio į minėtą autobusą persėdančių keleivių buvo.
    Taip pat nuo birželio 20 d. 8 minutėmis anksčiau (20:45 vietoje 20:53h) išvyks paskutinis traukinys iš Kazlų Rūdos į Kauną. Realu manyti, kad tokiu paankstinimu siekiama išvengti "'lenktynių" su traukiniu Belystokas-Kaunas (iš Kazlų Rūdos išv. 20:59h).
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.06.16, 12:33.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    reikes stoveti, sedimu vietu neuzteks.
    5 valandas stovėti nekokia perspektyva.. Indija?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nu netikiu, kad tiek keleivių bus. tai gal tikrai kokia nors valdžios delegacija važiuos?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    reikes stoveti, sedimu vietu neuzteks.

    Komentuoti:

Working...
X