traukiniobilietas.lt jau rodomi nauji tvarkaraščiai nuo gruodžio 11 d.
Man tai kažkokia mistika pridėti reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius maršrute:
penktadieniais iš Vilniaus pridėtas 17:10 Vilnius-Šiauliai (tarp 16:45 ir 17:45 reisų), atgal Šiauliai-Vilnius išvažiuos 20:20 (beje, prieš jį 19:43 išvažiuoja ekspresas Klaipėda-Vilnius)
dar didesnė kvailystė šeštadieniais - pridėtas 7:20 val. reisas Vilnius-Šiauliai (prieš jį 6:50 išvyksta Vilnius-Klaipėda) Atgal iš Šiaulių 13:25 val. (prieš valandą Klaipėda-Vilnius išvyksta)
Beje, greitųjų traukinių laikas sumažintas iki 4:10 val., 2 ekspresai stoja Plungėje ir Telšiuose.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Nuo rytojaus atnaujnamas elektrinių traukinų susisiekimas su N. Vilnia.
litrail.lt
Komentuoti:
-
Nulėkėme nuo bėgių - maždaug taip galima apibūdinti temos paskutines žinutes. "Belkalio" trąšų vežimas su keleivinių traukinių tvarkaraščiu neturi nieko bendro. panašioms diskusijoms reiktų pereiti į kitą temą (kad ir Baltarusijos geležinkelių), prieš tai į ją perkeliant keletą citatų.Paskutinis taisė Vitas; 2016.10.06, 12:47.
Komentuoti:
-
Per Varėną arčiau, bet ir didesnė dalis maršruto LG. Ar trąšų gabenimas nuo to pigesnis taps? Be to BČ pajamų neteks. Intereso nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTrąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.
Komentuoti:
-
Trąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBe abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
O ir kalbant apie susisiekimą geležinkeliu - susisiekimas su Lenkija per Gardiną, manau, neturi perspektyvos dėl dviejų pasienio kirtimų, tuo labiau, kad dėl skirtingų vėžių jis negali būti tiesioginis. Juk šiam tikslui - geresniam susisiekimui su vakarais - ir statoma RB.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąDar kartą sakau. Esi Gardino gyventojas. Nori nuskristi į Londoną. Vizos ir muitinės reikia vistiek ar per Minską, ar per Vilnių. Per Minską 290 eur, per Vilnių 90 eur. Skirtumas yra? Gal Varšuva pigiau (nors abejotina), bet tai turėtų būti priežastis stengtis, reklamuotis, pateikti savo privalumus.
~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.
O gal reklamos per mažai? LV mažo miestelio TIC gali rasti lankstinukų lietuvių kalba. Beje, Biržai, Zarasai, Rokiškis latvių apsipirkėjais nesiskundžia.
Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".
Be to, Londonas šiuo atveju nelabai tinkamai paminėtas - Didžioji Britanija nėra Šengeno zonos narė (o greitai nebus ir ES nare), tad visvien reikia darytis atskirą vizą, bendrą Šengeno viza ten negalios. Tai, manau, yra skirtumas, kur viena viza, o kur dvi (Šengeno, kad pasiekti Vilnių + Didžiosios Britanijos viza).
Rygos ir Vilniaus situacija, vėlgi, yra skirtinga. Rygos oro uostas yra didžiausias Baltijos šalyse, o dėl miesto geografinės padėties į jį patogu atvykti tiek Estijos, tiek Lietuvos gyventojams. Taigi Rygos oro uostas dėl patrauklios geografinės padėties yra naudojamas trijų Baltijos valstybių gyventojų, kurių kelionių neriboja nei būtinybė papildomai darytis vizą, nei eilės pasienyje (nėra sienų kontrolės).
Tuo tarpu Vilniaus oro uostas yra mažesnis krypčiu pasirinkimo atžvilgiu, o dėl geografinės padėties į jį patogu atvykti nebent Baltarusijos gyventojams. Ir jų atvyksta nemažai, nesiginčysiu, bet tolesnes perspektyvas riboja vizų režimas. Be to, Baltarusija didelė, tikrai ne visiems patogu į Vilnių važiuoti, o ir šiuo metu Baltarusijos susisiekimas su ES geležinkeliu ir oro transportu jau nėra toks prastas, koks buvo anksčiau.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.30, 11:33.
Komentuoti:
-
Nereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.
Komentuoti:
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąLyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.
Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".
Komentuoti:
-
/\ Atrodo, tema nušoko nuo bėgių...
Arba reikia sugalvoti kitą pavadinimą
Čia ne koks delfis - pavadinimas turi atitkti turinį
Komentuoti:
-
Parašė ratTeisingai, jie stato AE mūsų geriamu vandeniu aušinamą, o mes jiems bevizį, traukinį, susišnekėti, maxima, zara, stikliai. Ko dar mažoji teroristinė valstybė su homosivetine vata pageidautų? Darbą gal savo atiduoti?
Čia ne apie AE šitas forumas.
Komentuoti:
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąBe abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
Dėl Gardino tranzito. RB neleis. Neverta kalbėtis (nebent RB žlugtų).
Dėl Vilniaus priemiesčių - Maišiagala jau tokiu tapo (netruko ir 25 m). 50 metų yra labai daug. Ir Vilniuje (miesto teritorijoje) laisvos žemės nebėra, o mada yra name gyventi. Visi tos mados genami plečiasi į Vilniaus, Trakų rajonus. Ir jei Lietuva taps vieno didmiesčio valstybe, kaip Latvija, tada išsiplės Vilnius per 15 m.. Jei dirbtinai tą stabdys, tada užtruks.
Komentuoti:
-
Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAntai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
Pramogoms irgi
Komentuoti:
-
Kilometrų skaičius nereiškia realios traukos. Daugpilis Vilniui ir negali būti artimas, nes tai kita valstybė, trauka link sostinės visada bus didesnė. Nėra jokio potencialo dėl Gardino. Kai buvo viena valstybė, tada buvo. Dabar nėra. Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
Komentuoti:
-
Beje, šiek tiek ne į temą, bet neseniai Baltarusija pradėjo savo piliečiams labiau riboti iš užsienio įvežamų prekių bendrą piniginę vertę ar svorį (turbūt programos "Kupliajce Belarusskoje" dalis), tai irgi turėjo įtakos baltarusių pomėgiui apsipirkinėti kaimyninėse valstybėse - tokių "shopping-turistų" tikrai sumažėjo, nors kol kas ir ne drastiškai. Sumažėjo atvykstančių ir iš Minsko, tai, be abejo, ir iš Gardino žmonių bus kur kas mažiau nei buvo galima tikėtis dar prieš 5-6 metus. Beje, norintys rimčiau apsipirkti dažniausiai važiuoja automobiliais.
Jei būtų geresnio susisiekimo poreikis - manau, vežėjai tikrai paleistų didesnės talpos autobusus arba būtų daugiau reisų. Matyt, didelio poreikio kaip ir nėra. Pažiūrėsim, kas bus po vizų režimo supaprastinimo. Bet nemanau, kad keleivių srautas drastiškai išaugs po pasikeitimų, nes baltarusių kelionėms į ES tai įtakos neturės.
Šiaip galima juk palyginti, kiek autobusų važiuoja iš Gardino į Vilnių, ir kiek į Balstogę-Varšuvą. Manau, išvados tokiu atveju pasiprašo pačios. Beje, kas nori važiuoti/skristi kur nors toliau į Europą ar ne tik, greičiausiai rinksis ne Vilnių, o Varšuvą - atstumas tik 100 km didesnis, bet susisiekimo galimybės iš Varšuvos kur kas didesnės - tiek lėktuvu, tiek traukiniu/autobusu, be to, važiuojant per Lietuvą susidaro bereikalingas ratas.
Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.29, 09:57.
Komentuoti:
-
Bet kam infrastruktūrą taip beviltiškai apleisti?
Tegu nebūna greitis 80 kmh toje "paskutinėje atkarpoje", bet bent minimaliai.
Beje, ateities prognozavimas ne toks ir sudėtingas dalykas. Vilniuje 600 000, o Minske triskart daugiau - kažkaip "išsimaitina" 1 lėktuvo reisas, ~4 traukinių, ~12 autobusų, tai akivaizdu, kad potencialo Vilnius-Gardinas yra, nes Gardinas tik 5 kartus mažesnis už Minską. Pats gyventojų skaičius tą garantuoja. Čia ne kokia Liepoja, ar Daugpilis (nors ten bėgius irgi apleide). Taip Gardinas ne sostinė, žmonės mažiau pasiturintys, bet gardiniečiai taip pat turi poreikių. Tarkime reikia skristi į Londoną - jis gali pasirinkti ar skristi į Londoną už 280 eur iš Minsko, ar už 90 eur iš Vilniaus. Vizos jam vistiek reikia, traukinio atstumas (ir kaina) butų panaši ar Vilnius, ar Minskas.
Kaip Lietuvos gyventojai išmoko apsipirkti Lenkijoje (ne be Lenkijos pastangų), taip ir čia potencialo yra. Tik reikia daugiau reklamos ir nesupjaustyti bėgių.
Komentuoti:
Komentuoti: