Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2016 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • keleivinis
    replied
    traukiniobilietas.lt jau rodomi nauji tvarkaraščiai nuo gruodžio 11 d.

    Man tai kažkokia mistika pridėti reisai Vilnius-Klaipėda-Vilnius maršrute:

    penktadieniais iš Vilniaus pridėtas 17:10 Vilnius-Šiauliai (tarp 16:45 ir 17:45 reisų), atgal Šiauliai-Vilnius išvažiuos 20:20 (beje, prieš jį 19:43 išvažiuoja ekspresas Klaipėda-Vilnius)

    dar didesnė kvailystė šeštadieniais - pridėtas 7:20 val. reisas Vilnius-Šiauliai (prieš jį 6:50 išvyksta Vilnius-Klaipėda) Atgal iš Šiaulių 13:25 val. (prieš valandą Klaipėda-Vilnius išvyksta)

    Beje, greitųjų traukinių laikas sumažintas iki 4:10 val., 2 ekspresai stoja Plungėje ir Telšiuose.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Daugiau nei po pusmečio tvarkaraščiuose atsirado Naujoji Vilnia.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Nuo rytojaus atnaujnamas elektrinių traukinų susisiekimas su N. Vilnia.


    litrail.lt

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Nulėkėme nuo bėgių - maždaug taip galima apibūdinti temos paskutines žinutes. "Belkalio" trąšų vežimas su keleivinių traukinių tvarkaraščiu neturi nieko bendro. panašioms diskusijoms reiktų pereiti į kitą temą (kad ir Baltarusijos geležinkelių), prieš tai į ją perkeliant keletą citatų.
    Paskutinis taisė Vitas; 2016.10.06, 12:47.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Per Varėną arčiau, bet ir didesnė dalis maršruto LG. Ar trąšų gabenimas nuo to pigesnis taps? Be to BČ pajamų neteks. Intereso nėra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.
    Per Stasylas pagrinde vežamos Belkalio trąšos, Gardino kombinato irgi, bet jų vežimas sporadiškas. Tai teoriškai gal ir kalis pe Varėną galėtų būti vežamas, bet ar to reikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trąšos būtų vežamos iš Gardino (lygtai) trąšų kombinato. Stasyloms liktų labai nedaug. Kelis milijonus kainuotų ruožo atstatymas ir tokių pinigų niekas nekiš. Buvusi S. Peterburgo - Varšuvos linija yra padalinta sienų ir normalus jos funkcionavimas galimas tik tada, kai tų sienų neliks ar liks bent viena per visą linijos ilgį.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.
    Viską būtų galima padaryti turimomis medžiagomis (išskyrus skaldą), įskaitant ir blokuotės elementais. Pasienio postas irgi kažkoks konteinerinis galėtų būti. Tik klausimas kiek to reikiia. Krovinių būtų kažkiek, bet tada sumažėtų Stasylų ruožo apkrova.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tiesioginis gali būti ir per Gardiną, tik dėl dviejų sienų tokio nebus.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
    bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
    O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
    Lyginant lėktuvus ir traukinius, pamiršta pigiausia transporto rūšis tarp Vilniaus ir Varšuvos - autobusai, kurie dargi važiuoja dažnai ir nekirsdami išorinės ES sienos.
    O ir kalbant apie susisiekimą geležinkeliu - susisiekimas su Lenkija per Gardiną, manau, neturi perspektyvos dėl dviejų pasienio kirtimų, tuo labiau, kad dėl skirtingų vėžių jis negali būti tiesioginis. Juk šiam tikslui - geresniam susisiekimui su vakarais - ir statoma RB.

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Dar kartą sakau. Esi Gardino gyventojas. Nori nuskristi į Londoną. Vizos ir muitinės reikia vistiek ar per Minską, ar per Vilnių. Per Minską 290 eur, per Vilnių 90 eur. Skirtumas yra? Gal Varšuva pigiau (nors abejotina), bet tai turėtų būti priežastis stengtis, reklamuotis, pateikti savo privalumus.

    ~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.



    O gal reklamos per mažai? LV mažo miestelio TIC gali rasti lankstinukų lietuvių kalba. Beje, Biržai, Zarasai, Rokiškis latvių apsipirkėjais nesiskundžia.

    Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".
    Varšuva vos 100 km toliau nei Vilnius, o susisiekimo galimybės važiuojant/skrendant toliau žymiai geresnės nei tai darant iš Vilniaus.

    Be to, Londonas šiuo atveju nelabai tinkamai paminėtas - Didžioji Britanija nėra Šengeno zonos narė (o greitai nebus ir ES nare), tad visvien reikia darytis atskirą vizą, bendrą Šengeno viza ten negalios. Tai, manau, yra skirtumas, kur viena viza, o kur dvi (Šengeno, kad pasiekti Vilnių + Didžiosios Britanijos viza).

    Rygos ir Vilniaus situacija, vėlgi, yra skirtinga. Rygos oro uostas yra didžiausias Baltijos šalyse, o dėl miesto geografinės padėties į jį patogu atvykti tiek Estijos, tiek Lietuvos gyventojams. Taigi Rygos oro uostas dėl patrauklios geografinės padėties yra naudojamas trijų Baltijos valstybių gyventojų, kurių kelionių neriboja nei būtinybė papildomai darytis vizą, nei eilės pasienyje (nėra sienų kontrolės).
    Tuo tarpu Vilniaus oro uostas yra mažesnis krypčiu pasirinkimo atžvilgiu, o dėl geografinės padėties į jį patogu atvykti nebent Baltarusijos gyventojams. Ir jų atvyksta nemažai, nesiginčysiu, bet tolesnes perspektyvas riboja vizų režimas. Be to, Baltarusija didelė, tikrai ne visiems patogu į Vilnių važiuoti, o ir šiuo metu Baltarusijos susisiekimas su ES geležinkeliu ir oro transportu jau nėra toks prastas, koks buvo anksčiau.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.30, 11:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia lyginti grynai pasienio judėjimą su kiek tolimesniu. Viskas būtų puiku dėl šios geležinkelio linijos, jei ji Lietuvos pusėje būtų veikianti iki pat sienos. Tegul ir ne su superdideliu greičiu. Tačiau 16 km reikia kapitalinio remonto ir bluokuotės su signalizacija įrengimo, pasienio kontrolės posto. Kiek tai kainuos? RB blokuotės sistemai iki Kauno reikia ~50 milijonų eurų. Čia gi vien tik blokuotės sistemai, tegul ir pigiausiai, reikėtų keletos milijonų eurų. Valstybė neinvestuos. ES - irgi ne, nes juk akivaizdu, kad tada lekia visa RB nafig. LG tam pinigų irgi nekiš, nes komerciniu požiūriu nieko nebus. Apie Vilniaus augimą - jo nebus. Nes gyventojų Lietuvoje mažėja ir turi keistis režimas Lietuvoje, kad gyventojų imtų daugėti - privalomi 2-3 vaikai šeimoje. Nebus to, deja. Gi matome, kad tarp Rygos ir Vilniaus traukinio paleisti vis neišeina, nors ir veikiantis geležinkelis yra, ir miestai didesni, ir pasienio kontrolės nėra.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.
    Dar kartą sakau. Esi Gardino gyventojas. Nori nuskristi į Londoną. Vizos ir muitinės reikia vistiek ar per Minską, ar per Vilnių. Per Minską 290 eur, per Vilnių 90 eur. Skirtumas yra? Gal Varšuva pigiau (nors abejotina), bet tai turėtų būti priežastis stengtis, reklamuotis, pateikti savo privalumus.

    ~2005 Ryga nusprendė, kad skris iš jos į Europą lietuviai ir estai, ir prasidėjo bumas. Latvijos gyventojų nepadinsi, bet atsivežęs lietuvius ir estus rinką išplėti trigubai.

    Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
    O gal reklamos per mažai? LV mažo miestelio TIC gali rasti lankstinukų lietuvių kalba. Beje, Biržai, Zarasai, Rokiškis latvių apsipirkėjais nesiskundžia.

    Pas mus valdžia šaukia "Krantinė, Krantinė".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    /\ Atrodo, tema nušoko nuo bėgių...
    Arba reikia sugalvoti kitą pavadinimą

    Čia ne koks delfis - pavadinimas turi atitkti turinį

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė rat
    Teisingai, jie stato AE mūsų geriamu vandeniu aušinamą, o mes jiems bevizį, traukinį, susišnekėti, maxima, zara, stikliai. Ko dar mažoji teroristinė valstybė su homosivetine vata pageidautų? Darbą gal savo atiduoti?
    O jei jie mums AE, o Lenkija jiems bevizį, biedronka, ikea, ar mums bus geriau?

    Čia ne apie AE šitas forumas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
    bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
    O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.
    Dėl Gardino. Traukinys iki Gardino būtų patrauklus dėl Vilniaus ir Gardino gyventojų skaičiaus. Vilniečiams (jei nebūtų vizų) - apsipirkimas, pramogos, turizmas, gardiniečiams - turizmas, oro uostas, parduotuvės, universitetai, galimybė VISUR susikalbėti (Varšuvoje dauguma pardavėjų nešneka rusiškai), taip pat - darbo vietos. Jau pastebima tendencija, kad yra darbų, kurių Vilniaus gyventojai nenori dirbti (kaip V. Europoje). Čia būtų didelis laimėjimas - tik reikia investuoti į reklamą ir į infrastruktūrą.

    Dėl Gardino tranzito. RB neleis. Neverta kalbėtis (nebent RB žlugtų).

    Dėl Vilniaus priemiesčių - Maišiagala jau tokiu tapo (netruko ir 25 m). 50 metų yra labai daug. Ir Vilniuje (miesto teritorijoje) laisvos žemės nebėra, o mada yra name gyventi. Visi tos mados genami plečiasi į Vilniaus, Trakų rajonus. Ir jei Lietuva taps vieno didmiesčio valstybe, kaip Latvija, tada išsiplės Vilnius per 15 m.. Jei dirbtinai tą stabdys, tada užtruks.

    Komentuoti:


  • lietus
    replied
    Be abejo kol yra vizos tai perspektyvų transporto į Baltarusiją nėra. Tačiau jeigu Baltarusija įvykdys savo užmojį ir panaikins vizas, tada manau tikrai galima svarstyti apie transportą į Baltarusiją. O į varšuvą pro Gardiną yra artimiausias kelias ir vienintelis konkurentas tam tik lėktuvai. Todėl viską lemtų kaina. Jeigu kaina būtų artima lėktuvo kainai, tai beabejo perspektyvos nėra. Nors į varšuvos Šopeno oro uostą skrydis iš Vilniaus pakankamai nepigiai atseina. O tie tranzitiniai patikrinimai ant Baltarusijos sienos, tai nieko baisaus. Nebent važiuojantiems į Lenkiją prisipirkti mėsos, tada taip. Nereikia ir tų pačių baltarusių laikyti visiškai necivilizuotais. Netig dabar važiuojant su vizomis dažnai tas patikrinimas tik formalumas. Ir dar skirtingai nei oro transportu, traukiniu gali vežtis žymiai didesnį bagažą be papildomo svrio.
    bet pasikartosiu tai tik su sąlyga, kad Gardiną bus galima pravažiuoti be vizos. Na ir beabejo kuo didesnį greitį pavyktų pasiekti tuo patrauklesnis maršutas būtų.
    O dėl Vilniaus priemiesčio Rūdiškių, tai čia jau fantazijos. Per artimiausius 50 metų Vilnius maksimum galėtų pasiekti Senųjų Trakų ribas. Taigi jeigu neliks traukinio į Varėna, tai šią liniją galima uždaryti keleivių vežimui.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.
    Ryga dar neseniai buvo lietuvių oro uostas nr. 1.
    Pramogoms irgi

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kilometrų skaičius nereiškia realios traukos. Daugpilis Vilniui ir negali būti artimas, nes tai kita valstybė, trauka link sostinės visada bus didesnė. Nėra jokio potencialo dėl Gardino. Kai buvo viena valstybė, tada buvo. Dabar nėra. Antai tarp Latvijos ir Lietuvos sienų nėra ir koks potencialas? Ryga - Šiauliai. Daugiau nėra.

    Komentuoti:


  • Vilnietizz
    replied
    Beje, šiek tiek ne į temą, bet neseniai Baltarusija pradėjo savo piliečiams labiau riboti iš užsienio įvežamų prekių bendrą piniginę vertę ar svorį (turbūt programos "Kupliajce Belarusskoje" dalis ), tai irgi turėjo įtakos baltarusių pomėgiui apsipirkinėti kaimyninėse valstybėse - tokių "shopping-turistų" tikrai sumažėjo, nors kol kas ir ne drastiškai. Sumažėjo atvykstančių ir iš Minsko, tai, be abejo, ir iš Gardino žmonių bus kur kas mažiau nei buvo galima tikėtis dar prieš 5-6 metus. Beje, norintys rimčiau apsipirkti dažniausiai važiuoja automobiliais.

    Jei būtų geresnio susisiekimo poreikis - manau, vežėjai tikrai paleistų didesnės talpos autobusus arba būtų daugiau reisų. Matyt, didelio poreikio kaip ir nėra. Pažiūrėsim, kas bus po vizų režimo supaprastinimo. Bet nemanau, kad keleivių srautas drastiškai išaugs po pasikeitimų, nes baltarusių kelionėms į ES tai įtakos neturės.
    Šiaip galima juk palyginti, kiek autobusų važiuoja iš Gardino į Vilnių, ir kiek į Balstogę-Varšuvą. Manau, išvados tokiu atveju pasiprašo pačios. Beje, kas nori važiuoti/skristi kur nors toliau į Europą ar ne tik, greičiausiai rinksis ne Vilnių, o Varšuvą - atstumas tik 100 km didesnis, bet susisiekimo galimybės iš Varšuvos kur kas didesnės - tiek lėktuvu, tiek traukiniu/autobusu, be to, važiuojant per Lietuvą susidaro bereikalingas ratas.

    Lyginti su lietuvių kelionėmis apsipirkti į Lenkiją čia nereikia - čia yra visai kitokia situacija - nėra jokių sienų, muitinių ar muitų.

    Pabaigai pateiksiu tokį pavyzdį kaip Daugpilis - 100 tūkst. gyventojų, atstumas iki Vilniaus tik 170 km, pasienio kontrolės nėra, tačiau, sprendžiant iš susisiekimo tarp šių miestų mastų, daugpiliečiai taip pat masiškai į Vilnių nevažiuoja. Ir tai nepaisant to, kad Vilnius yra arčiausias Daugpiliui didmiestis, kur kas artimesnis negu Ryga.
    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2016.09.29, 09:57.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Bet kam infrastruktūrą taip beviltiškai apleisti?
    Tegu nebūna greitis 80 kmh toje "paskutinėje atkarpoje", bet bent minimaliai.

    Beje, ateities prognozavimas ne toks ir sudėtingas dalykas. Vilniuje 600 000, o Minske triskart daugiau - kažkaip "išsimaitina" 1 lėktuvo reisas, ~4 traukinių, ~12 autobusų, tai akivaizdu, kad potencialo Vilnius-Gardinas yra, nes Gardinas tik 5 kartus mažesnis už Minską. Pats gyventojų skaičius tą garantuoja. Čia ne kokia Liepoja, ar Daugpilis (nors ten bėgius irgi apleide). Taip Gardinas ne sostinė, žmonės mažiau pasiturintys, bet gardiniečiai taip pat turi poreikių. Tarkime reikia skristi į Londoną - jis gali pasirinkti ar skristi į Londoną už 280 eur iš Minsko, ar už 90 eur iš Vilniaus. Vizos jam vistiek reikia, traukinio atstumas (ir kaina) butų panaši ar Vilnius, ar Minskas.

    Kaip Lietuvos gyventojai išmoko apsipirkti Lenkijoje (ne be Lenkijos pastangų), taip ir čia potencialo yra. Tik reikia daugiau reklamos ir nesupjaustyti bėgių.

    Komentuoti:

Working...
X