Parašė Aleksio
					
						
						
							
							
							
							
								
								
								
								
									Rodyti pranešimą
								
							
						
					
				
				
			
		Skelbimas
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Grigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.Parašė lukass Rodyti pranešimąGrigiškių ir nesiūliau
Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Šiaip, dabar planuojant RB greta esamos linijos numatomos stotys Lentvaryje, Vievyje ir Kaišiadoryse, kuriose stotų regioniniai traukiniai. Taip kad...Parašė Creatium Rodyti pranešimąGrigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Jeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).Parašė lukass Rodyti pranešimąTinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Pastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).
Keleivinių traukinių:
Krovininių traukinių:
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 1 patinka
 
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Planuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.Parašė lukass Rodyti pranešimąPastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių.
 Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga. Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja? 
Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt, o tamsta vis ieško prie ko prikibt. Išvada - Aš visada teisus.
							
						Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 08:50.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Planuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".Parašė lukass Rodyti pranešimąPlanuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių.
 Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga.
Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.Parašė lukass Rodyti pranešimąRegioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?
Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.Parašė lukass Rodyti pranešimąAš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atvejis, ne atvėjis. Ar čia irgi docentas taip ant lentos buvo užrašęs? Ir lietuviškos kabutės yra „atvejis“, o ne "atvejis".Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGeležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
O autobusų keleiviai? Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPlanuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
Gal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
O kitų kelių tai didelė problema? Nelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė. Konfliktų atveju gali kainuoti ir gyvybes.Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Patikra viena - VNO (nebent išeini į miestą).Parašė lukass Rodyti pranešimąBe to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų?
Jeigu automobiliu važiuoji dviese, kelionė bus pigesnė nei traukiniu. Tikriausiai, žinai apie "važiuojame keliese, susimesime benzinui, bus pigiau nei autobusu".Parašė lukass Rodyti pranešimąO dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
Į Šeštokus važinėjo traukinys. - panaikino, nes "vežiojo orą". Ir - traukiniai Vilnius-Kena yra dyzeliniai, nors visas kelias yra po laidu.Parašė lukass Rodyti pranešimąGal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?
Nauja linija (ir jos išlaikymas) kainuoja brangiau, nei nuostolių kompensavimas dėl pailgėjusios kelionės.Parašė lukass Rodyti pranešimąNelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė.
Paskutinis taisė Aleksio; 2019.05.26, 11:18.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kodėl tik atskiras frazes ištraukiat iš postų, nes yra ir tiesos mano teiginiuose?
Šiaip man, kaip vilniečiui, visai vienodai kaip iki Vilniaus nuties geležinkelį, ar pro Vievį, Elektrėnus ar Maišiagalą, tik norėjosi, kad šis amžiaus projektas pasiektų daugiau Lietuvos bei būtų išvengta galimų nuostolių. Dabar telieka laukti, kol paaiškės tiksli atšakos trasa.
Beje, prieš mėnesį buvo skelbtas konkursas atšakai projektuoti, kurios metu:
Plačiau: https://www.vz.lt/2019/04/02/skelbia...#ixzz5p18zRnmV...turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis.
„Kartu su planu bus atliktas ir poveikio aplinkai vertinimas, kuriame bus numatytos gyventojams aktualios neigiamo poveikio mažinimo priemonės, tokios kaip akustinės sienelės, apželdinimas, vibracijos mažinimo ar kitos priemonės“, – sakė p. Sankovski.Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Tarp Varšuvos ir Berlynos planuojama, kad važiuos 7 traukinių porai. Pakeitimai bus "žingsnis po žingsnio" jau nuo kitų metų (straipsnis vok. kalba).Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPlanuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Keleivinių traukinių:
]
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio. Lygiai taip kaip yra dabar važiuojant nuo Vilniaus link Šiaulių, Kaunas lieka šone.Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?
Niekas nevažiuos iš Panevėžio į Vilnių su užvažiavimu į Kauną, nes tai turbūt užims papildomai kokias 30 min, rekės keisti važiavimo kryptį ir t.t.
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
RB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio.
Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.
Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.Parašė Gator Rodyti pranešimąRB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.
Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
 - 
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Ta iš Panevėžio link Vilniaus pravažiuos Kauno oro uosto stotelę joje nesustodamas?Parašė lukass Rodyti pranešimą
Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.
Comment
 
Comment