
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Vilniaus stotis, Kauno stotis taip pat. Vien tik pertvarkius kelynus, būtų galima laimėti iki 5 minučių stotyse.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesn4 akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?
Komentuoti:
-
Tai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesnė akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?Paskutinis taisė John; 2014.05.21, 09:19.
Komentuoti:
-
Nebus. 1.05 trumpiausia trukmė. Kai kurie greitieji važiuos 1.07 ir 1.09 val.
Komentuoti:
-
Koks bus greičiausias Vilnius-Kaunas reisas? Ar bus kas nors grietesnio, nei dabar rodomas 1val. 5min.?
Komentuoti:
-
Be to gali būti dinaminė kaina priklausomai nuo paros meto ar savaitės dienos ir nuo traukinio paklausos. Arba tas pats realizuojama, bet per nuolaidų sistema.
Komentuoti:
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKažin ar gerai pagal greitį kainas skirstyti. Tikriausiai dar negirdėjęs, kad kur kitur taip būtų. O dabar už kelioliką minučių 4 lt viršaus mokėt ir dar pakliūt į II klasę... Kaži ar norėsis
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių iš Vilniaus į Kauną bus 5 traukiniai per dieną, vienas iš jų pats pirmasis rytinis, o iš Kauno į Vilnių tik 3.
Komentuoti:
-
Kas sako, kad pagal klases? Nebus jokio oficialaus skirstymo pagal klases. Tiesiog vietos tuose traukiniuose bus klasinės. Tas pats dviaukštis traukinys su stojimais visose stotelėse formaliai turės 3 klasės vietas, nors realiai jame bus 1 ir 2 klasės vietos. LG įveda 700 numeracijos traukinius, o tai ir bus greitieji - tiek į Klaipėdą iš iš jos dieninis, tiek į Kauną ir iš jo su vienu sutojimu Kaišiadoryse.
Komentuoti:
-
Kaip jau minėjo Al1 - daugumoje šalių įprasta, kad greitieji traukiniai kainuoja daugiau, nes toks produktas patrauklesnis norintiems greičiau nuvykt iš taško A į tašką B. Aš mielai sutikčiau primokėti, jei kelionė tarp galutinių taškų būtų trumpesnė.
Keista tai, kad LG traukinius pagal greitį skirstys į klases (jeigu tikrai bus taip skirstomi), o ne tipus. Didžioje Europos dalyje pagal stotelių kiekį traukinius įprasta skirstyti į tarpmiestinius greituosius (InterCity) ir vietinius (regional) kaip įprasta didžiojoje Europos dalyje. InterCity stoja tik didesnėse stotyse, vietiniai - kiekvienoje. Tuo tarpu bilieto klasė siejama pirmiausiai su paslaugų lygiu - sėdynės komfortu ir papildomomis paslaugomis. InterCity įprastai turi kelių klasių bilietus, vietiniai - vienos.
Komentuoti:
-
Kitose šalyse paprastai už greitesnį važiavimą irgi imama daugiau. Bet tas greitesnis važiavimas būna ir kitais riedmenimis su didesniu komfortu. Taip kad imama daugiau ne tik už greitį, bet ir komfortą.
Komentuoti:
-
Kažin ar gerai pagal greitį kainas skirstyti. Tikriausiai dar negirdėjęs, kad kur kitur taip būtų. O dabar už kelioliką minučių 4 lt viršaus mokėt ir dar pakliūt į II klasę... Kaži ar norėsis
Komentuoti:
-
Manau, kad niekas nesikeis. Bus galima sėdėti, kur nori. O kaina diferencijuota pagal greitį - su vienu sustojimu 22 Lt, su dalimi sustojimų lieka 18 Lt, su visais ar beveik visais - 16 Lt.
Komentuoti:
-
Tai taip išeina, kad sumokėjus 22 lt važiuosi traukiniu, kuriame yra ir I ir II klasės vietos?
Komentuoti:
-
Tokių iš Vilniaus į Kauną bus 5 traukiniai per dieną, vienas iš jų pats pirmasis rytinis, o iš Kauno į Vilnių tik 3.
Komentuoti:
-
Kaunas - Vilnius bus 22Lt brangiausias? Dabar brangiausias 18Lt, net 22% kainos kilimas...
Komentuoti:
-
Tačiau kainos skirtingos. Greitųjų traukinių kainos 22 Lt (Vilnius - Kaunas), be to įvesta 700 numeracija tiems traukiniams. Elektriniai priekyje dar turi indeksą EJ, o greitasis Vilnius - Klaipėda turi indeksą Eks. Įtariu, kad ir mėnesiniai bilietai negalios greituosiuose elektriniuose arba reikės papildomai primokėti už mėnesinį, kad būtų galima tais traukiniais važiuoti.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis - 16, 18 ir 22 Lt.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.05.20, 18:32.
Komentuoti:
Komentuoti: