Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Kur kas geriau pasiimk iš geležinkelio stoties popierinio tipo tvarkaraščius, taip bus aiškiau matyti pakeitimus ir t.t. Aš pats jau turiu pasiėmęs vakar Vilniaus geležinkelio stotyje.
    Taip, tie spausdinti tvarkaraščiai yra geri.
    Tačiau bepigu dabar esantiems Vilniuje. Kita situacija provincijos centre, kur geležinkelio stoties nėra...
    Spausdintas tvarkaraštis Vilnius-Kaunas ir Kaunas-Vilnius šioje temoje įdėtas anksčiau. Belieka laukti, gal kažkas įdės kitų maršrutų tvarkaraščius.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kada būtų galima LG puslapyje pamatyti naujus tvarkaraščius?
    Kur kas geriau pasiimk iš geležinkelio stoties popierinio tipo tvarkaraščius, taip bus aiškiau matyti pakeitimus ir t.t. Aš pats jau turiu pasiėmęs vakar Vilniaus geležinkelio stotyje.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Kada būtų galima LG puslapyje pamatyti naujus tvarkaraščius?
    Galima jau dabar.

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kada būtų galima LG puslapyje pamatyti naujus tvarkaraščius?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Vadinasi, Kauno-Kazlų Rūdos maršruto tvarkaraštyje pakeitimai prasidės naujam tvarkaraščiui dar nespėjus įsigalioti
    didesni pakeitimai bus liepos menesi.Nuo birzelio 1 vasaros traukiniu eismo tvarkarastis.Keiciasi ir tarptautiniu traukiniu tvarkarastis.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    M684 Kazlu Ruda -Kaunas isv 08:06 atv.09:10 37km 01:04 Galioja nuo 2014-06-01 iki 2014-06-30. Dėl kelio remonto darbų keleiviai bus vežami autobusais su geležinkelio bilietais. Pabališkių ir Garliavos stotelėse nestos.
    Vadinasi, Kauno-Kazlų Rūdos maršruto tvarkaraštyje pakeitimai prasidės naujam tvarkaraščiui dar nespėjus įsigalioti

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    M684 Kazlu Ruda -Kaunas isv 08:06 atv.09:10 37km 01:04 Galioja nuo 2014-06-01 iki 2014-06-30. Dėl kelio remonto darbų keleiviai bus vežami autobusais su geležinkelio bilietais. Pabališkių ir Garliavos stotelėse nestos.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Dėl tų kainų elektriniuose traukiniuose temoje gavosi daug triukšmo dėl nieko. O juk per dieną šiuo maršrutu abiem kryptimis kiekvieną darbo dieną ir kiekvieną šeštadienį bus po 20 traukinių. Pasirinkimas pagal greitį ir kainą yra.
    Diskusijos apie užgožė kitus įdomesnius pastebėjimus. Dažniausiai rašyta neįsigilinus į situaciją. Man, šiaip mėgėjui už kainas "smigtelėti" itin skaudžiai, šioje temoje emocijų nekilo.
    Antai RŽD keleiviniai traukiniai Nr.079 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Nr.425 Čeliabinskas-Kaliningradas nuo Molodečno iki Kaliningrado važiuos tuo pačiu grafiku (tais pačiais laikais). Pirminis įspųdiį būtų apie šių traukinių 9palyginti ilgų) gtalimą sukabinimą Molodečno stotyje. Deja, jie Molodečne taip ir nesusitiks - kursuos skirtingomis savaitės dienomis.
    Apie ekspresą Vilnius-Klaipėda ir apie kitus traukinius tarp Šiaulių ir Klaipėdos taip pat daug diskutuoti neverta - vykstant antrųjų kelių statybai šis ekspresas visą vasarą iš esmės liks ekspresu Vilnius-Šiauliai-Vilnius (važinės sutrumpintu maršrutu), kiuose maršrutuose tarp Šiaulių ir Klaipėdos taip pat netruks laikinų grafiko keitinėjimų. Tik niekaip nepateisinu to ekspreso grafike neegzistuojantį sustojimą Kretingoje - stotyje, nuo kurios už 10 km Palanga ir kiti pajūrio kurortai.
    Dar niekieno "nepastebėtų" keitimųsi yra maršrute Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai. Rytiniai traukiniai į Kybartus išvyks 8:26 h)buvo 8:06h), 9:26h (buvo 11:04h), iš Kazlų Rūdos į Kauną traukinys Nr 684 išvyks 9:26h (buvo 8:06h). Apie pasikeitimus +10 min intervale nė nekalbu. Žinoma, nežinia kiek kartų čia traukiniai bus keičiami autobusais.
    Taip pat pastebėjau, kad maršrtute Naujoji Vilnia-Vilnius-Trakai sumažėjo grįžimų į Naująją Vilnią (dieną ne piko metu atkarpoje N.Vilnia-Vilnius elektriniai traukiniai važiuoja beveik tušti).
    I N.Vilnia traukiniai vaziuoja tuomet, kai brigada baigia darba ir vaziuoja i elektrodepa. Jei iki Vilniaus grizta, vadinasi vaziuos i Trakus ar Kauna ( el traukiniu parisimai)
    Del ruozo Kaunas -Kazlu Ruda -Kybartai, tai sis grafikas galios apie menesi,taip pats atsatytas buves laikas i Kybartus.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Dėl tų kainų elektriniuose traukiniuose temoje gavosi daug triukšmo dėl nieko. O juk per dieną šiuo maršrutu abiem kryptimis kiekvieną darbo dieną ir kiekvieną šeštadienį bus po 20 traukinių. Pasirinkimas pagal greitį ir kainą yra.
    Diskusijos apie užgožė kitus įdomesnius pastebėjimus. Dažniausiai rašyta neįsigilinus į situaciją. Man, šiaip mėgėjui už kainas "smigtelėti" itin skaudžiai, šioje temoje emocijų nekilo.
    Antai RŽD keleiviniai traukiniai Nr.079 Sankt.Peterburgas-Kaliningradas ir Nr.425 Čeliabinskas-Kaliningradas nuo Molodečno iki Kaliningrado važiuos tuo pačiu grafiku (tais pačiais laikais). Pirminis įspųdiį būtų apie šių traukinių 9palyginti ilgų) gtalimą sukabinimą Molodečno stotyje. Deja, jie Molodečne taip ir nesusitiks - kursuos skirtingomis savaitės dienomis.
    Apie ekspresą Vilnius-Klaipėda ir apie kitus traukinius tarp Šiaulių ir Klaipėdos taip pat daug diskutuoti neverta - vykstant antrųjų kelių statybai šis ekspresas visą vasarą iš esmės liks ekspresu Vilnius-Šiauliai-Vilnius (važinės sutrumpintu maršrutu), kiuose maršrutuose tarp Šiaulių ir Klaipėdos taip pat netruks laikinų grafiko keitinėjimų. Tik niekaip nepateisinu to ekspreso grafike neegzistuojantį sustojimą Kretingoje - stotyje, nuo kurios už 10 km Palanga ir kiti pajūrio kurortai.
    Dar niekieno "nepastebėtų" keitimųsi yra maršrute Kaunas-Kazlų Rūda-Kybartai. Rytiniai traukiniai į Kybartus išvyks 8:26 h)buvo 8:06h), 9:26h (buvo 11:04h), iš Kazlų Rūdos į Kauną traukinys Nr 684 išvyks 9:26h (buvo 8:06h). Apie pasikeitimus +10 min intervale nė nekalbu. Žinoma, nežinia kiek kartų čia traukiniai bus keičiami autobusais.
    Taip pat pastebėjau, kad maršrtute Naujoji Vilnia-Vilnius-Trakai sumažėjo grįžimų į Naująją Vilnią (dieną ne piko metu atkarpoje N.Vilnia-Vilnius elektriniai traukiniai važiuoja beveik tušti).
    Paskutinis taisė Vitas; 2014.05.22, 09:10.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    realiai vaziuojant su Kautra ar Toks ar Transrevis nezinai ar nauja transporto priemone vaziuosi. LG atnaujinusi marsrute N.Vilnia -Kaunas esamus traukinius atitinkamai pakeite ir kainodara. Atitinkamai Ekspresai - 22 lt, greitieji 18 lt, paprastieji 16 lt.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    vienkartiniai keleiviai nesirenka - kas papuola pirmas, tuo vaziuoja (ypac Vilniuje susiruose i Kauna, o jei traukinio nera,- renkasi autobusa) pastovus keleiviai perka terminuotuosius, kurie yra zenkliai pigesni, nei perkant kasdien.
    kuris cia nepatogusis laikas yra?
    Buvau ne taip supratęs klasių skirstymą, Al1 paaiškino.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Kautra nuo geguzes litu pasibrangino keliones kaina marsrute Kaunas -Vilnius ( ir atgal),

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Man atrodo viskas logiska. Paskutiniu metu kiek vazinedavau Vilniaus-Kauno marsute, tai zmoniu visad sociai. Tiek as, tiek mano pazistami visuomet kelionei traukiniu teikia pirmenybe ir iki siol vienintelis trukumas siame marsute buvo langai tarp tvarkarasciu. Pirma klase 22lt? Manau viskas cia normaliai, o ir kelione 65 min minutes atrodo tikrai patraukliai, nera ko burbuliuot

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Dar gražiau. Traukinį rinkdavausi ne dėl greičio, o dėl patogumo/įdomumo, tačiau dabar dėl kainos iškrentant 2 traukiniams palankiu laiku, teks rinktis autobusą. Ir tokių kaip aš keleivių bus ne vienas.
    vienkartiniai keleiviai nesirenka - kas papuola pirmas, tuo vaziuoja (ypac Vilniuje susiruose i Kauna, o jei traukinio nera,- renkasi autobusa) pastovus keleiviai perka terminuotuosius, kurie yra zenkliai pigesni, nei perkant kasdien.
    kuris cia nepatogusis laikas yra?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Niekas ten neiškrenta. Visuose traukiniuose bus 1 ir 2 klasės ir 2 klase galėsi važiuoti su lengvata. Tik greituosiuose normali kaina bus didesnė, atitinkamai ir lengvatinė bus didesnė.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    1ajai klasei negalioja jokios lengvatos kurias taiko valstybe (50, 80 proc), todel turint Lojalumo kortele, ji galioja ir 1 klases vagone ir kaina bus su ja 20.90 lt.
    Dar gražiau. Traukinį rinkdavausi ne dėl greičio, o dėl patogumo/įdomumo, tačiau dabar dėl kainos iškrentant 2 traukiniams palankiu laiku, teks rinktis autobusą. Ir tokių kaip aš keleivių bus ne vienas.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O 2 ir 3 klasei lojalumo nuolaidos nėra?
    Bet kokiu atveju ne tame esmė.
    1ajai klasei negalioja jokios lengvatos kurias taiko valstybe (50, 80 proc), todel turint Lojalumo kortele, ji galioja ir 1 klases vagone ir kaina bus su ja 20.90 lt.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Anksčiau, kai tik paleido dviaukščius, tvarkaraštyje buvo nurodytos abiejų klasių kainos. Kodėl dabar nenurodyta? Ir jei nenurodytai, tai bilieto kaina priklausys nuo traukinio, o ne nuo vagono salono klasės.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Motorinio vagono 2 aukšto I klasės salonas.



    Visi kiti salonai II klasės.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kitose šalyse paprastai už greitesnį važiavimą irgi imama daugiau. Bet tas greitesnis važiavimas būna ir kitais riedmenimis su didesniu komfortu. Taip kad imama daugiau ne tik už greitį, bet ir komfortą.
    antrame aukste ir bus ta 1 oji klase.

    Komentuoti:

Working...
X