Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su tuo nauju greituoju traukiniu į Klaipėdą išeis visiškas marazmas. Jis važiuos iš esmės tik savaitgaliais, nes kitomis dienomis bus trumpinamas iki Šiaulių dėl antrųjų kelių tiesimo. Tačiau jokio kompensacinio dyzelinio traukinio, Kretingos, Plungės, Telšių, Kėdainių, Jonavos gyventojai negaus.

    Su Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis -M 16, 18 ir 22 Lt.

    Kaip visada, į Trakus paleidžiamas traukinys iš Vilniaus 10.32. Visos vietos bus 2 klasės. Matyt leis arba dviaukštį, arba modernizuotą ER9M. Taip pat į Trakus 7.40 šeštadieniais ir sekmadieniais 2 klasė, o darbo dienomis 3 klasė. Vasarą 12.30 traukinyje irgi visos vietos 2 klasės kasdien.

    Į Varėną (Marcinkonis) nieko naujo, tik visais traukiniais kelionė sutrumpėja 3-4 minutėmis.

    Daugiau nieko ypatingai naujo. Kaip minėjo Dmitrijus, apie 11-15 min. trumpėja kelionės laikas tarp Vilniaus ir Turmanto.

    Nemodernizuotu ER9M jau nebeliko. ju viso tik 4 traukos vienetai yra.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    tiesiog pasikeitus programinei irangoai kasose, keiciasi bilietu ir klasiu kainodara.
    Į ranga neleidžia įvesti 18Lt vietoj 22Lt?
    Šiaip suprantu, kad infliacija ir kainos turi kilti, bet tiesiog keista, kad toks didžiulis pabrangimas (kada paskutinį kartą brango 20+%?) kažkaip atrodo net neminimas jokiuose PR straipsniuose ar ryšiuose su visuomene. Tyliai prastumiamas ir tiek

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Su tuo nauju greituoju traukiniu į Klaipėdą išeis visiškas marazmas. Jis važiuos iš esmės tik savaitgaliais, nes kitomis dienomis bus trumpinamas iki Šiaulių dėl antrųjų kelių tiesimo. Tačiau jokio kompensacinio dyzelinio traukinio, Kretingos, Plungės, Telšių, Kėdainių, Jonavos gyventojai negaus.

    Su Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis -M 16, 18 ir 22 Lt.

    Kaip visada, į Trakus paleidžiamas traukinys iš Vilniaus 10.32. Visos vietos bus 2 klasės. Matyt leis arba dviaukštį, arba modernizuotą ER9M. Taip pat į Trakus 7.40 šeštadieniais ir sekmadieniais 2 klasė, o darbo dienomis 3 klasė. Vasarą 12.30 traukinyje irgi visos vietos 2 klasės kasdien.

    Į Varėną (Marcinkonis) nieko naujo, tik visais traukiniais kelionė sutrumpėja 3-4 minutėmis.

    Daugiau nieko ypatingai naujo. Kaip minėjo Dmitrijus, apie 11-15 min. trumpėja kelionės laikas tarp Vilniaus ir Turmanto.
    Nemodernizuotu ER9M jau nebelioko. ju viso tik 4 traukos vienetai yra.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    su LOJALUMO kortele 1 klase minus 5 proc. lygu 20,9 LT
    O 2 ir 3 klasei lojalumo nuolaidos nėra?
    Bet kokiu atveju ne tame esmė.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Juk buvo jau traukinių, kurie važiuodavo 1 val., tai yra net greičiau nei būsimi už 22Lt, bet jų kaina buvo tokia pati kaip ir tų truputį lėtesnių (ne paių lėčiausių).
    tiesiog pasikeitus programinei irangoai kasose, keiciasi bilietu ir klasiu kainodara.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai buvo patys pirmieji rytiniai, kuriais važiuodavo vos keli žmonės.
    Berods ne tik ne pirmieji, aš pats jais važiavęs dienos ar vakaro metu.
    Ir net jeigu pirmieji ką tai keistų? Esmė, kad ankščiau patys greičiausi kainavo tiek pat kiek vidutinio greitumo, o dabar patys greičiausi kainuos 22% daugiau nei vidutinio greitumo ir dar tuo pačiu jie bus lėtesni nei ankščiau buvę greičiausi.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai visgi ar bus galima pirkti bilietus į atskiras klases tame pačiame traukinyje?
    taip. ir priemokas daryti prie terminuotuju ) bet cia ateityje )

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaunas - Vilnius bus 22Lt brangiausias? Dabar brangiausias 18Lt, net 22% kainos kilimas...
    su LOJALUMO kortele 1 klase minus 5 proc. lygu 20,9 LT

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tai visgi ar bus galima pirkti bilietus į atskiras klases tame pačiame traukinyje?

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Greitai atsiras ir terminuotieji bilietai pagal klases.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai buvo patys pirmieji rytiniai, kuriais važiuodavo vos keli žmonės.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kelionės laikas tai sutrumpėjo. Už tai reikia primokėti.
    Juk buvo jau traukinių, kurie važiuodavo 1 val., tai yra net greičiau nei būsimi už 22Lt, bet jų kaina buvo tokia pati kaip ir tų truputį lėtesnių (ne paių lėčiausių).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tokiu metu keleivių tarp galutinių punktų ir Kaišiadoryse nepadaugėtų, bet visose tarpinėse stotyse būtų prarasti keleiviai. O leisti greitąjį ir iš paskos lėtąjį tuo labiau neapsimoka - tokio keleivių stauto nėra. Svarbiausia, kad užkamšytos didelės "skylės" tarp Vilniaus ir Kauno abiem kryptimis.
    Reikia tikėtis, kad kitais metais kardinaliai bus pagerintas susisiekimas tarp Vilniau Šiaulių ir Klaipėdos, paleidžiant bent 3 poras naujų traukinių. Bet tam LG turi užpirkti naujų dyzelinių traukinių.
    Paskutinis taisė Al1; 2014.05.21, 15:15.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Maršrutas Kaunas - Vilnius nuo birželio 1 d.

    Atvaizdas
    Keista, kad nė viena kryptimi nėra greitųjų traukinių rytinio piko laiku - tarp 06:00 - 08:00, kai būtų aktualu suspėti į darbą. Kitą vertus tos 10 sutaupytų minučių nelabai ką ir keičia. Bet litą kitą uždirbti padėtų.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Na tai -
    I kl. - 22 lt.
    II kl. - 18 lt.
    III kl. - 16 lt.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Maršrutas Kaunas - Vilnius nuo birželio 1 d.

    Atvaizdas
    Tai bus net trijų tipų - lėti, pusgreičiai ir greitieji - traukiniai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    2010, 2011 ir 2012 metais buvo du traukiniai lygiai po 1 val.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ar nebuvo prieš porą metų ar kažkada kai kurie pasiekę +-59 min? Kažkaip atmintyje iškyla, kad mačiau, jog po valanda palindo kai kurie reisai.



    Ižūlus kainos pakėlimas daugiau nei penktadaliu
    59min. kiek pamenu, tikrai buvo. Tik nebepamenu, ar tai buvo iki Kauno ar tik laikinosios Kaunas-2 toties, kai vyko tunelio rekonstrukcijos darbai.

    O dėl kainos tai pernelyg skųstis, imho, nereiktų. Kainos realiai nekilo jau labai ilgą laiką.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kelionės laikas tai sutrumpėjo. Už tai reikia primokėti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nebus. 1.05 trumpiausia trukmė. Kai kurie greitieji važiuos 1.07 ir 1.09 val.
    Ar nebuvo prieš porą metų ar kažkada kai kurie pasiekę +-59 min? Kažkaip atmintyje iškyla, kad mačiau, jog po valanda palindo kai kurie reisai.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt?
    Ižūlus kainos pakėlimas daugiau nei penktadaliu

    Komentuoti:

Working...
X