Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Garbanius
    replied
    Dar kiti nemegsta atbuli vaziuoti, tai nevisada 1klase bus geriau.
    Man asmeniskai irgi mazas skirtumas tokiai trumpai kelionej, nes 2klase irgi puiki.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Nereguliuojama


    nuotrauka iš http://www.skyscrapercity.com/showth...1556232&page=4
    autorius Pansori

    Reguliuojama

    Paskutinis taisė Komandoras; 2014.05.31, 12:18.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Papildysiu, kad žiūrėdamas fotkes dabar pastebėjau, kad skirtinguose traukiniuose pirmos klasės sėdynės skiriasi. Vienos reguliuojamos, kitos ne.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Po sėdyne yra rankenėlė. Ją nuspaudus, važinėja sėdynės minkštoji dalis. Metalinis rėmas nejuda

    Komentuoti:


  • ssnaiperis
    replied
    Kiek kartų žiūrėjau, tiek nemačiau niekur reguliatoriaus 1-os klasės kėdėse

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Gal kur yra foto palyginimas? Net nesusimąsčiau, kad ten gali būti skirtingos klasės.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...4&postcount=64

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Kėdės stipriai skiriasi. 1 klasėj reguliuojamos, o tai daug reiškia!
    Gal kur yra foto palyginimas? Net nesusimąsčiau, kad ten gali būti skirtingos klasės.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Kėdės stipriai skiriasi. 1 klasėj reguliuojamos, o tai daug reiškia!

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Bent jau aš 1 klasėje sėdžiu tik tada jei 2 klasėje nėra elektros rozečių , o daugiau man tos klasės per daug nesiskiria, staliukai yra, vietos pakankamai.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jo, įtariu, kad kai kurie traukiniai, kadangi LG bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius, veš stovinčius keleivius, o 1 klasė bus tuščia, nes absoliuti dauguma pirks 2 klasės bilietus...
    Kai kaina skiriasi tik pora litų, dauguma kaip tik pirks 1ą klasę. Dabar gi ne karo ar bado laikai
    Man net mintis nekiltų važiuoti 2a klase, jei už 2Lt priemoką galiu važiuoti patogiau ir ramiau.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.
    Ar tikrai nelegalu? Kelis kartus yra tekę važiuoti autobusu stovint.
    Su traukiniu apskritai esu važiavęs, kai žmonės ne tik netilpo vagonuose, bet turėjo sėdėti vagonų perėjimuose.
    Paskutinis taisė Lettered; 2014.05.24, 19:09.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kiek tų užsieniečių??? Esmė tame, kad LG bent jau iki šiol, o ne manau, kad ir ateityje, bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius. Dvivogiai gali pasitaikyti ir piko metu, kuomet daug keleivių. Dabar bent maždaug 30 vietų 1 klasėje buvo prieinamos bet kam, dabar gi kai kam su 2 klasės bilietu teks stovėti arba primokėti. O lengvata turintys tikriausiai primokėti turės ne 2 litus, o visą likusią kainos dalį iki 24 Lt.
    Tai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    "Kautra" vietoje su kainodara irgi nestoves, ypatingai, jei pavyks suvalgyti "Toks'a". Gal siais metais nieko ir nebus, bet ivedus eura speju bus 6eurai.

    Komentuoti:


  • pliumbum
    replied
    Parašė keksas Rodyti pranešimą
    Gal su atnaujinimu pagaliau atsiras ir bilietų prekyba internetu? Nieko apie tai negirdėti? Visgi XXI amžius
    Bus, buvo ir straipsnis, ir pranešimas FB

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Iš tiesų, tuo maršrutu galima sutikti nemažai užsieniečių, dažniausiai studentų, važiuojančių aplankyti sostinės. Dažnai tenka važiuoti, tad pastebėjau, kad užsieniečių daugiau pastebėti galima popiet važiuojančiuose traukiniuose.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Vasarą kartais būna.
    Pavieniuose traukiniuose.

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Jus daugiau zinote. prasau...... nebediskutuoju. isienu i pensija.
    Gal kasininkės skaičiuoja kiekvieną užsienietį vidaus maršrute??? Gal apskaita užsieniečių vedama reikalaujant paso perkant bilietą???

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    nebediskuotuoju, ners yra visaziniu.
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.05.23, 20:18.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vasarą kartais būna.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    uzsienieciu keliaujanciu tarp Vilniaus ir Kauno yra arti 25 proc. juos tenkina bilieto kaina ir aptarnavimas.
    Nesąmonė. Jei tiek būtų, tai kiekviename traukinyje aiškiai matytųsi. Tiek tikrai nėra.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
    Mano manymu, traukinyje galėtų būti ir daugiau 1 klasės vietų..
    taip, nes pastebima, kad keleiviai nori sedeti po viena, istiesti kojas ir vaziuoti komfortabiliai nesiklasudami aplinkiniu leidziamos muzikos, pokalbio telefonu, ar plepejimo ..
    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.05.23, 20:18.

    Komentuoti:

Working...
X