Dar kiti nemegsta atbuli vaziuoti, tai nevisada 1klase bus geriau.
Man asmeniskai irgi mazas skirtumas tokiai trumpai kelionej, nes 2klase irgi puiki.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Nereguliuojama
nuotrauka iš http://www.skyscrapercity.com/showth...1556232&page=4
autorius Pansori
Reguliuojama
Paskutinis taisė Komandoras; 2014.05.31, 12:18.
Komentuoti:
-
Papildysiu, kad žiūrėdamas fotkes dabar pastebėjau, kad skirtinguose traukiniuose pirmos klasės sėdynės skiriasi. Vienos reguliuojamos, kitos ne.
Komentuoti:
-
Po sėdyne yra rankenėlė. Ją nuspaudus, važinėja sėdynės minkštoji dalis. Metalinis rėmas nejuda
Komentuoti:
-
Kiek kartų žiūrėjau, tiek nemačiau niekur reguliatoriaus 1-os klasės kėdėse
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąGal kur yra foto palyginimas? Net nesusimąsčiau, kad ten gali būti skirtingos klasės.
Komentuoti:
-
Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKėdės stipriai skiriasi. 1 klasėj reguliuojamos, o tai daug reiškia!
Komentuoti:
-
Bent jau aš 1 klasėje sėdžiu tik tada jei 2 klasėje nėra elektros rozečių , o daugiau man tos klasės per daug nesiskiria, staliukai yra, vietos pakankamai.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąJo, įtariu, kad kai kurie traukiniai, kadangi LG bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius, veš stovinčius keleivius, o 1 klasė bus tuščia, nes absoliuti dauguma pirks 2 klasės bilietus...
Man net mintis nekiltų važiuoti 2a klase, jei už 2Lt priemoką galiu važiuoti patogiau ir ramiau.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.
Su traukiniu apskritai esu važiavęs, kai žmonės ne tik netilpo vagonuose, bet turėjo sėdėti vagonų perėjimuose.Paskutinis taisė Lettered; 2014.05.24, 19:09.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKiek tų užsieniečių??? Esmė tame, kad LG bent jau iki šiol, o ne manau, kad ir ateityje, bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius. Dvivogiai gali pasitaikyti ir piko metu, kuomet daug keleivių. Dabar bent maždaug 30 vietų 1 klasėje buvo prieinamos bet kam, dabar gi kai kam su 2 klasės bilietu teks stovėti arba primokėti. O lengvata turintys tikriausiai primokėti turės ne 2 litus, o visą likusią kainos dalį iki 24 Lt.
Komentuoti:
-
"Kautra" vietoje su kainodara irgi nestoves, ypatingai, jei pavyks suvalgyti "Toks'a". Gal siais metais nieko ir nebus, bet ivedus eura speju bus 6eurai.
Komentuoti:
-
Parašė keksas Rodyti pranešimąGal su atnaujinimu pagaliau atsiras ir bilietų prekyba internetu? Nieko apie tai negirdėti? Visgi XXI amžius
Komentuoti:
-
Iš tiesų, tuo maršrutu galima sutikti nemažai užsieniečių, dažniausiai studentų, važiuojančių aplankyti sostinės. Dažnai tenka važiuoti, tad pastebėjau, kad užsieniečių daugiau pastebėti galima popiet važiuojančiuose traukiniuose.
Komentuoti:
-
Parašė Zorro Rodyti pranešimąVasarą kartais būna.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąJus daugiau zinote. prasau...... nebediskutuoju. isienu i pensija.
Komentuoti:
-
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąuzsienieciu keliaujanciu tarp Vilniaus ir Kauno yra arti 25 proc. juos tenkina bilieto kaina ir aptarnavimas.
Komentuoti:
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąMano manymu, traukinyje galėtų būti ir daugiau 1 klasės vietų..Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2014.05.23, 20:18.
Komentuoti:
Komentuoti: