Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alm
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.
    Va važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Įdomi kainodara kai kur, pvz. paprastasis į Palemoną 1,40Lt pigiau nei į Kauną, o greitasis pigiau tik 30ct.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Bilietų kainos iš Vilniaus nuo 2014.06.01.

    Komentuoti:


  • Komandoras
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Gal galėtum parašyti, kas nuotraukos autorius?
    Pataisyta

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Komandoras Rodyti pranešimą
    Nereguliuojama

    Atvaizdas

    Gal galėtum parašyti, kas nuotraukos autorius?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pasirodo, LG su BČ ėmėsi koordinacijos ir nuo birželio 1 d. tvarkaraščius suderino taip, kad atvykus traukiniu Nr. 805 Minskas - Vilnius (07:40 - 10:10), būtų galima persėsti į taukinį Nr. 781 Vilnius - Klaipėda (11.30 - 15.10). Atgaline kryptimi taip pat derinamas greitasis Nr. 780 Klaipėda - Vilnius ir Nr. 806 Vilnius - Minskas.

    Tik kas iš to, jei visą vasarą daugumą dienų traukinys bus trumpinamas iki Šiaulių.

    http://news.tut.by/society/400968.html

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
    Prieš 12-14 metų ir Lietuvoje buvo normalu prieš šventes ar penktadieniais, sekmadieniais mokslo metais tarpmiestiniame autobuse važiuoti stovint ir 2 ir 3 valandas. O dar prieš 16 ir daugiau metų - ir kitomis dienomis.

    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.
    Pirmos klasės kaina kitose šalyse iš esmės skiriasi nuo antros klasės. Ne 10 proc., o 30, 50, 100 proc. ar netgi daugiau.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ir paskui viduj ant durų pažymėta kur 1, o kur 2?
    Ar yra kur visas vagonas tik 1 klasė?
    Jau prie nuotraukų rašiau, kad tik motoriniam vagone I klasė antram aukšte.
    http://www.miestai.net/forumas/showp...4&postcount=64

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dauguma nepirks.
    Retai važinėjant, tuos 2 lt galima sumokėt, bet ir tai nedažnas mokės. O kas važinėja dažniau, suma jau susidarys apčiuopiama.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Ir paskui viduj ant durų pažymėta kur 1, o kur 2?
    Ar yra kur visas vagonas tik 1 klasė?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O tie vagonai pažymėti kažkaip?
    Žinoma. Šiam vagone 1 ir 2 klasės vietos.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O tie vagonai pažymėti kažkaip? Aš kai lipu tai nežinau į kurios klasės lipu, tik šioje temoje sužinojau, kad atskiros klasės jau yra pagal tas kėdes Net neatkreipiau dėmesio, kad vieną kartą sėdėjau geresnėj klasėj, kitą kartą blogesnėj

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jo, įtariu, kad kai kurie traukiniai, kadangi LG bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius, veš stovinčius keleivius, o 1 klasė bus tuščia, nes absoliuti dauguma pirks 2 klasės bilietus...
    Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
    Lenkijoje žmonės kartais visą naktį važiuodavo stovėdami, sedėdami ant grindų, miegodami bagažo lentynose - normalių vietų skaičius ribojamas, bet parduodamų bilietų skaičius neribojamas (suprantama, kad taip buvo traukiniuose be privalomojo vietų rezervavimo).

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Visuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.
    Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei tai buvo Crafteris, tai suprantama.

    Komentuoti:


  • AlgirdasD
    replied
    Neseniai važiavau Kautros autobusu ir vairuotojas griežtai atsisakė vežti stovinčius, nes sakė neseniai buvo gavęs 400lt baudą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.

    Komentuoti:


  • sknts
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.
    Autobusuose vežti stovinčius keleivius nelegalu, jei registracijos pažymėjime nenurodytas stovimų vietų skaičius. Su traukiniais tas pats, tik dar neteko matyti traukinio, kuriame nebūtų stovimų vietų. Jei žmonės nenori stovėti, tada gali bilietus pirkti iš anksto.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    "Kautra" vietoje su kainodara irgi nestoves, ypatingai, jei pavyks suvalgyti "Toks'a". Gal siais metais nieko ir nebus, bet ivedus eura speju bus 6eurai.
    Jei suvalgys TOKSą, tai kainos tik išaugs.

    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.
    Viskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kai kaina skiriasi tik pora litų, dauguma kaip tik pirks 1ą klasę. Dabar gi ne karo ar bado laikai
    Man net mintis nekiltų važiuoti 2a klase, jei už 2Lt priemoką galiu važiuoti patogiau ir ramiau.
    Dauguma nepirks. Nes daugumą sudaro lengvatininkai - studentai, moksleiviai, profkių moksleiviai, ypač iš Kaišiadorių, pensininkai. Lengvatos važiuoti 1 klase negalioja. Tie, kas važinėja su terminuotais, o tokių irgi nemažai, taupo pinigus ir pirma klase nevažinės. Taigi, lieka užsieniečiai, iš kurių irgi ne visi pirks pirmos klasės bilietus, ir mokantys pilna kaina, bet negailintys išmesti papildomų poros litų.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Dar kiti nemegsta atbuli vaziuoti, tai nevisada 1klase bus geriau.
    Tai jau taip.

    Komentuoti:

Working...
X