Parašė alm
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Va važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.
-
Įdomi kainodara kai kur, pvz. paprastasis į Palemoną 1,40Lt pigiau nei į Kauną, o greitasis pigiau tik 30ct.
Komentuoti:
-
-
-
Pasirodo, LG su BČ ėmėsi koordinacijos ir nuo birželio 1 d. tvarkaraščius suderino taip, kad atvykus traukiniu Nr. 805 Minskas - Vilnius (07:40 - 10:10), būtų galima persėsti į taukinį Nr. 781 Vilnius - Klaipėda (11.30 - 15.10). Atgaline kryptimi taip pat derinamas greitasis Nr. 780 Klaipėda - Vilnius ir Nr. 806 Vilnius - Minskas.
Tik kas iš to, jei visą vasarą daugumą dienų traukinys bus trumpinamas iki Šiaulių.
http://news.tut.by/society/400968.html
Komentuoti:
-
Prieš 12-14 metų ir Lietuvoje buvo normalu prieš šventes ar penktadieniais, sekmadieniais mokslo metais tarpmiestiniame autobuse važiuoti stovint ir 2 ir 3 valandas. O dar prieš 16 ir daugiau metų - ir kitomis dienomis.Parašė Gator Rodyti pranešimąMan nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
Pirmos klasės kaina kitose šalyse iš esmės skiriasi nuo antros klasės. Ne 10 proc., o 30, 50, 100 proc. ar netgi daugiau.Parašė alm Rodyti pranešimąTai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.
Komentuoti:
-
Jau prie nuotraukų rašiau, kad tik motoriniam vagone I klasė antram aukšte.Parašė Gator Rodyti pranešimąIr paskui viduj ant durų pažymėta kur 1, o kur 2?
Ar yra kur visas vagonas tik 1 klasė?
http://www.miestai.net/forumas/showp...4&postcount=64
Komentuoti:
-
Retai važinėjant, tuos 2 lt galima sumokėt, bet ir tai nedažnas mokės. O kas važinėja dažniau, suma jau susidarys apčiuopiama.Parašė Al1 Rodyti pranešimąDauguma nepirks.
Komentuoti:
-
Ir paskui viduj ant durų pažymėta kur 1, o kur 2?
Ar yra kur visas vagonas tik 1 klasė?
Komentuoti:
-
Žinoma. Šiam vagone 1 ir 2 klasės vietos.Parašė Gator Rodyti pranešimąO tie vagonai pažymėti kažkaip?
Komentuoti:
-
O tie vagonai pažymėti kažkaip? Aš kai lipu tai nežinau į kurios klasės lipu, tik šioje temoje sužinojau, kad atskiros klasės jau yra pagal tas kėdes
Net neatkreipiau dėmesio, kad vieną kartą sėdėjau geresnėj klasėj, kitą kartą blogesnėj
Komentuoti:
-
Tai ir yra vietiniuose traukiniuose pirmos klasės esmė šiaip jau - kad susimoki už tai, kad nesigrūstum su kitais keleiviais. Sėdynės ir patogumai paprastai iš esmės nesiskiria.Parašė Al1 Rodyti pranešimąJo, įtariu, kad kai kurie traukiniai, kadangi LG bet kaip leidžia dvivagonius ir trivagonius traukinius, veš stovinčius keleivius, o 1 klasė bus tuščia, nes absoliuti dauguma pirks 2 klasės bilietus...
Komentuoti:
-
Lenkijoje žmonės kartais visą naktį važiuodavo stovėdami, sedėdami ant grindų, miegodami bagažo lentynose - normalių vietų skaičius ribojamas, bet parduodamų bilietų skaičius neribojamas (suprantama, kad taip buvo traukiniuose be privalomojo vietų rezervavimo).Parašė Gator Rodyti pranešimąMan nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taip
Komentuoti:
-
Man nelabai suvokiamas vaizdas kaip keleivis stovi trapmiestiniame autobuse ar traukinyje pusantros valandos. Už trečdalį kainosnebent kankintis taipParašė Al1 Rodyti pranešimąVisuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.
Komentuoti:
-
Neseniai važiavau Kautros autobusu ir vairuotojas griežtai atsisakė vežti stovinčius, nes sakė neseniai buvo gavęs 400lt baudą.
Komentuoti:
-
Visuose autobusuose yra stovimos vietos. Joks vežėjas savęs neapribos išsiimdamas registracijos pažymėjimą be stovimų vietų. Mikrobuose stovimų vietų nėra numatyta gamintojo.
Komentuoti:
-
Autobusuose vežti stovinčius keleivius nelegalu, jei registracijos pažymėjime nenurodytas stovimų vietų skaičius. Su traukiniais tas pats, tik dar neteko matyti traukinio, kuriame nebūtų stovimų vietų. Jei žmonės nenori stovėti, tada gali bilietus pirkti iš anksto.Parašė Al1 Rodyti pranešimąViskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.
Komentuoti:
-
Jei suvalgys TOKSą, tai kainos tik išaugs.Parašė Garbanius Rodyti pranešimą"Kautra" vietoje su kainodara irgi nestoves, ypatingai, jei pavyks suvalgyti "Toks'a". Gal siais metais nieko ir nebus, bet ivedus eura speju bus 6eurai.
Viskas legalu. Į traukinius vietos nenumeruotos (išskyrus tolimojo susisiekimo, t.y. Klaipėda, Šiauliai). Autobuse tuo labiau galima vežti stovinčius keleivius. Mikroautobuse negalima.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai jie parduoda bilietų daugiau nei yra vietų? Ar tai išvis legalu? Juk autobuse tai nelegalu parduoti stovimus bilietus.
Dauguma nepirks. Nes daugumą sudaro lengvatininkai - studentai, moksleiviai, profkių moksleiviai, ypač iš Kaišiadorių, pensininkai. Lengvatos važiuoti 1 klase negalioja. Tie, kas važinėja su terminuotais, o tokių irgi nemažai, taupo pinigus ir pirma klase nevažinės. Taigi, lieka užsieniečiai, iš kurių irgi ne visi pirks pirmos klasės bilietus, ir mokantys pilna kaina, bet negailintys išmesti papildomų poros litų.Parašė John Rodyti pranešimąKai kaina skiriasi tik pora litų, dauguma kaip tik pirks 1ą klasę. Dabar gi ne karo ar bado laikai
Man net mintis nekiltų važiuoti 2a klase, jei už 2Lt priemoką galiu važiuoti patogiau ir ramiau.
Tai jau taip.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąDar kiti nemegsta atbuli vaziuoti, tai nevisada 1klase bus geriau.
Komentuoti:
Komentuoti: