Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Iš temos apie Geležinkelių forografavimą (kiek ne į temą susiformavo diskusija dėl traukinio ekspreso Vilnius-Klaipėda nestojimo Kretingoje):
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nėra ir nebus jokio sustojimo. Tvarkaraštis jau galioja. Būtų iš karto jį padarę, o ne kaitalioję po kelių savaičių.
    Iš praeities prisimenu, kad beveik kasmet po naujo tvarkaraščio įsigaliojimo atsirasdavo pakeitimų elektrinių traukinių maršrute Vilnius-Kaunas/Kaunas Vilnius. Sodininkai sugebėdavo išsireikalauti kurio tai traukinio papildomą sustojimą Karčiupio stotelėje, ir tvarkaraštis pasikeisdavo taip, kad tas traukinys ių Kauno išvykdavo 2 minutėmis anksčiau arba į Kauną atvykdavo 2 minutėmis vėliau. Sudus prie karčiupio stotėlės turintys žmonės netingėjo rašyti, tai dėl Kretingos atvejo, matyt irgi reiktų netingėti rašyti.

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bilietai parduodami be vietų. Taip kad LG negarantuoja sėdimos vietos ir nieko nepažeidžia.
    Beje, pirmos klasės bilietas buvo jau su nurodyta vieta ir netgi tą tuščią pirmą klasę saugojęs palydovas pasiūlė būtent joje ir atsisėsti (ne griežtai, aišku).

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...



    Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
    1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
    2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
    Bilietai parduodami be vietų. Taip kad LG negarantuoja sėdimos vietos ir nieko nepažeidžia.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...



    Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
    1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl)
    2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).
    Tokie argumentai turi racionalumo, tačiau jie aktualūs tik labai trumpalaikėje perspektyvoje ir visiškai ignoruoja bet kokią ateities perspektyvą. Dėl ko tokie argumentai iš esmės, yra niekiniai.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Bilietų grąžinti jokių galimybių. Tik prieš traukinio išvykimą, ir tai, manau, likus ne mažiau nei 10 min. tai galima padaryti, bet nuskaitomas 5 litų komisinis.
    Kreipčiausi į vartotojų teises... Jei aš perku traukinio bilietą ir negaunu vietos...

    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
    Taip, siūlau nenaudoti tokios tvarkos, nes ji:
    1. neatneša pelno LG, o tik nuostolius (paaiškinau aš ir A1 kodėl. Dar prie tų visų argumentų pamiršau pridėti, kad administravimo išlaidos padidėja turint 2 klases)
    2. nėra patogi daugumai keleivių (kurie turi grūstis ir ypač, kurie turi stovėti), o patogi mažumai (pavyzdžio atveju tik 1 žmogui).

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????

    Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo
    Dėja dvivagoniame ir 1 klasė yra kaip ir visuose. Tiesiog jis trumpesnis nes abu yra priekiniai vagonai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visų dviaukščių motorinių 2 aukšte yra 1 klasė.


    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.
    Taip, Lietuva yra unikali, nes jokioje kitoje bent jau ES šalyje geležinkelis keleivių pervežimuose (jei tik geležinkelis iš viso yra), nėra outsaideris.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Aš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.

    Kazka maisai, man rodos visi dvivagoniai turi tik antra klase????

    Ir siap nezinau, man rodos dauguma LG keleiviu turi nuolaida, kuri 1klasei negalioja, jei vakaruose tai normalu, manau Lietuvoj taip neturetu buti.

    Ir dar. Pamenu kaip tik atsirado dviauskciai traukiniai, 1 klase iskart ispirkdavo

    Komentuoti:


  • alm
    replied
    O kainų skirtumas laisvai galės padidėti kai ta pirma klasė taps pilna.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Būtent. Uždirbo porą litų daugiau iš vieno 1 klasės keleivio, bet kiek nepatenkintų keleivių stovinčių, kurie galbūt kitą kartą jau nuspres važiuoti autobusu. O gal ir tame pačiame traukinyje buvo tokių, kurie pamatę pilną juo nevažiavo.
    Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.

    Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...
    Tu dabar iš esmės sakai, kad Lietuva yra kažkuo unikali ir kad neturėtų būti įgyvendinama visoje Europoje ir likusiame pasaulyje veikianti važiavimo klasių praktika. Tas faktas, kad tau tai atrodo neįprasta (nes tikriausiai nesi daug važinėjęs traukiniais ne Lietuvoje), nereiškia, kad taip neturi būti. Taip būti turi ir taip bus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Kad tarp 1 klasės ir 2 klasės beveik nėra jokių skirtumų, tik tai kad kai kuriuose traukinuose sėdynes eina kažkiek paguldyti ir tai kad staliukas atlenkiamas yra ir dėl elektros razečiu kuriu nėra visame traukinyje 001-004 traukinuose kuriose yra tik 1klasėje . Ir viskas , bent jau aš tikrai nepirkčiau 1kalės vien dėl staliuko.
    Taip yra visur.

    Kaip minėjau, svarbu ne tik fizinis patogumas, bet ir aplinkiniai keleiviai. Tikėtina, kad pirma klase važiuos mažiau keleivių, o tie, kurie važiuos, bus solidesni, nei tie, kurie važiuos 2-a klase.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bilietų grąžinti jokių galimybių. Tik prieš traukinio išvykimą, ir tai, manau, likus ne mažiau nei 10 min. tai galima padaryti, bet nuskaitomas 5 litų komisinis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Apie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.
    Būtent. Uždirbo porą litų daugiau iš vieno 1 klasės keleivio, bet kiek nepatenkintų keleivių stovinčių, kurie galbūt kitą kartą jau nuspres važiuoti autobusu. O gal ir tame pačiame traukinyje buvo tokių, kurie pamatę pilną juo nevažiavo.
    Ekonomiškai niekaip nematau pelningumo šio sprendimo palyginus su tuo jei bųtų paliktos vienodos kainos. Matau nuostolį.

    Beje kokios galimybės grąžinti bilietą arba panaudoti jį kitam reisui? Nes pvz. aš tikrai nevažiuočiau stovėdamas. Nesu iš ponų, miesto autobusuose praktiškai visada stoviu net ir esant daug laisvų vietų ir važiuodamas kad ir 30+ minučių, bet tarpmiestinis traukinys visai kas kita...
    Paskutinis taisė Gator; 2014.06.04, 17:52.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.
    Kad tarp 1 klasės ir 2 klasės beveik nėra jokių skirtumų, tik tai kad kai kuriuose traukinuose sėdynes eina kažkiek paguldyti ir tai kad staliukas atlenkiamas yra ir dėl elektros razečiu kuriu nėra visame traukinyje 001-004 traukinuose kuriose yra tik 1klasėje . Ir viskas , bent jau aš tikrai nepirkčiau 1kalės vien dėl staliuko.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Apie ką aš irgi rašiau. LG kaip kokioje "Kautroje" - kartais į maršrutą leidžia autobusą, o kartais mikrobą ir jis veža stovinčius keleivius. Tokia LG politika greitai ims atsirūgti. Žmonės šiais laikais nenori važiuoti stovėdami. Traukinys nėra vienintelė susisiekimo priemonė tarp Vilniaus ir Kauno. Autobuse visuomet vietų yra. Jei ne tame, tai sekančiame (už 10-15 min.) tikrai jų bus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tikėtina, kad daugelis tiesiog nžino naujos tvarkos ar net nežino, kas apskritai yra tos klasės. Tiesiog perka "bilietą į Vilnių x valadą", kas atomatiškai reiškia žemiausią (šiuo atveju, 2-ą) klasę. Lietuvoje apskritai nelabai žinoma vietinio susisiekimo traukinio klasių koncepcija, nes klasių iki šiol nelabai ir buvo.

    Tikriausiai reikia, kad praeitų šiek tiek laiko (bent keli mėnesiai). Nepakenktų, jei ir patys LG paleistų kokią reklaminę kampaniją, siūlydami važiuoti patogiau.
    Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 18:10.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Aš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.
    Apie ką aš ir kalbu.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Aš ir šiandien Kaune pastebejau traukinį 12:36 iš Kauno i Vilnių važiuojantį gretajį dvivagonį 006 , keleivių buvo labai daug , perėjau visa traukinį likus 5min iki išvykimo ir kaip supratau traukinys išvyko pilnut pilnutėlis, su stovinčiais keleiviais 2 klasėje, o 1 klasėje tebuvo 1 žmogus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kažin ar pačiai įmonei tokia tvarka gera, turint galvoje, kad tiek daug kėdžių visada bus laisva. Nebent niekada neužsipildo 2 klasė, tada nieko tokio turbūt. Bet šiaip tai visada geriau bent už kažkiek kėdę parduot nei laikyt tuščią.
    Pirma klasė beveik niekada ir niekur nebūna užpildyta, nors antra klasė ir būna pilna. Bent jau aš nesu matęs kitaip. Tokia yra praktika turbūt kad visame pasaulyje, kur yra skirtingos traukinių klasės.

    O dėl kėdės pardavimo bet kokia kaina, tai irgi galima žiūrėti skirtingai. Pirkdamas bilietą į pirmą klasę dažnas tikisi ne tik patogesnių kėdžių ir daugiau vietos, bet ir ramesnės aplinkos bei solidesnių keleivių. Daugelis primokės tuos porą litų vien dėl to, kad nereiktų būti viename salone su kokiais nors buduliais ar daugiavaike šeima. Tiesiog tai produktas, kuris turi daugiau aspektų, nei vien kėdžių patogumas ir LG nusprendė, kad Lietuvos rinka tam jau pribrendo, kas, mano manymu, yra teisingas sprendimas. Aišku, kaip bus iš tikrųjų, pamatysim.
    Paskutinis taisė John; 2014.06.04, 17:11.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė alm Rodyti pranešimą
    Va važiavau pirma klase į Vilnių už 24 Lt. Traukinys šiaip apypilnis, tačiau pirmoj klasėj buvau vienintelis keleivis. Kas šiaip labai puiku - gali atėjęs likus porai minučių gauti vietą su stalu ir elektra kompiuteriui. Ankščiau tokią vietą gaut buvo sunku.
    Kažin ar pačiai įmonei tokia tvarka gera, turint galvoje, kad tiek daug kėdžių visada bus laisva. Nebent niekada neužsipildo 2 klasė, tada nieko tokio turbūt. Bet šiaip tai visada geriau bent už kažkiek kėdę parduot nei laikyt tuščią.

    Komentuoti:

Working...
X