Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Kas domisi geležinkeliais ir keleivių vežimu, aišku, kad keleivių vežimui maršrutas Vilnius - Šiauliai - Klaipėda neišnaudojamas. Lenkijoje tarp sostinės ir tokio dydžio miestų kursuotų kasdien ne mažiau 10 porų traukinių, iš jų apie pusę priemiestiniai, likę - tolimojo susisiekimo. Nors LG jau kelis metus užsakinėja visokias studijas, net pats Dailydka savo daktaro disertacijoje 2011 m, skirtoje keleivių vežimui, teigė, kad šis maršrutas turi potencialą, nebuvo nieko daroma. Šiemetinis eksperimentas su greituoju traukiniu, manau, tik dar pablogins padėtį. Nes greitasis traukinys tokiu laiku nereikalingas, o tarpinės stotys liko be susisiekimo.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    O nebutu ta pesa prie kiekvieno stulpo stojanti juodas nuostolis?
    jeigu trivagonis dyzelis buna 50-60% uzpildytas, kodel turetu nebuti uzpildyta PESA ? Ypac, jei avziuotu patogiu laiku zmonems: ryte / vakare ?

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    O nebutu ta pesa prie kiekvieno stulpo stojanti juodas nuostolis?

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė keleivinis Rodyti pranešimą
    Galetu ta PESA ir I Silute paleist... pasidalintu gal 2 kryptis?
    pasidalint - pasidalintu, bet kaip sake vienas forumo dalyviu: Silutes kryptis matyt jau pamirsta visam laikui...

    o Klaipeda - Siauliai tikrai galetu PESOS puikiai atlikt "stojanciu prie kiekvieno stulpo" vaidmeni: ir butu uzpildymas, ir zmonems patogu. Reiktu praleist kazkoki prekini ? - prasau, tai butu kaip letasis priemiestinis ir praleidimo manevra galetu atlikt bet kurioje stoteleje palaukiant tarkim 10 min. Jis "surinktu ir atveztu zmones" is kaimu ir miesteliu i pagrindines kelias stotis, kur juos paimtu Vilnius - Klaipeda.

    Bet ne musu LG galvoms tai sumastyt.. geriau viena karta per diena trivagonis dyzelis, su kuriuo nuvaziaves pirmyn atgal nelabai turesi galimybes grizti...

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    cia jau tikrai galetu zmones sukruteti - juk del ju ir leidziami traukiniai. Nebent tik mes keli sitame forume esame nesusiprateliai ir nepatenkinti grafikais ir marsrutais...

    Kad ir pora vienvagoniu PESA - juk jos be jokio tikslo stovi ir dulka Vilniuje.... prisipirkom - tai naudokim !

    Galetu ta PESA ir I Silute paleist... pasidalintu gal 2 kryptis?

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Čia minėjo apie pirmą - antrą klasę , tai aš susimokėjau pilną kainą iš Kauno į Vilnių (tas pats buvo važiuojant atgal) dviaukštyje ir galėjau sedėti bet kur. Ta prasme pirmame,antrame aukšte ir bet kuriame vagone. Kaip sakoma : migravau po traukinį ir man niekas nieko nesakė.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Dar vaikystėje nustebau išnagrinėjęs tvarkaraštį ir pamatęs, kad iš Ųiaulių į Klaipėdą keleivinių traukinių yra gerokai mažiau negu iš Vilniaus į Kauną. Per kelis dešimtmečius situacija nepasikeitė. Iš pagal dabar galiojantį (2014/2015m) tvarkaraštį Vilniaus-Kauno maršrute išliko elektrinių traukinių, kurių praktiškai nereikėtų, o iš Telšių-Pavenčių į Šiaulius anksčiausias dyzeliukas atvyksta 11:14h (anksčiau - 8:51h - atvykstantis Klaipįdos greitasis bet kur nestoja). Čia be abejo reikalingas dyzeliukas, kuris nakvotų Telšiuose ar Plungėje ir anksti rytą važiuotų į Šiaulius. Kitas toks rytą iš Telšių ar Plungės reikalingas į Klaipėdą (kažkiek vėliau negu kadaise važiuodavo naktinis iš Vilniaus). Bet principingumą kur nereikia įpratę demonstruoti žemaičiai šiuo atveju tyli - reikalavimų nerašo, todėl ir neturi ką turėti galėtų.
    cia jau tikrai galetu zmones sukruteti - juk del ju ir leidziami traukiniai. Nebent tik mes keli sitame forume esame nesusiprateliai ir nepatenkinti grafikais ir marsrutais...

    Kad ir pora vienvagoniu PESA - juk jos be jokio tikslo stovi ir dulka Vilniuje.... prisipirkom - tai naudokim !
    Paskutinis taisė statyba; 2014.06.07, 23:20.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    koks tikslas stoti traukiniui Klaipeda-Vilnius Pavenciuose, jei atgal imanoma po to sugrizti nebent dyzeliuku ???

    Kazkas ne su ta vieta galvoja grafikus sudarinedamas... ir ne pirma karta
    Dar vaikystėje nustebau išnagrinėjęs tvarkaraštį ir pamatęs, kad iš Ųiaulių į Klaipėdą keleivinių traukinių yra gerokai mažiau negu iš Vilniaus į Kauną. Per kelis dešimtmečius situacija nepasikeitė. Iš pagal dabar galiojantį (2014/2015m) tvarkaraštį Vilniaus-Kauno maršrute išliko elektrinių traukinių, kurių praktiškai nereikėtų, o iš Telšių-Pavenčių į Šiaulius anksčiausias dyzeliukas atvyksta 11:14h (anksčiau - 8:51h - atvykstantis Klaipįdos greitasis bet kur nestoja). Čia be abejo reikalingas dyzeliukas, kuris nakvotų Telšiuose ar Plungėje ir anksti rytą važiuotų į Šiaulius. Kitas toks rytą iš Telšių ar Plungės reikalingas į Klaipėdą (kažkiek vėliau negu kadaise važiuodavo naktinis iš Vilniaus). Bet principingumą kur nereikia įpratę demonstruoti žemaičiai šiuo atveju tyli - reikalavimų nerašo, todėl ir neturi ką turėti galėtų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kokia ta perspektyva? Aukoti daugumos keleivių patogumą dėl to, kad keli galėtų mėgautis tuštesniu salonu?
    Tai, kad "vakaruose taip yra" kaip tik labiau niekinis argumentas, nes reikia žiūrėti kas geriausia konkrečiai šalies situacijai, o ne aklai įgyvendinti, nes gi "vakaruose taip yra".
    Ne tik Vakaruose, bet ir Rytuose t.y., iš esmės, visur.

    Palyginkime situacijas:

    100 žmonių grūdasi vagonuose, dalis jų stovi + 1 žmogus sėdi patogiai. Taigi 100 žmonių yra nepatenkinti paslauga, o vienas patebkintas.
    O kodėl 100 žmonių nepatenkinti paslauga, o 1 patenkintas? O gal bus 70 patenkintų antros klasės keleivių ir dar labiau patenkintų 20 pirmos klasės keleivių. Ir tik vienas nepatenkintas Gator? Kaip bus iš tikrųjų?

    Tu a priori "nustatai", kad dauguma bus nepatenkinta, o vienas ar du "ponai" važiuos patenkinti. Tai, nori nenori, kelia asociacijas su baudžiauninkišku mąstymu.

    įmonei nuostolis + nepatenkinti keleiviai.
    O tai tie lengvatiniai keleiviai, kuriems negalios nuolaidos pirmoje klasėje dabar neša didelį pelną? Absoliuti dauguma, nesinaudojančių lengvatomis (t.y. būtent tie, kurie perka "pelningus" bilietus) tikriausiai nesibodės primokėti poros litų ir važiuoti patogiai.

    O šiaip tai stebina, kad dar yra žmonių su tokiu požiūriu. SSRS lyg ir žlugo prieš 23 metus.
    Paskutinis taisė John; 2014.06.05, 23:13.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau kalbėti apie 1 klasę, tai kur kas racionaliau būtų tokį vagoną turėti traukinyje Vilnius - Klaipėda savaitgaliais ir prieššventinėmis dienomis, o vasarą visą laiką. Ir čia jau net ne 2 litais daugiau galima būtų užkelti kainą. Sėdynės turėtų buti 1+2 išdėstymu sustatytos, su staliukais, rozetėmis ir t.t. Bei visos sėdynės pagal judėjimo kryptį. T.y. persukamos galinėje stotyje. Vagone galėtų būti ir pora kupė 4 vietų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Tokie argumentai turi racionalumo, tačiau jie aktualūs tik labai trumpalaikėje perspektyvoje ir visiškai ignoruoja bet kokią ateities perspektyvą. Dėl ko tokie argumentai iš esmės, yra niekiniai.
    Kokia ta perspektyva? Aukoti daugumos keleivių patogumą dėl to, kad keli galėtų mėgautis tuštesniu salonu?
    Tai, kad "vakaruose taip yra" kaip tik labiau niekinis argumentas, nes reikia žiūrėti kas geriausia konkrečiai šalies situacijai, o ne aklai įgyvendinti, nes gi "vakaruose taip yra".

    Palyginkime situacijas:

    100 žmonių grūdasi vagonuose, dalis jų stovi + 1 žmogus sėdi patogiai. Taigi 100 žmonių yra nepatenkinti paslauga, o vienas patebkintas.

    Klasės panaikinamos. 101 žmogus patenkintas, niekas nesigrūda, visi ramiai turi vietas atsisėsti be jokio streso. Taigi dauguma nepatenkintų klientų tampa patenkintais klientais.

    Kam suerzinti absoliučią daugumą keleivių ir dar tuo pačiu prisidaryti nuostolių? Pasirodo netgi atskiras etatas "saugoti" pirmos klasės kabinai yra!

    Du esminiai punktai:
    įmonei nuostolis + nepatenkinti keleiviai.
    Čia vienareikšmiška... Ir ta ateities perspektyva, kad vėliau daugiau bus 1 klasės keleivių nenusvers to ką surašiau nei pelno, nei daugumos keleivių patogumo klausimu.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    koks tikslas stoti traukiniui Klaipeda-Vilnius Pavenciuose, jei atgal imanoma po to sugrizti nebent dyzeliuku ???

    Kazkas ne su ta vieta galvoja grafikus sudarinedamas... ir ne pirma karta

    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Vilnius - Klaipėda - Vilnius

    Atvaizdas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar ir kaip galima. Net Lenkijos PKP tvarkaraščių paieška parenka maršrutą iš Varšuvos į Vilnių per Baltarusiją. Lygiai tą patį daro ir DB, įtariu, naudodamasi lenkų duomenų baze.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš temos apie Geležinkelių forografavimą (kiek ne į temą susiformavo diskusija dėl traukinio ekspreso Vilnius-Klaipėda nestojimo Kretingoje):


    Iš praeities prisimenu, kad beveik kasmet po naujo tvarkaraščio įsigaliojimo atsirasdavo pakeitimų elektrinių traukinių maršrute Vilnius-Kaunas/Kaunas Vilnius. Sodininkai sugebėdavo išsireikalauti kurio tai traukinio papildomą sustojimą Karčiupio stotelėje, ir tvarkaraštis pasikeisdavo taip, kad tas traukinys ių Kauno išvykdavo 2 minutėmis anksčiau arba į Kauną atvykdavo 2 minutėmis vėliau. Sudus prie karčiupio stotėlės turintys žmonės netingėjo rašyti, tai dėl Kretingos atvejo, matyt irgi reiktų netingėti rašyti.
    Juo labiau LG patys darydavo akciją "Vilnius - Palanga", kada nuo Kretingos veždavo specialus autobusas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Kaip ne? Galima, per Kaliningradą, per Brestą, per Gardiną. Su persėdimais žinoma. Turint omeny Vakarų Europą.
    Tai galima gal ir per Švediją į Graikiją taip nuvažiuoti. Turėjau omeny praktines galimybes (be vizų ir kontrolės), o ne teorines.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Ne.
    Kaip ne? Galima, per Kaliningradą, per Brestą, per Gardiną. Su persėdimais žinoma. Turint omeny Vakarų Europą.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Evka Rodyti pranešimą
    Ar siuo metu imanoma is Lietuvos pasiekti Europa traukiniu? LG tinklalapi nieko neraso.
    Ne.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė Evka Rodyti pranešimą
    Ar siuo metu imanoma is Lietuvos pasiekti Europa traukiniu? LG tinklalapi nieko neraso.
    Lietuva lygtais dar Europoje.

    Komentuoti:


  • Evka
    replied
    Ar siuo metu imanoma is Lietuvos pasiekti Europa traukiniu? LG tinklalapi nieko neraso.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilnius - Klaipėda - Vilnius

    Komentuoti:

Working...
X