Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Smagu, ir sėdit tamsta greičiausiai vienas ar dviese vagone, o kiti grūdasi 2-oje klasėje ir, jei traukinys užpildytas, o taip būna neretai - keiksnoja tą pirmą klasę ir beveik nėr abejonių, kad kitą kartą rinksis pigesnį autobusą.

    Paradoksas, bet bilietas autobusu TRAUKINIO BILIETAS dabar sąlyginai kainuoja BRANGIAU UŽ AUTOBUSO į Kauną - to nepamenu kiek domiuosi geležinkeliais ir tai ne metai ar penki o tikrai daugiau...
    O čia 1-os klasės keleiviai turi jaustis kalti, kad kiti kažkur grūdasi? Jeigu nenori grūstis jie irgi gali pirkti pirmos klasės bilietą bei važiuoti erdviai.
    Čia LG problema, kad traukiniuose antrosios klasės vietų yra gerokai mažiau nei norinčių važiuoti, bet tikrai ne keleivių.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė smb Rodyti pranešimą
    Aš perku 1 klasės bilietus iš Vilniaus į Kauną. Prabanga nematyti daug keleivių aplinkui ir ji kainuoja viso labo du litus. Aviakompanijos geba paimti iš norinčių už tai susimokėti 200-300% didesnę kainą už privalumą nematyti daug žmonių aplink save ir sąlyginį patogumą.
    Smagu, ir sėdit tamsta greičiausiai vienas ar dviese vagone, o kiti grūdasi 2-oje klasėje ir, jei traukinys užpildytas, o taip būna neretai - keiksnoja tą pirmą klasę ir beveik nėr abejonių, kad kitą kartą rinksis pigesnį autobusą.

    Paradoksas, bet bilietas autobusu TRAUKINIO BILIETAS dabar sąlyginai kainuoja BRANGIAU UŽ AUTOBUSO į Kauną - to nepamenu kiek domiuosi geležinkeliais ir tai ne metai ar penki o tikrai daugiau...

    Komentuoti:


  • smb
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    Zinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... Tikiuosi labai greitai sis LG pasipelnymo budas uzsiris.
    Aš perku 1 klasės bilietus iš Vilniaus į Kauną. Prabanga nematyti daug keleivių aplinkui ir ji kainuoja viso labo du litus. Aviakompanijos geba paimti iš norinčių už tai susimokėti 200-300% didesnę kainą už privalumą nematyti daug žmonių aplink save ir sąlyginį patogumą.

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Kaip suprantu LG nusispaut ant keleivių ir iš jų tyčiojasi . Pažiurėjus į grafika net akivaizdžiai matosi kad grafikai visai nepritaikyti srautams kaip suprantu ka jau kalbėti kas jais važiuoja, Vos 4 kart i diena kurie stoja stotelėse. Kraupu...

    Komentuoti:


  • keleivinis
    replied
    Del Klaipeda-Radviliskis visiskai sutinku, dabar pradejo dazniau leisti DR1A bet ir tas sausakimsas..

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kodėl, perkantys 1-os kasės bilietus yra "durneliai"? Nes, skirtingai, nei statyba, gali sau leisti primokėti porą litų už geresnį kelionės komfortą? Juk yra žmonių, kirie tokiose situacijoje neskaičiuoja baltų centų.

    Gal jie ne durneliai, o tiesiog uždirba daugiau, nei tamsta? Arba gal jų pasaulėžiūra šiek tiek platesnė?
    ir vardant tų "kelių pensininkių, važiuojančių iki Palemono už nedidelį antkainį" verta kitiems grūstis žemesnėje perpildytoje klasėje ???

    Atsiprašau, bet kol užlips į antrą aukštą ir nulips tos pensininkės, traukinys jau bus vietoj, tad realu, jog 1-os klasės privalumais jos net nespėt įsitikinti.

    O dėl uždarbio: manau taip, jog statistinis lietuvis 95% tikrai neperka bilieto brangesnio ir būtent į šį masinį klientą, nešantį didžiausią srautą pinigų, mano nuomone, ir turėtų atsižvelgti LG. Kita vertus, juk niekad paprastu žmogumi LG ir nesirūpino...

    Nuolaidų kortelės buvo sukurtos, neįtikėtina, jog dabar visiems taikoma MILŽINIŠKA 5% nuolaida, bet pirmai klasei - netaikoma. Kaip sakant - pameskim liaudžiai blizgantį saldainį, vėliau iš jo liks tik popieriukas. O kai atsiras pardavimas internetu, perkant internetu nuolaidų kortelės iš viso negalios arba atgaliniam bilietui -15% nebeliks - štai tokiu būdu ir susigrąžinami tie 2 ar 5 % nuo klientų. Ne tokiais būdais reikia pildyti traukinius...

    Vakar važiavau Klaipėda - Vilnius ir prasilenkėm su SAUSAKIMŠU RA2 Klaipėda - Radviliškis. Kas, PO VELNIŲ, trukdo paleist dar vieną porą traukinių šiuo maršrutu, ypač "nuėmus" sustojimus dienos metu kai atsirado ekspresas? AR gal ir čia LG "rūpinasi keleivių patogumu" ?

    Iš anksto matau LG atstovų atsakymą "džiaukitės, jog iš viso važinėja" - o su tokiu požiūriu greit neteksit ir ištikimiausių keleivių...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kodėl, perkantys 1-os kasės bilietus yra "durneliai"? Nes, skirtingai, nei statyba, gali sau leisti primokėti porą litų už geresnį kelionės komfortą? Juk yra žmonių, kirie tokiose situacijoje neskaičiuoja baltų centų.

    Gal jie ne durneliai, o tiesiog uždirba daugiau, nei tamsta? Arba gal jų pasaulėžiūra šiek tiek platesnė?
    Paskutinis taisė John; 2014.07.05, 13:05.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė statyba Rodyti pranešimą
    (...) Zinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... (...)
    Šios dienos (šeštadienio, liepos 5 d.) rytą Kauno geležinkelio stotyje kelios pensijinio amžiaus damos vis tik į 8:09h išvykstantį traukinį pirmo 1 klasės bilietus. Prieš tai kasininkės pasiteiravo apie 1 klasės privalumus prieš antrą ir nusprendė vardan patogumo pinigų nepagailėti. Tiesa, bilietus pirko ne į Vilnių, o kažkur arčiau, bet nepamenu į kur. Pastebėjau, kad pvz. į Palemoną 1klase antkainis nežymus.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Toks pat seniena ER9M Kaune buvo šiandien (penktadienį, lierpos 4 d.) 10:25-10:50h.
    Abiem atvejais reisas iš Vilniaus į Kauną yra vadinamas lėtasis. Tik šokiame traukinyje nėra tvarkaraštyje reglamentuotos "1 klasės". Ar šiais atvejais kasos nepardavinėjo "1 klasės" bilietų, ar tokius nusipirkę keleiviai liko apgauti?
    Kaune šiandien 7:37-8:09h buvo dvigubas dviaukštis. Dėl Dainų šventės dalyvių vežimo. Panašu, kad Dainių šventė pareikalavo daugiau elektrinių traukinių, todėl važiuoja ir senieji ER9M
    nesistebeciau jei liktu apgauti - LG megsta tokius "siurprizus" pateikt, net nesiteikdami apie tai informuoti keleiviu. Zinoma, abejoju, ar buvo NORS 1 PIRMOS KLASES KELEIVIS, nes kiek vaziavau, toje "zonoje" dar nemaciau ne vieno, atsiprasau, DURNELIO, pasiryzusio moketi didesne kaina uz neva didesnius patogumus... Tikiuosi labai greitai sis LG pasipelnymo budas uzsiris.

    Deja, net ir mane - uzkietejusi traukiniu vazinejimosi fanatika jau perviliojo Kauno autobusas, uz 19 LT - ir patogiau sedet ATSKIROJ KEDEJ, ir nereik klausyt kas 5 min. reklamuojamo kavos ir karstu gerimu aparato...
    Paskutinis taisė statyba; 2014.07.04, 23:32.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Gintaras663 Rodyti pranešimą
    Šiandien Kaune 16:27-17:20 Buvo senasis ER9M Važiuosiantis į N.Vilnia
    Toks pat seniena ER9M Kaune buvo šiandien (penktadienį, lierpos 4 d.) 10:25-10:50h.
    Abiem atvejais reisas iš Vilniaus į Kauną yra vadinamas lėtasis. Tik šokiame traukinyje nėra tvarkaraštyje reglamentuotos "1 klasės". Ar šiais atvejais kasos nepardavinėjo "1 klasės" bilietų, ar tokius nusipirkę keleiviai liko apgauti?
    Kaune šiandien 7:37-8:09h buvo dvigubas dviaukštis. Dėl Dainų šventės dalyvių vežimo. Panašu, kad Dainių šventė pareikalavo daugiau elektrinių traukinių, todėl važiuoja ir senieji ER9M

    Komentuoti:


  • Gintaras663
    replied
    Šiandien Kaune 16:27-17:20 Buvo senasis ER9M Važiuosiantis į N.Vilnia

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Kažkaip norėtųsi, kad kalbėdami apie buhalteriją ir kainodarą irgi bent vadovėlius paskaitytumėte. Čia aš nepiktai

    Kiekvienas sustojimas reiso kaštus tik didina: ilgėja kelionės trukmė (taigi ir degalų, tepalų ir t.t. sąnaudos), reikia daugiau mokėti DU, ilgiau užimama infrastruktūra.

    Kažkada kažkur buvo suskaičiuota, kiek kainuoja vienas traukinio sustojimas (galbūt rasiu, parašysiu). Greičiausiai, vadinasi, pajamos, gaunamos iš keleivių, kurie įliptų/įlipdavo Telčių ir Plungės stotyse būtų/buvo per mažos, kad jas padengtų (šiaip bet kokiu atveju jų nepadengtų). Vadinasi, traukinio nestabdymas šioje stotyse ekonomiškai yra tikslingesnis, jeigu sutrumpinant kelionės trukmė daugiau keleivių važiuoja iš Vilniaus, Šiaulių.
    tikslingiausia is viso atsisakyti keleiviu vezimo - ir nebus nuostoliu !

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Kažkaip norėtųsi, kad kalbėdami apie buhalteriją ir kainodarą irgi bent vadovėlius paskaitytumėte. Čia aš nepiktai

    Kiekvienas sustojimas reiso kaštus tik didina: ilgėja kelionės trukmė (taigi ir degalų, tepalų ir t.t. sąnaudos), reikia daugiau mokėti DU, ilgiau užimama infrastruktūra.

    Kažkada kažkur buvo suskaičiuota, kiek kainuoja vienas traukinio sustojimas (galbūt rasiu, parašysiu). Greičiausiai, vadinasi, pajamos, gaunamos iš keleivių, kurie įliptų/įlipdavo Telčių ir Plungės stotyse būtų/buvo per mažos, kad jas padengtų (šiaip bet kokiu atveju jų nepadengtų). Vadinasi, traukinio nestabdymas šioje stotyse ekonomiškai yra tikslingesnis, jeigu sutrumpinant kelionės trukmė daugiau keleivių važiuoja iš Vilniaus, Šiaulių.

    Komentuoti:


  • Salvijus
    replied
    Beje, išbandžiau naująjį ekspresą 781Eks. Kelionė tikrai sutrumpėjo, laikas irgi geras 11:30 (vietoj 9:45). Likau patenkintas
    Bet jaučiasi nuolatiniai stabdymai stočių prieigose, jei to nebūtų greičiau dar nuvažiuotų.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2014.06.23, 07:30.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tik LG vargu ar ką keis nesėkmės atveju (kurio tikimybė didelė) iki kitų metų tvarkaraščio...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko jis neparodys. LG bukai vietoj buvusio traukinio paleido ekspresą. Tiesa, iš Vilniaus kiek pavėlino (apie 1,5 val.), iš Klaipėdos liko beveik tuo pat metu.
    Kaip tai neparodys? Na visvien kažką parodys. Ar kad projektas nepavyko, ar kad pavyko, bet kažką parodys. Būtent to ir lauksime.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko keisti nereikėjo iki tol, kol bus baigtas antrųjų kelių tiesimas ir traukinys kiekvieną dieną galėtų važiuoti iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nieko jis neparodys. LG bukai vietoj buvusio traukinio paleido ekspresą. Tiesa, iš Vilniaus kiek pavėlino (apie 1,5 val.), iš Klaipėdos liko beveik tuo pat metu.
    būtent, kad aklai ir BUKAI. bent jau lygiagrečiu laiku galėjo tarpinėmis stotelėmis kad ir PESA paleist...

    Ekspresas - GERAI, bet kad be susisiekimo liko tarpinių stotelių keleiviai - čia visiškas LG žioplumas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nieko jis neparodys. LG bukai vietoj buvusio traukinio paleido ekspresą. Tiesa, iš Vilniaus kiek pavėlino (apie 1,5 val.), iš Klaipėdos liko beveik tuo pat metu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Nesąmonė, nes ekspresas tokiu laiku nafig reikalingas.
    Šitai parodys laikas.

    Komentuoti:

Working...
X