Bet tai kokią nesąmonę padarė.. Traukiniai greitieji iš Vilniaus nestos nei Lentvaryje, nei Pavenčiuose, nei Giruliuose, kaip ankščiau buvo, o užtat iš Klaipėdos - stoja kaip ir visada.. Beto, kodėl taip prailgini kelionės laiką 626 tr kur vietoj 3:16 val. jau 3:31 val. važiuoja? Jokiose stotelėse atrodo ilgai nestovi, o 15 min. ilgiau važiuoja?.. O rytinis tai išvis 3:32 val. važiuoja..
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Naujas 2014-2015 m. keleivinių traukinių tvarkaraštis
Collapse
X
-
Pats turiu naują grafiką tai žymi visuose reisuose 1-2klases tik.Parašė Al1 Rodyti pranešimąSu Vilniaus - Kauno traukiniais irgi marazmas. Tie patys dviaukščiai bus prastūminėjami kaip 3 klasės, 2 klasės ir 1 bei 2 klasės traukiniai su skirtingomis kelionės kainomis - 16, 18 ir 22 Lt.Paskutinis taisė Gintaras663; 2014.05.20, 19:32.
Comment
-
Tačiau kainos skirtingos. Greitųjų traukinių kainos 22 Lt (Vilnius - Kaunas), be to įvesta 700 numeracija tiems traukiniams. Elektriniai priekyje dar turi indeksą EJ, o greitasis Vilnius - Klaipėda turi indeksą Eks. Įtariu, kad ir mėnesiniai bilietai negalios greituosiuose elektriniuose arba reikės papildomai primokėti už mėnesinį, kad būtų galima tais traukiniais važiuoti.
Comment
-
Kaip jau minėjo Al1 - daugumoje šalių įprasta, kad greitieji traukiniai kainuoja daugiau, nes toks produktas patrauklesnis norintiems greičiau nuvykt iš taško A į tašką B. Aš mielai sutikčiau primokėti, jei kelionė tarp galutinių taškų būtų trumpesnė.
Keista tai, kad LG traukinius pagal greitį skirstys į klases (jeigu tikrai bus taip skirstomi), o ne tipus. Didžioje Europos dalyje pagal stotelių kiekį traukinius įprasta skirstyti į tarpmiestinius greituosius (InterCity) ir vietinius (regional) kaip įprasta didžiojoje Europos dalyje. InterCity stoja tik didesnėse stotyse, vietiniai - kiekvienoje. Tuo tarpu bilieto klasė siejama pirmiausiai su paslaugų lygiu - sėdynės komfortu ir papildomomis paslaugomis. InterCity įprastai turi kelių klasių bilietus, vietiniai - vienos.
Comment
-
Kas sako, kad pagal klases? Nebus jokio oficialaus skirstymo pagal klases. Tiesiog vietos tuose traukiniuose bus klasinės. Tas pats dviaukštis traukinys su stojimais visose stotelėse formaliai turės 3 klasės vietas, nors realiai jame bus 1 ir 2 klasės vietos. LG įveda 700 numeracijos traukinius, o tai ir bus greitieji - tiek į Klaipėdą iš iš jos dieninis, tiek į Kauną ir iš jo su vienu sutojimu Kaišiadoryse.
Comment
-
Tai nemažai. Esmė, kad žmonės važiavę tam tikru dienos metu už 18Lt dabar turės mokėti 22Lt. Taigi bilieto kainų kilimas yra net 22%, kas yra neeilinis įvykis LG.Parašė Al1 Rodyti pranešimąTokių iš Vilniaus į Kauną bus 5 traukiniai per dieną, vienas iš jų pats pirmasis rytinis, o iš Kauno į Vilnių tik 3.
Comment
-
Būna taip ir kitur. Priklauso nuo šalies ir geležinkelių sistemos. Kaina gali skirtis tiek priklausomai nuo greičio (t.y., visų pirma, traukinio tipo: ekspresas vs pusiau ekspresas, greitasis ir pan.), tiek nuo klasės (1, 2).Parašė Komandoras Rodyti pranešimąKažin ar gerai pagal greitį kainas skirstyti. Tikriausiai dar negirdėjęs, kad kur kitur taip būtų. O dabar už kelioliką minučių 4 lt viršaus mokėt ir dar pakliūt į II klasę... Kaži ar norėsis
Comment
-
Tai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesnė akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?Paskutinis taisė John; 2014.05.21, 10:19.
Comment
-
Vidutinį greitį labai numuša atkarpa nuo Vilniaus stoties iki Lentvario, kur pilna visokių atsišakojimų ir posūkių.Parašė John Rodyti pranešimąTai taip išeina, kad tiesiog pakils jų kaina iki 22Lt, kai dabar jie kainuoja 18Lt? Arf visgi negalėtų nukirpti 5 minučių? Ypač turint omeny, kokius tvarkaraščius reklamuoja su Vilnius-Šiauliai/Klaipėda, kur net ne elektriniai traukiniai (=blogesn4 akseleracija) turės važiuoti vidutiniu 102km/h. Negi Vilnius-Kaunas dviaukščiai negalėtų išlaikyti šiek tiek greitesnio tvarkaraščio su šiek tiek didesniu vidutiniu greičiu?
Comment
Comment