Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Talino ir Rygos bus integruotos su oro uostu terminalais, kas yra logiska.

    Comment


      Stotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Stotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.
        turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą

          turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?
          Tai per Rokus numatyta linija krovininiams traukiniams. Keleviniai eis per Kauno stotį. O va kaip dėl Kauno oro uosto klausimas kaip jį su jungs su Rail Baltica.

          Comment


            Tai bus dvi atskiros linijos, kroviniams ir keleiviams?

            Comment


              O tai gal dabar kitaip yra? Per Kauno stotį krovininiai važiuoja tik tada, kai remontuojama linija per Rokus. Vagonai Kauno įmonėms nesiskaito.

              Comment


                tai dabar yra, o kaip bus su RB2 240km/h Talinas - Varsuva?

                Comment


                  Bus taip pat. Tranzitinius krovininius iš miesto iškraustė dar prieš daugiau nei 50 metų, kodėl RB turėtų krovinius gabenti per stotį?

                  Comment


                    cia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?

                    Comment


                      Viena.

                      Comment


                        Bėgiai bus bendri visiems traukiniams, tačiau atskiri kiekvienai krypčiai. Atskiras aplinkkelis krovininiams traukiniams (kaip Kaune) bus Rygos prieigose, o prieš pat Taliną linija atsišakos į galines atkarpas link Ülemiste keleivinės stoties ir Mugos uosto krovinių stoties.

                        Žvelgiant į situaciją šalyse, kur geležinkeliais naudojasi keliskart didesnis procentas gyventojų nei Lietuvoje, o eismas yra daug intensyvesnis nei potencialiai gali būti gana retai apgyvendintose Baltijos šalyse, to tikrai pakaks.
                        Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 14:27.

                        Comment


                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                          cia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?
                          Ten, kur važiuos greitieji traukiniai 239km/h, bus elektrifikuotas dvikelis. Kitaip tariant, nuo Kauno iki Talino ir nuo Kauno iki Vilniaus. Kaip bus Kaunas-Varšuva, velniai žino, turint omeny, kokia nesąmonė ten buvo padaryta, dengiantis RB1 vardu.

                          Comment


                            o is Vilniaus i Kauna atvaziuos i Kauno stoti, ar i laukus kazkur prie Karmelavos?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą
                              Kaip bus Kaunas-Varšuva
                              Tiksliau Kaunas - LT/PL siena Lenkijoje geležinkelis irgi bus dvikelis.

                              Jeigu kam nors įdomu, arba tiesiog norisi lengviau vizualiai pažinti situaciją miestuose ir jų prieigose, turiu tokias schemas.

                              Kaunas


                              Panevėžys (yup...)


                              Ryga


                              Talinas

                              Comment


                                Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                o is Vilniaus i Kauna atvaziuos i Kauno stoti, ar i laukus kazkur prie Karmelavos?
                                O iš Kauno atvažiuos į Vilniaus stotį ar į laukus?

                                Comment


                                  Kaip suprantu, vaziuodami is Vilniaus i Varsuva, tures persesti Kaune. Arba sustoti pasipildyti keleiviu. Tai tas sustojimas bus Kauno miesto stotyje, ar kazkur laukuose aplink Karmelava?

                                  Comment


                                    Ir dar idomu, kodel Ryga su Talinu statosi visiskai naujas modernias geležinkelio stotis, o Lietuva nieko nestato? Nebeliko pinigu nuo isplauto Kaunas- PL siena ruozo?

                                    Comment


                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Ir dar idomu, kodel Ryga su Talinu statosi visiskai naujas modernias geležinkelio stotis, o Lietuva nieko nestato? Nebeliko pinigu nuo isplauto Kaunas- PL siena ruozo?
                                      Taline statys naują stotį (o realiai stipriai išplės esamą nedidelį objektą), nes RB neves iki šiuo metu pagrindinės Baltijos stoties miesto centre. Tačiau dėl to bus nepatogūs persėdimai važiuojantiems iš/į vakarus/pietus, o gerai bus tik Narvos ar Tartu kryptimi važiuojantiems keleiviams (kita vertus, tai didžiausi šalies miestai be RB, tad daugumai turbūt tokių žymių problemų kilti neturėtų). Vis dėlto objektas bus nutolęs nuo centro apie 1,5-2,0 km, kas nėra idealu.

                                      Rygoje statys naują stotį prie oro uosto, bet centre gi bus rekonstruojama esama stotis, tad nekeliaujantiems iš/į oro uostą niekas nepasikeis išskyrus pagerėjusią centrinės stoties būklę. Pastarojoje stos visi RB traukiniai važiuojantys per Rygą ir būtent ten bus pagrindinis toks taškas mieste (kaip iki šiol), o ne prie oro uosto.

                                      Kitaip tariant, naujos stotys bus tik ten, kur iki šiol stoties išvis nebuvo. Senosios pagrindinės stotys išliks, realiai tik Taline bus nauja (Rygoje tai bus papildoma miesto pakraštyje). Lietuvoje, panašiai kaip Rygos atveju, yra galimos papildomos stotys prie Kauno ir galbūt Vilniaus oro uostų, bet jei jos iškils, tai vėliau. Vienas punktas, kuris išties bus kvailas, tai potenciali aklai pasibaigianti stotelė pirmuoju atveju.

                                      Tačiau kadangi Kaune ir Vilniuje buvo galimybė nutiesti liniją tiesiai per dabartines pagrindines stotis, keleiviams tai suteiks žymiai daugiau patogumo nei naujos stotys kažkur laukuose. O esami pastatai yra paveldo objektai, tad statyti futuristinės architektūros ten, žinoma, negalime.

                                      Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                      Kaip suprantu, vaziuodami is Vilniaus i Varsuva, tures persesti Kaune. Arba sustoti pasipildyti keleiviu. Tai tas sustojimas bus Kauno miesto stotyje, ar kazkur laukuose aplink Karmelava?
                                      Stotyje. Tam RB ir tiesiama per miestą, o ne aplink jį.

                                      Tik nežinau, ar Kaune stos traukiniai važiuojantys maršrutu Vilnius-Ryga-Talinas.
                                      Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 17:23.

                                      Comment


                                        Taline nesąmonė. Gaila buvo porą kilometrų davesti iki centrinės stoties? Panevėžys taip pat "padarytas" kaip caro laikais, kai geležinkeliai buvo tiesiami toli nuo miestų... Kaišiadorys irgi tikriausiai taip pat planuoja apeiti iš šiaurės? Nafig ta RB, jei važiuoja pro miestus, o ne per juos? Panevėžyje, aišku, sunkus variantas, tik eismo krypties keitimas arba buvo galima užeiti iš rytų, o išeiti iš vakarų Rygos link.

                                        Comment


                                          Bet prie Karmelavos kazkoki isedimo/islipimo punkta statys? Kas ten islipines/ilipines? Jei RB keleiviniai vaziuos per Kauno miesto stoti, tai tas punktas nereikalingas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X