Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Na tai juk LG pranese jog rengs nauja konkursa - pasiulytos kainos iki 4 kartu brangesnes nei jie skaiciavo. 4 etapai: kaunas-palemonas, kaunas-HES, HES ir HES-Rokai, cia matyt 5tas etapas kuri jau kazkas laimejo
    Viskas kas nuo PL/LT sienos iki Palemono yra RB1. Šioje temoje jau buvo minėta http://www.miestai.net/forumas/showt...t=873&page=207 kad pasirašyta sutartis Jiesia-Rokai. Tai ji ir vykdoma.

    Comment


      Parašė Shots Rodyti pranešimą
      Viskas kas nuo PL/LT sienos iki Palemono yra RB1. Šioje temoje jau buvo minėta http://www.miestai.net/forumas/showt...t=873&page=207 kad pasirašyta sutartis Jiesia-Rokai. Tai ji ir vykdoma.
      aa, mazas gabaliukas tiesiamas. na tada gal ir prie RB1 temos reiketu. Bet dar yra ir toks straipsnis (turbut irgi reiketu prie RB1):

      http://vz.lt/transportas-logistika/2...jancios-kainos
      Paskutinis taisė miraged; 2017.04.06, 09:20.

      Comment


        Žurnalistai nė velnio nesusigaudo, o gal ir specialiai kai kam naudinga skleisti dezinformaciją, kad statoma RB2.
        Paskutinis taisė Al1; 2017.04.08, 13:45.

        Comment


          Parašė Shots Rodyti pranešimą
          Viskas kas nuo PL/LT sienos iki Palemono yra RB1.
          Kas čia taip pasakė? RB1 - tai PL siena-Kauno geležinkelio stotis. RB2 - tai Jiesia-LV siena (su atšaka į Vilnių).
          Paskutinis taisė Jemelia; 2017.04.07, 22:31.

          Comment


            Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
            Kas čia taip pasakė? RB1 - tai PL siena-Kauno geležinkelio stotis. RB2 - tai Jiesia-LV siena (su atšaka į Vilnių).
            Kažkas tikrai taip pasakė... Ir ne kartą. Ar tai šitos, ar tai RB-I temoje.
            Dabar, matyt, apsižiūrėta, kad pasakyta negerai, tai ir sakoma kitaip... Realiausia ir būtų visa kas tarp LT-PL sienos ir Palemono būti RB-I. Priešingu atveju, kaip matyti, iš Lenkijos iki Kauno neatvažiuoja prekiniai traukiniai.

            Comment


              Gal dokumentuose atkarpa tarp Kauno ir Palemono vadinama RB2 dėl kokių nors formalių priežasčių (kaip kad finansavimo)? Realybėje RB1 yra PL-Palemonas ir čia nelabai yra vietos neaiškumui.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Gal dokumentuose atkarpa tarp Kauno ir Palemono vadinama RB2 dėl kokių nors formalių priežasčių (kaip kad finansavimo)? Realybėje RB1 yra PL-Palemonas ir čia nelabai yra vietos neaiškumui.
                Kas čia tokia per realybė? Realybė yra tokia, kad oficialiai projektas RB1 yra įvykdytas ir užbaigtas. O europinė vėžė atvesta tik iki Kauno geležinkelio stoties. Tai kur čia ta RB1 Palemone realybė, jei ten tik rusiška vėžė nutiesta? Kažkieno svajos - tai toli gražu ne realybė.

                Comment


                  Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                  Kas čia tokia per realybė? Realybė yra tokia, kad oficialiai projektas RB1 yra įvykdytas ir užbaigtas. O europinė vėžė atvesta tik iki Kauno geležinkelio stoties. Tai kur čia ta RB1 Palemone realybė, jei ten tik rusiška vėžė nutiesta? Kažkieno svajos - tai toli gražu ne realybė.
                  Kas yra oficialiai, nėra baisiai svarbu. Kur kas svarbiau, kaip yra realiai. RB1 bus realiai užbaigta tada, kai į Palemoną bus nutiesta standartinė vėžė nuo ten, kur ji dabar užbaigta (Kaune) ir vsiame ruože veiks signalizacija.

                  Comment


                    Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                    Kas čia tokia per realybė? Realybė yra tokia, kad oficialiai projektas RB1 yra įvykdytas ir užbaigtas. O europinė vėžė atvesta tik iki Kauno geležinkelio stoties. Tai kur čia ta RB1 Palemone realybė, jei ten tik rusiška vėžė nutiesta? Kažkieno svajos - tai toli gražu ne realybė.
                    RB1 neįvykdytas ir nebaigtas. Dar nėra signalizacijos. O ruožai Jiesia - Palemonas ir Kaunas - Palemonas yra RB1. RB iš viso buvo tiesiama dalimis. Pirmiausia rekonstravo ruožą Šeštokai - Mockava, paskui nuo sienos iki Kauno, o kas liko, tai trečias etapas. Ir nesvarbu, ką ten kažkokie žurnalistai, nesusigaudantys reikale, rašo ar LG atstovai pliurpia. Jokio RB2 dar nėra, jis tik popieriuose. Tikiuosi, kad ten ir liks.

                    Comment


                      Parašė John Rodyti pranešimą
                      Kas yra oficialiai, nėra baisiai svarbu. Kur kas svarbiau, kaip yra realiai. RB1 bus realiai užbaigta tada, kai į Palemoną bus nutiesta standartinė vėžė nuo ten, kur ji dabar užbaigta (Kaune) ir vsiame ruože veiks signalizacija.
                      Su tavim diskutuoti, tai kaip su pliku pešiotis - tiek tau, tiek Al1 argumentai nereikalingi, jūs vis tiek geriau už visus "žinot", "kaip yra realiai", o visa kita jums "nesvarbu"

                      "Specialistų" nuomonę išklausėm, dabar paklausykim, ką kalba "nenusimanantys"

                      citata:

                      "2015 metų rugpjūčio paskutinę savaitę po daugiau nei septynių dešimtmečių pertraukos Kauno traukinių stotyje buvo pasitikti pirmieji keleiviai, be persėdimų traukiniu atvykę tiesiai iš Lenkijos. Šis istorinis įvykis pažymėjo projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo – ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno pabaigą. Galutinai įtvirtintas jis bus įrengus signalizacijos ir ryšio sistemą – tai ketinama padaryti iki 2020 metų, taip gerokai padidinant traukinių greitį sutvarkytame ruože."

                      Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
                      © Lietuvos žinios

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      ...O ruožai Jiesia - Palemonas ir Kaunas - Palemonas yra RB1...

                      citata:

                      "Dar praėjusiais metais buvo pradėti ir parengiamieji „Rail Baltica“ antrojo etapo darbai: pradėtas rengti Specialusis planas ir strateginiai poveikio aplinkai vertinimai. Šias veiklas numatoma baigti iki metų pabaigos. Po to prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir techninio linijos projektavimo darbai. Juos vykdant, 55 kilometrų ilgio atkarpoje iki Latvijos ketinama įrengti geležinkelio sankasą ir susijusius infrastruktūros elementus: viadukus, pralaidas, praginas, tiltus. Ruože Jiesia-Rokai jau atrinkti rangovai, kuriais tapo jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba“ ir Leonhard Weiss RTE AS. Lapkričio mėnesį planuojama paskelbti konkursą ruožų Rokai-Palemonas bei Palemonas-Kaunas rangos darbams."

                      Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
                      © Lietuvos žinios


                      Čia matyt iš "nenusimanymo" Rail Baltica" ruožai nuo Rokų iki Palemono priskirti prie antro etapo, t.y. taip vadinamo RB2

                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      ...Jokio RB2 dar nėra, jis tik popieriuose. Tikiuosi, kad ten ir liks.
                      Jokio RB2 "nėra", tik ES fondai Latvijai ir Estijai skyrė po ketvirtį-penktadalį milijardo eurų šio projekto įgyvendinimui Ar tavo nuomone tie pinigai skirti latviškam ir estiškam RB1, apie kurį latviai ir estai turbūt net girdėję nėra?
                      Paskutinis taisė Jemelia; 2017.04.08, 23:19.

                      Comment


                        Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                        Su tavim diskutuoti, tai kaip su pliku pešiotis - tiek tau, tiek Al1 argumentai nereikalingi, jūs vis tiek geriau už visus "žinot", "kaip yra realiai", o visa kita jums "nesvarbu"

                        "Specialistų" nuomonę išklausėm, dabar paklausykim, ką kalba "nenusimanantys"

                        citata:

                        "2015 metų rugpjūčio paskutinę savaitę po daugiau nei septynių dešimtmečių pertraukos Kauno traukinių stotyje buvo pasitikti pirmieji keleiviai, be persėdimų traukiniu atvykę tiesiai iš Lenkijos. Šis istorinis įvykis pažymėjo projekto „Rail Baltica“ pirmojo etapo – ruožo nuo Lenkijos-Lietuvos valstybių sienos iki Kauno pabaigą. Galutinai įtvirtintas jis bus įrengus signalizacijos ir ryšio sistemą – tai ketinama padaryti iki 2020 metų, taip gerokai padidinant traukinių greitį sutvarkytame ruože."

                        Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
                        © Lietuvos žinios




                        citata:

                        "Dar praėjusiais metais buvo pradėti ir parengiamieji „Rail Baltica“ antrojo etapo darbai: pradėtas rengti Specialusis planas ir strateginiai poveikio aplinkai vertinimai. Šias veiklas numatoma baigti iki metų pabaigos. Po to prasidės žemės paėmimo visuomenės poreikiams procedūros ir techninio linijos projektavimo darbai. Juos vykdant, 55 kilometrų ilgio atkarpoje iki Latvijos ketinama įrengti geležinkelio sankasą ir susijusius infrastruktūros elementus: viadukus, pralaidas, praginas, tiltus. Ruože Jiesia-Rokai jau atrinkti rangovai, kuriais tapo jungtinės veiklos partneriai UAB „Hidrostatyba“ ir Leonhard Weiss RTE AS. Lapkričio mėnesį planuojama paskelbti konkursą ruožų Rokai-Palemonas bei Palemonas-Kaunas rangos darbams."

                        Daugiau skaitykite: http://lzinios.lt/lzinios/Trasa/liet...-lydere/229959
                        © Lietuvos žinios

                        Jokio RB2 "nėra", tik ES fondai Latvijai ir Estijai skyrė po ketvirtį-penktadalį milijardo eurų šio projekto įgyvendinimui Ar tavo nuomone tie pinigai skirti latviškam ir estiškam RB1, apie kurį latviai ir estai turbūt net girdėję nėra?
                        su žurnalistais reikia irgi atsargiai - filtruoti ką jie skelbia. Per LRT Panoramą vasario pr. buvo klaidinantis RB žemėlapis pateiktas. Po to pats TV naujienų tarnybos vadovas pripažino klaidą, kaip supratau iš el. laiško. Reportažo autorius ėmė informaciją iš oficialaus puslapio: http://www.rail-baltica.lt/content/m..._id=1&cat_id=3, kuris iki dabar KLAIDINA visuomenę!. Vežė eis per Panevėžį, o ne Šiaulius. Na, bet Lietuvos bumblauskai Vasario 16-tos akto nesugebėjo rasti n metų, tai apie vokišką krupštų informacijos tikslumą tikrumą Lietuvos žurnalistikoje dar anksti kalbėti....
                        be pykčio

                        Comment


                          Aš jau kelis kartus minėjau, kad žurnalistai nenusimano apie ką rašo. Kažkas jiems pasakė, ar jiems patiems lemputė nušvito, ir parašė. O ir oficialūs asmenys dažnai painioja RB ir RB2. Net ir LG atstovai maišosi ar specialiai skleidžia neteisingą informaciją. Todėl kokių tau argumentų reikia? RB2 - šimtus kartų jau rašyta - greitojo elektrifikuoto geležinkelio linija nuo Kauno iki Talino. RB1 - paprasta iki Kauno. Todėl pakaks čia tuščiai ginčytis - Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas yra paprastos neelektrifikuotos linijos nuo Lenkijos sienos galutinė grandis, t.y. paprasta RB.

                          Comment


                            yup kaip nebutu keista visiskai sutinku
                            "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                            - George W. Bush President of the USA

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Aš jau kelis kartus minėjau, kad žurnalistai nenusimano apie ką rašo. Kažkas jiems pasakė, ar jiems patiems lemputė nušvito, ir parašė. O ir oficialūs asmenys dažnai painioja RB ir RB2. Net ir LG atstovai maišosi ar specialiai skleidžia neteisingą informaciją.
                              Na taip. Ta pati istorija: visi "nenusimano", "painiojasi" ir "maišosi". Tik tu vienas viską teisingai supranti. Gal galėtum paaiškinti, iš kur tada tu imi tą "teisingą" informaciją, jei be tavęs nėra supratimą turinčių apie Rail Baltica projektą? Aš tau dešimtis nuorodų beigi citatų pateiksiu (dalį jau pateikiau), kur tvirtinama, jog pirmasis Rail Balticos etapas, t.y. Rail Baltica I buvo užbaigtas, nutiesus europinę vėžę iki Kauno geležinkelio stoties, bet tu vis tiek aiškinsi, kad taip nėra, yra visiškai kitaip, kad Rail Baltica I etapas tęsiasi darbais ruožuose nuo Jiesios ir geležinkelio stoties iki Palemono. Ir tiems savo aiškinimams nesugebėsi atrast nei vieno juos patvirtinančio šaltinio, išskyrus savo ir dar kažkokio daktaro išvedžiojimus šiame forume. Tai ką su tavim galima diskutuoti?

                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Todėl pakaks čia tuščiai ginčytis - Jiesia - Palemonas ir Palemonas - Kaunas yra paprastos neelektrifikuotos linijos nuo Lenkijos sienos galutinė grandis, t.y. paprasta RB.
                              Nėra jokio paprasto ir nepaprasto RB. Yra vienas transeuropinis projektas Rail Baltica, kuriuo siekiama sujungti Helsinkį su Varšuva. Jeigu tu manai, kad šiuo projektu numatyta greituoju elektriniu traukiniu atvežti keleivius iš Helsinkio ir Talino iki Kauno ir čia juos persodinti į dyzelinio traukinio vagonus, kad jie galėtų belstis toliau link Varšuvos, tai manyk taip ir toliau. O aš bandysiu vadovautis sveiku protu, kaip Johnas sako

                              Comment


                                Parašė Jemelia Rodyti pranešimą
                                Aš tau dešimtis nuorodų beigi citatų pateiksiu (dalį jau pateikiau), kur tvirtinama, jog pirmasis Rail Balticos etapas, t.y. Rail Baltica I buvo užbaigtas, nutiesus europinę vėžę iki Kauno geležinkelio stoties, bet tu vis tiek aiškinsi, kad taip nėra, yra visiškai kitaip, kad Rail Baltica I etapas tęsiasi darbais ruožuose nuo Jiesios ir geležinkelio stoties iki Palemono.
                                Palemonas yra Kauno geležinkelio mazgo pagrindinė krovininė stotis.

                                Comment


                                  Visiškai jokios kritikos informacijai, kuri pateikiama žiniasklaidoje... Parašys, kad marsiečiai užpuolė, irgi patikėsi... Jokios kritikos politikų ir valdininkų žodžiams...
                                  Pradžioje iš tikrųjų nebuvo jokio paprasto ir nepaprasto RB. Bet kol latviai ir estai malė liežuviu ir kaltino Lietuvą, kad ji sabotuoja RB, Lietuvoje sugebėjo nutiesti liniją nuo sienos iki Kauno ir tai oficialiai buvo finansuojama iš ES fondų kaip RailBaltica. Nepilnai, nes pagal planą turėjo būti iki pat Palemono. Bet nedavė tiek pinigų. Taip pat nepakako lėšų signalizacijai. Tuo tarpu Latvijoje ir Estijoje ir toliau plakimo liežuviais ir rašliavos nepasislinkta. RB2 tai neoficialus pavadinimas, greičiau antras didelis etapas, kurio metu jau vieningai LT, LV ir EE turėtų nutiesti liniją nuo Kauno iki Talino. Visai naują (nauja trasa, o ne palei esamą geležinkelį), visai kitų techninių charakteristikų ir parametrų. Taip kad gal pats pradėk vadovautis sveiku protu, o ne tuo, ką savo žiniasklaida, valdžiažmogiai ir suinteresuoti LG atstovai.
                                  Taip, būtent taip ir yra - greitoji linija nuo Talino iki Kauno, o toliau į Lenkiją dar vienas etapas tolimoje ateityje. Tik kad pačioje Lenkijoje net nežada iki 2020 m. turėti daugiau nei 160 km/h tarp Varšuvos ir Bialystoko, o iki Lietuvos sienos tik 120 km/h. Todėl dar kartą kartoju, kad tai, kas vadinama RB2 - tai linija Kaunas (Palemonas) - Talinas, greitoji, elektrifikuota. RB3 gal būt bus linija nuo Kauno į Lenkiją ir Lenkijoje, o RB4 - tunelis į Helsinkį.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2017.04.09, 14:56.

                                  Comment


                                    Prie pat Jiesios stoties pro keleivinio traukinio langą gerai matyti praiaidos statyba. Nukasta dalis sankasos.

                                    Comment


                                      Suomių įlankos tunelio kontūrai

                                      ... Apie tai, kad tarp Estijos ir Suomijos būtina įrengti tunelį su geležinkelio linija, prabilta vystant europinės vėžės geležinkelio projektą „Rail Baltica“ iš Lenkijos per Lietuvą, Latviją, Estiją į Suomiją...
                                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                      Comment


                                        Studija: „Rail Baltica“ Baltijos šalims atneš 16 mlrd. Eur naudos
                                        Bendra socioekonominė „Rail Baltica“ nauda Baltijos šalims bus didesnė nei 16 mlrd. Eur, o vienas iš šalių biudžetų investuotas euras galėtų atnešti 5,9 Eur naudos – tokias išvadas daro E&Y analitikai, atlikę projektų kaštų ir naudos analizę.

                                        5,788 mlrd. Eur – apytikriai tiek turėtų kainuoti „Rail Baltica“ projektas trijose Baltijos šalyse. Estija į projektą turėtų įnešti 1,346 mlrd. Eur. Iš nacionalinio biudžeto mokama dalis turėtų siekti 268 mln. Eur. Projekto dalis Latvijoje kainuos 1,968 mlrd. Eur(valstybės dalis – apie 393 mln. Eur). Lietuvos dalis didžiausia iš trijų Baltijos šalių – čia bus investuoti 2,474 mlrd. Eur (valstybės dalis sieks apie 493 mln. Eur).

                                        Infrastruktūros priežiūros išlaidos 2030 m. visose trijose Baltijos šalyse sieks 58,9 mln. Eur.
                                        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                        Comment


                                          Vėl eiliniai paistalai. Kiek buvo studijų, ir nei viena iš jų nepaišė rožinėmis spalvomis RB. Ir staiga viskas ant tiek pasikeitė, kad žadamas ~590 proc. uždarbis. Tas, kad žada tokius uždarbius yra sukčius, melagis ar kvailys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X