vaikučiai pabiručiai, Kaunas turi krovininę europinę vėžę ir tai puiku, statyti reik logistinius sandėlius, perkrovimais rūpintis ir t.t., o keleivių Kaunas neturi ir neturės, keleiviai yra Vilniuje, tai tą savo atšaką ir nusitieskite kur jūs norite, o keleivinės trasos reikia einančios per Vilnių be jokių atšakų, nes tiek varšuviečiams tiek rygiečiams Kaunas naf nereikalingas, jiems reik patekt į Vilnių, tai akivaizdu, bet laikinieji per savo onorą to nesugeba įžvelgti
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Būtent, mūsų būsimam greitajam geležnkeliui reikia daugiau vingių!
O jei jum Kaunas = tranzitas tai, man jūsų kaip žmonių gaila, nematot toliau savo nosies, ir jum niekas kitas apart Vilnius Lietuvoj nerūpi.
Toliau suk visus kelius nuo Kauno, ignoruok jo buvima, rodyk Lietuvos reklaminiuose klipuose tik Vilniu - tuo labiau tavo sugalvota tiesa bus tikroji tiesa.Parašė geriantis Rodyti pranešimą...nes tiek varšuviečiams tiek rygiečiams Kaunas naf nereikalingas, jiems reik patekt į Vilnių...
Jeigu nematai Kauno potencialo turizme ir kitose srityse tai esi aklas, bet šitam potencialui pažabot yra būtina infrastruktūra.Paskutinis taisė TheCoach; 2013.12.18, 11:28.
Comment
-
Šiaip bėda yra kita. Atšaka į Vilnių leistų sukurti patogią, efektyvią sistemą. Patys, be ES, to padaryti neįstengtume. Su tuo nesutikti būtų idiotiška ir to nereikalauti - neišmintinga. Be to, atšaka į Vilnių kainuotų pigiau ir proektas mums atsipirktų greičiau.Parašė Linas Rodyti pranešimąLietuva = Vilnius? Nafig tokia sostinė reikalinga, lai tampa antruoju Vatikanu ir gyvena už tvorų.
Bėda, kad Vilnius ar reikalavimas dėl Vilnaisu tampa kažkieno korta (didžiosios kaimynės?) ir tai gali užvilkinti visas derybas dėl RB - tas akivaizdu kaip diena. RB ypač reikalinga latviams ir estams - dėl jo jie svaidosi žaibais į Lietuvos pusę. Vilniaus ignoravimas, deja, būtų mums nenaudingas dėl ekonominių sumetimų, o estai jau kurį laiką prakišinėja savo pasiūlymus Lietuvoje. Čia jau reikia apsispręsti ko mes norime. Tik klausimas - kokio velnio reikia vėl pradėti eilinę idiotišką ANALIZĘ? juk duomenų, man atrodo, yra PAKANKAMAI, kad būtų galima OBJEKTYVIAI nuspręsti...Vėlgi, jeigu už stalo sėdi Bradauskai, Vėsaitės ir kiti...Gal tai tiesiog misija neįmanoma.
Kita vertus, iš šios valdžios tikėtis kompetencijos - neverta. Svarbu, kad nesužludytų projekto, nes panašu, kad šiuo keliu būtent ir einama...Tuoj galėsime skaičiuoti...Hitachi, VAE, skalūnai, kvailos įstatymų redakcijos....Paskutinis taisė D.P; 2013.12.18, 11:27.
Comment
-
daug emocijų, o kur racionalumas?
prisiminkim anekdotą, kodėl rusijoje geležinkelis platesnis, negu europoje:
ateina pas carą valdininkai ir klausia: koks bus geležinkelio plotis, kaip europoje ar platesnis? caras sako - na**ui platesnis? valdininkai suprato, kaip nurodymą, o ne kaip klausimą
Comment
-
Dėl atšakos Kaunas - Vilnius niekas iš esmės nesiginčija, galima ją statyti, tai logiška ir pagrįsta (manykim), bet tik ne atskirą kažin kokią liniją tik per Vilnių.Parašė D.P Rodyti pranešimąŠiaip bėda yra kita. Atšaka į Vilnių leistų sukurti patogią, efektyvią sistemą. Patys, be ES, to padaryti neįstengtume. Su tuo nesutikti būtų idiotiška ir to nereikalauti - neišmintinga. Be to, atšaka į Vilnių kainuotų pigiau ir proektas mums atsipirktų greičiau.
Bėda, kad Vilnius ar reikalavimas dėl Vilnaisu tampa kažkieno korta (didžiosios kaimynės?) ir tai gali užvilkinti visas derybas dėl RB - tas akivaizdu kaip diena. RB ypač reikalinga latviams ir estams - dėl jo jie svaidosi žaibais į Lietuvos pusę. Vilniaus ignoravimas, deja, būtų mums nenaudingas dėl ekonominių sumetimų, o estai jau kurį laiką prakišinėja savo pasiūlymus Lietuvoje. Čia jau reikia apsispręsti ko mes norime. Tik klausimas - kokio velnio reikia vėl pradėti eilinę idiotišką ANALIZĘ? juk duomenų, man atrodo, yra PAKANKAMAI, kad būtų galima OBJEKTYVIAI nuspręsti...Vėlgi, jeigu už stalo sėdi Bradauskai, Vėsaitės ir kiti...Gal tai tiesiog misija neįmanoma.
Kita vertus, iš šios valdžios tikėtis kompetencijos - neverta. Svarbu, kad nesužludytų projekto, nes panašu, kad šiuo keliu būtent ir einama...Tuoj galėsime skaičiuoti...Hitachi, VAE, skalūnai, kvailos įstatymų redakcijos....
Comment
-
Jei nuspręstų kitaip, t.y. ne dėl atšakos, tai būtų akivaizuds X kišimasis į valstybės reikalus.Parašė Linas Rodyti pranešimąDėl atšakos Kaunas - Vilnius niekas iš esmės nesiginčija, galima ją statyti, tai logiška ir pagrįsta (manykim), bet tik ne atskirą kažin kokią liniją tik per Vilnių.
Ar atšaka nesukurs panašaus efekto...?
Comment
-
Jau tik nepradėk man aiškinti ką aš turiu daryti??Parašė LinasJei geri, gerk ir nekaišiok čia savo išminties perlų. Tie perlai kažkaip mėšlu atsiduoda.
Laikinieji, jūs gal nusileiskit ant žemės iš savo aukštybių, nes kai pradedat vadovauti iš karto pasimato strategija, viskas tik Kaunui arba kad Vilniui būtų blogiau. Trasos nebuvimas Vilniuje automatiškai pasidaro tik tranzitas per Lietuvą, jūs nenupiešit tų keleivių Kaune, nu niekaip ir neprokur, bet va ragais savo jaučio įsispirsim ir psio.
Geriausia linija Lietuvai būtų siena-Panevėžys-Vilnius-Kaunas-siena, bet laikinieji pradeda skiest šūdą ir jokių būdu nesutinka su tuo ir tik vienintelę priežastį tame matau, kad tik blogiau būtų Vilniui.Aš neliūdnas - aš blaivus
Comment
-
O jei Vilnius visada daro, kad tik vilniečiams būtų geriau, o visų kitų nauda ir patogumas nusispjaut, tai tikrai kyla noras, kad kartais ir Vilniui būtų prasčiau. Ruožas Latvijos siena-Panevėžys-Vilnius-Kaunas-Lenkijos siena gal ir būtų įmanomas sprendimas, bet tai nežmoniškai padidintų projekto kainą; tai ne Kaunas-Vilnius pylimą praplatint, kai kur ištiesinant vieną kitą kreivę.
Comment
-
Na va , apie jokias atašakas į Vilnių nešnekama. Eis visa trasa po Vilnių. Štai kodėl Panevėžys "perspektyvesnis"
„Pigesnė ir mažiausiai skausminga statyba būtų Panevėžio kryptimi. Bet galutinio sprendimo dėl trasos maršruto šiandien nėra – bus atlikta papildoma studija, nagrinėsianti įvairius variantus. Neatmestinas ir toks variantas – lygiagreti greituminė trasa nuo Lenkijos sienos ne pro Kauną, o per Alytų į Vilnių, o nuo Vilniaus į šiaurę“, – kalba p. Sinkevičius.
Plačiau: http://vz.lt/article/2013/12/18/rail...#ixzz2npBEHsB6Show must go von!
Comment
-
Kai kurie žmonės šneka, kad Lietuva tyčia, kiek įmanoma, vilkina projektą, kad nutiesus dabar tiesiamą atkarpą tarp PL ir Kauno, Palemono intermodalinis terminalas spėtų įgauti konkurencinį pranašumą.
O tai kad RB bet kokiu atveju eis pro Kauną, ir taip aišku. Dėl to kai kurių ultrapatriotiškai nusiteikusių kauniečių verksmams nėra jokio pagrindo. Nebent šiaip norisi paloti ant Vilniaus
Kitaip tariant, tai Lietuvos taktiniai ėjimai, siekiant gauti daugiau naudos. Ir jei tai tiesa, tai gal ir gera tokia Lietuvos pozicija.
Comment
-
Dabar visiskai neatmestinas variantas, kad RB eis tik iki Kauno. RB2 Eis pro Vilniu i Latvija. Paziuresim i busimas "studijas".Parašė John Rodyti pranešimąKai kurie žmonės šneka, kad Lietuva tyčia, kiek įmanoma, vilkina projektą, kad nutiesus dabar tiesiamą atkarpą tarp PL ir Kauno, Palemono intermodalinis terminalas spėtų įgauti konkurencinį pranašumą.
O tai kad RB bet kokiu atveju eis pro Kauną, ir taip aišku. Dėl to kai kurių ultrapatriotiškai nusiteikusių kauniečių verksmams nėra jokio pagrindo.
Kitaip tariant, tai Lietuvos taktiniai ėjimai, siekiant gauti daugiau naudos. Ir jei tai tiesa, tai gal ir gera tokia Lietuvos pozicija.Show must go von!
Comment
-
Manyčiau, kad tai menkai tikėtina. Yra Aecom studija su paskaičiavimais. Naujos studijos užimtų n metų, kainuotų milijonus ir nežinia, kuo viskas baigtųsi. Atšaka į Vilnių iš esmės visiškai išspręstų Vilniaus pajungimo prie RB klausimą.Parašė VNS Rodyti pranešimą
Dabar visiskai neatmestinas variantas, kad RB eis tik iki Kauno. RB2 Eis pro Vilniu i Latvija. Paziuresim i busimas "studijas".
Manau, toks variantas (RB2 tik per vilnių) yra net nesvarstytinas.
Nebent yra kitokių niuansų, apie kuriuos mes nežinome.
Comment
-
Tai kaniu jasna, kad mes daug ko nezinom, todel nesivaidyk tais pareiskimais apie pavydzius kauniecius.Parašė John Rodyti pranešimąManyčiau, kad tai menkai tikėtina. Yra Aecom studija su paskaičiavimais. Naujos studijos užimtų n metų, kainuotų milijonus ir nežinia, kuo viskas baigtųsi. Atšaka į Vilnių iš esmės visiškai išspręstų Vilniaus pajungimo prie RB klausimą.
Manau, toks variantas (RB2 tik per vilnių) yra net nesvarstytinas.
Nebent yra kitokių niuansų, apie kuriuos mes nežinome.
"Neatmestinas ir toks variantas – lygiagreti greituminė trasa nuo Lenkijos sienos ne pro Kauną, o per Alytų į Vilnių, o nuo Vilniaus į šiaurę“, – kalba SUSISIEKIMO MINISTRAS p. Sinkevičius.Show must go von!
Comment
-
Įdomu, ar tai rimta pozicija, ar tik blefas, siekiant tempti gumą?Parašė VNS Rodyti pranešimąTai kaniu jasna, kad mes daug ko nezinom, todel nesivaidyk tais pareiskimais apie pavydzius kauniecius.
"Neatmestinas ir toks variantas – lygiagreti greituminė trasa nuo Lenkijos sienos ne pro Kauną, o per Alytų į Vilnių, o nuo Vilniaus į šiaurę“, – kalba SUSISIEKIMO MINISTRAS p. Sinkevičius.
Comment
-
Na dėl gaišinimo jau kalbėjau. Tak gali būti sąmoninga taktika.Parašė D.P Rodyti pranešimąJeigu tai būtų ne blefas, reikėtų gerai pamąstyti, ar ministras tinkamas savo pareigoms. Kažkodėl Sinkevičius pamiršta, kad egzistuoja terminai, dėl ko šiuo metu estai ir latviai yra kiek sunerimę. Visos tos eilinės analizes komitetuose - tik laiko gaišatis.
Comment
-
Panasiau, kad LG koridoriuose seniai nutarta tiest pro Vilniu. Tai nors realiai paaiskintu trasa pro Panevezy, Latvijos pramones ir turizmo centra BauskeParašė John Rodyti pranešimąĮdomu, ar tai rimta pozicija, ar tik blefas, siekiant tempti gumą?
ir pan. Man asmeniskai Panevezys iskart kele itarimus. Tiesti gelezinkeli per brangiausias Lietuvos zemes ukio paskirties zemes (Kedainiu, Panevezio, Pasvalio rajonai), kuriose yra isikure galingiausios ir be abejones itakingiausios zemes ukio bendroves ir ukininkai, atrode absurdiska. Bet yla lenda is maiso. tiek to laikas parodys. Isvadas daryt per anksti. Postas lieka
Show must go von!
Comment
-
Iš kur tokia informacija? Aecom studija aiškiai teigia, kad racionaliausias maršrutas yra tiesti pro Kauną (tiesą sakant, varianto NE pro Kauną niekas net nenagrinėjo, kaip akivaizdžiai neracionalaus). Brėžiniai ir paaiškinimai laisvai prieinami visiems.Parašė VNS Rodyti pranešimąPanasiau, kad LG koridoriuose seniai nutarta tiest pro Vilniu.
Trasa pro Panevėžį (nuo Kauno) nagrinėjama toje pačioje Aecom studijoje. Ar tu ją bent jau skaitei? Jei ne, būtinai siūlau paskaityti, nes būtent tuo dokumentu iš esmės ir vadovaujamasi.Tai nors realiai paaiskintu trasa pro Panevezy
Comment
-
Nesilaikyčiau tokių konspiracinių teorijų, manau, kad tik dabar Seimo ponai kai kurie nubudo, turbūt inspiruoti kai kurių verslo struktūrų, ir pradėjo kelti triukšmą.Parašė VNS Rodyti pranešimąPanasiau, kad LG koridoriuose seniai nutarta tiest pro Vilniu. Tai nors realiai paaiskintu trasa pro Panevezy, Latvijos pramones ir turizmo centra Bauske
ir pan. Man asmeniskai Panevezys iskart kele itarimus. Tiesti gelezinkeli per brangiausias Lietuvos zemes ukio paskirties zemes (Kedainiu, Panevezio, Pasvalio rajonai), kuriose yra isikure galingiausios ir be abejones itakingiausios zemes ukio bendroves ir ukininkai, atrode absurdiska. Bet yla lenda is maiso. tiek to laikas parodys. Isvadas daryt per anksti. Postas lieka 
Comment
Comment