Parašė AutoLiet
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Tik nepamirškit, kad ES nefinansuoja žemės išpirkimo (dabar vadinasi paėmimo visuomenės poreikiams) - ji jau turi būti valstybinė.
Per Vilnių toliau, kai kam pinigėlių daugiau iš mūsų mokesčių mokėtojų
Arba pas mus didelis gyventojų tankis Kaip Belgijoje ar Olandijoje, arba esam turtinga valstybė kaip Švedija tokiems projektams.Paskutinis taisė Salvijus; 2013.12.23, 14:03.
Comment
-
Sunku įverstinti. Bet kokiu atveju, pasirinkus variantą per Panevėžį, dar atšaka į Vilnių (aišku, didžiąja dalimi nauja trasa, o ne palei esamą), projekto įgyvendinimui reikėtų iš biudžeto šimtų milijonų, o gal ir milijardo su viršum žemės išpirkimui. O tokių pinigų NĖRA. Taip kad visas projektas stringa dėl pinigų žemei išpirkti. Vadinasi, liekame iš viso be bet kokios RailBalticos.
Comment
-
1km trasos daugiausia 10 ha. Vidutinė 1ha kaina Lietuvoje yra 5000Lt/ha. T.y. 50000Lt/km.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąĮdomu kokia žemės išpirkimo vidutiniškai kaina km (ne ha) gautusi?
Sovietmečiu tos problemos nebuvo, nes privačios nuosavybės nebuvo
200km kelio - apie 10 mln.Lt žemei, nors dažnai šnekama apie šimtus milijonų ar net milijardą...
Pvz., via Baltica plėtros zonoje savininkai tikrai prašo milijonų (o kas uždraus?).
Comment
-
Normalius įstatymus (ypač mokesčių) reikia priimti ir viskas bus tvarkoj su ta "šventa nuosavybe". Bet kas juos priiminės? Liumpenelektorato deputatai? Juk pas mus kiekvienas seimūnas tų pačių "milijonierių" (o ne Lietuvos) lobistas arba pats savininkas.Parašė Al1Niekas neuždraus. Todėl ir žemė trasai kainuos ne 10 mln. o šimtus milijonų.
Comment
-
Tikrai ne po 5000 LTL už ha prašys. Joniškio r. žemės ūkio paskirties vien kainuoja virš 7000 LTL.Parašė Sula Rodyti pranešimą1km trasos daugiausia 10 ha. Vidutinė 1ha kaina Lietuvoje yra 5000Lt/ha. T.y. 50000Lt/km.
200km kelio - apie 10 mln.Lt žemei, nors dažnai šnekama apie šimtus milijonų ar net milijardą...
Pvz., via Baltica plėtros zonoje savininkai tikrai prašo milijonų (o kas uždraus?).
O čia tikrai daugiau, nes nuosavybė šventa.
Jei trasa suktų per Vilnių reiktų daugiau nei 350 km. Nebent seną trasą iš Šeštokų per Alytų atkeltų - ten žemė po kol kas valstybinė.
Įdomu kodėl estai putoja - negi jie jau ruošiasi žemes išpirkinėt (nors ten derlingumas gerokai mažesnis nei pas mus). Lai išsiperka ir atstato nuardytą Hapsalu ruožą.
Na, dėl užsieniečių manau čia švelniai perlenkta.Parašė Al1O žemę dar ir užsieniečiai supirks, kainas išpūs. Marš visi referendumo palaikyti ir balsuoti prieš, jei jis įvyks.Paskutinis taisė Salvijus; 2013.12.27, 03:22.
Comment
-
Nereikia čia kliedėti apie gerus užsieniečius ir blogus lietuvius. Matyt ir pats tikiesi brangiai parduoti? O gal tau patiks brangiai mokėti už Lietuvos žemę savo šalyje užsieniečiams?Parašė ViR2Aha, bus, kaip su kosovu?
Nereikia kliedesiu apie piktus blogus uzsieniecius ir angelus Lietuvius 
Ne perlenkta, o žemės kaina tik augs.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąNa, dėl užsieniečių manau čia švelniai perlenkta.
Comment
-
Šiaip dar diskutuojantys užmiršo vieną dalyką, susijusi su naujos trasos statyba. Tai gretimų sklypų savininkų pretenzijos. Ne paslaptis, kad nemažai žmonių perka sklypus, per kuriuos neis trasa, nes vis tiek tikisi parduoti. Tačiau nepavykus jų parduoti, pradeda kitais būdais reikalauti pinigų. Tada aiškina, kad jų žemė nuvertėjo dėl triukšmo šaltinio šalia, suprastėjusio susisiekimo ir t.t. Kaip kompensacijos, reikalauja pinigų. Laimei, kad dabar jau priimtas įstatymas, kad pirmiausia žemė paimama visuomenės reikmėms, o jei savininkai nepatenkinti, tai tada jie gali kreiptis į teismą, dėl kainos perskaičiavimo. Taip bent jau ne taip stipriai stabdomi projektai naudingi šaliai.
Comment
-
Skaičiuojama nuo rinkos vertės. Bet žinant kai kurių piliečių norą užsidirbti iš nieko, jų niekada netenkins rinkos vertė. Jie bando aiškinti, kad žemės kaina būtų pakilusi per ateinančius 10 metų ir jie po tiek laiko pardavę žemę būtų gavę nerealų pelną, o kai žemę paėmė visuomenės reikmėms, jiems atėmė galimybę užsidirbti.
Comment
-
Teismas turėtų tokius skundus atmest be didesnių svarstymų.Parašė sknts Rodyti pranešimąSkaičiuojama nuo rinkos vertės. Bet žinant kai kurių piliečių norą užsidirbti iš nieko, jų niekada netenkins rinkos vertė. Jie bando aiškinti, kad žemės kaina būtų pakilusi per ateinančius 10 metų ir jie po tiek laiko pardavę žemę būtų gavę nerealų pelną, o kai žemę paėmė visuomenės reikmėms, jiems atėmė galimybę užsidirbti.
Comment
-
Turėtų, bet ne visada taip būna. Čia aš paminėjau tik vieną variantą, kaip kai kurie asmenys bando pasipelnyti. Praktikoje jų yra dar daugiau. Ir kai kurie iš jų skamba absurdiškai kvailai. Apie tokius atvejus galėtų smulkiau papasakoti tie, kurie dirba su stambiais valstybiniais projektais.
Comment
-
Elementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...
Comment
-
Deja, teismai kol kas tokio ryšio (tarp mokamų mokesčių ir reikalaujamos kompensacijos sumos) dažniausiai neįžvelgia.Parašė deep'as Rodyti pranešimąKaip yra su žemės mokesčiais dabar? Vis dar mokama pagal derlingumą ar jau skaičiuojami nuo rinkos vertės? Jeigu nuo rinkos vertės tuomet pagrindo bylinėtis nelabai ir bus, nuo kokios vertės mokėjai mokesčius tokia verte ir išpirks.
Būtent. Toje vietoje mokesčiai už nenugriautą pastatą jau turėjo viršyti realią jo vertę. Be to, statinys kelia grėsmę pėstiesiems, vaikams, bet valdžia nieko nedaro. Viena siena jau apgriuvo.Parašė udrius Rodyti pranešimąElementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...
Dar užmiršau paminėti, kad traukiniu atvykstantys turistai regi puikų "reprezentacinį" Vilniaus veidą...Paskutinis taisė Sula; 2013.12.28, 10:47.
Comment
-
Tarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Lai kreipiasi. Tikriausiai dar pridės planą, kuriose vietose reikėtų išpirkt žemęParašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0
Godumui ribų nėra
Comment
-
Kad neitu. Reikia i RB 2 tema perkelti, nes kalba eina butent apie II etapa.Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąTarybos nariai kreipsis į Vyriausybę dėl „Rail Baltica“ , kad vėžė eitų per Vilnių.
http://kauno.diena.lt/naujienos/kaun...0#.Ur_kYeXBGE0Paskutinis taisė liutass; 2013.12.29, 11:42.When a man lies, he murders some part of the world
Comment
-
Nemanau kad čia forume mintis reiškia tie kurie tvarkosi su tavo minėtais pastatais, tačiau grįžtant prie temos. Jeigu neklystu tai tam, kad nuosavybė būtų paimta visuomenės poreikiams net ir iš anksto nesusitarus su savininku, projetas turi būti pripažintas valstybinės reikšmės. Rail Baltica be abejonės bus valstybinės reikšmės, tuo tarpu Vilniaus pietinis senamiesčio aplinkkelis tokiu nėra.Parašė udrius Rodyti pranešimąElementarus pavyzdys Vilniuje - Drujos ir Gelezinkelio gatve - visas naujas kelias 4 juostu, taciau vienoje vietoje jis susiaureja iki dvieju del vieno namo - nes savininkas nesutiko parduoti nama uz savivaldybes siulooma kaina. Berods tokia pat situacija yra prie Vilkpedes ziedo - turejo buti nugriauti keli namai, taciau ... Jus paciame Vilniuje nesusitvarkote, o apie Rail baltica snekate...
Comment
Comment