Iš principo, taip.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Jeigu Briuselis planuotų skirti pinigus ne tik linijos statybai, bet ir jos 100% išlaikymui atėinančius 150 metų, tada galima būtų ir pastatyti. Bet juk neduos.Parašė John Rodyti pranešimąTai jo. Bet mums nerūpi, kur ES kiša pinigus. Ypač jei tai mums naudinga.
Comment
-
Nelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimoParašė Lettered Rodyti pranešimąČia reiktų vadovautis lietuvių liaudies išmintimi: "jeigu duoda, reikia imti".

Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).
Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".
Comment
-
Kroviniams ir keleiviams yra dabartinė linija. Bet krovinių yra nedaug, keleivių dar mažiau.Parašė John Rodyti pranešimąIšlaikymo kaina bus padengiama iš krovinių ir keleivių bilietų.
Comment
-
Būtent. Nėra dar buvę nė vieno ES projekto, kuris valstybei - naudos gavėjai "nebūtų nieko kainavęs". Kofinansavimo proporcija yra minimum 10% bet kokiam ES projektui, dažnai - dar daugiau. Taip bus ir čia. Neabejotina, kad projektui išvesti ant nulio Lietuvai reiks ne tik atpirkti bent operavimo kaštus, bet ir tą kofinansavimo proporciją, kurią reiks kartu su latviais ir estais į projektą įdėti. LG turėtų pasidaryti FIA studiją šiuo klausimu.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimo
Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).
Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".Paskutinis taisė nomad; 2015.07.15, 20:29.There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment
-
Manau su krovinių vežimu tikrai padengs, pažiūrėk, kiek dabar uždirba LG, nepaisant didelio minuso iš keleivių vežimo ir didžiulio nelabai efektyvaus valdymo aparato, nedaug Lietuvoje tiek uždirbančių įmonių. Galų gale, jei labai nesiseks, galima parduoti nutiestus bėgius į metalo supirktuvę ir iš to gauti nemažai pinigų.Parašė c2h5oh Rodyti pranešimąNelabai protinga vadovautis valstiečių išmintimi sprendžiant dėl geležinkelių tiesimo
Net jeigu ir yra taip, kad "viską apmoka ES" (kuo aš, beje, labai smarkiai abejoju - paprastai ES neapmoka 100%, reikia prisidėti ir patiems), tai nėra argumentas vystyti beprasmius projektus. Nes ir ir po statybų pabaigos išlaikymas kainuoja (dideli fiksuoti kaštai).
Jeigu pajamos iš projekto nepadengs net išlaikymo ir veiklos išlaidų - gausis dar vienas "white elephant".
Beto, net jei LG turės iš savo pajamų kažkiek kompensuoti RB II išlaikymą, tai vis vien apsimoka daryti dėl ekonominio efekto, pagalvok, kiek milijardų įsisavins rangovai tiesdami liniją, bus atvežami turistai, daug naujų darbo vietų ir pan. Na kažkas pan. kaip ir avialinijos, kartais dirbančios į minusą, bet nešančios didelę finansinę naudą šaliai.
Lietuvoje yra žymiai daugiau ES finansuojamų projektų, kurie neneša jokios finansinės naudos, tik kainuoja išlaikymas, ypač provincijoje.
Paskutinis taisė Lettered; 2015.07.15, 20:47.
Comment
-
Na baigėte filosofuoti ? Dar neatsibodo ? Tai va šiek tiek techninės informacijos. Rail Baltica trasa Latvijoje su beveik detaliais žemėlapiais ir detaliu aprašymu. Su komunikacija pas latvius žiūriu žymiai geriau.
http://railbaltica.info/
Sorry bet viskas latvių kalba
Comment
-
RB2 bus greitsnis + patogesnis.Parašė Salvijus Rodyti pranešimąO dėl kainodaros Aleksio visiškai teisus - kainos traukinyje Ryga-Vilnius, Talinas-Šeštokai ir kt. buvo nepadoriai aukštos - dėl to ir teko uždaryti maršrutą.
Comment
-
Tikrai padorus dalykasParašė udrius Rodyti pranešimąNa baigėte filosofuoti ? Dar neatsibodo ? Tai va šiek tiek techninės informacijos. Rail Baltica trasa Latvijoje su beveik detaliais žemėlapiais ir detaliu aprašymu. Su komunikacija pas latvius žiūriu žymiai geriau.
http://railbaltica.info/
Sorry bet viskas latvių kalba
Bet žiūriu, kad į Rygą planuojama nemenka žiedinė atšaka nuo pagrindinės trasos. Ogi Lietuva spaudžiama, kad iki Vilniaus jokių linijų nebūtų. Keista...
Comment
-
Greitį keleiviniams iki 160km/h galima padaryti ir esamoje trasoje (tai visstiek kainuotų pigiau nei tiestį naują geležinkelį). Tas pats ir dėl patogumų.Parašė Gator Rodyti pranešimąRB2 bus greitsnis + patogesnis.
Comment
-
Aš ner apei tai, o apie tai, kad nereikėtų lygint su tais atvejais bilietų pardavimų kiekio, kadangi paslauga bus kurkas geresnė.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąGreitį keleiviniams iki 160km/h galima padaryti ir esamoje trasoje (tai visstiek kainuotų pigiau nei tiestį naują geležinkelį). Tas pats ir dėl patogumų.
Comment
-
Kuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?Parašė Gator Rodyti pranešimąkadangi paslauga bus kurkas geresnė.
Comment
-
O nebūtų privalumas vien tiesesnėje trasoje (nes geležinkelis nevingiuotų per pusę šalies pro visokias Valgas), kas sutaupytų daug laiko keliaujant? Nors ir dėl greičio, kiek pamenu, buvo planai, kad Rail Baltica II bus net 240 km/h.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKuom ji bus geresnė, ką negalima padaryti dabartinėje linijoje?
Post in English - fight censorship!
Comment

Comment