tai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Rail Baltica II
Collapse
X
-
Varšuva-BerlynasParašė John Rodyti pranešimąTarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje. Visgi, jei kaina bus €30 lygyje už antrą klasę, viskas bus ok. Kiek kainuoja panašūs traukiniai, pavyzdžiui, Lenkijoje? Varšuva-Berlynas?
II klasė - nuo 39€
I klasė - nuo 69€
Ceny zależne są od dostępności w poszczególnych pociągach, obowiązują one na przejazd w jedną stronę do lub z Niemiec i są dostępne już od 39 euro w 2 klasie i od 69 euro w 1 klasie
Comment
-
Tas, kam rūpi tik kaina, bet ne greitis ir komfortas, rinksis autobusą. Tai galios mažesnes pajamas gaunantiems žmonėms, kurių laikas kainuoja mažiau.Parašė udrius Rodyti pranešimątai palauk - autobusas 10 eur, traukinys 30 eur. ką rinksis lietuvis? Va tau puikus pavyzdys St peterburgas vilnius - bilieto kaina jau buvo brangiau nei skrydis lėktuvu. Reisas mirė.
Kam rūpi komfortas ir galimybė patogiai keliauti bei atlikti kokius nors darbus kelionės metu, rinksis traukinį. Taip yra visur, įskaitant UK. Kainų ratio tarp autobusų vs traukinių UK, beje, dažnai būna gerokai daugiau, nei 1:3. Priklausomai nuo aplinkybių, gali būti ir 1:20. Ir, guess what. Dauguma žmonių visvien važiuoja traukiniu.Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:03.
Comment
-
Perkant iš anksto galima gauti ir €29.Parašė Zorro Rodyti pranešimąVaršuva-Berlynas
II klasė - nuo 39€
I klasė - nuo 69€
Atstumas, beje, 570km.
Taigi, jei paskaičiuosime € per km su Varšuva-Berlynas (jeigu kainuoja €39), tai Vilnius-Ryga atitinkamai gautųsi apie €24.
Comment
-
Greitis taip. Komfortas ne. Nekalbant apie interneto ir mobilaus ryšio nebuvimą lėktuve. O atstumams iki 500-1000km (priklausomai nuo traukinio greičio) greičio privalumas labai nežymus, dėl ko traukinys turi didžiausius konkurencinius pranašumus.Parašė udrius Rodyti pranešimąKam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.Paskutinis taisė John; 2015.07.12, 19:34.
Comment
-
Šiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.Parašė John Rodyti pranešimąTarptautinis į Rusiją nėra tas pats, kas tarptautinis ES Šengeno viduje.
Comment
-
Be tai negalios RB.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
Comment
-
Tokiu atstumu - vargu. Iš centro į centrą, paprastesnės ir greitesnės patikros, sočiai legroom'o.Parašė udrius Rodyti pranešimąKam rūpi greitis ir komfortas , sės į lėktuvą. Easy.
Comment
-
Kodėl tuomet Vilnius - Minskas skirtingai kainuoja perkant bilietus Vilniuje ar Minske? Nesu tikras dėl dabar, bet anksčiau tikrai taip buvo.Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠiuo atvėju - tas pats, ar į Maskvą, ar į Rygą, tarptautiniai tarifai buv.TSRS geležinkeliuose nustatomi bendru susitarimu Maskvoje.
Comment
-
Todėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKodėl turi negalioti?
Comment
-
Nepamirškim, kad Aleksio gyvena ne Lietuvoje, o LTSR su "visasąjunginiu centru" Maskvoje. Bet kas, kas nepatvirtinta ar nenurodyta iš visasąjunginio centro, jam iššaukia sistemos bluescreen'ą. Todėl prašom čia nenervinti žmogaus ir nepaistyti apie visokias Railbalticas, Gėjropas ir panašias nesąmones.Parašė Gator Rodyti pranešimąTodėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
Comment
-
Bet RB II turbūt netiesiama vien tik dėl susisiekimo tarp Vilniaus ir Rygos? Ar maršrutas iš Rygos ar Vilniaus į Berlyną ar dar kur nors toliau irgi bus konkurencingas lyginant su pigiais skrydžiais?Parašė John Rodyti pranešimąGreitis taip. Komfortas ne. Nekalbant apie interneto ir mobilaus ryšio nebuvimą lėktuve. O atstumams iki 500-1000km (priklausomai nuo traukinio greičio) greičio privalumas labai nežymus, dėl ko traukinys turi didžiausius konkurencinius pranašumus.
Tarkim, Vilnius-Ryga nuvažiuos 350km atstumą per 3 valandas (vidutinis 116km/h greitis, kas visiškai realu su 160km/h traukiniu). Valandos sutaupymas skrendant lėktuvu (įskaitant oro uosto procedūras ir keliavimą į/iš jo) nebetenka prasmės.
Comment
-
Žiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.
Comment
-
Į Berlyną tikrai ne. Per toli. Nebent visą kelią būtų nauja 350km/h linija su vidutiniais 200-250km/h greičiais, ko, kaip žinom, niekada nebus.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet RB II turbūt netiesiama vien tik dėl susisiekimo tarp Vilniaus ir Rygos? Ar maršrutas iš Rygos ar Vilniaus į Berlyną ar dar kur nors toliau irgi bus konkurencingas lyginant su pigiais skrydžiais?
Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.Paskutinis taisė John; 2015.07.13, 14:50.
Comment
-
Iki Varšuvos taip, nes dabar autobusu važiuoti tikrai ilgai užtrunka ir nepatogu, o LOT skrydžių kainos gana nemažos. Bet Varšuva daugumai tik tarpinė stotelė, kažkur toliau važinėti traukiniu turbūt nelabai apsimokės.Parašė John Rodyti pranešimąĮ Berlyną tikrai ne. Per toli. Nebent visą kelią būtų nauja 350km/h linija su vidutiniais 200-250km/h greičiais, ko, kaip žinom, niekada nebus.
Bet sutvarkius esamą liniją iki Varšuvos ir visą kelią leidžiant 120-160km/h bei pasiekiant didesnį nei 100km/h vidutinį greitį visame ruože, tai irgi būtų labai konkurencingas maršrutas.
Lietuvoje ir 100km/h vis dar sunkiai pasiekiama riba, pvz. maršrutas Vilnius-Klaipėda, atstumas 376 km, trukmė 3h 51 min., gaunasi apie 98km/h vidutinis greitis.
Comment
-
Esmė ta, kad dabartinis geležinkelis nepritaikytas tokiems greičiams, kad keleiviams juo keliauti būtų patogu. O tiesiant naują, didesniam greičiui tinkamą, kelią tiesesne trasa kažin ar verta jį daryti rusiško pločio. Ypač kai geležinkelis eis mažiausiai iki Varšuvos, kur bėgių plotis 1435 mm.Parašė Vitas Rodyti pranešimąŽiūriu, kai kurie apie RB-II rašantys pasimeta ir susipainioja, kur Vilnius, Kaunas, Ryga, Talinas, pamiršta, kad šiuos miestus jungia 1520 mm vėžės geležinkelis ir tereikia įsisavinti jį, prieš tai panaikinus visas tarptautines biuriokratines kliūtis, nes 1435 mm bėgių nutiesimas jų savaime nepanaikins.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Aiškinu tau dar kartą, kad Lietuvos TSR neegzistuoja nuo 1990 03 11.Parašė John Rodyti pranešimąNepamirškim, kad Aleksio gyvena ne Lietuvoje, o LTSR su "visasąjunginiu centru" Maskvoje. Bet kas, kas nepatvirtinta ar nenurodyta iš visasąjunginio centro, jam iššaukia sistemos bluescreen'ą. Todėl prašom čia nenervinti žmogaus ir nepaistyti apie visokias Railbalticas, Gėjropas ir panašias nesąmones.
Jeigu bilietas Lenkija-Lietuva arba Lenkija-Latvija. Bet Lietuva-Latvija - pagal seną metodiką.Parašė Gator Rodyti pranešimąTodėl, kad tarptautiniai tarifai Europoje nenustatomi "bendru susitarimu Maskvoje" ?
Į Klaipėdą su vienu sustojimu nuvažiuoja Vvid=97km/h (su senais riedmenimis), nupirkus naujus, 110km/h bus galima išlaikyti ir su pigesniu maksimaliu 140 km/h.Parašė John Rodyti pranešimą100km/h vidutinis su 120km/h maksimaliu yra labai geras rodiklis. Norint siekti 110-120km/h vidutinio, reikia didinti maksimalų iki 160km/h.Paskutinis taisė Aleksio; 2015.07.13, 15:49.
Comment
Comment