Visi D.Budrio interviu jau išversti ir skelbiami latvių ir estų spaudoje. Laukime atgarsių

, kad giliai ****** jiems tie keleiviai ir turysty is Warszavy, narplioju LG strategijas toliau. Budrys kalba ko nori estukai. Estukai nori tiesiausio gelezinkelio ir abejoju ar keleivinio. Letas gelezinkelis- reiskia trasa pro Kauna, greiciausiai netgi Siaulius, Jelgava ir Ryga. Kam estukams krovinins gelzkelis? Kam jiems kelievini? Pasiekt Varsuva, Berlyna? Kam tas hardcore'as- sedi i skraidykle ir nuskrendi. Krovinis gelezinkelis visai kas kita. Prie Talino gali statyt terminalus ir su keliu tarsnportu vezt krovinius link Peterburgo. Nei keltu nei riedmenu keitimo- nieko. Privezi sastata ivairiu prekiu is Roterdamo - paukst paukst i furas ir v Rasyju.

pridėti Orlen Lietuva produkciją (nors ją galima išvežti ir per Klaipėdos uostą) bei būsimą anhidrito telkinio Pagiriuose (šalia Garliavos) produkcijos eksportą, kai įmonė pradės realiai veikti.
Comment