Dar kelios foto iš Krulieuščyzna , ten yra taip vadinama BAZA ZAPASA, realiai Baltarusijoje yra7 tokios, būtent šitoje vyksta senų riedmenų pjaustymas į metalo laužą....
Dar viena Baza zapasa, šį kartą tikra , berods Mickeviči kaime
Busteriai lokomotyvų TE3 bazėje
Taigi, baigiame garvežių temą...
Specializuotas garvežių depas Breste
Paminklinis garvežys Baranavičy
Ir garvežio likučiai Lydoje
Šiek tiek keleivinio eismo. Oršos geležinkelio stotis. kairė foto pusė - tarptautiniai traukiniai, dešnė - vietiniai
Įžymusis DDB-1, baltarusiškas modulionis traukinys - valdymas iš dyzelinio traukinio kabinos, kaip traukos vienetas naudojami M62 / 2M62 lokomotyvai...
Tačiua buvo naudojami ir normalūs dyzeliai
O tarp Oršos ir Vitebsko sutikome ir D1
Soligorsko stotis, kartu sujungta su autobusų stotimi
Dešnėje yra taip vadinamas DM62 - šilumvežis, galintis gaminti ir elektrą. Tas pats su keleiviniu traukiniu
Dyzeliukas Kaliij regione, vykstantis į Soligorską... Prie jo dar grįšime
Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
Poprad - Zakopane kas metus bent po karta isbandau vasara 4-5 autobusai per diena uz 18 zlotu (atstumas apie 90km), ziema: 1-2. Kitas variantas per cekija.
Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.
Teisingai, važiuoja per dieną du traukiniai. Vienas iš Ostravos kitas iš Breclav.
Tokia pati situacija ir su autotransportu. Nori papulti į Lenkiją, važiuoji per Čekiją.
Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Teko Slovakijoje gyventi pusę metų. Kiek asmeniškai važinėjau su jų slovakiškais traukiniais, jie berods su savais važiuoja tik į Austriją iki Vienos.
Linija Berlynas/Praha - Budapestas/Belgradas. Paprastai aptarnaujama arba ceku arba vengru.
Su Lenkija susisiekimas labai prastas, nesidomėjau, bet vietiniai minėjo kad su traukiniu ten išvis nelabai kur nuvyksi.
Su Ukraina panašus atvejis kaip su Lietuva ir Lenkija. Nutiesta 100km 1520mm liniją šalies viduje.
Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Kiek savo laiku aiškunausi yra tarpusavio užskaitos - kiek km į vieną šalį įvažiuoja vienos šalies lokomotyvai, tiek gali į kitą šalį įvažiuoti tos šalies lokomotyvai. Tiesiog taip nereikia mokėti už infrastruktūrą ir pan...
Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Nes nepatogu keisti lokomotyvo (minimum 24 minutės) po 30 km, keleivinius iki Vilniaus veža БЧ, krovininius iki Kenos LG, nuo Kenos iki Molodečno abu vežėjai.
As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Kadangi tokios temos neturėjome, sugalvojau ją sukurti.
Būtų įdomu sužinoti ekspertų ir nusimanančiųjų nuomonę ir faktus. Jeigu turiu metinę BLR vizą, ar galiu BE JOKIŲ PAPILDOMŲ LEIDIMŲ vykti traukiniais pvz. Godutiski / Adutiskis arba Grodno - Ucitel ?
Ar tam bet kuriuo atveju reikalingi kazkokie specialus BLR leidimai?
Komentuoti: