Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • kotofeich1
    replied
    Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai, kad PKP tvarkaraštis rodo, kad daugiau. Tiesa, kiti su persėdimais ir netgi kai kurie su persėdimu kitoje miesto stotyje.

    Komentuoti:


  • MaratasGr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.
    Teisingai, važiuoja per dieną du traukiniai. Vienas iš Ostravos kitas iš Breclav.
    Tokia pati situacija ir su autotransportu. Nori papulti į Lenkiją, važiuoji per Čekiją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.

    Komentuoti:


  • MaratasGr
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
    Teko Slovakijoje gyventi pusę metų. Kiek asmeniškai važinėjau su jų slovakiškais traukiniais, jie berods su savais važiuoja tik į Austriją iki Vienos.
    Linija Berlynas/Praha - Budapestas/Belgradas. Paprastai aptarnaujama arba ceku arba vengru.
    Su Lenkija susisiekimas labai prastas, nesidomėjau, bet vietiniai minėjo kad su traukiniu ten išvis nelabai kur nuvyksi.
    Su Ukraina panašus atvejis kaip su Lietuva ir Lenkija. Nutiesta 100km 1520mm liniją šalies viduje.

    Komentuoti:


  • udrius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
    Kiek savo laiku aiškunausi yra tarpusavio užskaitos - kiek km į vieną šalį įvažiuoja vienos šalies lokomotyvai, tiek gali į kitą šalį įvažiuoti tos šalies lokomotyvai. Tiesiog taip nereikia mokėti už infrastruktūrą ir pan...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
    Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
    Lenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
    As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
    Nes nepatogu keisti lokomotyvo (minimum 24 minutės) po 30 km, keleivinius iki Vilniaus veža БЧ, krovininius iki Kenos LG, nuo Kenos iki Molodečno abu vežėjai.

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Pasienio zonoje visvien reikalingi leidimai.
    http://gpk.gov.by/border/border_zone/PostProjRb.php

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    [BY] Baltarusijos geležinkeliai

    Kadangi tokios temos neturėjome, sugalvojau ją sukurti.

    Būtų įdomu sužinoti ekspertų ir nusimanančiųjų nuomonę ir faktus. Jeigu turiu metinę BLR vizą, ar galiu BE JOKIŲ PAPILDOMŲ LEIDIMŲ vykti traukiniais pvz. Godutiski / Adutiskis arba Grodno - Ucitel ?

    Ar tam bet kuriuo atveju reikalingi kazkokie specialus BLR leidimai?

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    BELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    O kokiu būdu juos iki Baltarusijos transportuos?
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Jūra.
    Visgi pirmasis savo ratais.
    http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32694#p32694

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Morda kitokia ir salonas kitoks. Sėdynės, kaip matyti, tokios pačios kaip kai kuriuose LG modernizuotuose elektriniuose traukiniuose ir DR1A-300.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Mano pateikta citata iš pačio gamintojo saito.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Skirtingi šaltiniai skirtingai rašo. Nors manau, kad tai neesminis faktas dėl surinkimo vietos.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    http://bkm.by/?id_page=7&id_news=127&year=2011&month=12
    23 декабря 2011 г. на станцию «Минск-сортировочная» из польского города Быдгощ прибыл первый машинокомплект дизельного поезда ДП-1
    2011 m. gruodžio 23 d. iš Lenkiojs miesto Bydgošč atvyko pirmasis dyzelinio traukinio komplektas.

    Ir tos pačios dienos nuotrauka - http://pfoto-rzd.com/details.php?ima...pell4o1f3cgm94 .

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Tai tie paistalai vidinei publikai skirti. Modernizuoti ČME3 turbūt irgi novaja razrabotka ir novyj beloruskij teplovoz.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    http://gorad.by/by/page/world/2341

    рельсовый автобус является новой разработкой Конструкторско-технического центра Белорусской железной дороги и ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш»
    http://www.rw.by/index.php?option=co...2-40&Itemid=86

    первый белорусский рельсовый автобус, собранный на «Белкоммунмаше».

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Ši PESA ne Baltarusijoje surinkta, o Lenkijoje. Kitos jau surenkamos Baltarusijoje kartu su lenkais.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Baltarusijoje surinkta pirmoji PESA automatrisė 620M-023

    Bendras vaizdas:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Mašinisto kabina:

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Keleivių salonas (nors kėdes padorias susidėjo):

    http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture

    Komentuoti:

Working...
X