Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Collapse
X
-
Būdamas Vakarų Ukrainoje domėjausi galimybė važiuoti iš Čopo į Krokuvą, tai pasirodo dar yra elektrifikuota, bet nenaudojama, kaip sienos kirtimo taškas, linija per Tatrus (bueker.net yra jungiamosios stotelės schema), bei įmanoma su persėdimais nevažiojant į Čekija, bet laiko atžvilgiu lėčiau, nei per Ostravą. Na ir vasara galima nuo Podprado iki Zakopane autobusu nuvažiuoti ir ten vėl traukiniu...
-
Tai, kad PKP tvarkaraštis rodo, kad daugiau. Tiesa, kiti su persėdimais ir netgi kai kurie su persėdimu kitoje miesto stotyje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąSlovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau..
Tokia pati situacija ir su autotransportu. Nori papulti į Lenkiją, važiuoji per Čekiją.
Komentuoti:
-
Slovakams su Lenkija nėra problemų susisiekti per Čekiją, per Ostravą. Jei iš Bratislavos ar centrinės Solovakijos, tai kitaip net ir toliau.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Linija Berlynas/Praha - Budapestas/Belgradas. Paprastai aptarnaujama arba ceku arba vengru.
Su Lenkija susisiekimas labai prastas, nesidomėjau, bet vietiniai minėjo kad su traukiniu ten išvis nelabai kur nuvyksi.
Su Ukraina panašus atvejis kaip su Lietuva ir Lenkija. Nutiesta 100km 1520mm liniją šalies viduje.
Komentuoti:
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąLenkijoje iki įstojimo į ES tarptautinių traukinių lokomotyvus keisdavo pasienio stotyse (1435 mm vėžės), o dabar tiek DB, tiek ČD atvažiuoja iki pat Varšuvos. Dėl Slovakijos geležinkelių nežinau, nes nemačiau. Analogiškai ir lenkai turbūt su savais važiuoja iki Berlyno, Prahos. Su krovininiais kiek kitaip, tačiau vokiški lokomotyvai tikrai gan "giliai" įvažiuoja į Lenkiją.
Komentuoti:
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąKiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Komentuoti:
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimąAs nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Komentuoti:
-
As nesu gelezinkeliu specas nors nei daugelis cia rasanciu vaikysteje dar maciau vazinejancius garvezius kas cia tik kokie 35 metai praejo :-) tai va vilniuje gyvendamas pastoviai matau pravaziuojancius bent iki vilniaus baltarusijos gelezinkeliu dyzelius.idomu kodel jie nekeiciami i lietuviskus pasienyje??? Kiek pamenu kai traukiniu sovietmeciu vaziuodavau i maskva is vilniaus gel.stoties vagonus traukdavo baltarusiai kodel iki siol liko si sovietine tvarka???
Komentuoti:
-
Pasienio zonoje visvien reikalingi leidimai.
http://gpk.gov.by/border/border_zone/PostProjRb.php
Komentuoti:
-
[BY] Baltarusijos geležinkeliai
Kadangi tokios temos neturėjome, sugalvojau ją sukurti.
Būtų įdomu sužinoti ekspertų ir nusimanančiųjų nuomonę ir faktus. Jeigu turiu metinę BLR vizą, ar galiu BE JOKIŲ PAPILDOMŲ LEIDIMŲ vykti traukiniais pvz. Godutiski / Adutiskis arba Grodno - Ucitel ?
Ar tam bet kuriuo atveju reikalingi kazkokie specialus BLR leidimai?
Komentuoti:
-
Parašė robertas Rodyti pranešimąBELARUS: The first of 12 Class BCG-1 electric locomotives being built for Belarus Railway was completed at CNR’s Datong plant in December.Parašė Eimantas Rodyti pranešimąO kokiu būdu juos iki Baltarusijos transportuos?Parašė Zorro Rodyti pranešimąJūra.
http://forum.railwayz.info/viewtopic.php?p=32694#p32694
Komentuoti:
-
Morda kitokia ir salonas kitoks. Sėdynės, kaip matyti, tokios pačios kaip kai kuriuose LG modernizuotuose elektriniuose traukiniuose ir DR1A-300.
Komentuoti:
-
Skirtingi šaltiniai skirtingai rašo. Nors manau, kad tai neesminis faktas dėl surinkimo vietos.
Komentuoti:
-
http://bkm.by/?id_page=7&id_news=127&year=2011&month=12
23 декабря 2011 г. на станцию «Минск-сортировочная» из польского города Быдгощ прибыл первый машинокомплект дизельного поезда ДП-1
Ir tos pačios dienos nuotrauka - http://pfoto-rzd.com/details.php?ima...pell4o1f3cgm94 .
Komentuoti:
-
Tai tie paistalai vidinei publikai skirti. Modernizuoti ČME3 turbūt irgi novaja razrabotka ir novyj beloruskij teplovoz.
Komentuoti:
-
http://gorad.by/by/page/world/2341
рельсовый автобус является новой разработкой Конструкторско-технического центра Белорусской железной дороги и ОАО «Управляющая компания холдинга «Белкоммунмаш»
первый белорусский рельсовый автобус, собранный на «Белкоммунмаше».
Komentuoti:
-
Ši PESA ne Baltarusijoje surinkta, o Lenkijoje. Kitos jau surenkamos Baltarusijoje kartu su lenkais.
Komentuoti:
-
Baltarusijoje surinkta pirmoji PESA automatrisė 620M-023
Bendras vaizdas:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Mašinisto kabina:
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Keleivių salonas (nors kėdes padorias susidėjo):
http://www.parovoz.com/newgallery/pg...LNG=RU#picture
Komentuoti:
Komentuoti: