Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[UA] Ukrainos geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Tai kad traukiniai nuo kovo nei iš Lietuvos į Lenkiją važiuoja, nei iš Ukrainos į Lenkiją.
    O kas čia labai norės bastytis, kai siaučia korona? Be to greitai pati ES vėl gali uždaryti užsienio sienas, nes antroji banga muša pavasario rekordus didžiosiose V. Europos šalyse.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.29, 08:17.

    Comment


      Parašė railman Rodyti pranešimą

      Važiuojame per Rivnę, kurioje tąryt buvome. Rivnę esu tris kartus pravažiavęs, tiksliau pramiegojęs, tada kai per Baltarusiją traukiniu į Ukrainą važiuodavau. Beje, kas sieja Rivnę ir Vilnių??? Laukiu atsakymų
      Vilnių ir Rivnę sieja 1885 metais baigta tiesti geležinkelio linija Vilnius- Rovnas ("Polesės geležinkeliai"). Atkarpa Vilnius - Jašiūnai - Valstybės siena yra šios linijos dalis Lietuvoje.

      Comment


        2015 m. aš iš Vilniaus į Rovną važiavau dyzeliniais traukiniais. Tada buvo traukinys Vilnius - Gardinas per Stasylas, Lydą. Su juo iki Lydos. Iš ten vietiniu vėlyvuoju (išvyko po 22 val.) priemiestiniu iki Baranovičių. Persikantavojau naktį Baranuose, ryte dyzeliniu iki Gorynės. Ten Baltarusijos pasienio kontrolė ir persėdimas į UZ priemiestinį-tarptautinį traukinį Gorynė - Rovnas - Zdolbunovas. Maždaug per 26 valandas nuvažiavau.

        Comment


          Pavyko pagauti senuką D1 Solotvyno stotis 2021.02.26d.

          Comment


            Galima daugiau info apie kelione?

            Comment


              Parašė statyba Rodyti pranešimą
              Pavyko pagauti senuką D1 Solotvyno stotis .
              Įdomu, čia kelionė tik po Ukrainą ar pavyko užsukti į šalia esančią Rumuniją.

              Comment


                Tai kad čia šviežios nuotraukos. Dabar su sienos kirtimu problemos.

                Comment


                  Čia šviežia kelionė, pavyko su darbo reikalais suderint. Apie variantus dėl Rumunijos dabar galima pamiršt... Laimė, kad pavyko prasmukt pro Ivano - Frankiivsk sritį, kuri nuo ketvirtadienio tapo raudona zona dėl viruso. Turiu ir trumpą video, jį paskelbiau geležinkelio entuziastų puslapyje Facebook grupėje:

                  https://www.facebook.com/10000057319...11654725530259

                  (tik Facebook kokybę gerokai sumažina).

                  Jei kas kada norėtų pakartoti maršrutą ir sutikti Ukrainoje D1 veikiantį - rašykit PM, tikrai rekomenduosiu, kaip galima pasiekti

                  Comment


                    Udarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Udarnais tempais per kelis mėnesius atstatytas apie 50 km ruožas Černobylio zonoje nuo stoties Vilča iki Janovo stoties. Janovo stotis aptarnavo ir iki šiol aptarnauja atominę elektrinę. Iki tol Černobylis (užkonservuota elektrinė) buvo aptarnaujama geležinkeliu iš Černigovo linija, einančia per Baltarusijos teritoriją. Atidarius branduolinių atliekų saugyklą ir pablogėjus santykiams su Baltarusija, tikriausiai branduolinių atliekų pervežimas per Černigovą ir Baltarusiją tapo neįmanomas, todėl buvo atstatytas nenaudojamas minėtas geležinkelio ruožas.
                      Ne toks ir nenaudojams.
                      Kreosano gauja su drezina gan nesunkiai pravažiavo

                      Comment


                        Jie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Jie nepravažiavo ilgiausio ruožo, kuris apaugęs medžiais jau buvo ir netgi einant pėsčiomis bėgiais, reikėjo brautis pro bruzgynus.
                          Ne tik pas mus giriasi
                          Pagal žemėlapį , Вильча - Янів yra 43 km. Kadangi kelias iki "Вектор" ir ištempimo kelias nuo "Вектор" į vakarinę pusę jau buvo suremontuotas, tad sakyčiau maksimum 35 km. Na ok, gal nesigyrė ir iki Рача kelią sutvarkė, dar kokie 10 km.

                          Comment


                            Tai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Tai gal priskaičiavo kelią iki atliekų saugojimo aikštelės nuo Janovo, kuris buvo sutvarkytas gal dar pernai ar 2019 m.
                              Pas mus analogiškai. "Nutiesėm Rail Baltic". Nesvarbu kad tik bėgiai.

                              Comment


                                Traukinių "lenktynės" Ukrainoje.

                                Comment


                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Traukinių "lenktynės" Ukrainoje.
                                  6wdrQv-afro
                                  Drąsūs tie ukrainiečių mašinistai.
                                  Ten tik bandymai ar taip vyksta reguliarus eismas iki pat Mukačiovo?
                                  Įdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    Įdomu kaip ten su šviesoforais (ar vienas abiem traukiniams) ir su iešmais (jei stotyje netyčia bus nukreiptas ne tiesiai, o kitam traukiniui į šoną).
                                    Paprastai automatika ir signalizacija padaryta taip, kad yra tik vienas galimas kelias per iešmą, o iešmo padėtis sujungta su kelio šviesoforais. Ir automatika seka, kad nebūtų besikertančių maršrutų ar netikėtai pakeistas (pvz esant užimtam iešmui) aktyvus maršrutas.

                                    Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.

                                    Comment


                                      On 23.02.2022 the train steward Alla Kolesnychenko went for a regular train trip Mykolaiv – Kyiv. However, the very next day the full-scale russian invasion has started.

                                      From then on Alla is on duty. During 40+ days of war she conducted 28 evacuation trips from Kyiv, Kharkiv and Kramatosk to safer cities in Western Ukraine.

                                      Alla doesn’t see her actions as heroic. She just does her job with special care and attention. As well as many other workers of Ukrzaliznytsia (Ukrainian railroad service) who are day and night do their best to provide safe evacuation of civilians from the most dangerous regions of Ukraine.

                                      Šaltinis: https://www.youtube.com/c/babylon13ua/

                                      Comment


                                        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

                                        Paprastai automatika ir signalizacija padaryta taip, kad yra tik vienas galimas kelias per iešmą, o iešmo padėtis sujungta su kelio šviesoforais. Ir automatika seka, kad nebūtų besikertančių maršrutų ar netikėtai pakeistas (pvz esant užimtam iešmui) aktyvus maršrutas.

                                        Bet šiaip, įdomi eismo organizavimo strategija, užimant abu kelius tos pačios krypties keleiviniais traukiniais.
                                        O koks skirtumas, keleiviniai ar keleivinis ir krovininis. Būtent taip pasitaiko Lietuvoje, kur kai kuriuose ruožuose galimas eismas abiem kryptimis abiem keliais. Ir man pačiam yra tekę važiuoti traukiniu Vilnius - Klaipėda, kai keleivinis "lenkė" prekinį, judantį ta pačia kryptimi kitu keliu.

                                        Comment


                                          Labai įdomus Antono Ptuškino video apie tai, kaip karo metu veikia Ukrainos geležinkeliai: https://www.youtube.com/watch?v=p_f-JDAEvOg

                                          Comment

                                          Working...
                                          X