Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gelžk. Vilniaus aplinkkelis. Paneriai-Vaidotai-Kyviškės

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Pataisiau. Beje, ten nuo Juodšilių Vaidotų link poskūkyje abu keliai su mediniais pabėgiais.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.03, 06:35.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kiek paėjus Vaidotų link.



    Ir dar kiek paėjus. Atraminė sienelė lygioje vietoje... Vėl "efektyvaus" lėšų įsisavinimo pavyzdys...



    Ties sienele, vaizdas Juodšilių link.



    Dar kiek paėjus, jau matosi Vaidotų stotis. Iš kairės - vienkelė jungtis su Valčiūnų stotimi.



    Vaizdas atgal.



    Tęsinys bus.
    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.03, 06:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Artėjant prie Juodšilių.



    Ties Juodšilių pervaža. Vaizdas Vaidotų, Valčiūnų link. Priekyje Juodšilių stotelė.



    Kiek kitu rakursu.



    Ties pervaža, vaizdas atgal. Tiesiai - Kirtimai, dešinėn - aplinkkelis.



    Iš vakarinės Juodšilių pusės. Buvusio siauro akmeninio ir gelžbetoninio tiltelio vietoje - gofruoto plieno. Laipteliai - įėjimas į Juodšilių stotelės peroną.



    Ties Juodšilių stotelės perono galu Valčiūnų (tiesiai), Vaidotų (dešinėn) link.



    Ten pat. Vaizdas atgal.



    Paviljonas.



    Einu į perono galą, pervažos link. Stotelės vaizdas nuo perono galo.



    Grįžtu atgal.



    Pravažiavo traukinys.



    Einu Vaidotų link. Keliai dešinėn - į Vaidotus, aplinkkelis.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus, iš už posūkio vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.03, 06:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties Juodojo kelio pervaža. Tolumoje buvusi Nemėžio pralanka. Vaidotų link.



    Nemėžio pralanka. Buvusi, dabar nebereikalinga. Vaidotų link.



    Ties kelio Vilnius - Minskas viaduku, Kyviškių link.



    Ten pat, Vaidotų link.



    O čia pinigų pagailėjo - įrengė pirmąją Lietuvoje ne pervažoje reguliuojamą geležinkelio perėją per geležinkelį.



    Tiltelis per griovį Murlinėje. Naudojamas ir pravažiavimui. Anksčiau tą su paprastu lengvuoju automobilių padaryti buvo beveik neįmanoma, nors pravažiavimui po geležinkeliu tiltelis buvo naudojamas.



    Pragina Bruknių g. (iš šitos pusės) ir Mokyklos g. iš kitos.



    Ties pragina Vaidotų link.



    Ten pat, Kyviškių link.



    Lydos plento pervaža, Kyviškių link.



    Ten pat, Vaidotų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.02, 19:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Pėsčiųjų tiltas Didžiuosiuose Karklėnuose. "Efektyvaus" lėšų įsisavinimo pavyzdys. Tiltas iš niekur į niekur. Jei jau statyti šioje vietoje reikėjo, tai, žvelgiant į ateitį, reikėjo automobilinio tilto.





    Nuo tilto Vaidotų link.



    Kyviškių link.



    Ties Grigaičių pervaža. Vaidotų link.



    Į priešingą pusę.



    Su priartinimu.



    Pervaža.



    Pravažiavo traukinys.



    Netoli pervažos yra toks tiltelis. Apačioje - Verslo g. Anksčiau čia irgi buvo gofruoto plieno tiltelis, tačiau po juo kartu tekėjo ir kažkoks upelis.



    Dabar upeliui padaryta pralaida šone.



    Užlipus ant pylimo ties tilteliu, Grigaičių pervažos ir Kyviškių link.



    Vaidotų link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.02, 19:21.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus aplinkkelis Kyviškės - Vaidotai - Paneriai, 2015 m. Kai kurios nuotraukos bus 2014m rudens, bet apie tai bus atskirai parašyta.

    Kyviškių stotis iki pradedant elektrifikaciją.

    Vaizdas Kenos link. Ten, kur matosi apšvietimo stulpai, yra stoties kelyno galas.



    Ten pat, vaizdas Vilniaus link, tolumoje matosi Kyviškių stoties pastatas.



    Po rekonstrukcijos liko tik vienas peronas. Blogo projektavimo dedant ant keleivių pavyzdys - tai, kaip neturėtų būti įrengiami nedidelių stočių keleivinių traukinių eismui skirti keliai. Kad dar iešmai būtų 1/18... Bet ne... Viskas, kad keleivinis traukinys kuo ilgiau vilktųsi stoties keliais...



    Nuo pėsčiųjų perėjos, Vilniaus link. Kairėn suka aplinkkelis.



    Ten pat, vaizdas Kenos link.



    Stoties pastatas.









    Vienas iš dviejų identiškų senųjų pralankos pastatų. Dabar abiejuose gyvena žmonės.



    Vilniaus link tiesiai, kairėn - aplinkkelis.



    Kiek paėjus link stoties galo.



    Vaizdas atgal.



    Ties Kyviškių pervaža jau aplinkkelyje. Vaidotų link.



    Kyviškių link.

    Paskutinis taisė Al1; 2016.05.02, 19:44.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied








    Komentuoti:


  • Zorro
    replied










    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Tarp Juodojo kelio ir Grigaičių.











    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Vilniaus stoties rajonas taps patrauklesnis
    Ketvirtadienį oficialiai baigtos Vilniaus geležinkelio aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrojo kelio statybos.

    Nuo šiol Vilniaus geležinkelio stoties rajonas taps dar patrauklesnis, nes per stotį nebebus gabenami kroviniai, todėl sumažės geležinkelio kamščiai, neliks taršos pavojaus dėl gabenamų pavojingų medžiagų, eismas taps saugesnis, rašoma Vyriausybės pranešime spaudai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Į temą. Čia būtent tas minėtas Panerių viaduko griovimas ir naujo dvikelio link Kauno iš Vaidotų (Pušyno) tiesimas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Lyg į temą pataikiau. Jei ne , tai nesupykite labai.

    http://kauno.diena.lt/naujienos/viln...onkursa-704980

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Kažkas minėjo, kad traukiniai jau važiuoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galgi apylanka jau veikia? Bėgiai, kai važiavau per pervažą, gerai blizga, abejų kelių. Neatrodo, kad taip blizgėtų dėl tiesimo darbus vykdančių traukinių eismo.
    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.27, 06:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    LG viešųjų pirkimų skelbimuose ji yra. Į ten tiesioginės nuorodos negalima padaryti. Tiesiog paieškoti. Nesenas birželio mėnesio skelbimas, jo pavadinime aiškiai parašyta apie ką skelbimas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Galvės viadukas šone likti negali. Po juo praeina linija į Kauną. Tačiau iš kairės pusės, jei važiuojama į Kauną, vietos dar vienam keliui nėra. Tai arba reikia perkelti bėgius dešinėn, arba ilginti viaduką. Jei perkėlinėtų bėgius, tai jie būtų pradėti perkelti vos ne nuo Vokės stotelės, o dabar darbų zona baigiasi keliasdešimt metrų nuo viaduko. Kirtimų g. naujas viadukas bus - aiškiai matyti susiaurėjimas geležinkelyje ties kelių susikirtimu. Tai viadukas.
    Reikia žiūrėt brėžinius. Jei galite, pasidalinkit nuoroda į dokumentaciją.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Galvės viadukas šone likti negali. Po juo praeina linija į Kauną. Tačiau iš kairės pusės, jei važiuojama į Kauną, vietos dar vienam keliui nėra. Tai arba reikia perkelti bėgius dešinėn, arba ilginti viaduką. Jei perkėlinėtų bėgius, tai jie būtų pradėti perkelti vos ne nuo Vokės stotelės, o dabar darbų zona baigiasi keliasdešimt metrų nuo viaduko. Kirtimų g. naujas viadukas bus - aiškiai matyti susiaurėjimas geležinkelyje ties kelių susikirtimu. Tai viadukas.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia vieno iš failų printscreen'as. Žalia - naikinama. Violetinė (tamsiai mėlyna) - nauja. Tamsiai pilka (juoda) - esama lieka be pakitimų. Kairėn - Kaunas, dešinėn į viršų - Paneriai, dešinėn apačion - Pušynas.
    Detaliau - daug dokumentacijos failų - LG viešųjų pirkimų skelbimuose.

    Atvaizdas
    Bent iš šio brėžinio panašu, kad Galvės g. viadukas lieka šone. Kirtimų gatvėje jei ir statys viaduką, tai šalia jau esamo, kurio A1 žodžiais nepanaudos. Neskubėkite bambėti!

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia vieno iš failų printscreen'as. Žalia - naikinama. Violetinė (tamsiai mėlyna) - nauja. Tamsiai pilka (juoda) - esama lieka be pakitimų. Kairėn - Kaunas, dešinėn į viršų - Paneriai, dešinėn apačion - Pušynas.
    Detaliau - daug dokumentacijos failų - LG viešųjų pirkimų skelbimuose.

    Paskutinis taisė Al1; 2015.06.04, 18:49.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ... Toliau trasa bus nauja. Vilniaus aplinkkelio (automobilių) Kirtimų g. viadukas per geležinkelį buvo pastatytas su atsarga (pietinėje dalyje papildomas praliotas galimai geležinkelio linijai). Tačiau tai nebus panaudota. Bus kiek piečiau statomas naujas automobilių viadukas per būsimą geležinkelio jungtį. Taip pat, jei gerai supratau, bus perstatytas ir Galvės g. viadukas per geležinkelį, kad tilptų po viaduku vienas jungties kelias pietinėje viaduko pusėje.
    Oho, tai grandiozinis planas. Tai apynaujį aplinkkelį kažkurioj vietoj ardys (neįsivaizduoju kurioj vietoj tai gali būti)?
    Neblogas lėšų švaistymas ir ilgalaikio planavimo nebuvimas, o dar juokiamės iš sovietmečio.

    Komentuoti:

Working...
X